Goedemorgen meiden, Wat n hoop geschreven zeg, leuk! Lukt me nu niet eens om alles te lezen Bah ben ziek, was te verwachten natuurlijk Klein griepje denk ik We hebben gister afgesproken om met vriendennnaar t strand te gaan, zl en hun kids verheugen zich enorm Ik kijk zo even hoe ik me voel, ga t toch ff proberen miss met paracetamol (pff dat doe ik dus nooit he, ziek is ziek ) maar goed wie weet knap ik er van op Dl heeft geslapen van 22:30-7-15 zo trots dat moest ik ff melden En D wat suuuuuperspannend!! Ik doe helaas niet mee......
Wat goooooeeeeeeddddd van dl armande!!!! En errug fijn voor jou!! Wat ontzettend rot dat je niet lekker bent, met dit weer al helemaal niet fijn en zo jammer.... Hoop dat je het vndg trekt en toch wel kan genieten. Dtje, ik wil echt even mijn lijf laten ontzwangeren, wil zeker de 9 mnd daarvoor aanhouden maar denk dus ietsje langer. Met die stomme hartkloppingen nog steeds, m'n gewicht niet op orde nog laat staan dat ik gewoon weer zo afgetraind ben als daarvoor (nou was ik dat ook niet enorm hoor maar wel een beetje een sportlijf door t hockeyen) en m'n bekken begint nu pas sterk genoeg te zijn voor t sporten. Kortom, wachten is gewoon echt ff beter voor mij. Daarbij wil ik ook ff nog de volle aandacht voor dl! Hoop niet dat je dan volop op een ander forum gaat kletsen en hier niet meer.... Zou ik echt enorm missen!!! Krul, hoest nu met je? Weer lekker thuis??
Goed plan van het hardlopen he?! nu doe uitvoering nog hoor, maar wil t wel echt doorzetten, moet gewoon! Grappig lins hoe verschillend die 2 van jou zijn!! Echt 2 verschillende mensjes, leuk hoor! D, veel plezier op t strand, wat ontzettend lekker!! Geniet! Hier nu zo bezoek (verlate kraambezoek) en vanmiddag verjaardag van m'n schoonvader. Geen strand/zon voor mij helaas.... Maar wel gezellig, heb erg leuke schoonfamilie en m'n nieuwe nichtje van nu 3 wk weer zien.
Goh dat onze Beebjes ook drie wk waren... Wat is dat nog ontzettend klein he Alles Goed met haar? Veel plz vandaag! Ik zit ook echt ni elke dag in de zon, meestal meer aan t lopen n op m'n "vrije middag" meestal de tuin Maar vind dit wel Erg leuk, zoals vroeger mama dochter strand Gek idee dat jullie dat ook n dag zullen doen n ze dan zelf Miss kindjes hebben Laat dat nog maaaaaar heel lang op zich wachten Beterschap Armande hopelijk kun j mee n ervan genieten Hoe doe j dat met dl? Zou ni weten hoe ik dat met zl zou moeten doen nu.. Tips welkom Neeee Tuurlijk ga ik nie weg haha Maar bedoel meer n topic erbij met meiden in soortgelijke situatie Lijkt me leuk Wat heeft dl het goed gedaan Armande! Top! Fijne dag allemaal
Met krul alles goed ze komt vandaag denk wel even buurten ze moest vanochtend naar verjaardag en gister veel doen thuis en bezoek Denk zal f zo vrij zijn om te updaten haha
JoeHoe trots op mijn kleine sophie. Het is haar net gelukt om zelf om te rollen ! Ze was het al dagen aan het proberen, maar kwam niet verder dan haar zij. Nu lag ze opeens op haar buik met haar bijtring in de hand te spelen haha. Toen ik haar op haar rug teruglegde rolde ze gewoon weer op haar buikje. Zo lekker de tuin in. Heerlijk genieten van de zon.
