Hee meiden, ik probeer even bij te lezen, maar vind het meestal moeilijk te reageren op alles, dus sorry als ik iets ga vergeten. D: leuk zeg voor je verjaardag naar Antwerpen!! Lekker samen genieten. Wat lijkt me dat leuk lekker bordje pap geven. Hier hebben ze nog geen pap, maar qua leeftijd mogen ze het hebben. Las dat jouw mannetje luieruitslag heeft. Ik gebruik ook bepanthen. Was destijds ook advies van ziekenhuis. Als het erger is in plaats van billendoekjes washandje gebruiken. Armande wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje en inderdaad ook al moet je het zelf betalen dan zou ik het ook blijven geven want je meisje gelukkig zien en goed in dr vel ziet zitten is heerlijk. Krul goed te horen dat het gehoor van je meisje waarschijnlijk goed is . Hier waren ze wel zweterig vandaag en gisteren, maar echt last van warme weer hadden ze niet echt volgens mij. Hier slapen ze wel heel goed. Ik word ook altijd moe van warm weer. Bij ons op werk hebben we inderdaad soort van airco. Was lekker koud haha. Een van de artsen zei het is hier zo koud moet bijna mijn jas aan Caroline hartkloppingen had ik ook in zwangerschap en hele snelle pols Enzo. Maar dit was na de bevalling wel over. Nu is mijn pols weer rond de 70 terwijl deze eerst dik boven de 90 was. Ik ga even pagina teruglezen.
Wat betreft ontzwangeren: heb haaruitval.. maar verder geen klachten volgens mij. Moet ook nog gaan afvallen. Mijn buik heeft ook nog beetje de bruine streep etc. Heb trouwens ook nog vocht in mijn vingers Poe lastig hoor dat je man zoveel weg moet voor zijn werk armande. Ik zou dat niet trekken. Hier in huis is het overige niet superheet geworden gelukkig. Buiten is het wel warm. De prikjes krijgen ze morgenochtend. Lekker vroeg weer om 8 uur haha. Heb morgen ook genoeg te doen in huis. Wil morgen ook overleggen over eerste hapje met consultatiebureau en over pap. Hier spugen ze trouwens met dit warme weer ook wat meer en omdat ze steeds beweeglijker zijn. Daan had daarstraks dikke schik met vriendlief haha.
Hoi meiden, Jee wat is er veel geschreven zeg.... Heb wel alles gelezen maar zit nu net en even geen puf meer om op alles te reageren.... Gisteren migraine gehad, bah! Kon nog net werken, thuis nog voeden (ml had haar bij mij in bed gelegd n de rest gedaan, zo fijn dat hij vrij was!!). Vanochtend gelukkig alleen nog wattenhoofd dus wel kunnen werken. Maar ben nu wel ff kapot. Morgenavond gaan we bij vrienden bbq'en dus dat wordt m ook niet met reageren (echt balen, want vind t hier zo gezellig!!). Thanks voor de reacties wb hartkloppingen (thanks voor de link armande!!! Lief van je!!) D, jeeeeeee wat is zl alweer groot zeg!! Niet raar dat hij al toe is aan pap. Wat leuk dat je dat nu gaat geven, lijkt mij een foto momentje 😄 Lins, succes morgen met de prikjes!! Krul: fijn dat haar gehoor het doet!! Armande: mooi dat ze niet meer zoveel spuugt zonder jhpm En verder weet ik t ff niet meer qua reacties, sorry! Fijne aaf!!
Haai lieve meiden! Poeh wat was het warm vandaag! Hier wel! Was zoo blij toen ik eindelijk thuis was, kleren uit konden en ff bijkomen onder een koude douche! @Armande: oooh wat ben je een trotse mama met dl die op dr buik ligt!! Das de tweede keer al toch?? Kan geen toeval meer zijn Heerlijk die complimentjes over haar, daar krijg je vleugels van toch Hoop dat de verzekering de voeding vergoed. Ik zou het anders ook zeker blijven geven, moet je eens kijken hoe ze is veranderd!! Maar duur is het dan wel @Caroline: lekker gewrkt vandaag? Nog 1 dag en dan zit het er weer op voor je! @Linss: fijn die airco!! Maar dat het echt koud aanvoelt lijkt me ook weer niet zo gezond als je dan vervolgens naar buiten loopt en zo een klap vd warmte krijgt. Hier ook last van haaruitval! Gruwelijk! Fijn dat je kindjes niet zo veel last vd warmte lijken te hebben! Heel veel succes morgen bij het cb, benieuwd wat ze je adviseren over hapjes en hoeveel de twins gegroeid zijn! Succes met de prikjes!! Hoop dat ze er niet al te veel last van gaan krijgen, maar kan me herinneren dat ze de vorige keren ook koorts/verhoging hadden dus dat zal dan nu waarschijnlijk ook wel weer gebeuren... @Dtje: jajaja je hebt een mooie, stoere bink op de wereld gezet hoor En hij is al gereserveerd voor mijn meisje Wat gaat dat toch een prachtig stel worden samen! haha Special day tomorrow! Op tijd naar bed, goed slapen, dan kun je morgen ten volle van al het leuks genieten!!! Heel veel plezier schat!!
Tegelijk Caroline K*t van je migraine he Gelukkig heb je kunnen werken. Nu wel goed uitrusten en weer op krachten komen! Heerlijk dat ml in ieder geval vrij was om het van je over te nemen! Succes nog morgen en doe het rustig aan! Truste meiden!
