Fijne vakantie krul!!!! Geniet ervan, jullie eerste vakantie met t gezin 😃 Ik ga slapen dames, vnvd nog 2 uur voor werk achter de pc gezeten 😞 krijg m'n werk gewoon echt niet af in die 3 dagen in combi met kolven... Slaap lekker!!!
@krul, fijne vakantie! Leuk he echt als gezin op vakantie? @caroline, gelukkig heb je bijna vakantie. Als je weer moet beginnen is dl weer wat ouder. Miss redt je t dan met n vroege en late voeding en overdag vast voedsel. Was je zoiets van plan? Wel rot dat je je werk niet afkrijgt... Is daar geen oplossing voor? (Beh thuis afmaken?) @hier, helaas lijkt dl erg op zl in de nachten, gewoon n voeding van meestal 120cc. Ze huilt, drinkt en gaat weer slapen, zo ging t bij zl ook. Doordat ze in de nacht drinkt moeten we dr ook verschonen, luier redt t niet... Vandaag ga ik dr vaker drinken aanbieden omdat ze vanmo ook maar weer 90cc dronk, dan wil ze echt niet meer. Weet daardoor nooit wanneer ze weer komt en dat is best lastig als ik wegmoet Hoe is t met de anderen en de kindjes? Fijne dag! Ik las even n rustmomentje in, zl op school, dl slaapt
Morning ladies! Genoten van je rust momentje Armande? Wat doe j dan? Welke pamper gebruik j? K heb baby dry en daar kan die heel de nacht op doen Ochtends n dik pakket maar wel droog En zl plast ook erg veel maar kan me voorstellen met nog n voeding dat je nog n x moet wisselen Lastig dat je nog niet echt weet wanneer ze komt, elke dag anders ntl als ze op verschillende tijden in de nacht/ochtend komt. Ti's wel handig om zoveel mogelijk rondom de voedingen en slaapjes te plannen Hier verschilt t ook wel eens maar over t algemeen heb ik dezelfde tijd met een uitloop van max een uur O Caroline toch. Gelukkig bijna vakantie maar kunnen ze op je werk niets mbt ontlasting of moet je t echt zelf doen? Op hoeveel uur heb je recht om te kolven? T moet toch niet zo zijn dat je dan in je werkuren je over de kop moet werken om te compenseren Zo kan t nooit bedoeld zijn. Zo loop je juist t risico dat t gaat teruglopen.. Met zl gaat t goed Elke dag vers fruit en avonds potje groente, vandaag voor t eerst abrikozen op Ging er ook weer goed in Propt wel heel de dagen z'n vuist in z'n mond en zit er op te knabbelen Deed ie ntl al langer maar nu heb k echt t idee dat t meer bijten is dan sabbelen Wanneer kan je starten met dat spul voor tandjes? Ga eens f de bijsluiter checken Heb iig n bijtring maar door de appel vorm kan die m nog niet heel lang in z'n mond houden omdat ie snel los laat Miss maar een in de vorm van n ring halen dan passen z'n handjes er makkelijker in.. Ga ff douchen dames! Fijne dag!
@D, vanmo werd dat slapen Ik hou er helemaal niet van om overdag te slapen, maar dacht om maar eens verstandig te zijn. Was daarna wel suf hoor haha, maar een douche doet wonderen. Had t de rest van de dag megadruk dus moet nu nog stofzuigen en opruimen. Maar ach, dat komt zometeen wel. Heb een topic geopend wb het weinig drinken van dl en ga mu proberen om vaker kleine btjes aan te bieden, begin ik morgen mee, want nu drinkt ze wel een hele fles rond deze tijd. En vannacht kijken met hoeveel ze genoegen neemt. Ik weet niet welke pamper t is eigenlijk. Overdag gebruik ik kruidvat en de nacht dus pampers, ik heb met die stipjes en die witte met plaslijn. Geen idee welke wat is En idd door de nachtvoeding moet ik dus wel verschonen.
