Nu werkt m'n tel weer nie mee dus wordt t zelfs meerdere posten Kan gewoon niet meer typen in m'n vorige bericht Wat worden ze snel groot he Caroline! Weet precies wat je bedoelt! Kijk vaak z'n foto's en filmpjes terug en wat is ie dan al groot he Zeker als k m zo van n lepeltje Zie eten Eind juli is m'n schoonzus uitgerekend Dan is ie helemaaaal geen baby meer Wat leuk f lekker n avondje weg Armande! Dat hadden jullie wel f nodig n verdiend! Hopelijk is ie snel beter! Neemt elke dag de kans af dat jullie t ook kunnen krijgen? O krul ik ga t woordje voor woordje voor je vertalen Alle tijd voor Zal k gelijk bijles geven?!
Ben ik weer. Zl slaapt, gelijk nog f n wasje weg gevouwen Des te minder hoef ik morgen te doen als zl bij opa en oma is want 9 vd 10 x ben ik nog alleen maar bezig haha Wil trouwens wel foto's van al die eerste hapjes! Hier ook nog niet zelf gemaakte hapjes Wil k wel mee gaan experimenteren Wat betreft handjes sabbelen, dat deed zl al best lang Maar toen hij op n gegeven moment ook veel begon te kwijlen en dat steeds meer ging samen met interesse in m'n eten en meesmakken begon ik er goed op te letten Toen die na al lange tijd door te slapen dat ineens niet meer deed wist ik genoeg want dat kan ook een teken zijn zeker in samenhang met die andere dingetjes Benieuwd hoe ze t gaan vinden Armande en Caroline! En krul, wo dl haar eerste fruithapje! Zal er ook wel in gaan na al doe groente hapjes Als ze dat lust lust ze vast n zeker ook lekker zoet fruit! Zl is gek op peer! Zou in jouw situatie ook zeker met potjes beginnen Armande T wel erg handig hoor zo kant en klaar! O Caroline wat verdrietig voor je vriendin Hoop dat ze geen lang traject tegemoet gaan n dat hun kinderwens uitkomt Wat ontzettend naar dat t niet iedereen zo gemakkelijk af gaat Dan prijs ik mezelf echt gelukkig T is n blijft een wonder allemaal
Ik voelde m al aankomen.... Ik wou nog iets schrijven in de trant van vast liever door een lekkere hunk bladiebla Niet nodig met jou T dekte de lading al weer Daar Heb je vast ook wat op te zeggen he Ik hou m open
Wij gaan morgen beginnen met brocolli, bloemkool begin ik voorlopig nog niet aan. Ik wilde worteltjes doen maar die zijn vaak zoet lijkt me handiger om met iets minder zoets te beginnen. Kijk ik op t potje zit er appelsap door de brocolli ...pfff waar sláát dat op?! Hadden echt geen fut meer om boodschappen te doen dus heb geen vers kunnen kopen
Waarom geen bloemkool? Broccoli is ook een koolsoort toch? Appelsap door de broccoli? Dat wist ik niet. Wat raar?! D; bel jij eens even die Nutricia voedingslijn om te vragen waarom ze appelsap door de broccoli doen
Ik bel wel weer hoor Hoef me naam al niet meer te zeggen Ze zien m'n nr en t is gelijk oh goedemiddag mevrouw ..... Fijn dat u weeeeer belt met u zoveeeeelste vragenlijst Neeee we doen t graag want daar zijn we voor We doen niets liever dan elke dag met u telefoneren omdat we t liefst alleen klanten hebben als u
Its Raining men! Hallelujah! Its Raining men! Caroline had je liever niets gezegd?! Dit ga je zooo niet bijbenen Let me Tell U That
Door de worteltjes volgens mij ook? Ik weet f niet meer welke potjes hoe en wat maar zag ook druiven en citroensap hier en daar vermeld staan.. De biologische variant van Ah worteltjes is ook met appelsap In die van olvarit zit dan weer juist rijst zoals in de meeste potjes geloof ik Helemaal puur is t dus ni maar wel n opstapje naar rijst aardappelen ed die ze vanaf 6 mnd mogen Gek idee dat ze dan ook al vlees en vis mogen Ja bloemkool en Brocoli geef k beiden bewust niet omdat k denk dat t bij zl voor lucht en onrust in zn buik zal zorgen