Wow weer zo n grote fles! Dat ze er maar lekker op mag slapen lieverd! Welterusten allemaal en tot morgen!
Goed geslapen allemaal? Dl j gebeden verhoord Armande? Zl is net wakker n aan t drinken Knap vanaf 20.45 Heeft dus wel degelijk geholpen Heb t ergens vanacht ook nog x gegeven toen k m hoorde n mannetje sliep zo weer verder Paar x speen vanacht maar dat is t Heerlijk Nog plannen voor t weekend dames Lins hoe gaat t? Ik ga ergens vanmiddag naar m'n ma Zl gaat dan weer in bad n ik Miss erna of voor ook N we gaan nav Armande pannekoeken eten Krijg t ni meer uit m'n hoofd 😜 Er is ook kermis maar denk dat dat teveel lawaai is dus slaan we maar over tot volgens jaar Fijn weekend luitjes
Mn preek heeft geholpen tot 4:00 En nu net weer wakker om 7:30 Geprobeerd net n fles te geven...ze heeft 60cc op ... Pffff lastig hoor We gaan maar eens ontbijten
Goedemorgen meiden, Ben ontzettend druk geweest. Nu eindelijk vakantie. Armande wat vervelend dat je meisje zo weinig drinkt en daardoor vroeger wakker is en je er geen peil op kan trekken. Hopelijk wordt het binnenkort beter. D tandjes die doorkomen, ah zielig. Hoop dat hij er niet heel veel last van krijgt. Hier heeft daan een bijtring en daar kauwt hij op, maar zie helemaal niks in zijn mond. Nu kauwt hij al vrij lang want daardoor kan hij ook geen speen meer in de mond. Beide hoeven geen speen meer. Caroline, lijkt me zwaar. Kolven en werk. En als je thuis komt ook nog werken. Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar nu niet meer gelukkig (muv het kolven haha). Ik kan nu ook niet echt thuiswerken want heb simpelweg de programma's thuis niet Ik gebruik alleen maar kruidvat luiers en ben erg tevreden. Ik heb tijdje babydry gehad maar dat vond ik niks. Sophie kreeg er uitslag van. Hier dag en nacht dus kruidvat en nooit doorlekken etc. Ik lig nog heerlijk in bed. Vanmiddag barbecue van oma. Daan hoor ik zo nu en dan beetje brabbelen, maar volgorde mij slaapt hij alweer. Gisteren laatste fles 21.00. Ze doen het dus erg goed. De afgelopen dagen waren ze wel vroeger wakker zo rond 6, maar niet huilen om de fles maar gewoon brabbelen etc. Fles steeds pas rond half 8. Ze vielen tussendoor wel in slaap. Laatste fles was op die dagen ook wel flink vroeg zo rond 18.30-19.00.
Hier was t ineens tegen tienen dus heeft er Zeker baat bij Zo z'n appelhapje geven en vanmiddag naar oma Is t een idee om n papje te maken ochtends met die rijstemeel of kan dat niet? Zl vond die rijstebloempap zo lekker maar ben ntl met bloem gestopt Zo krijgt ze ongemerkt melk binnen! Fijne vakantie linss! Eindelijk! Lekker van genieten! Veel plz vanmiddag Fijn dat Ze zo goed slapen je kleintjes! Top!
Ben echt te moe lieve D..... Heel de dag op pad geweest Hopelijk lukt t me morgen wel! Truste...zzzzz
Hele avond bezoek gehad hier en lekker buiten bij de houtkachel gezeten. Duik nu m'n bedje in! Hopelijk laat dl me even slapen...! Slaap lekker allemaal!!
Gelukkig heerlijk geslapen, dl werd pas om half 9 wakker Hoe is t verder? Nog leuke plannen? Wij eind vd middag met 3 andere stellen bbq'en! Erg veel zin in! Heb net de sausjes gemaakt, allemaal vers: satesaus, knoflooksaus en kerriesaus. En heb toetje gemaakt, aardbeien tiramisu, 1 van mijn favorieten Vraagje aan armande, wil kleertjes bestellen van next, ziet er allemaal zooooo leuk uit. Maar ben ff benieuwd hoe de kwaliteit is, vergelijkbaar met??! Hoe vallen de maten?! Trek je het nog armande? Hoe gaat t vndg met de hoeveelheid voeding? D, hoest met de tandjes? T spul doet geloof ik goed z'n werk! Lins, lekker vakantie meis: even lekker niet die drukte wat betref werk!!!
