Thanks D! Ja inderdaad wat jullie zeggen via WhatsApp kun je dingen anders opvatten, alleen stelde ik twee vragen en dat mocht blijkbaar niet. Ach ja kan me ook niet zoveel schelen. Heb ze ook echt niet nodig. Ja zijn de zussen van mijn vriend. Lekker opgeruimd D? Hier gisteren ook gedaan. Opeens pompte de wasmachine niet meer af dus was lichtelijk in paniek. Maar heb het gelukkig kunnen maken Ik ga even pagina teruglezen.
Hoe was de verjaardag armande Krul je ongi al minder? Heb het gelukkig zoals altijd lekker weinig, maar ben ook alweer sinds mijn eerste ongi aan de pil. Hier gisteren en vandaag bananenhapje geprobeerd. Sophie smikkelde gisteren het beetje naar binnen met haar tong. Daan gisteren niet zo enthousiast. Vanmorgen keek daan wel vies, maar wilde wel steeds een beetje in tegenstelling tot sophie. Vanavond willen we iets van groente proberen. Heb paar potjes gekocht. Zelf maken doe ik wel als ze het een beetje doorhebben. Ik ga nog even liggen. Probeer strak nog even terug te komen om op alle andere berichten te reageren.
Hoe is t met iedereen? Geslaagde avond gehad Caroline? Heb je je meisje gemist vanacht? Alles goed gegaan? Armande; was ml verjaardag gezellig ondanks aanwezigheid van schoonzus en de vermoeidheid? Heb je beetje hulp van ml nu? Krul; nog drie daagjes en dan vakantie Lins; wat leuk! Grappig hoe Daan vandaag wel meer wilde en Sophie juist niet.. Gwn blijven aanbieden gaan ze t als t goed is vanzelf leren eten. Er zullen ntl altijd wel smaakjes zijn die ze minder lekker vinden! Hier ontzettend veel gedaan weer maar ook lekker filmpjes gekeken etc Zo om m'n mannetje Mis m! F wassen pyamatje papflessi knuffelen en naar bed brengen Fijne avond meiden!
Hoi meiden Ml is ziek, flinke griep oid ligt al 20 uur in bed. Gister nog wel verj gevierd maar vandaag dus niet. Mn moeder is gebleven zodat ze iets uit handen kon nemen dat was fijn. Gezien mijn vermoeidheid loop ik natuurlijk ook makkelijk t eea op dus fingers crossed..... Ik weet niet wanneer t weer lukt om te reageren. Dl drinkt alweer dagen dr fles niet leeg én komt 2x per nacht, logisch als je overdag niet eens 120 cc drinkt. Net was ze ook huilerig dus nu ff me-time, wel balen want wilde heeeeel vroeg naar bed, maar dat gaat m niet worden. Dacht geef ff update van huize armande Tot later ladies!
Hoe is t nu in huize Armande? Ml al wat beter? Miss iets opgelopen in India? Drinkt j meisj nog steeds zo vanaf de vakantie of is t in de tussentijd beter gegaan? Zl heeft vanmiddag z'n eerste peer hapje op! Ging er zooo goed in n hij vond t ook echt lekker! Half potj binnen nog geen 5 min denk Voor de eerste x ook wel genoeg denk Ik ga VNV x geen bloem in de laatste fles doen Weet ni of t daar mee samenhangt maar hij slaapt weer onrustig Zowiezo wordt ie binnen 1-1.5 huilend wakker dan slaapt ie zo weer maar wordt tussendoor paar x wakker wakker voor hij in z'n diepe slaap komt Maar vanacht is ml er bijna elk u uitgeweest vanwege t gedraai en paar x wakker worden Bij ons in bed na z'n eerste fles sliep ie wel heerlijk Dacht Miss dat z'n slaapzak voor nu weer iets te dun is n ik nog n dikkere moet halen want de zomer is ver te zoeken helaas Dekentje werkt ni die trapt ie weg n ben bang over zich heen zelfs Ga f zl ophouden Flesj is leeg
Hoi liefjes!! Wat leuk van die hapjes d en lins!!! Jee armande, ml alweer ziek.... Gatver!! Wat vervelend voor hem zeg, maar ook voor jou!! Fijn dat je mams bleef!! Hoe gaat t nu met drinken van dl?? Al een betere nacht gehad?! Krul, ohw echt bijna vakantie jij!!! D, als je het hebt over draaien van zl, is hij dan ook echt wakker? Vervelend meis! Hier werkt dekentje ook niet hoor, ook alleen slaapzak. Het stappen was echt suuuuuper!! Zo leuk om er weer eens uit te zijn! Echt hele avond gedanst (nu wel enorm last van m'n bekken, maar goed.....) was pas om 3.30 uur thuis, moest toen nog kolven en lag pas om half 5 in bed.... Pffff dat was wel ff pittig!! En gisteravond ook nog een avondje weg geweest, met m'n beste 2 vriendinnen heeeeerlijk sushi gegeten!!! Was zo gezellig! Dus topweekend achter de rug!!
Houdt niet over hier Dl kwam om 1 en 5u en ml heeft virus uit india ook nog een besmettelijk Die viel ook nog flauw maar gaat nu beter Het enige wat ik hoop is dat de kids en ik t niet krijgen Ik ga weer meiden Ben kapot
Poe pittige avond caroline. Maar wel leuk gehad en dat is het belangrijkste Bah manlief ziek armande. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met hem en knapt hij snel helemaal op. D wouw ventje dus al echt toe aan hapjes. Zou inderdaad proberen zonder rijstebloem dan. Misschien wat te zwaar Poe sophie vandaag erg onrustig. Heel veel huilen. Normaliter kan ik haar na de laatste fles altijd in bed leggen en dan gaat ze duimen en slapen. Nu was het flink krijsen. Ze zit dus niet goed in haar vel. Vanmorgen scan gehad, wat een lawaai. Donderdag uitslag
He bah armande een virus. Hoop dat jullie niet besmet raken. Poe valt niet mee in je eentje nu je man ziek is. Beterschap.
