Whahahahaaaa, maandag it is eerste 3 dagen wel met vrienden, maar daarna aan de pannenkoeken! Neem ik de kaneel mee 👍
Die mutsjes kan je bv bestellen bij Madeliefke® gehaakte accessoires & applicaties haarspeldjes babymutsjes en veel meer - Madeliefke Ik heb weer de mazzel dat m'n moeder ze kan maken Krijg over een paar weken trouwens m'n eerste naailes (met naald en draad dan he, voor t andere heb ik mijn diploma cum-laude al gehaald 😎 ). Toch maar niet bij m'n mams, werkt niet, maar bij de vrouw van een collega van ml. Die geeft daar les in, maar ga gewoon apart naar haar Lekker aan de bubbels!!! Have fun, maar dan wel GEWOON. Al maar de action geweest voor nieuwe kleurdoos?!
Leuk die mutsjes caroline! Ik was al blij met de bloempjes die ik had gehaakt voor dl mutsjes! Een heel mutsje haken moet ik me maar eens in gaan verdiepen.... Ik bedoelde deze Jamie Rae Hats Online Store mutsjes zijn soms een btje fout maar ik ken ze dan ook vanuit canada, dus niet europees zeg maar Leuk dat je naailes gaat volgen met NAALD EN DRAAD Ging t niet met je moeder samen? Jammer.... Ik was rond de 14 jaar toen ik t van mn moeder leerde. Ik verheug me er al op om leuke jurkjes voor dr te gaan maken nu het zo goed gaat met dr kan ik me er wel eens aan wagen, ik raak ook steeds meer uitgerust, thank god..... Vraagje, hoe laat geven jullie ongeveer de laatste voeding? @groenten/fruit, nog ff een verlaat antwoord, ze heeft tot nu toe gegeten: brocolli, worteltjes en appel. Ze heeft geen krampjes oid. Banaan lijkt me niet zo handig.... ? Al staat t wel bij nutricia erbij... Op t strand heeft ze wel van meloen gesabbeld trouwens Eens verzinnen wat we nu gaan introduceren.
Hahahaha sorry ik kan gwn niet helder nadenken als ik naailes zie Ik spoor niet helemaal Nou caro Nog even en je kunt meeschrijven in de befaamde topics op deze site; wie er ook veel genaaid?!! Armande dl krijgt hier tussen half acht en acht uur de laatste fles. Bij jou nu? ? Vijf of nu vier flessen?
Hier rond 18.00 groentjehapje (tot nu toe: broccoli, bloemkool, wortelen, boontjes en courgette. Fruit: peer en appel, maar ook net mee begonnen). Dan rond 19.00/19.30 laatste keer de borst en dan ligt ze er meestal om 20.00 wel in. Wordt dan rond 7.00 wakker. Jee, jouw meisjes slaapt ook echt nu heel goed zeg. Lekker meer slaap nu voor jullie!! Moet eerlijk zeggen dat kk die mutsen niet heel leuk vind, too much qua bloem. Slaap lekker!!
Ghehe wat moet ik daar nou op antwoorden Hahaha Van de zeeman?! Zo dat had ik niet verwacht. Ze hebben er leuk spul soms maar dat setje is wel erg leuk! Heb je n vb van zo n muts met bloem? Lijkt me toch eigenlijk wel leuk! Wat goed van dl wbt prikjes! flinke meid en trotse mama!!
Heerlijk veel bij kunnen lezen zeg! had al zo n vermoeden want als ik alle Tijd heb is er niemand en ben ik er een dagje nie ken ik t niet bijhouden.. Wat niet met alles zo is ntl maar nog steeds rood helaas Maar goed Leuk! lekker als vanouds hier! Gaan we er proberen in te houden! Ga morgen reageren want duik er nu echt in.. Ml was thuis vandaag en waren buiten en naar de film grown ups 2.. Zal nog f de foto's bekijken en een paar van vandaag plaatsen ook! Slaap lekker allemaal! Dat je meisje maar zo goed mag blijven doorslapen Armande! Goed zeg!
