@Armande: welcome back hoor! Fijn dat je het leuk hebt gehad! En t weer... ja dat is de gok als je in de buurt van NL blijft! Voor hetzelfde geld hebben wij straks ook een dikke week alleen maar regen... Je meot echt geluk hebben in dit land. Wat leuk dat dl speelt!! Het gaat steeds beter met dr! Die 100% komt vanzelf! Ze was ook weer in n andere omgeving he! Heeft je zoontje ook genoten? Wat hebben jullie allemaal gedaan? Leuk babyzwemmen! Ook fijn dat je in ieder geval 1 les gratis krijgt. Gewoon even kijken of het jullie beide bevalt @Linss: voel je je weer goed?? Goede keus om vrij te nemen met de vierdaagse...idd een grote puinhoop daar! Heb je plannen voor die week? Is vriendlief ook vrij? Oh ja het Heijderbos is zo leuk, moet je echt doen dan!! Veel babys vinden zwemmen echt te gek, het enige is de watertemperatuur. Mijn meisje heeft écht plezier als het water ook warm is. Maar regelmatig vind ik het toch nog aan de koude kant, ook al is het dan verwarmd volgens de zwemjuf. Een keer was het echt een stuk warmer en toen had mn meisje het echt naar dr zin. @all: Vaderdag!! Congrats!! Hebben jullie manlief verrast met iets leuks/lekkers? En met lekkers bedoel ik een ontbijtje he Deze papa hier heeft een grote kaart gekregen met een diploma van beste papa Een mok met de liefste papa vd wereld en een fotolijstje met een leuke foto van mij en dochter voor in zn nieuwe auto. Al vond ie dat laatste niet helemaal een succes want dat beschadigt miss zn auto... hmz. Ik plak dat ding er zo in, of hij t nou leuk vindt of niet We gaan straks naar mijn ouders daar lekker eten. Jullie?? Fijne dag meiden!
Hoi meiden, Welkom back armande!!! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Lekker even kunnen ontspannen en onthaasten?! Dl gaat wel de goede kant op toch?! Maar dus wel weer pukkeltjes.... Hmmmm @krul: hoe is het met t eczeem van dl?! Leuke kadootjes voor vaderdag!! Haha, ml MOET wel toch ophangen, hij heeft t tenslotte van z'n dochter gekregen Hier ook een kaart, met een broodtrommel met daarop: nr 1 papa (ik heb nu al lol dat hij dat mee naar z'n werk moet nemen ) en kaartjes voor youp v t hek. Heerlijk weertje hier, zit lekker in de zon n tijdschrift te lezen.
Wat leuk v h eerste hapje krul!! Super leuke foto's ook!! En goede keus van jullie vakantie toch? Stel dat t weer tegenzit zoek je lekker de stad op?! @d, hoe gaat t nu met de voeding??! @lins; lekker weekend ook?! Om je vraag te beantwoord: ik werk 3 dagen, di woe en do! Hoe voel je je nu?! Alweer een jaar geleden idd meiden.... Wat je zegt krul: dat het gewoon gelukt is.....))))) en nu zo'n heeeeerlijk lief dametje/mannetje!!! Wat een rijkdom *zucht*
Happy fathersday ya All! Heb eindelijk f bijgelezen maar ga later even antwoorden want na een middagje schoonmaken is t nu mi time! Douchen, eten, lezen en voor de buis! Sorryyyy Fijne dag allemaal! Beterschap linss! Hoop dat t Al beter met je gaat!