Hè bah armande!!! Welk virus dan??! Hoop ook echt niet dst jij of je kids het krijgen, duimen draaien!! @lins, mri toch??! Moest je zeker met je hoofd in?? Brrrrr, lijkt je niks. Heb t ooit een keer gehad vor m'n enkel en lag er net in met m hoofd wat ik al niks vond... Donderdag de uitslag, dat is snel! Hoop dat Sophie inmiddels slaapt?? Vervelend dat ze haar dag niet heeft!! Misschien met 'een sprongetje' bezig?! Slaap lekker!!
Moguh Ladies! Duim dat ml van jou gauw opknapt n t jullie overslaat! Is hopelijk niks ernstigs? Wat n toestand he Is ml er moet j t nog alleen doen! Succes schat! Linss wat spannend he zo n scan Vond zelf zo eng om erin te liggen Succes met afwachten, duim voor n goede uitslag! Fijn om te horen dat j zo n top weekend heb gehad Caroline! Fijne dag allemaal! Later meer!
Ja was wel naar die scan, vooral omdat je zo vast ligt en nergens heen kan. Maar vond het best snel gaan Ja donderdag uitslag want dokter heeft vanaf volgende week vakantie. Scan is ook meteen voor de arts te zien ook al zeggen ze soms dat de uitslag pas over paar weken is. Sophie is na een half uur huilen gaan slapen. Ja denk sprongetje ofzo want vanmorgen was ze weer vrolijk en nu slaapt ze weer. Fijne dag meiden.
Gelukkig linss! Kan heel goed rond deze periode! Wij zijn onderweg naar beekse bergen met n clubje Fijne dag allemaal!
Ha meiden Even niet geweest hier, sorry! Maar eigenlijk is er ook weinig nieuws he? haha @Caro: lekker wezen stappen, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! @Armande: poehhh veel ziek bij jou thuis zeg jeetje!! Dan griep, dan zoonlief koorts en nu een virus uit het buitenland!! Het zit je niet echt mee! Hoop dat ml snel weer opknapt en het niet overslaat naar jullie... wat me moeilijk lijkt in onder 1 dak en als het ook nog eens besmettelijk is... Waarschijnlijk drinkt dl ook wat slechter omdat ze die "spanningen" ook wel voelt. @Linss: Dan heeft Sophie vast een sprongetje gemaakt! Goed opletten de komende dagen of ze opeens allemaal nieuwe dingen gaat doen, viel me hier ook op. Uit dr hum en opeens was het van alles tegelijk; "brommen" met dr lippen, draaien, voetjes pakken enz! Leuk he die hapjes, jaja toch twee verschillende kindjes met hun eigen smaakjes! Spannend die mri, ben benieuwd naar de uitslag donderdag. Hopelijk is alles goed! Ja, hier is de ongi zo goed als over nu op dag 6. T werd tijd! Ml werd al ongeduldig haha ("Wat nou ongesteld?! Je was het toch nooit meer?? Lekker dan!") Tijdens de pil was ik het toch ook altijd wel behoorlijk heftig helaas, daarom slikte ik m altijd maar door...maar zo heftig als nu, nee dat is echt nieuw. @D: veel plezier vandaag schat!! Je hebt het weer in ieder geval mee, ondanks wind is het heerlijk in de zon! Hoop dat je snel weet wat die krampjes en moeilijke ontlasting bij zl heeft veroorzaakt! Even paar dagen zonder bloem 's avonds en hopelijk is dat dan de oplossing. @Hier: morgen nog 1 dag en dan 7,5 week vakantie Yeah! Ik merk dat ik emotioneler word de laatste tijd... jullie ook?? Kan huilen om niks en ik mis mijn meisje steeds meer. Zo raar! Eerst kon ik lekker weg, even lekker eruit zeg maar, maar ik wil nu gewoon alleen maar bij dr zijn. Ik ga elke dag meer van dr houden, terwijl dat gevoel eigenlijk voor je gevoel al aan de top zit en het niet meer kan, maar toch is het zo! Ja ik klink een beetje raar misschien Maar best irri dat ik nou opeens echt zo een emo moederkloek aan het worden ben voor mijn gevoel
Wauw 7,5 week vakantie!! Ik heb er deze zomer 3. Wil in het najaar nog een weekje vrij plannen. Even kijken hoeveel uren ik nog heb Hier heeft sophie wel iets nieuws sinds een paar dagen. Oorverdovend kraaien. Die van jou deed dat toch ook krul? Ik zal eens opletten of ze nog meer gaat doen Hapje ging er vanmorgen beter in. Het is meer de lepel in combinatie met nieuwe smaken want ik had een klein beetje in de speen gedaan en dan zuigen ze het er lekker uit. Vanavond wil ik eens wat warms proberen.
Jaa das t voordeel van t onderwijs lins Leuk dat kraaien!! Mijn meisje ook idd! Daar kan goed de onrust van komen, ze ontwikkelt zich erg snel nu! Rustig hier verder meiden! Wens jullie een goede nacht! Sweet dreams!
Denk dat ik ook het onderwijs in moet gaan /. HiHi nee vast niks voor mij. Ik heb dan weer het voordeel dat ik mijn eigen uren in kan delen en vaak ook makkelijk vrij kan nemen FIJNE dag meiden.