Haha ook al Wat van Sophie! Weer n mijlpaal! Terug van t strand n net ijskoud gedouched Heb er n zwaar hoofd van Was wel erg leuk n lekker op m'n stoeltje
Wat goed sophie!! knap meisje! Ja fijn he dat ons meisje het doorslapen doorheeft! We zijn zo blij dat t zo goed gaat met haar! Ze heeft daarstraks appel op ze trok bij ml zo t lepeltje uit zn handen plop zo dr mondje in! Hier ermee pap ik vind t zooo lekker Ik heb meds ingenomen v ml uit de usa daardoor voel ik me n stuk beter. zou g normaal niet zomaar doen maar ik vond dat ik recht had op n leuke dag nu ml eindelijk weer thuis is hihi @strand, les 1: gewoon gaan!! We zijn met zl ook gewoon gegaan toen. nu hadden we de kinderwagen mee en een grote parasol. ook hebben we een deryan tentje dat is ook fijn. en gewoon handdoeken en alle spulletjes mee fles enz. en als t niet gaat zijn we ook zo weer thuis. op t strand is t meestal koeler dan in de tuin. Zal ff foto's plaatsen!
Ah echt dat doet zl nog nie eens en dat is echt n smikkelkont hihi Nou.. Daar zit wat in! Miss op een wat rustiger stuk dan en dan zomaar 1-2 uurtjes ofzo.. Heb t voor nu ff gehad met de zon kwam thuis en accuut migraine Gelukkig voel ik me nu beter na m'n Meds maar beroerd dat k was ineens Ken der niet meer zo goed tegen, die warmte Moest gwn eerder onder de parasol n ff afkoelen aan t water maar ga in nl eigenlijk nooit de zee meer in.. Zl slaapt in de maxi cosi maar moet m echt f op Bed gaan leggen nu Fijne avond allemaal!
@D, vandaar mn hoedje Fijn dat je meds helpen! Die ik heb ingenomen doen gelukkig ook zn werk. Kga maar gauw slapen voel ik me miss morgen weer fit Grappig he die verschillen in ontwikkeling, eigenlijk tegelijk opgaan en toch zo verschillend. Kunnen jullie beebs bv hun voetjes pakken? (Ws al lang.... Maar ons meisje sinds vorige week, vandaar) Truste ladies
Snap t helemaal Armande! Goed idee! Ja, doet ie laatste weken heel fanatiek Zooo leuk maar nie handig met verschonen Laat echt nie los hoor! En sterk dat ie al is haha Fijn dat t beter gaat, morgen hopelijk weer helemaal fit!
Hoi hoi!! Wat een weer vandaag he!! Echt leuke foto's armande! Ik zal binnenkort ook weer eens wat plaatsen. De ontwikkeling gaat idd echt in sprongen. Zo ineens kunnen ze dan weer wat! En elk kind ontwikkelt zich ook weer op elk gebied anders. Leuk om te zien als ze ineens wat kunnen he?! Hier stopt dl haar voet in haar mond en sabbelt erop! Echt zo lief!! Dat omgedraaid in bed doet ze ook en rollen naar haar zij maar dus niet naar haar buik. Zo gaat dat dus verschillend per kind! D wat balen van je migraine maar fijn zeg dat de meds hielpen!!! Gelukkig. Niet raar met die zon dst je daar last van kan krijgen. Masr blijft vervelend.. Fijn armande dat je meds hielpen!! Toch gelukkig vndg kunnen genieten!!
Hahaha klopt dan startte m'n avond net Gooide er iig nog n filmpje in n niet veel later ook zeker iets in t pannetje Warm al he zweet m'n nest uit haha Fijne dag allemaal
Ja, te toevallig weer he?! Ik heb m met bandje over de schouder maar verder hetzelfde weet alleen niet of ik m nu pas vanwege m'n grote jeweetwellen 😁 Nog plannen voor vndg?! Hier niks, hoe fijn!! Zit te twijfelen om straks ff naar een water in de buurt te gaan maar ml heeft geen zin (houdt daar nie zo van...).
N we vielen weer in slaap Net kwartiertje wakker n zl ligt nog te tukken haha Van wie zou die dat nou hebben..
jaaajaaaa Wat is GEWOON genieten dan??????? Ik geniet toch het meest van m als hij met zn potlood bezig is