Thx voor de felicitaties Krullie! Mooie wensen heb je voor me! Same to All of you! Gelukkig nog geen rimpels krul! Maak geen slapende honden wakker aub! Heerlijk geshopt! Geterassed en gegeten en nu op weg naar de Griek Op je verjaardag mag je extra los he En anders heb ik nog wel een excuus Nou top he van je meisje krul! Dat t zo maar mag blijven. Benieuwd wanneer zl zo vroeg erin duikt en flesje minder drinkt Merk wel dat de laatste fles soms iets te laat aan t worden is! Ah krul hoop t ook zooo dat dit t is! Ga voor je duimen! Moeten we alleen f plannen wanneer we er dan voor gaan he Hoe bijzonder als we weer min of meer gelijk lopen! Lins wat fijn dat ze goed zijn gegroeid weer! Hebben ze last vd prikjes? Wanneer ga je t eerste hapje geven? Ook weer n filmmomentje hoor! Ik ga der weer vandoor Fijne avond meiden
@krullie, wat fijn voor je! Ik hoop dat je ook mag ervaren hoe bijzonder het is om twee kindjes te hebben!
We hebben daarstraks een klein beetje perenhapje gegeven.. maar daan vond het helemaal niet lekker. Sophie vond het op zich wel lekker volgens mij maar snapte het niet goed. Zaterdag kijken of we iets van groente kunnen proberen.
Ze vinden vaak t lepeltje een btje gek in hun mond en weten er geen rasd mee, maar dat duurt vast niet lang @D, wordt je al lekker verwend? @Krul, nou ik kom bij lange na niet aan mn 8 uur slaap Zl wilde om 1u bij mij slapen, dl kwam om 2:30 en 6:30 voor een voeding en we moesten er om 7u uit....zucht.... Heb aan ml een nanny gevraagd als hij er niet is Ik las op internet dat nutramigen (haar voeding dus) lichter verteerbaar zou zijn... ach het is niet anders maar t breekt me wel op hoor... @linss, wb t reizen van ml, ik trek t soms ook niet meer hoor. Tis pittig in je eentje, maar vooral heel erg ongezellig Ik heb n vriendin die alleenstaand is en die redt t ook en er zijn hier een hoop vrouwen wier man visser is en de hele week op zee zijn en die redden t ook dus ik vind dat ik dat dus ook moet kunnen. Ik kán t ook, maar ik wíl t niet Ik denk dat we binnenkort maar eens t zoveelste gesprek hierover moeten gaan voeren.... @caroline, ben ff benieuwd of jij alweer alles eet of nogsteeds dingen weglaat ivm je bv.
Morning Ladies op deze regenachtige "zomerse" dag Zo n dagje/avondje weg hakt erin, ben nog zo moe! Kan wel merken dat ik nu een dertiger ben Duik na dit flesje terug met zl n hoop dat we nog wat Slaap kunnen pakken Hij lag er ook wat later in dus wellicht Mag eigenlijk helemaal ni klagen nu hij weer doorslaapt T was dus echt honger ed Kan me voorstellen dat dl dan ook weer komt armande. Omneo was ook zo veel lichter verteerbaar Maar goed j meisj heeft dit voorlopig gwn nog nodig n doet t er waanzinnig goed op n dat is ook veel waard Maar kan me ook voorstellen dat t opbreekt als j niet meer terug kan n de dag start n j t op t moment ook nog alleen moet doen Petje af! Respect voor alle alleenstaande mama's n mama met mannen die regelmatig weg zijn oh Precies zoals j zegt j kan t wel maar wilt t ni Logisch j komt ook echt nergens meer aan toe laat staan aan jezelf denk of t gaat ten koste van j nachtrust Heb iig geen kleurpotlood meer aangeraakt Laat staan het boek geopend Nieuwe dag nieuwe kansen Moet trouwens wel droog gaan worden Wil nog f naar de hunkemoller m'n giftcard inleveren aangezien ik al mnd maar n paar bh's waarvan 1 nieuwe heb die ik pas Weet niet of ik deze maat nu hou? Aaah lins hebben ze hun eerste hapj gehad! Heb j foto's gemaakt Van die toetjes Wij twijfelen nog ondanks dat t cb zei te starten met fruit wat we t beste kunnen doen Wat denken jullie? Dacht ook aan worteltjes Ben t wel eens om met bepaalde groenten te wachten ivm z'n gevoeligheid Moet wel zeggen dat de standaard n rijstebloem geen problemen hebben gegeven! Caroline hoe was de bbq Lekker gegeten? Weer fit? Hoop dat ik niks ben vergeten Fijne dag allemaal
Goedemorgen! Het is weeeeeeeekkkkkkeeeeeeennnnnndddddd!!! 😊 Lig m'n meisje nog te voeden, twijfel of ik zo nog terug kruip, wordt t zo laat 😕 Kom straks ff uitgebreid reageren (op pc handiger dan op telefoon nu!) Slaap lekker d!!
