wat heerlijk D, naar Mexico!! lekker vooruitzicht! @krul: heb je het cb al gebeld over de mazelen?!! tja, die stomme biblebelt ook..... hier op de Veluwe zijn er ook meerdere dorpen waarin de mensen niet meedoen met de entingen. Daar kan ik echt niet bij hoor!!! Als je weet dat je kinderen allemaal heeeele nare ziektes zouden kunnen krijgen en je ze daar heel simpel voor kan inenten en het dan niet doen! Maar goed.... ben wel even benieuwd wat het cb heeft gezegd krul!! Wat betreft het reageren als ik weg ben geweest: hier merk ik het anders, ik merk dat ze echt ml en mij herkent en dat ze meer naar ons lacht dan naar anderen. Maar ook opa en oma zijn favoriet hoor, want die ziet ze natuurlijk door het oppassen ook veel. Maar als oma oppast en ik kom thuis reageert ze direct op mijn stem. Dit doet ze ook als ze ml hoort. Wat lekker krul, bijna vakantie!!!! ben benieuwd wat jullie plannen worden. Hier dit jaar simpel: we kunnen weer in het huis van vrienden (in zeeland, vlak bij Veere), lekker groot huis aan het veerse meer, met grote tuin rondom het huis wat afgesloten is, kan de hond lekker los. mijn schoonouders komen ook een paar dagen en ook nog vrienden van ons. de rest lekker met ons gezinnetje. Nou hopen op mooi weer tegen die tijd!!
Thx for Your response Caroline! Geniet heerlijk van je weekend! Ik kan t me voorstellen dat t zo lekker is om weer vrij te zijn! Maar ook Echt super dat werken weer zo leuk is en dat je Zoveel voor anderen kunt betekenen en mensen tevreden over je zijn! Top! Leuke vakantieplannen in t vooruitzicht! Super! Miss kun je mij en krul opzoeken of andersom Ti's nie ver! Ja.. Ti's zeker een gedoe Vandaag t cb weer gebeld en nutricia al twee x En besloten te starten met twee scheppen rijstebloem in de laatste fles.. Als ie vier mnd is mag ie drie lepels en dat 2 x per dag.. Toch zit ik met n gemengd gevoel natuurlijk omdat k niet 100% zeker weet dat dit t is.. Blijf maar wikken en wegen! Over wegen gesproken net met romper aan en schone pamper zl gewogen en hij weegt 7.5 kg! Drie weken terug 6800 gram. Is dan toch niet ondenkelijk dat ie meer nodig heeft? Hij Verkiest Zn handjes boven speen en dat al weken Hoort zeker allemaal bij t ontdekken en verkennen ed maar als ie ineens nie meer in n diepe slaap komt en/of er snel uit is speelt er iets. Voor ik mengde had ie dit als n aantal dagen Toen k bloem probeerde ging t een nacht goed en toen weer t zelfde Ben er gelijk ook mee gestopt omdat k nu niet wist of t versterkt werd door de bloem of dat t geen zin had Ook omdat nutrica zei wacht nog maar f heb ik gewacht n op hun advies gaan mengen Dat ging dus 1 nacht top (na t zwemmen) Als ie onrustig er van zou worden is hij dat toch ook overdag? Toch?
Als je de rekensom aanhoudt 7,5 kilo x 150 : 5 (aantal voedingen) kom je uit op 225 cc. Dus hij zou dan zeker wat meer mogen. Maar kennelijk zit er ook een max aan??!
Thx for Your response Caroline! Geniet heerlijk van je weekend! Ik kan t me voorstellen dat t zo lekker is om weer vrij te zijn! Maar ook Echt super dat werken weer zo leuk is en dat je Zoveel voor anderen kunt betekenen en mensen tevreden over je zijn! Top! Leuke vakantieplannen in t vooruitzicht! Super! Miss kun je mij en krul opzoeken of andersom Ti's nie ver! Ja.. Ti's zeker een gedoe Vandaag t cb weer gebeld en nutricia al twee x En besloten te starten met twee scheppen rijstebloem in de laatste fles.. Als ie vier mnd is mag ie drie lepels en dat 2 x per dag.. Toch zit ik met n gemengd gevoel natuurlijk omdat k niet 100% zeker weet dat dit t is.. Blijf maar wikken en wegen! Over wegen gesproken net met romper aan en schone pamper zl gewogen en hij weegt 7.5 kg! Drie weken terug 6800 gram. Is dan toch niet ondenkelijk dat ie meer nodig heeft? Hij Verkiest Zn handjes boven speen en dat al weken Hoort zeker allemaal bij t ontdekken en verkennen ed maar als ie ineens nie meer in n diepe slaap komt en/of er snel uit is speelt er iets. Voor ik mengde had ie dit als n aantal dagen Toen k bloem probeerde ging t een nacht goed en toen weer t zelfde Ben er gelijk ook mee gestopt omdat k nu niet wist of t versterkt werd door de bloem of dat t geen zin had Ook omdat nutrica zei wacht nog maar f heb ik gewacht n op hun advies gaan mengen Dat ging dus 1 nacht top (na t zwemmen) Als ie onrustig er van zou worden is hij dat toch ook overdag? Toch?
