Hij had na de olie n plakaat gepoept en tijdens t drinken na t badje in slaap gevallen maar nog geen uur later werd ie krijsen wakker en vanaf toen proberen te slapen maar om de paar min huilen Met hap overlegd what to do Iig extra water want melk kan zwaar vallen nu n laat ie daarom deels staan en iig tot maandag zetpillen en evt naar de eigen huisarts Ga zowiezo overleggen of we x naar de kinderarts mogen om toch een en ander uit te sluiten.. Hoe gaat t met je hoofdje?
Hallo meiden, even snel want een drukke dag achter de rug. Roos wat ontzettend vervelend die migraine. Lijkt me ontzettend Kut en dan ook nog alleen zijn. Poe en dan ook nog in de nacht op staan D wat een nacht met zoonlief. Hopelijk komende nacht beter want dit sloopt je echt Vriendlief is weg naar vrijgezellenfeestje sinds vanmorgen 11.00. Morgen komt hij terug. Vandaag hebben mijn ouders wel even geholpen met de kids. Daan was vanmiddag flink aan het huilen. Gisterenavond ook al. Geen idee wat er was. Tandjes, krampen? Geen idee. Gisteravond vrij snel weer bij mij in de armen in slaap gevallen. Vanmiddag wist ik het niet meer hij bleef krijsen. Uiteindelijk bij mijn moeder wat rustiger. Heb hem lekker relaxed in bad gedaan en druppels gegeven voor tandjes en toen begon hij weer terug lachen Daarnet begon sophie ineens te huilen. Lag al in bed sinds 19.30 ofzo. Heb haar er even uit gehad en beneden mee gezeten en toen ze weer ging duimen weer in bed gelegd. Hoop dat ze zo weer lekker slaapt dan kan ik ook slapen. Slaap lekker meiden.
Ah jeetje wat zielig Fijn dat t lekker badderen met mama en de druppeltjes hielpen Soms alleen even knuffelen kan genoeg zijn.. Maar soms ook nie Gelukkig hielp t bij je meisje en slapen ze allebei lekker door Goeie nacht voor jou ook meis!
Btw linss met t doorkomen van tandjes hebben ze zowiezo onrust in de buik en moeten ze vaak vaker poepen.. Kan dus beetje samen op gaan
Jee d wat sneu zeg! Maar hij heeft wel gepoept vndg. Zal m dan nog wat dwars zitten? Of toch tandje? Naar een ka is nooit verkeerd idd kan je dingen evt uitsluiten idd. Hoe gaat t nu? En lins ook al huilende kids... Idd Miss tandje? Of is het gewoon mama aandacht? Pff lastig soms he?! Wel druk met 2 kids voor je alleen fijn dat je even hulp had hoor. Hier is m'n hoofd weer helder. Wat is dat toch fijn. Op t moment van migraine kan ik me nooit voorstellen hoe het is om me weer normaal te voelen. Heel raar is dat... Ach armande, wat k* van je verhaal!!! Zooooo irritant. Maar ben natuurlijk wel benieuwd naar je verhaal 😉 Hoe is het verder bij jou? Dl goed aan t drinken?!
Goh fijn zeg! Nog best snel zonder Meds! Kan t me ook nooit voorstellen Wordt elke x weer lichtelijk depressief.. Heb m water met beetje diksap gegeven n erna verschoond, zetpilletje, en vsm en dentinox en is uiteindelijk in de box in slaap gevallen Wilde m even uit z'n omgeving halen waar die ni kon slapen n steeds moest huilen n wilde niet 20 x de trap op of al naar boven Hij slaapt nu al eventjes door Hopelijk slaapt ie door in z'n eigen bedje straks Ben moe maar durf t nog nie aan m te verplaatsen Wat dat aangaat was t niet zo slim
Wat denk je dat hij heeft? Last van z'n doorkomende tand? Je wil hem dan ook gewoon bij je hebben als hij zich zo voelt natuurlijk. Tja, ik zal m zo wel gewoon naar boven tillen. Als hij nu alweer zo'n tijd slaapt zal t wel goed gaan toch?!
