Supercute die jas zeg! Leuk! Gaat gelijk door m'n hoofd of ik dit x n meisje krijg n of ik m ook zou halen! Hihi Nog even spannend tot rond de 13 wk dan gaan we weer naar Lommel Wat schattig hoe ze de hond begroet n m observeert Echt leuk! Zal zo j foto's bekijken! Nou drink dus sinds vrijdag geen druppel meer en al maanden elke dag een vaak ook twee.. Sinds vanmiddag gaat t weer goed hopelijk morgenochtend ook Heb iig contact gehad met m'n neuroloog over evt medicijn gebruik weer n kan er zo nodig op terugvallen Therapie loopt ni echt Lang verhaal maar kan pas in sept bij m terecht ivm vakantie En inmiddels volle agenda De laatste x moest ik afzeggen n toen k n afspraak had bij n vervanger, min of meer met spoed er tussen krijgen,zeiden ze die op t laatste moment weer af waardoor ik zoiets had van stik Maar daar heb ik mezelf mee want kom j of bel j ni laten ze j ook gewoon gaan... N voor mensen zoals ik die niet altijd even gemotiveerd zijn gezien de complexiteit n t niet weten waar te beginnen is dat wel lastig Leuk geslaagd ben j verder! Ik ga even de foto's bekijken m proberen te slapen Net lukte niet.. En dat terwijl zl al sinds 20.15 lekker ligt te maffen.. Truste meiden! Duim voor n goede nachtrust Armande!
Goedemorgen! @caroline wat een leuke jas!!!!! Lekker meisjes en toch niet knalroze i love it! Welke maat heb je genomen? Heb jij nooit dat die rompers bij de drukkertjes kapot gaan? Had ik bij zl al en nu weer @D hopelijk is je hoofdp van de drankjes en niet dat t met je zwangerschap te maken heeft! Oh meid dat schiet niet op zulke therapeuten! Had je zoiets een vorige x nou ook? Zo iemand zou jou toch n heel klein btje moeten kennen en dan juist zorgen dat je daar komt? Je doet t toch niet voor je lol? Kan ik nou boos om worden he? Zullen wij jouw stok achter de deur zijn? Dat we je helpen "herinneren"? @krul jaaaa die boeken bedoel ik! (haha btje late reactie) en ken je waris dirie? Ook mooi! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een eboek gelezen! Wat voor leuks heb je in de aanbieding? @hier gister wezen zwemmen met t gezinnetje!! Zooo leuk! Ze vond t heerlijk foto volgt! Gisteravond kon ze de slaap niet vatten tussen 19/22 dus veel huilen en krijsen en niets was goed. besloten om dan toch maar niet op vakantie te gaan (mede door dat gebeuren hier) omdat dat huilen wel lastig is in een tent voor de buren en ook voor jezelf. heb er wel de balen van ook omdat zl zich er zo op verheugd dus dat gaan we zo maar even vertellen. Volgen er trouwens nog meer geboortekaartjes na caroline en mij? Of zien jullie dat niet zitten? Zou t wel heel leuk vinden om ze te zien! Wilde nog iets schrijven maar ben t ff kwijt ga dit gauw posten voor t verdwenen is
Oja dl grijpt niet meer naar dr oor en lijkt geen pijn meer te hebben. bijt minder in de spullen nu meer om te spelen. voel nog geen puntje
Morning! Wakker geworden om half acht zonder hoofdpijn en ellende en zl besloot na z'n flesje terug te slapen dus ben net wakker en hij n ml slapen nog! Ga zo gelijk ff douchen! Benieuwd naar de foto's! Klinkt Erg leuk! Wat jammer alleen vd vakantie.. Wanneer wilden jullie gaan? Miss in de winter anders? Een andere periode kan al weer anders zijn Miss.. Toch jammer om niet te gaan ntl.. Fijn dat dl geen pijn meer heeft! Kan nog best even duren dan voordat t doorzet!
Leuk is de jas he?!! Ben echt helemaal blij. Heb maat 78 (9-12 mnd) gedaan. Ze is een gemiddelde baby met wat langere romp in verhouding dus moet wel goed zijn denk ik. Zeker voor 2e helft winter en begin voorjaar als t toch nog koud is. Je kan m overigens gewoon via internet bestellen dus, lekker makkelijk Idd d, wij herinneren je wel . Maar zeker slecht hoor. Tuurlijk is therapie je eigen keuze en verantwoordelijkheid maar een beetje sturing vind ik niet meer dan normaal! Dat deed mijn logopedist zelfs! Boeken van waris dirie zijn prachtig! Heftig verhaal vooral.... Ik hou ook erg van biografieën. Leuk zwemmen met t gezin!!! Hoe trots dan he?! Jee geen vakantie..... He gatver! Ik snap t wel hoor want andere omgeving zorgt vaak wel even voor stress en voor jou dl denk ik zeker ook. Is een huisje ergens dan geen optie? Als ze dan huilt voel je je er niet rot over. Fijn dat t iig beter gaat met dl! Jaaaa kom maar op met de geboortekaartjes (als jullie willen hoor...).