Krul is op vakantie Caroline en Linss hebben het druk Maar Dtje hoe is het met jou? Maak me n btje zorgen...hoop onterecht! Hier alles oke
Hoi meiden, Ik heb weer weekend 😊 was vanochtend op pad! Heb straks borrel van m'n werk, neem ik dl mee (ml is werken) kan ik haar showen 😍 Hoe is t met jullie?? Lins bijna weekend!! Krul lekker o vakantie? Armande wann gaat ml weg?? Dtje, ben je druk meis, minder hier te lezen nu...?! Ik heb overdag Etos luiers en s nachts ook baby dry van pampers (die blauwe met stippen armande 😉 ). Beide maat 3. Baby dry vind ik voor de nacht echt super, hoe vol de luier ook is billetjes blijven droog. Dtje, maak je het fruit ter plekke of vries je ook in? Geen idee of dat kan? Hier nu nog alleen groente, tot nu toe alles lekker, eet t snel en met plezier op alleen bloemkool vindt ze tot nu toe minder. Armande, vndg begonnen mrt de kleinere beetjes geven??! @werk, tsja officieel heb je recht op 2 uur per dag voor t kolven en hoef je die uren nie in te halen maar in de praktijk werkt t niet zo... Mijn werk kan niet ff zomaar overgenomen worden en gaat gewoon door of blijft liggen... En juist zo aan t eind v h schooljaar zijn er veel ouders en leerkrachten met vragen die mijn hulp nodig hebben waar ik niet zomaar nee tegen kan zeggen. Maar ach nog maar 1 week en daarbij vind ik m'n werk ook super leuk dus dat scheelt! D, hoe gaat t met je therapie?? Armsnde, moet dl nog naar osteopaat?!
Haaaii Ladies Krul is vandaag aangekomen op bestemming n de suite is super! Sorry dat ik zo weinig schrijf Zit met momenten minder in m'n vel n heb t drukker als anders voor m'n gevoel Denk door de onrust in m'n hoofd Ook beginnen de tandjes door te komen denk ik Zie nog geen puntje maar zie ze wel zitten n hij bijt op alles, huilt meer, slaapt ni lang aan n stuk, wilde vanacht om 00u ineens n fles overdag n savonds drinkt ie soms onrustig, wegduwen/huilen n weer aanvallen Bijtring bijt ie nog net ni kapot n draagt heel de dag n slab voor kwijl Op advies van de apotheek nu begonnen met chamodent van vsm Dat werkt van binnenuit n bij alle klachten rondom doorkomen van tandjes Heb ook dentinox n dat verdoofd plaatselijke Ga k zo voor t eerst geven Vsm zit er in Ben benieuwd Jullie kleintjes nog geen last? Ik begrijp t Caroline Is lastig in dit werk he Hoe gaat t nu met kolven n voeden? Genoeg melk? Is ml al weg Armande Lekker dat j f slaap kon pakken J moet eigenlijk soms gwn op de raarste tijdstippen f n dutje pakken wil j t volhouden he Ik moet er van mezelf nu gwn eerder in omdat ie na z'n eerste flesj ni meer gaat slapen, pas na 2/3 uur, na z'n fruithapje Wat ik idd vers maak per dag Lijkt me beter n ti's echt zo gedaan Als j moet werken is t wel handiger vooruit te maken In de koelkast mag t Volgsns mij 24u bewaard worden maar hoe t met fruit invriezen gaat durf ik ni te zeggen Groente geef ik alleen potjes nog tot ik weet wat goed n minder goed valt Van wortels raakt ie echt verstopt helaas Gek he Maar las t meer op fora Ben ik wat vergeten?
Ohja, pampers. Hier maat vier sinds twee wk maar moet k nog wel aansnoeren oh Drie werd te klein n sneed in z'n huid Hier ook baby dry dus n t blijft idd droog Ideaal Nu bevallen ze echt goed want in de periode van maatje twee was die te klein n new bsby twee wel goed want dry valt kleiner Therapie Nog maar twee gesprekken gehad maar meer Van hoe is t nu n wat gaan we er aan doen Heb er nog geen baat bij gehad n ook niet met deze frequentie Vandaag even gebeld wordt na t weekend terug gebeld n dan wil t er over hebben Hoe gaat t met aanbieden van dr kleinere beetjes Armande
@tandjes, hier nog niet....pff moet er ff niet aan denken hoor Je hebt kans dat zn billetjes kapot gaan door de tandjes, dan moet je er maizena opdoen! @kleine beetjes.....zucht.....grrrr..... Heb t echt geprobeerd, maar t lukt niet... Had goede hoop maar als ik nu zie wat ze opheeft... 9:15 > 120cc 11:45 > 45cc 15:30 > 130 cc Geprobeerd wat appel te geven, maar nee dit werd m niet Vraag me ook af of ze geen last heeft van dr tong met eten, ze weet zich er geen raad mee soms Ml is weg nu, nog 6 nachten....we tellen af! Vannacht kwam ze om 5:20 en daarna heb ik niet meer kunnen slapen helaas. Zl was ook xtra vroeg wakker Vanavond vroeg erin gaat ook niet want ik wil perse een fles rond 23u geven omdat ze anders echt te weinig op heeft. Gisteravond klokte ze zo 180cc met rijstemeel weg (jaja wij hebben meel ipv bloem gekocht is miss beter voor de darmpjes) Ik ga vast beginnen aan t eten: PANNENKOEKEN
Was t zo erg bij zl Armande? Gaat t nog erger worden hou m'n hart vast We hebben net samen n lekker dutje gedaan op Bed Is ook nieuw Denk wel dik n uur Miss ietsje langer Nu fles aan t geven, de vierde Benieuwd of ie t er vandaag bij houdt Benieuwd hoe snel alles werkt Heeft iig wel even geslapen Mama kan er ook weer f tegen maar zou wel even n stapeltje van jou pannekoeken kunnen weg werken Armande Hap slik weg Wat is dat toch met dr tongetje he Is laatst wel nagekeken toch door de kinderarts Zou Miss ook van invloed kunnen zijn op t drinken en zou n andere speen wellicht helpen? Anderzijds dronk ze eerder wel beter toch? Denk ook maar hardop mee hoor.. Sommige flessen drinkt ze wel zo leeg n sommige hapjes gaan er ook super in dus weet ook ni of dat t wel is Rijstemeel, nooit aan gedacht Vult t ook meer zeg maar?
