Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies

Heb gister van half negen tot twaalf vandaag plat gelegen
    Man man wat was ik ziek
    Sinds loop vd middag gaat t beter
    Net even naar Ah gewandeld met zl n ga zo al eten want heb weer extreme honger :p
    Eet wel weer heel gezond dus bestaat n kans dat ik eerst nog afval

Lekker rustig avondj gehad Caroline
    Lekker wel he beetje lezen beetje internetten beetje tv n vroeg erin
    Hoop dat j gauw weer van j menstruatie af bent
    Of heb j vnml vooraf last n tijdens minder?
    Fijn dat dl weer lekker in der ritme zit

O Armande
    Heavy
    Wel positief dat ze weer meer drinkt
    Hopelijk betekent dat ze straks weer naar minder flessen gaat n die ook leeg gaan..
    Kan t me voorstellen dat t opbreekt
    Hier enkele x snachts nog n fles maar echt zeldzaam
    Zal straks wennen zijn met weer nachtvoedingen ed
    Waar ik voorheen dacht dat ochtends wakker worden zwaar zou zijn is t nu een luxe na de eerste mnd :p
    Straks is t dubbelop maar ook weer n fase
    Als k zie hoe snel t is gegaan allemaal

Heb jij trouwens nog last van migraine linss?

Hoe zou t met liesj n de twins zijn?

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O en Caroline btw
    Hier ook nog regelmatig Keutels en dikkere ontlasting
    Weet wel waar t vnml doorkomt maar wil m er toch aan laten wennen
    Geef t dan alleen minder vaak en frequent
    (Banaan wortels en sperziebonen)

Wat goed helpt is n half dopje laxo met beetje water of door de fles melk
    Je kan t evt ook in t fruithapje of groentehapjes doen
    Aangezien ze geen extra water drinkt en je meestal bv geeft
    Omdat pruimen zo goed helpen zal dit ook zeker helpen
    Is van roosvicee half dopje is echt meer dan genoeg!

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee krul je kan dat inderdaad niet in de gaten houden. Ik draai daan terug wanneer ik het zie net als jij, maar hij ligt gewoon liever op zijn buik. En wat caroline zegt ze kunnen hun hoofd toch wel omhoog houden, maar toch vind ik het een beetje eng.

Poe wat een schema armande.. respect hoor. En dan ook nog een peuter. Onze kids krijgen ook meer voeding 2×210+7 en 2×180+6 en dat gaat beter.
    Hoe gaat het nu met haar

He GaDver D ziek.. van het zwanger zijn? Hopelijk snel beter. Was je eigenlijk misselijk etc bij de zwangerschap van zoonlief?

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh en wat betreft migraine, ik mag niet klagen. Laatste keer is alweer een dikke maand geleden. Hoop eigenlijk dat het weg blijft

Houden jullie nog vocht vast van de zwangerschap? Ik nog wel steeds. Denk dat ik binnenkort maar eens langs de huisarts moet gaan.

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ff snel want kom net thuis en zl moet eigenlijk naar bed....maar ach, tis vakantie ;)

Tja t valt idd ff niet mee hier (er speelt nog t eea dus dat komt er ook nog eens bij vandaar de offday...met ons als gezin overigens alles goed hoor,no worries!)

Ze drinkt dus niet meer dan dat....ik heb t liefste dat ze gewoon iedere keer 180cc drinkt want ik vind t rot als ze honger heeft... Maar ze stopt en duwt de fles weg en soms spuugt ze nog wat.
    Vandaag wel steeds 180 aangeboden expres en dit ging wel wat verder op als anders, dus wie weet.
    Ze grijpt vandaag minder naar dr oortje. Ze had overigens geen koorts dus ik weet t niet zo goed.
    Ze wil wel heel veel vastgehouden worden en wilde vandaag zelfs niet in de wandelwagen met t wandelen.

Ik kom later nog even reageren hoor! Moet echt ff verder

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    ❤❤❤ Even ego! Zoooo Trots op m'n nieuwe banner! ❤❤❤

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nee was misselijk echt vd migraine linss
    Bah

Rond de bevruchting wel weer misselijk geweest met momenten
    Net als bij zl plus met alle symptomen van toen wist ik t al snel zeker zei t nog tegen krul volgens mij is t raak
    Droge ogen misselijk krampen steekjes onderbuik en liezen levendige dromen honger zin in cola ineens etc etc
    Nu gaat t gelukkig nog steeds goed n niet meer misselijk
    Bij zl ook ni veel geweest meer bij de gedachte aan bepaalde voedingswaren
    Zoals kip n tijdje n later biefstuk
    Verder eigenlijk niet

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Slaapt zl Armande?

Als j er iets over kwijt wilt j weet me te vinden! Anytime!

Wat rot dat ze nog weleens spuugt.. Maar ni meer zulke grote hoeveelheden toch?

Goed dat ze vandaag wel 180 op heeft
    Miss is t ook wel n spurt in combi met der tandjes he
    Ze is denk aan t regelen!