Cant sleep... heb echt geen rem op m'n mind.. Wil t er verder ook ni over hebben hoor lieve schatjes maar t houdt me wakker dus besloten toch maar even te reageren nog voor ik weer n poging ga wagen.. Hopelijk zijn jullie allemaal in dromenland!
Hoop idd dat j geen verklevingen meer hebt Caroline! Moet j t idd eerst proberen of wordt j nog onderzocht? Wat goed dat j bent gestart met hardlopen! N dat al zo vroeg op de morgen! Ik blijf van slapen houden.. Soms moet ik wel opstaan en ook regelmatig dat ik vanuit mezelf al op sta om vast wat in huis te doen ed maar kan me er niet altijd toe zetten laat staan om te sporten Is overigens wel nodig, kom echt aan.. Was in m'n Zwangerschap slanker dan nu hoor echt. Los van m'n zwangere buik toen dan he Hoe heeft j meisj nog geslapen krul Was t bedj buiten n succes? Zou ik ook moeten hebben want in de reiswieg slaapt ie al lang niet meer n zoals Caroline zegt, veel warmer! Heeft j meisj nog gereageerd op der prikj armande? Ze heeft t goed gedaan he? Fijn zeg! Met de dag lijkt ze beter in der vel te zitten! Komt jou ook ten goede zo te lezen! Fijn! Uitgerust kunnen we alles veel beter aan of niet?! Laatste fles hier ook rond 8 met enkele uitzonderingen van 20.30/21.00 Banaan heb ik 1 x gegeven n dat verstopte toen idd Vandaag gemengd gegeven met aardbeien n perzik n dat viel goed Nou, Ik zie j appje wel verschijnen volgende week! Ik n krul zorhen wel voor t toetje! Something magical.. Something Mike it is.. Ringing Any Bells? Dat r nog geen opmerkingen Zijn geplaatst mbt "mutsen"&"bloemen" Whats in a name Ik zeg niks.. Maar gezien t hoge kleurfactor wel te verwachten Blame the sun And the bubbels Ik wacht geduldig af op wat komen gaat Want vandaag is rood de kleur van...
He bah lieve D, wat naar Vind t rot voor je zeg..... T lijkt ook altijd wel of je gedachten 's nachts eerder n loopje met je nemen he? Zo ervaar ik dat althans. Hoop echt dat je je gauw n btje beter kunt voelen! Virtuele knuffel!!
Ik hou eigenlijk ook van slapen maar vind de tijd s ochtends zo nuttig als dl een tijdje ligt te slapen. Vanochtend ook vroeg (na de voeding ,ze kwam al om half 7..) eruit en weer wat hapjes gemaakt en ingevroren. Heel soms blijf ik lekker even liggen. Heb me toch een ENORME spierpijn van t hardlopen..... Echt door m'n hele lijf. Morgen nog ff dagje rust en dan overmorgen weer lopen. T schema is voor 3 x in de week. Jeetje d, wat rot dat je je zo voelt. Wat armande zegt, volgens mij aan vooral in de nacht je gedachtes op hol.... Je zei dat de frequentie van je therapie nu wat minder was, kan dat nog veranderen? Heb je het gevoel dat de therapie wel zou helpen als je vaker zou gaan? Of is het misschien niet de juiste therapie? Ik heb nu banaan op t menu staan voor dl. Ben benieuwd hoe het gaat en anders is mengen idd een goed idee!
Dat is aardig Armande! Zo hou je de potloden goed geslepen! Ja.. Heb er overdag ook last van maar dan Kan je t makkelijker blokken en heb je afleiding en ben je druk.. Maar goed it comes And Goes En moet weer opnieuw contact opnemen wat ik ook steeds uitstel.. Hoop dat ik strks nog even kan bellen anders morgen Moet nog van alles doen nu.. Fijne dag allemaal!
Banaan vond ze heerlijk! Nou hopen dat t niet stopt, heb wel rijpere banaan gedaan want dat is makkelijker te verteren (las ik). Fijn dat je vrijdag al terecht kan. Hopelijk is de vervanger fijn....