Hoi meiden! He wat een gedoe toch met die flessen srmande! Lastig hoor! Wat heeft die kinderarts toen precies gezegd over de tong? Pfff korte nacht weer voor je zeg.... Ohw lekker, pannenkoeken!!!! @d, hoe ga je dan samen liggen met zl op bed?! Klinkt gezellig!!
He d wat vervelend dat je je soms minder voelt.... Als je er een x meer over kwijt wil! Kan altijd maar snap ook als je het voor je wilt houden. Jee wat een gedoe met die tandjes zeg...! En het idee dat t nog erger kan worden... Pfff maar hoort er dus bij...hier nog geen last van en ook nog niks te zien. Kolven gaat goed maar moet wel 3 keer kolven voor 2 voedingen nu. Heb net te weinig met 2 keer. Doe de 3e keer wel thuis. Jee d gewoon al maat 4!!
Zl slaapt al sinds kwart voor negen, na z'n fles weer uitgeteld Heb de indruk dat t vooralsnog allemaal helpt Hij ligt tot nu toe lekker te slapen.. Ti's niet dat ik t niet wil delen maar t is veel n complex en om dat hier neer te zetten in alle openheid vind ik too much Thx for the offer Gelukkig kun j j meisje iig bv geven Vervelend Miss dat je net een extra x moet kolven maar ze krijgt t wel binnen, top! Ik lig zl in t midden van t bed met z'n hoofd tegen t hoofdbord aan Meestal ligt ie op z'n zij en dan leg ik er n kussen achter zeg maar Meestal houdt ie m'n arm n hand vast die dan onder z'n gezicht tegen z'n borst aan liggen Zo schattig Let er altijd op dat t kussen ver genoeg van z'n gezicht verwijderd is.. Heerlijk om lekker met m te knuffelen als ie wakker is Zodra die z'n oogjes open doet en mij ziet krijg ik gelijk n glimlach tot een met *Smelt*
Snap t helemaal d dat je het hier niet wilt zetten. Als je er behoefte aan hebt om het wel te ventileren mag het altijd in een privebericht. Maar net wat je wilt natuurlijk!! Ik ben zeker echt enorm blij dat ik nog bv kan geven! Dan maar 3 x kolven idd. Ach en nog maar een week en dan lekker gewoon voeden want dat blijft heerlijk. Wat fijn dat zl al slaapt! Nu hopelijk tot de ochtend door. Ohw heerlijk om zo samen te slapen!! Ik doe dat wel eens als ik s ochtends bv geef dan blijf ik lekker met haar in bed liggen (ik voed dan op m'n zij) en val dan ook met haar in slaap. Dan ligt ze wel nog bij me en dan dekbed naar beneden en m'n arm over haar zij. Gaat altijd goed en is idd zoooooo fijn!
Jaaaa zo liggen we ook vaak Lief he.. Echt te fijn! Schiet al op! Nog n weekje! Jeej! Heerlijk vooruitzicht Even n mooi gedichtje delen nav t kijken naar "in her shoes" i carry your heart with me(i carry it in my heart)i am never without it(anywhere i go you go,my dear;and whatever is done by only me is your doing,my darling) i fear no fate(for you are my fate,my sweet)i want no world(for beautiful you are my world,my true) and its you are whatever a moon has always meant and whatever a sun will always sing is you here is the deepest secret nobody knows (here is the root of the root and the bud of the bud and the sky of the sky of a tree called life;which grows higher than soul can hope or mind can hide) and this is the wonder that's keeping the stars apart
Hai schatten, Ben echt te moe gewoon dat ik t fut niet meer heb om te reageren Heb dl net ff gevraagd door te slapen haha wie weet help het. Om 22u ineens honger klokt madame in een teug een fles van 180 met rijstemeel weg! Dit doet ze dus sinds n paar dagen, de schade 's avonds inhalen.... Hopelijk ksn ik morgen ff reageren en meekletsen Truste