Hoop dat ze gauw weer de oude is! Knuffel voor j moppie n een hele dikke voor jou!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Truste meiden duik dr weer in!

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    En toen zou ik dus graag willen slapen ;)
    Zl riep bijna een uur geleden en dl werd daar dus wakker van, gelukkig slaapt ze weer! Btje jammer dat ik nu de slaap niet meer kan vatten grrrr
    Want langer dan tot 7u zal t niet duren hier...

@D thanks schat, maar gezien dit openbare forum hou ik t liever voor mezelf. Ik kan er toch vrijwel niks aan veranderen, vreet alleen energie.

Gaaaaf je banner! Oeh wij weten het wel al heel snel!
    Zag gister baby van twee weken wat kleinzeg!

@lins, fijn dat t met je migraine goed gaat. Vervelend van t vocht vasthouden, het lijkt mij dat dat na de bevalling weg zou moeten zijn? Dat is ten minste wat ik altijd hoor. Zelf hield ik geen vocht vast.
    Fijn dat je haaruitval minder wordt, hier nog niet hoor....

Valt niet mee om op dit tijdstip terug te reageren, ben t ff kwijt sorry krul en caroline!

@D nu ga je straks zeker n duowagen kopen he?

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Poe dat valt niet mee armande.. wat zul jij kapot zijn. Hopelijk snel betere tijden.

Ik moet me bed uit, maar ben nog moet
    :(. Kids slapen nog. Ach ja ik moet er echt uit nu anders ben ik te laat.

Fijne dag vandaag.

12. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ach jee Armande, wat heb jij het zwaar qua nachtrust... Pfff je zal gebroken zijn. Kan je niet ergens p de dag als ml thuis is, gaan liggen?! Of dat ml opstaat met de kids en jij nog even blijft liggen?! Ach je zal vast al aan die opties hebben gedacht.
    Snap dat je het hier niet deelt, idd te openbaar.

Ach lins, je moet natuurlijk werken... Succes meis!

Krul, lekker weekend gehad?

13. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Fijn d dat de migraine weer over is!!!! Echt zo rot voor je...
    Thanks voor de tips w b ontlasting! Hier alleen geen idee aan welk eten het ligt. Geen patroon zeg maar.... Ik ga denk ik ook ff cb bellen of ik toch niet wat water mag geven, want vocht is ook altijd goed!

@lins: hou hier ook geen vocht vast. Fijn dat je een tijd geen migraine hebt gehad!!

Jaaaa d moooooie banner meis!!

14. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krul: film met ml ook soms hoor, maar ik ben s avonds door zijn onregelmatige diensten vaak alleen.... Dan lees ik vaak met tv op de achtergrond haha! Vind ik wel gezellig anders is het zo stil.

Gisteren laatste vakantie dag van ml. En heeft meteen aankomende nacht, nachtdienst... Saai!

Wij hebben weer nieuwe diertjes, 3 kippen: Hollandse krieltjes. Echt schattig en leuk straks voor dl!

Verder zit ik erover de denken om als ik straks weer ga werken naar 2 keer bv te gaan. Hoef ik niet meer te kolven dat zou echt een verademing zijn want ik vind het zooooo lastig. Het zou evt kunnen dat je op de vrije dg nog volledig bv kan geven maar dat is natuurlijk niet zeker. Daarbij lijkt het me ook wel lekker ietsje vrijer te zijn want hoe ontzettend super het ook is het komt wel altijd op mij aan en dat is best weleens pittig. Wil dan de ochtend en avond wel bv geven. En daarbij gaat ze ook steeds meer eten en zal de bv toch minder worden... Armsnde hoe deed jij dat met zl??!
    Ik wil dan wel echt nog een tijd doorgaan op deze manier met bv maar dan heb ik zelf iets meer vrijheid. Of vinden jullie dat egoïstisch??! Want voel me wel beetje schuldig.... Ml staat achter elke keuze die ik maak, gelukkig! Want dan 6 mnd volledig gegeven.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kom later even reageren want werd weer wakker vanochtend met hoofdpijn en lag twee u nog wakker omdat k niet kon slapen..
    Zucht..
    Straks gaat zl weer eens naar opa en oma maar zonder Meds zakt t gwn niet of niet snel..

Armande, j mag me ook appen he.. Bedoelde niet zeer hier op t forum want dat kan ik me voorstellen..

16. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ach d, ALWEER!!!! Het zit je niet mee zeg, gatver!! Omdat je nu zwanger bent vind je het zeker lastiger om je meds te nemen? Fijn dat zl ff naar opa en oma gaat en hopelijk zo weer fit kan je ff lekker genieten van me-time.