Thx lins voor j reactie! T was al niet zo n erge uitslag maar nu met de zinkzalf vd apotheek is t al helemaal weg! Aanrader mocht t nodig zijn! Ga zo je filmpje kijken! Wist niet dat je dat kon verzenden hier! Heb ook wel leuke filmpjes om te delen! Ga me r vd week in verdiepen! Succes morgen met de prikjes was een dag mis! Fijn wel airco op je werk al voelt t soms errug koud aan Vooral als je dan naar buiten gaat is t zo n klap in je gezicht Maar als je moet werken liever toch wel in iets koelere omstandigheden hoor O lieve Caroline Bij jou komt t ook weer opzetten Ik was vanochtend hondsberoerd ervan Gelukkig na overgeven en m'n Meds was t vrij snel over.. Hou in je achterhoofd dat t in extreme gevallen gebruikt mag worden he tijdens bv! Als ik je er nog x over moet vertellen let me know Veel plz morgen Caroline! Eet ook voor mij Love bbq! Ah thx lieve krul! Ja die twee van ons zijn a match made in heaven A new baby Will b made heavenly Slaap lekker allemaal Op naar de 30... Boehoe!
Dtje, fijne dag lieverd, laat je maar goed verwennen 😄😘 Ga nu echt slapen, volgende x reageer ik meer uitgebreid!
Waaahahaha o i Will Caroline I Will Beterschap lieverd! Linssssss wat n te gek filmpje! Hij heeft de grootste lol! Zoooo leuk he! Lekker ventje is t! Eerst waren ze nog zo kleine onze Beebs en nu worden t al echte mannetjes en dametjes!
D superfijne dag morgen!! Caroline beterschap, heftig om dan bv te moeten geven.... All, ik MOET nu echt gaan slapen, weer veuls te laat en er komt nog n nachtvoeding aan en ik moet natuurlijk weer om 8:15 ri school pffffffffff
D gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag Ik moet me aan gaan kleden en dan de kleintjes uit bed trommelen haha. Om 8 uur naar consultatiebureau.
Thx linssiej! Lief dat j er aan denkt! Veel succes op t cb n met de voorbereiding! Heb foto's geplaatst van zl z'n eerste papje Fijne dag allemaal n succes met alles wat moet gebeuren!
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kan je wel zien dat is D!!! Gefeliciteerd!!! 🎉🎁🎈🎊 Fijne dag!!!
Gefeliciteerd lieve schat ! Geniet van deze prachtige dag (ook al ben je nu een dertiger ) en laat je flink verwennen! (in alle opzichten )
Jajaja een echte dertiger nu!!! Gelukkig heb je nog niet zoveel rimpels en vellen hangen als deze lieverds Misschien als je veertig bent hahaha
@Caro: hoe is t met je vandaag schat?? Hoop echt dat je je weer veel beter voelt! @Linss: hoe is het op t cb gegaan? Hoeveel zijn ze gegroeid? Gingen de prikjes goed? Hoop dat ze geen last krijgen en lekker veel slapen! Ge-wel-dig filmpje!!! Moest gewoon helemaal mee lachen, heerlijk he Steeds als ik t wil filmen van ons meisje, stopt ze er al weer mee @Armande: nog een beetje je slaap kunnen pakken??? Bijna wknd! Ml weer thuis dan toch? @Ego: meisje op een half uur na het klokje rond geslapen! 20.00 fles gisteravond en 20.30 in bed en tot 8.00 vanmorgen geslapen, wauw! Wat een luxe! Had geen wekker gezet, maar moest om 9.15 bij de tandarts zijn en was dus gewoon bijna te laat! Ging er van uit dat ik toch wel om half zeven geroepen zou worden. Nog meer ego: Ik ben voor het eerst sinds de bevalling ongi!! Überhaupt voor het eerst uit mezelf Ik hoop zo dat het een goeie ongi is, van een eisprong! En niet gewoon iets wat mn lijf even opruimt omdat het weer even geleden is. Hoop dat ik een cyclus krijg en het bij kan houden nu! Als t weer over is ga ik zorgen dat ik ml echt zeker om de dag bespring Je weet het maar nooit!
HiHi krul wat fijn van je ongi. Bij mij kwam die al vrij snel helaas. Hoop dat je cyclus op gang komt en niet de mmm weer in moet. Spannend hoor tweede zwangerschap. Vond het zo spannend eerste test, eerste echo etc. Alle spullen kopen. Buikje die groeit zo leuk. Maar ik blijf bij twee dus zal het niet meer meemaken. Mis soms echt de bewegingen in mijn buik. 'Gelukkig' heb ik onrustige darmen haha dan lijkt het vaak ook of ik een beeb in mijn buik heb. Kindjes waren goed gegroeid. Daan was 62 cm en 6340 gram en sophie 58 cm en 6070 gram dus netjes. Zitten nu op gemiddelde dus lopen niet meer achter. Ze mogen ook beginnen aan fruit en groente. Pap nog niet over gehad maar ze hebben nu genoeg aan 180+6 dus denk dat we dat doen als ze te weinig aan de melk hebben. Slapen de nachten ook flink door dus. Ja grappig filmpje hè. Ik dacht snel me telefoon pakken en filmen want als ze camera zien houden ze hier ook op. Poe ben heel moe. Heb de was al klaar dus vanmiddag met de benen omhoog.