Hoi ik had tekst getypt maar vergeten te plaatsen, komtie: Ik weet natuurlijk allang niet meer wat ik allemaal wilde schrijven @caroline, hoe was de borrel met dl? Je hebt t miss al gezegd maar ben t weer vergeten dan.. Snap dat t lastig is met t kolven. Wat D zegt kan ik me in vinden maar snap wat je zegt, dat t in de praktijk vaak zo niet werkt En als je weet dat t eigenlijk snel moet ofzo is dat niet bevorderlijk voor t kolven...balen maar gelukkig duurt t niet lang meer of je bent ook vrij. @linss, dus je twins redden t op kvluiers in de nacht? Hmmm.... Denk dat dat hier nog niet gaat door die voeding. Aan de andere kant, ze drinkt nu natuurlijk niet t max wat ze zou mogen.... Ik ga t eens proberen. Scheelt toch aardig wat geld, of de pampers moeten in de aanbieding zijn. Heb van pampers nog maat 2 liggen, passen goed maar zijn bijna op en van kv nu maat 3 gekocht maar zijn wat groot maar t gaat wel. Maat 2 hadden ze niet in t juiste formaat pak dus tja Moet ff verder, tot later! Dus..... Ben aardig moe, hoofdpijn en btje duizelig maar puur door vermoeidheid Ging gister bijtijds naar bed dus de late voeding laten gaan (die is meestal op ons verzoek) dus dl kwam om 1 en 6 u en zl werd wakker om 7 Bah slaapgebrek is niet leuk.... Zometeen ff skypen met ml, kan ik ff tegen hem mopperen Superleuk caroline, de bbq! Gezellig! Wij doen t maar ff rustig aan met zn drietjes, niet dat ik een keus heb hoor want ik zou verder niet weten wat we kunnen gaan doen Ik vind de kwaliteit goed van de kleertjes, ik zie wel dat er duurdere en goedkopere dingen te krijgen zijn ook al is t bv allebei een jurkje. Dat verschil weet ik dus niet. Maar ik heb t eea ook voor zl en t blijft gewoon mooi in de was. De maten vind ik ook gewoon kloppen, ook voor zl. Alleen had ik rompertjes (die staan er nu niet meer op) en die vond ik wat wijd en kort (dl heeft wel lange romp moet ik zeggen) Ik zou de gok nemen Ik wil vanavond ook nog t eea bestellen, nwe collectie! Maar ml is gister wezen shoppen als t lukte dus ik wacht ff af wat hij heeft gekocht. T setje wat dl op de foto aanheeft is ook uit de usa, had ml de vorige x gekocht (had ik vlgs mij nog niet geantwoord nav je vraag bij de foto) Tot later!
Goed om te horen, dan neem ik zeker de gok ik vind de shirtjes van name it erg mooi blijven en fijne stof. Hema vind ik erg wisselend, vind de stretch rompers wel erg fijn. Ik snap dat je niet veel onderneemt. Is ook lastiger in je eentje en met 2 kids. Pfff wat een nacht weer. Pittig hoor! Ben wat dat betreft erg bevoorrecht hoe het nu gaat qua nachten. Maar komt bij jou ook goed en hopelijk snel!!! Veel plezier met skypen, hoop dat ml leuke kleertjes heeft gekocht en mopper maar ff lekker tegen hem daar is ie voor
Kv luiers zijn dus ook fijn begrijp ik?! Ook fijne pasvorm en zacht? Etos zijn iig prima en misschien voor de nacht ook wel hoor maar blijf pampers wel echt t fijnste vinden en dan vooral de baby dry. Had trouwens laatst 1 bij n vriendin om gedaan, de baby active fit eb die is ook echt super. Denk zeker als ze nog meer gaan bewegen/kruipen ed. Koop de pampers ook alleen maar in de aanbieding!
Ben ik ook weer even Zit lekker in de tuin met boekjes n een lekker stokbroodj kruidenboter n filet Americain Veel plz VNV Caroline! Lekker verse sausjes n Jummie n toetje! Is ml thuis omdat j dit kan doen of heb j hier zowiezo ook zonder ml tijd voor? Ik vind t lastig hoor om echt lekker gezond te koken Kost me teveel moeite op n of anders manier Ben veel alleen n heb al genoeg te doen dan Daarbij slaapt zl maar 30-45 om de 2/3 uur n het is ni dat je zich heel lang vermaakt, moet ik er toch steeds vanaf Op zo n dag als vandaag geniet ik dan ook echt van al dat lekkers hihi maar echt uitgebreid koken, no thx Nu heb ik met ml afgesproken dat ie elke dag wat voor me mee neemt vd zaak voor de andere dag Blijft genoeg over of dat wat hij mee geeft daar hoef k nie veel meer aan te doen Nu heb ik voor VNV siciliaanse saus met biefstuk n gepofte aardappel N Brocoli Alleen f de biefstuk bakken n de Brocoli koken Hoe was j borrel idd Caroline? Zeker veel leuke reacties gehad op Je mooie meisj?! Succes n plz met t uitzoeken vd kleertjes! Heb j ml al gesproken Armande? What did he Buy? Hoop dat j gauw bij kunt tanken! Gelukkig komen die momenten hier altijd wel weer maar jij gaat maar door en door he... J zou er bijna van tegen n burn out aan zitten! Zl heeft baat bij de middeltjes hoewel die gisternacht wel iets onrustiger was Hij was 8.00 wakker n toen pas weer 11.15 Na z'n bad n fles heb ik m bij opa n oma gebracht.. Huishouden roept N moet de hond van m'n zwager uitlaten maar verder doe ik niks
👍👍👍👍👍👍😄😄😄😄😄fijn!!!!!! Goed zo dl van armande