Was ik weer even tussendoor, ben ongestoord aan t koken, zo verder met m'n filmpje! Heerlijk hoor f mi time! Lekker uitgebreid gedouched en ook t huis weer lekker schoon, vind ik erg fijn tijd voor wat grotere taken en dingen die blijven liggen! Fijn dat je weer thuis bent Armande! Mistte je hier hoor! Maakte me gelukkig onterecht zorgen! Fijn dat goed gaat met de kids! Ze gaat vooruit en ontwikkelt steeds meer en meer he! top! Maar weer pukkeltjes? Hoe kan dat? Is t al iets minder vandaag of t zelfde/meer? Heb j leuke foto's gemaakt? Ben benieuwd naar waar je zat! Hier ook vorig jaar n positieve test! Onder t mom daarvan briefje geschreven aan ml met bijhorende foto's.. Wel iets om even bij stil te staan! Leuk om me dl te gaan zwemmen! Linss ook! Wil foto's zien hoor! Hier heeft zl gezwommen in n huggie zwemluier! Maar n badpak is uberschattig!! Wil ze zien! Goed plan pannekoeken eten bij Caroline! Maar ml zal nog raar staan te kijken als we met ons hele hebben en houwen aankomen! Weet ie er al van Caroline? Moeten serieus nog n datum prikken he?! Wat n luxe he krul! Zo n suite met etage! Ik duim voor mooi weer! Maar genieten wordt t zowiezo met zo n mooi park/kamer zwembad en lekker eten! Hoe maak j trouwens dl der hapje warm? Niet met de flessenwarmer dan zeker omdat j t restant in de koelkast bewaart.. Gewoon in de magnetron of? Was errug leuk om de foto's en filmpjes van haar eerste hapje te zien! Ik kan ook echt niet meer wachten om zl z'n gezicht te zien! F op de volgende pagina lezen wat er nog is geschreven!
Hier geen zon te zien! Zelfs regen gehad! Hoop dat je hebt genoten Caroline! Wordt vd week warmer he.. Naar mijn idee iets te warm! Zeker met zl z'n prikjes as wo! T is hier echt weer alles of niets he?! Met de voeding gaat t tot nu toe goed! Heeft geen moeite met poepen en drinkt z'n flesjes uit en laat zelfs soms een klein Beetje staan. Hij liet de dag van volledige overgang netjes vier u er tussen Nu bij de laatste 2 iets korter.. Afgelopen nacht lag hij ook al weer te draaien n woelen en toen k m n klein flesje (120/4) aanbood sliep er na veel rustiger en tot half 9.. Fijn om te weten waar t m in zit. Als goed blijft gaan ga k starten met papfles. M'n eten is klaar! Fijne avond allemaal nog Krul plz bij je ouders! Lekker eten!
Ik heb een foto geplaatst van vaderdag. Ik had iets gemaakt met ze en kaartje en geurtje van Jean Paul. Leuke dag gehad allemaal? Ik moet ongesteld worden vandaar dat ik me ziek voel. Heb ook niet veel gedaan. Alleen op bank gezeten en film gekeken. Morgen weer werken. Fijn dat het goed gaat met de voeding D.
Was j nou laatst niet door de pil heen ongesteld geworden? Of ben ik mis? Had je r voorheen ook last van? Ga f je foto bekijken!
Ja klopt had bloedverlies door de pil heen. Nee voorheen niet volgens mij. In verleden wel keertje gehad dacht ik. Lekker productief dagje gehad D!! Ja allebei vrij met de vierdaagse. Sowieso dagje zwemmen, maar verder geen idee. Armande mm toch weer pukkeltjes.. maar wel fijn dat het steeds beter gaat met je kleine meid. Leuke cadeautjes allemaal gegeven. Speciale dagen ook voor jullie. Jaar geleden positieve test! Ik zat toen net rond me eisprong geloof ik. Speciaal om eraan terug te denken en zo dankbaar voor onze kleine hummeltjes. Heb laatst nog mijn weblog nog gelezen. Zo leuk om terug te lezen en alles gewoon een jaar geleden. Wat vliegt de tijd.
Oh ja ik ben vrijdag bij de neuroloog geweest. En hij denkt aura zonder echt migraine hoofdpijn. Maar omdat mijn klachten soms wat lang aanhoud krijg ik voor zekerheid binnenkort een MRI scan.
Even reactie op jullie reacties op mijn foto. Reageren op elkaar is echt minimaal. Alleen met huilen eigenlijk. Soms kijken ze wel naar elkaar, maar echt contact maken doen ze niet Ja de verf ging goed eraf. Deed handje voor handje en voetje voor voetje. Meteen de verf er steeds af poetsen met billendoekjes. Was heel leuk om te doen, maar ook moeilijk, vooral omdat ze de handjes snel dichtmaken als vuistje.
Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt linss! Dat de klachten maar minder mogen worden! Thx voor de tips, ga t ook x doen! Lijkt me leuk! Welke verf heb je gebruikt? Dan ga k t ook halen!