O ja, ik ben vndg ongesteld geworden..... Bah. Maar idd krul, wel fijn dat ik het wel wordt natuurlijk. Gelukkig is m'n hoofd nu weer helemaal helder. Heb ik dus altijd, juist vooraf hoofdpijn en kans pp migraine. Tijdens ongesteldheid vooral vaak buikpijn. Was altijd best heftig maar is nu stuk minder. Misschien wel doordat m'n baarmoeder en eierstokken nu doorgespoten zijn en ik minder verklevingen heb. Hoop t!! Ga zo denk ik (en anders morgen) ff de stad in om laatste sale nog mee te pakken en wat kleren voor dl in maat 74 en 80 vast. Scheelt boel geld!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Was weer vroeg dag Armande.. Poeh.. Valt niet mee he
    Mama's met Chronisch slaaptekort.. J zou er n boek over kunnen schrijven

Hier was zl om 7 u ineens klaarwakker (normaal pas rond 8-9u en dan nog mag ik eigenlijk nie klagen ntl) maar ik voelde me toen zo niet goed en dan is elk tijdstip te vroeg
    Zo blij dat ml mee heeft geholpen al kon k dus ook nie meer slapen
    Alleen kan niemand je ontlasten
    Zeker niet met twee..
    Wilde me door m'n migraine niet laten tegenhouden maar ben toch beetje huiverig voor de eerste weken
    Gek genoeg knapte ik nu weer op in de loop van de ochtend begin vd middag dus hoop dat t vnml onttrekkingshoofdpijn is (vd cafeïne) en maar n beetje migraine vd hormonen ed
    Is ml weer weg Armande?

Voor linss wast ook weer vroeg dag
    Gelukkig zit t er al weer bijna op!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb je t cb nog gebeld Carolien?
    Balen dat ml z'n vakantie er op zit! Time flies!
    Maar saai he die avonden alleen.. Vind er ook niks aan! Soms wel lekker als je even avondje mi time nodig heb n lekker in je eentje wil "rotten" op de bank met n filmpje en teveel lekkers wat goed voor je is :p
    Hoewel ik me daar door ml ook niet laat weerhouden eigenlijk :p

Wat leuk kippies! Wil n foto!
    Zl heeft nu ook echt door dat er beestjes in huis zijn en volgt ze echt en heeft ze ook al paar x goed aan de haren beet gepakt haha

Fijn dat je minder last hebt tijdens je menstruatie! Het Doorspuiten heeft dan zeker wel geholpen.. Fijn! Had je ml Miss ook wel voor kunnen vragen! Haha schat kom op iets meer power!! Hahaha :p
    Nee kidding.. Draaf weer door!

Nog de stad in geweest? Hoop dat je geslaagd bent!

Ik kan me je keuze mbt bv helemaal indenken! Doen waar je je goed bij voelt! Wou dat ik zl zo lang bv had kunnen geven! Maar ervaar ook heel veel voordelen met de fles! En denk ook zeker rond de 6 mnd als ze meer gaan eten dan n goed moment is..

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En toen was je toch f eerste he krul....

20. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Je bent natuurlijk minder energiedrink gaan nemen? Daar zit idd zooooveel cafeïne in. Kan t zeker (deels) aan liggen!

Ja leuk dat ze al echt op beesten reageren he?! Hier is de hond toch wel echt favoriet. Altijd bij beneden komen even aaien en ze zit ee maar naar te kijken vooral bij het wandelen. Ik zal ff foto plaatsen.

Heb t cb niet meer gebeld maar aan vriendin gevraagd die op een kdv werkt en die zegt dat alle beebs met bv al zeker wel water krijgen. En het persen tussendoor (zonder uitwerpsel) is normaal. Afwisselend harde en zachte ontlasting ook en betekent niet dat ze verstopt zit. Want ze poept wel elke dag sltijd wel iets. En bij opstopping duurt het daaaagen. Dus kortom, het is gewoon normaal.

Nu echt besloten te gaan minderen met bv, maar wil wel nog zo lang mogelijk 2 x blijven geven. Heb ik nog elke dag heerlijk 2 momenten met haar (en zij mooi nog bv) maar ook veel meer vrijheid.

Whahahah d, ik zal ml wel ff vragen om er wat meer power achter te zetten. :D

Idd krul was gewoon de eerste!!!! En nu jij d 😉
    Hoe gaat het nu met je therapie? Is ze/hij al terug van vakantie?

Jaaaaa ik heb lekker geshopt! Alvast veel rompers ingeslagen (had nog bonnen vd Hema en ik vind die stretch rompers daar echt super fijn) wat shirtjes, wat leggings, 1 trui en een winterjas!!!! Vind die jas echt super tof! Echt een meisje meisje jas :D hieronder de link. Kan best zijn dat jullie t niks vinden hoor, maar denk armande en krul wel gezien hun liefde voor bloemen :)
    Vind de kleding bij de zara overigens allemaal erg leuk zeg!

DOUBLE - FACE JACK MET CAPUCHON - Mantels - Baby meisje (3 - 36 maanden) - Kinderen | ZARA Nederland

Alles goed verder met srmande, krul en lins?!

Deel Deze Pagina