@lins: wat een fantastisch leuk filmpje van Daan zeg!! Ik moest echt helemaal mee lachen! Wat zijn ze goed gegroeid zeg en mooi dat ze gewoon op schema liggen nu! Leuk dat je nu ook met hapje mag beginnen!!!! @armande: pff het is ook pittig hoor, 2 kids, ml weg, ga er maar aan staan. En tuuuurlijk zijn er moeders die het helemaal alleen doen, maar dat neemt niet weg dat het nog steeds erg pittig voor jou is! En als je dan ook nog gebroken nachten hebt..... Zwaar hoor! Maar ja, je moet idd maar doorgaan he?! Je kan niet even zeggen: nu even niet.... Tja, en dan is het dan maar weer goed geregeld door moeder natuur dat een vrouw echt ENORM veel aan kan!! Je bent een bikkel!!! @krul: ohwwwww wat zou het toch SUPER fijn zijn als je nu gewoon een cyclus gaat krijgen!!!! Ik gun het je zo dat je de mmm niet meer in hoeft en je gewoon spontaan zwanger raakt!! Haha, bespring ml idd dan maar om de dag )))
@armande: jaaaaaa wat knap van dl, gewoon op haar buik gedraaid (doet die van mij nog niet hoor!!!). d, hoe is het nu met de luieruitslag van zl? Wat fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad gisteren!! Haha, en het kleurboek niet eens open gehad???!!!! Dat is zooooooo niet alla D.
he bah, ook hartkloppingen armande???!! gewoon te druk jij en te weinig rust denk ik ...... Heb er nu ondertussen heel veel info over (ook via mn zwager die cardioloog is) en het is echt een heel veel voorkomend iets tijdens en na de zwangerschap. Hormonen zorgen ervoor. En dat ik het zo vaak heb tijdens het borstvoeden is dus ook heel normaal omdat het hormoon oxytocine daarvoor zorgt. Het zou bij mij een stuk minder moeten worden als ik stop met borstvoeden en ook na het ontzwangeren. En daarbij is het natuurlijk iets wat iedereen wel eens heeft (onder invloed van andere hormonen zoals adrenaline bij stress!!). BBQ gisteren was echt heerlijk en ontzettend gezellig! Fijn zo'n leuke avond!
Thanks meiden..... Ik ga zo met de kindjes kijken als de koning en koninging langskomen rijden, ze stoppen hier niet maar zijn nu op een strandtent. Tis er lkkr weer voor
Hahaha jaaaaa Caroline soms ben zelfs ik te moe om te kleuren Luieruitslag is weg, t was al nie ernstig hoor Zomaar wat irritatie maar door de zinkzalf is t helemaal over en dat binnen twee dagen! Fijn dat je wat meer te weten bent gekomen mbt hartkloppingen Hoop dat t je geruststelt! T is ook nie niks wat j lichaam hele dagen produceert! J bent n wandelende melkfabriek! Hihi Hoelang wil je bv geven meis? Nou t weer is weer fantastisch! Lekker zomers!