@armande: nog ff reactie op jouw reactie op de foto's: rompertje is idd vd Hema, zo'n leuke!! Hier wilde ml graag de kippen (moet altijd bezig zijn dus eerst lekker t hok en de ren bouwen en nu ze verzorgen ed) maar ik vind t wel heel leuk hoor! Echt gezellig als je in de tuin zit en straks verse eitjes (jummie) en errug leuk voor dl (eitjes rapen ed!).
Btw: net alweer voor de 3e keer hardgelopen sinds ik terug ben van vakantie 👍 best trots op mezelf en is ook echt weer lekker. Doe t met een trainingsschema van de atletiekunie, met Renate wennemars als coach, best leuk! Daarna nog situps gedaan en opgedrukt! Moet toch weer fit worden wil ik straks weer een wedstrijd kunnen hockeyen en ook weer echt in shape. Qua conditie ook goed te doen maar voel het wel heel erg in m'n liezen, maar moet het toch een x trainen en nu dus een rustige opbouw!
Goed zeg Caroline! Lekker bezig! Way to go! Ik sla weer n jaartje of langer over Kom ik weer ff goed mee weg he Ga juist met mb buikje pronken straks in Mexico Want hier moet ie weer achter n dikke jas Nou zeker leuk idd Eitjes rapen samen schilderen met de Pasen en oppeuzelen Bedoelde je maat 74? Heeft zl ook voor de winter.. Gek genoeg vallen z'n jassen groter dan z'n rompers want daar heeft ie nu echt al 80 voor nodig! Later meer ml is vrij!
De maten bij de zara zijn iets anders, hebben idd ook 74 (heet dan 6-9 mnd) en daarna 78 (9-12 mnd) en daarna 82 enz.... Tellen dus anders verder. Dus ik heb 78 gedaan wat dus de maat is voor 9-12 mnd dat lijkt me wel handig. Jemig zeg, al maat 80 rompers!! Groot hoor. Hier 62/68 of 68. Shirtjes echt 68. 62 is te klein. En sommige zelfs 74 maar die vallen dan kleiner. Jaaaaa jij kan straks heerlijk pronken met je buik schat!
Oke! Goed om te weten! Zal ook eens kijken! Ja maar die 80 zitten nog nie strak hoor Maat 74 zit gewoon net te strak bij z'n pamper zeg maar Niet lekker als dat heel die pamper oppropt En stop ook alles in de droger dus sommige rompers van sommige winkels zijn iets gekrompen waardoor er wel 80/86 staat maar eigenlijk al nie meer is Die van hm blijven wel echt die maat ook in de droger We gaan lekker buiten de deur nog even n hapje eten Net n nieuw bankstel van m'n mama gehad Donderdag geleverd
Wauw, wat lief van je moeder zeg!! Foto!! Ik gooi het eigenlijk nooit in de droger, alle kleertjes niet, dus dat kan idd ook nog eens schelen. Maar jouw moppie is ook echt al een stuk groter! Hoe groot was hij nou afgelopen keer? Dl 63 cm. Maar juist mooi als het straks ook een grote vent wordt, kan jij als mams bij hem op schoot, haha! O ja krul, heb je trouwens een foto van dl in de kinderstoel???! Wil ik zien!!! D, geniet van t eten!! Lekker! Helaas alcohol vrij en zwanger proof
Hihi alcohol drink ik toch amper dus dat mis ik nie Heb me hele dag goed gevoeld alleen wel n zere onderrug met bukken Weet nie of dit blijvend is of door n verkeerde houding maar goed alles liever dan hoofdpijn echt.. Donderdag wordt ie geleverd dan plaats ik n foto Is een eenvoudige zwarte 2.5 zits want we hebben ook al zo n long chair en de hoekbanken die wij op t oog hebben zijn wel erg duur en komen in deze woning door de indeling niet zo mooi tot z'n recht Bedacht me net dat t ook wel erg krap wordt met twee kindjes als ze wat groter worden Althans krap.. De derde slaapkamer is niet zo grolt En zolder is met n vlizo trap dus geen optie tenzij er n vaste trap gebouwd kan worden Dure grap zeker? Dacht rond de 66.5 of 68 weet t f nie meer! Zie me al zitten haha!
Ladies! Ml is hier helemaal weg van t jasje caroline! Ik zag dat je m aan 2 kanten kan dragen, grappig! Ik wist niet dat je online bij zara kan kopen, nice! Hier was dl laatst 65,5cm en 7,2 kg Ze heeft vrij korte armpjes, dus truitjes kan ze daardoor wat langer dragen qua maat. Maar bv boxpakjes heeft ze de lengte wel nodig maar dan moet ik echt de mouwtjes omslaan. @caroline, ik wilde bij zl graag ook lang bv blijven geven. Mijn plan was dat ik de 1e en de laatste voeding bv zou blijven geven en de rest andere voeding. Ik heb tot 6mnd volledig bv gegeven en daarna ben ik gaan afbouwen zodat ik nog twee voedingen kon doen. Maar ik was echt zoveel afgevallen (53kg) en was zo moe dat ik met 7mnd en 8dagen (jaja staat in mn geheugen gegrift) de laatste voeding heb gegeven. Maar in principe moet het mogelijk zijn en ik zou dit zeker proberen hoor! @D, thanks meid wb t appen, maar we redden t hier wel
Heb twee foto's geplaatst, een van t zwemmen en een van vanmi in de buggy. Dat was ff voor de grap hoor.