Thx Caroline! Maar klopt met fv zit n max aan n liter... Bij bv kunnen ze nooit teveel drinken Is ook lichtverteerbaarder..
Probleem is dat ik nu dus aan de max zit Kon eerst ophogen nog van 150/5 naar 180/6 Ze hadden t ook over forte op t cb maar ga niet weer overstappen hoor Hij is over twee wk 4 mnd dan moet t genoeg zijn met pap n groente/fruit en melk toch?
Nu adviseerden ze toch eerst n keuze te maken Of blijven mengen iig tot zes mnd met vanaf nu rijstebloem Of volledig over naar standaard of terug naar omneo maar dat leek de minst beste oplossing ivm de lichtverteerbaarheid.. Ik twijfel zooooo Dus t is of tot 4 mnd standaard (wentijd twee wk nieuwe voeding) Of blijven mengen tot 6 mnd en vanaf bloem Wat denken jullie?
Na wikken n wegen, overleggen n t openen van n topic besluiten over te stappen op standaard.. Wish me Luck!
Meiden, I'm back in town! Ik ga morgen proberen bij te lezen en dan kom ik ook weer meekletsen hoor! Fijne avond, hoop dat alles goed gaat met iedereen
N toen regende t weer boehoe Zat gisteravond nog zo lekker buiten.. Zl heeft t goed gedaan na z'n laatste fles wel binnen uurtje wakker n huilen maar na n poosje beneden, nog 65 fles (had ie nog tegoed) heeft ie van half twaalf tot half negen geslapen Half zeven x speentje gedaan n hij was weer vertrokken Wil beter weer oh Wil wandelen
Haai meiden! @Caroline: ons meisje is dus echt nog een allermans vriendje! Naar iedereen even breed lachen. Had wel gelezen dat als je ze bij de oppas brengt dat je niet raar moet kijken dat ze weer even aan je moeten wennen omdat ze zich hechten aan degene die een hele dag voor ze gezorgd heeft. Ze kruipt wel lekker tegen me aan, maar moet wel weer even schakelen merk ik. Heb het cb nog niet gebeld. Kan hier alleen maar tussen 9 en 12 zo een irritante tijd. Als ik werk gaat t sowieso niet. Staat nu voor maandag op de planning na het zwemmen. Heerlijk naar een huis in Veere! Klinkt goed! Hoop ook dat je het weer dan mee gaat hebben want dan is maar de gok hier! Nog even en heb je ook vakantie! Was het nog gezellig gisteraaf bij vrienden? @Armande: welcome back! Heb je het leuk gehad? Rest van gezin ook? @Dtje: kben trots op je mannetje! Hij doet het supergoed! Ik vreesde even voor een gebroken nacht gisteravond tijdens ons geklets, maar gelukkig kwam het nog goed!! Goed gedaan ! Gelukkig ben je er nu uit qua voeding blijft een lastig iets he Je wilt het beste voor ze, maar soms weet je dat gewoon ook niet he @Linss: leeeukk dat je ook gaat zwemmen!! Wanneer? Haha dat is in jouw geval helemaal een onderneming ja!! Je komt handen en voeten tekort denk ik. Wie gaat er mee de eerste keer? @Hier: Gisteravond eerste hapje gegeven!! Broccoli! Ze vond het eerst interessant, mondje ging gretig open voor de eerste twee hapjes, maar daarna was het klaar haha. Vies gezicht trekken en het weer uitspugen, dus het was een zeer kort moment Maar wel erg leuk! Ondanks de grote slab kon ik haar daarna weer omkleden. Handje ging in een onbewaakt moment door de broccoli en vervolgens over dr kleertjes Foto staat in album, door lieve Dtje gemaakt @vakantie: We hebben geboekt! Kogel door de kerk! Center Parcs it is haha We wilden naar Frankrijk en hadden m bijna geboekt, tot we wel erg slechte recensies lazen op internet. Het zekere voor het zekere genomen en een park in Duitsland geboekt nu. Met hele goede recensies, dus dat zit wel goed. We hebben niet een huisje, maar een hotel Een grote suite, met etage waar je kunt slapen. Babybedje zou worden bij gezet. Ideaal. Wij lekker in de kamer en boven ons ligt ons meisje dan s middags/ s avonds te slapen. Moest wel bellen omdat de hotels eigenlijk alleen voor twee personen schijnen te zijn haha. Telefoniste moest eerst kijken of er wel een baby bij mocht. Maar gelukkig! Hebben er ontbijt bij en ook een arrangement met drie avonden een diner. Heerlijk, ik heb er zin in!! Wel vanmorgen meteen spul gehaald tegen doorkomende tandjes. Zal je namelijk net zien krijst ze heel het hotel s nachts bij elkaar Zal me niet in dank worden afgenomen haha We gaan een week, als we terug zijn willen we nog een weekendje ergens heen. Ik neig nu wel naar Frankrijk, gewoon naar een mooi hotel in een mooie omgeving en niet al te ver rijden. Daar zal onze vakantie dan verder bij blijven! We hebben net een andere auto gekocht en volgend jaar juni gaat er echt getrouwd worden, dus sparen geblazen! Morgen vaderdag! Wat hebben jullie voor ml gekocht/geknutseld??? Of moet dat nog even geheim blijven tot morgen?