@D bij de action bij de babyspullen verkopen ze van die schilderspaneeltjes inclusief tubetjes verf en een kwastje. In roze en blauwe versie. Ik heb ze ook, zijn leuk en voor dat geld t proberen waard! @linss, krullie en D appen samen. D heeft mijn nummer omdat ik in t ziekenhuis geen internet had en niets op t forum kon plaatsen als ik zou bevallen. Vandaar dat ze van de week contact met mij op kon nemen toen ik "verdwenen" was
K had dat ook regelmatig toen ik nog aan de pil was Ellendig Want j hebt nooit zekerheid wanneer j t wordt Thx voor de tip Armande Zo n app clubj lijkt me trouwens best leuk linss! Soms net wat handiger n sneller Miss!
Ja lijkt mij soms ook handig. Appen is vaak sneller. Ja inderdaad bij action. Daar heb je verf. Volgens mij in zo'n pakket. Mijn klachten zijn nu veel minder tot niets dus hopen dat het zo blijft. Maar ben wel blij dat ze toch even onderzoek doen.
Ja voor de zekerheid he! Dan heb je meer rust en dan nemen je klachten Miss wel helemaal af want spanning en onrust versterkt t alleen maar meer.. Had ik iig met m'n migraine en de gedachte dat ik m'n Meds niet kon gebruiken Toen t wel bleek te mogen had ik veel meer rustig en nam t ook af.. Nou als iedereen er zo over denkt Miss ons naar daar verplaatsen? Of t erbij doen.. Maar zo leuk ook met t verzenden van foto's maar ook filmpjes die ik zou willen delen!
Ff snel, k reageer morgen weer op jullie hoor; Leuk hoor appen maar dat gaat me denk ik te snel Ik hou dtje nu al bijna niet bij laat staan als we met vijven gaan appen haha Ik wil t wel proberen hoor maar ga s avonds na t werk al die berichten maar eens terug lezen , niet te doen vrees ik Truste meiden, nachtzoen voor jullie beebjes
Daar heb j wel n punt Krullie Was Miss iets te enthousiast haha Maar was ook n gedachte vnml ontstaan omdat t voor iedereen soms moeilijker wordt n gaatje te vinden om te posten maar he ook niet meer dan logisch Ik ben maar weer n flesje 120/4 aan t geven na n nacht gedraai n gewoel Heeft z'n oogjes gewoon dicht oh maar m'n schoonzus herkende dit gedrag ook bij haar zoontj n pas na n flesje sliep ie lekker n ontspannen Ik hoop dat als ik toch eerder start met n papfles z'n darmen net zo goed zullen reageren.. Hoewel t op Zp vnml wordt afgeraden lees j op andere forums dat ze soms nog wel eerder zijn gestart soms zelfs op advies van t cb of de huisarts.. Schijnt dat t vroeger ook allemaal minder strikt was als nu Zal ook ni voor niks aangepast zijn wellicht naar onderzoek Maar in zo n situatie als zl n iets minder aks twee wk zal t toch niet veel kwaad kunnen? Wil dat m'n ventje weer als vanouds lekker slaapt!
@wattsapp, dat is denk ik idd niet bij te houden omdat iedereen door elkaar kan reageren. Althans, voor mij is dat niet bij te houden alhoewel ik t idee wel erg leuk vind hoor! @Verf, bij de action heb je idd een pakketje met versch tubes maar je hebt ook een paneeltje in roze of blauw met twee tubetjes erbij op de verpakking staat ook een handje afgedrukt, of voetje dat kan ook haha. De tubes liggen bij de knutselspullen en die paneeltjes bij de babyspullen, althans dat is hier zo. @D, mn stiefvader zegt altijd dat als je last van je buik hebt rijst rust brengt (hij is nogal van de voeding enz) en hij meent dat rijstebloem nu echt geen kwaad zou kunnen. Wij hebben meer dan een maand geleden ook rijstebloem toegevoegd aan dr fles omdat ze zo heftig reageerde op de jbpm. Nu heeft ze wel weer jbpm hoor, maar de rbl ging gewoon goed. Maar ja tegenwoordig wordt er veel onderzoek gedaan en dat doen ze niet voor niks. Maar soms veranderen dingen ook heel snel, bv met venkelthee. Het ene jaar mag t wel en t andere jaar weer niet. En t cb adviseerde mij de laatste x al om diksap te geven aan dl! Dat kind weet niet eens da zoiets bestaat dus we beginnen wel gewoon met water hoor....