Haai lieverds! Ik geniet van elke minuut die ik nog met mn meisje heb nu. ..boehoe k zie echt op tegen volg week! @caro: wauw dat hardlopen gaat goed! geweldig leuk die kipjes! Wij hebben ze in t vorige huis ook gehad maar in de winter hadden we ratten! Uiteindelijk hebben we ze weg gedaan toen er een beest in t hok wist te komen en de kop van n kip eraf beet. We vonden er iig eentje onthoofd... dat was de druppel haha Jaa zkr warisv erg mooi! hou ook van biografieën! Ooh Ik ga zo je foto's bekijken! @armande: oh schat toch wat zonde van je vakantie. ..maar ik snap t echt. Gewoon geen doen. Als het niet goed gaat is dat slopend voor jou. .. maar idd is n huisje geen optie a la center parcs? Flinke meid heb je! Ik moet donderdag weer naar cb. Twee maanden geleden ben ik erg benieuwd! Fijn dat ze niet meer naar dr oortjes grijpt! Wat zou t gwst zijn? Want hier dus hetzelfde. .. huilerig en slecht slapen en idd steeds aan dr oren zitten. Geen verhoging en ik zie en voel ook niets van tandjes... Hoop dat t snrl voorbij is. .. Zl al verteld vd vakantie? Hoe pakte hij het op? Sterkte met alles meis. En idd als je je hart wilt luchten dan zijn wij er voor je! @dtje: jaa lommel straks weer! ! Zo spannend! Ik zeg ook weer jongen haha Je mag voor twee gaan shoppen straks, vet! En idd n duowagen is n must! Voorlopig kan de baby bij jullie op de kamer, das fijn! Kun je daarna verhuizen? Hoe lang moet je op wachtlijst staan weer? Zkr geen vaste trap doen is n paar duizend euro, als t huis er al geschikt voor is. Dat moet je echt niet doen in n huurwoning! Denk ook niet dat de woningstichting dat goed vind trouwens. Hopelijk blijft je hoofdpijn weg! Ik ga jullie foto's bekijken en zal morgen ook wat foto's plaatsen van dl kinderstoel en geboortekaartje. Lkkr slapen meiden!
@caro: wauw goed geshopt! Fijn dat je ongi bent. Niet lkkr ntl maar veel klachten verdwijnen nu weer je bent r zo weer vanaf! Ik hoop ook dat je geen verklevingen meer hebt meis! Niet zo veel buikpijn meer is iig al n goed teken toch?! Moet je Nog n x op controle bij de gyn daarvoor of niet? Kan zwanger raken wel gwn op de natuurlijke manier straks? Goed plan schat wbt de bv. Kolven is zo zwaar. Weet nog wel dat ik t n paar x per dag moest doen om 1 flesje te geven aan dl per dag van 90cc. Vond het zo belangrijk maar zo slopend. Ook snel gestopt... Je niet schuldig voelen iig. Lieve vent heb je! Echt! Hopelijk gaat het zoals je wil! @linss: werkse meis!!
Gaan jullie de jas ook kopen dan???! Zou leuk zijn!! Ja, online is handig!! De maten bij de zara vallen overigens best klein. Grappig, dus hetzelfde gedaan als wat ik wil met bv. Nou tot net ruim 7 mnd is best lang, maar ja, je moest dus stoppen en dat is echt niet leuk... Ik hoop idd dat ik het echt zo nog een tijdje volhou!!! Ik ga eens ff je foto's bekijken!!
Wauw D, een bankstel! Liefffff @buggy, ik wil dl zo lang mogelijk in de kinderwagenbak (ik weet nooit t verschil tussen wadelwagen en kinderwagen) maar ze is best flink....dus of t gaat lukken? Zl ging met 7 mnd ongeveer over. Net als dr wiegje daar moet ze eigenlijk uit want ze pakt de bekleding.... Pfff t gaat zo hard.... Maar goed die buggy stond in de bijkeuken en ml was aan t schilderen buiten en aangezien dl niet alleen wil zijn dacht ik ik probeer t even want deze buggy kan vanaf de geboorte (of je dat wil is n tweede ) en zo n klein stukje gewandeld. Ze vond t leuk omdat ze veel kan zien maar ik zsl t niet dagelijks doen hoor
Sorry meiden echt geen gelegenheid gehad eerder te komen Lig ook al weer ff op bed maar kan weer eens niet slapen maar ben zo moe Zo weer n poging dacht ff kijken hoe t met de meiden is! Zal morgen reageren hoor! Leuke foto's Armande! Heb gereageerd! Goodnight for you all