Hee meiden, ik kom morgen reageren. Voel me niet lekker. Lig lekker met de kleintjes op de bank nu. Morgen vertel ik over vaderdag.
Ben ik toch weer. Wat een gedoe met die voeding hè D! Hopelijk gaat het goed met standaard. Lekker naar Mexico!! Wij blijven lekker thuis. Heb de vierdaagseweek vrij genomen omdat het dan superlastig is om op mijn werk te komen. Vriendlief is ook vrij dan dus wil dan gezellig samen gaan zwemmen met de kleintjes. Centerparcs leuk krul! Als het zwemmen goed bevalt, gaan we tegen einde van de zomer dagje naar heijderbos. Zag de foto's van het eerste hapje. Leuk hoor. Ik wil ook HiHi. Donderdag maar eens overleggen. Ik moet weer even lezen want ben alles nu vergeten haha
Armande terug. Leuke vakantie gehad Hier beginnen ze meteen te lachen als ze mij zien als ik thuis kom. Hoeveel werk jij eigenlijk caroline? Inderdaad heerlijk om na een dag werken de kleintjes weer te zien. Je weet inderdaad zo dat je lekker kan genieten van je vrije dagen.
Poeh hee dat was n hoop bijlezen! T lukt me vast niet om op alles te reageren... We hebben n leuke vakantie gehad alleen niet heel mooi weer, maar ach.... Dl kwam 2 nachten om 1&5u pfff en toen sliep ze ineens 2 nachten door Toch hebben we t idee dat ze nog niet helemaal in dr hum is.... Huilen is stukken minder en lachen doet ze steeds meer. Spelen heeft ze op vakantie ook ontdekt dus dat is erg leuk! Vanaf vandaag weer pukkeltjes in dr gezicht. @zwemmen, ik wil ook met haar gaan. Met zl ook gedaan al was hij wel wat ouder toen ik startte. Ik denk dat ze t wel leuk gaat vinden. Enne de enige die een badpak aan gaat trekken is dl zelf! Madame heeft er drie! Ik ga echt nooit n badpak kopen, gewoon bikini hoor! Buik is niet bikiniproof maar als ik mn best ga doen komt dat hopelijk wel weer, ik denk echt dat dat door de ks komt. @vakantie, heerlijk D naar mexico! En Krul dat klinkt goed dat hotel! Caroline, we komen pannenkoeken bij je eten in veere hoor! @linss petje af hoor voor je drukke werkweken!
D was zo lief om me te smsen van de week en hier even te melden dat t goed met me ging, thanks D! Ik liep zo ongeveer op mn tandvlees vorige week, er was hier t eea gaande en toen dus op vakantie gegaan. Geen tijd meer gehad om even gedag te komen zeggen en vervolgens op vakantie een heel verhaal getypt en dat werd dus niet geplaatst (bleef hangen) en zat aan datalimiet. Maar goed, nu dus weer zu Hause Echt leuke foto's D en Krullie! Wij krijgen trouwens bij een geboorte via de gemeente een gratis proefles babyzwemmen. Hier is t op di ochtend, onder schooltijd gelukkig, zal nog haasten worden....
Jaa hier ook Al was het 17 juni dan En het streepje was echt superlicht, dus ik was nog niet overtuigd Maar het resultaat ligt nu lekker in dr bedje te slapen Oh wie had dat gedacht dat we écht zwanger zouden zijn en dat er een jaar later gewoon een lief klein meisje/jongetje vrolijk naar je lacht Ik niet Vond het zo een onwerkelijke tijd en moet je kijken waar we nu zijn. Wat vliegt de tijd...