@armande: doe je de groeten aan Willem en Maxima fijn d dat de luieruitslag over is! ben idd een wandelende melkfabriek, haha. Ik wil in ieder geval 6 maanden bv geven. Moet wel zeggen dat ik het kolven echt niks vind. Ben blij dat ik nog maar 4 weken moet werken en dat ik daarna vakantie heb en niet zoveel hoef te kolven. Na de vakantie is ze rond de 6 mnd en dan gaat er als het goed is 1 bv af en daarvoor in de plaats een hapje, dus dat scheelt weer kolven. Ik hoop het dus nog langer vol te houden zodat ik bijvoorbeeld nog alleen in de ochtend en avond bv geef. Tot een maand of 9 ofzo? geen idee wanneer ik er 'klaar' mee ben! Tot nu toe echt nog niet want ik vind het heerlijk om te doen. Alleen als ik straks zal stoppen ben ik wel veeeeel meer flexibel, want het komt altijd op mij neer nu, moet of voeden of kolven en dat is soms wel belastend en beperkend voor me (maar goed, ik wil daar niet over klagen hoor, want besef maar al te goed hoe fijn het is dat ik nog steeds bv kan geven!!!!) d, eigenlijk nog een mooi kado gehad voor je verjaardag??? Je zei dat je lekker had geshopt, voor jezelf of voor zl??
Thx Caroline! En lieverd weet dat je ook echt wel mag mopperen over bv hier hoor Ti's niet zo dat je daar niks over kan zeggen omdat Wij t niet meer konden geven he! Kan t me goed voorstellen hoe beperkend t is N vooral extra zwaar als je heel moe of niet lekker bent of zelfs migraine hebt Ik ben zeker verwend Was lang geleden dat k uitgebreid heb geshopt voor mezelf dus heb geld gevraagd en allemaal aan niets meer dan mezelf uitgegeven Heerlijk! Heb nog over en wilde vandaag naar de stad maar t regende en er kwam van alles tussen Miss morgen nog even!
Zl z'n eetstoel is bezorgd! Zal later foto plaatsen! Zo leuk hij kan er al in! Vanaf 4 mnd! Door t speciale zitje en hij kan iets naar achter.. Ook te leuke Dingen gehad van m'n ma rondom z'n eerste hapje Een tasje van olvarit en bambix met een slab, lepel, rijstebloem, een stappenplan van hapjes naar vaste voeding n paar potjes! Ook heeft ze n receptenboekj gekocht met gezonde recepten vanaf 4 mnd Vooral ideaal als je de babycook heb maar ga kijken hoever ik zelf kom met de staafmixer Twijfelde wel of ik de eerste hapjes mbt groente en fruit uit n potje moet geven of ook gelijk vers? Weet nie of ik t zo glad als n potje krijg hoor? Iemand tips? Zal me ook nog online erin verdiepen.
Nog n vraagje Merk dat zl vroeger wilt slapen Tot ik naar vier flessen ga is toch ok om de laatste drie flessen na 3u te geven? Want na z'n eerste fles slaapt ie meestal tot de volgende fles Dan meestal 3-3.5 u ertussen Hij vind t zelf ook wel prettig want dam begint de trek al n drinkt ze ook echt leeg Zie geen nut t te rekken als ie de laatste liefst wel voor half tien max krijgt En als hij tussen de middag n hele fles aan pap krijgt (van n bordje) krijgt ie naast fruit n groente straks nog vier flessen toch Of wordt die vervangen wordt door pap vd vier flessen af getrokken n worden t er dan 3?
pff weet je, ik heb geen idee! Heb zl gewoon 7 mnd bv gegeven en vanaf 6mnd bijvoeding dmv rapley. Ik heb altijd op verzoek gevoed (nu ook trouwens) dus tja.... Ben wel benieuwd naar t antw trouwens Zit er trouwens over na te denken om ook vast met rijstebl te beginnen omdat ze 's nachts honger heeft. Maar weet niet of dat handig is met kma. Advies is geloof ik te wachten tot 6mnd.....maar ze is verder niet allergisch