Ik heb nog wel wattenhoofd hoor maar de hoofdpijn is gelukkig weg. Heb wel volop iboprufen en paracetamol geslikt. Dat mag met bv dan wel gelukkig maar helpt niet zoveel.... Die meds die jij hebt, heb ik dus niet. Moet nog een x wat uitproberen eigenlijk. Maar omdat het bij mij hormonaal is is t de vraag of t helpt zei de ha. Aan de pil gaan helpt wel. Dan heb ik geen migraine maar mag ik dus niet omdat ik trombose heb gehad...
Hoop t! Wacht ook n beetje op ml.. Maar vlot ook niet.. Denk combi.. Tandje en buikje Maar als ie eenmaal door is verdwijnen de klachten weer Hopelijk gauw dus! Lekker slapen lieverd! J meisje slaapt lekker?
Ken n heel goede neuroloog in Amsterdam En er is naar dat medicijn zoveel onderzoek gedaan Waardoor ik t veilig kan gebruiken in m'n zwangerschap Maar ook heb k gelezen dat t minimaal in de bv terecht komt T helpt heel goed, weet zeker ook bij hormonale aanvallen T bestrijdt de sympthomen en de oorzaak (vernauwde vaten of was t nou verwijd)
Ik vraag me alleen af of dat met die bloedvaten (haha wat was het nou idd...) met hormonale migraine ook zo is 😁 geen idee hoor. Symptomen zijn wel hetzelfde maar er zijn ook wat verschillen (heb ik me laten vertellen). Dus of de meds dan helpen?! Ik moet idd nog een keer naar de ha en dan zal ik het eens bespreken want ik heb überhaupt nog nooit wat uitgeprobeerd qua meds.. Duurt t nog lang voor ml er is? Zal idd wel combi zijn ja. Zoooo zielig voor die kleintjes!!!
Klopt daar heb je wel gelijk in Maar ook voor hormonale migraine zijn er medicijnen Zowiezo ook preventieve maar dat is nie handig nu Je hebt zoveel diverse medicijnen Geen idee hoe t zit met hormonale migraine maar zou kunnen dat onder invloed van een verandering in de hormoonhuishouding er wel degelijk wat gebeurt met de bloedvaten Ik ken een goede lactactiedeskundige weleens eerder ook genoemd en zij heeft n overzicht van wat veilig te gebruiken tijdens bv Miss x bellen?
O n zou zowiezo dan x naar de neuroloog gaan.. Zl ligt inmiddels boven Ging in z'n slaap huilen toen ik m neer lag Zo zielig dat onderlipje naar beneden.. Ml is er bijna en ik duik er ook echt in Hopelijk n goede nacht en iig n flink stuk achter elkaar Slaap lekker Ladies Beste met je hoofdje
Morning! N toen was t 8 u! Jeej! 1/2 x f speentje maar ni wakker of iets Heerlijk geslapen Ga m zo verleiden voor nog n dutje T is immers blijf in j Bed weer Hoe is t met jullie allemaal N de kleintjes Goede nacht gehad?
Vernauwde toch? Ik heb sumatriptan gehad maar hielp niet. En nog iets wat ook niet hielp. Ml neemt nu meds uit de usa mee die helpen wel. Ik klop t af, maar t gaat hier al tijden goed!! En ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik me ooit goed ga voelen of zin heb in leuke dingen. Had ik dit keer ook na de ks haha. En áls t dan zakt ben ik een soort spraakwaterval in euforische stemming en kan ik zo een marathon lopen @ego, word n btje simpel van die gebroken nachten/nachtvoedingen
@roos, ik wenste je sterkte, dat t herkenbaar was enz En @D dat je ook maar mens bent en dat t logisch is met slaapgebrek dat je niet altijd 100% kan reageren enz
Pffffff behalve dat er een "herstel" knop is, bestaat er ook een "opnieuw" knop weer wat geleerd......! (En dan heb je dus je tekst weer terug....)
Kwam net dit http://http://www.kidsvoeding.nl/?id=32 schema tegen, heel algemeen maar miss wel handig? (Begint t me gelijk weer te dagen van toen met zl)
Morning!!! Wat super d dat zl gewoon lekker heeft geslapen!! Fijn!! En dus ook gewoon lekker in z'n bed gelegd vanuit de box. Haha, t is idd ik blijf in m'n bed weer!!! Maar ik heb dus weer enorm veel energie (idd volop he na migraine armande ) en aangezien ml er niet is en ik tegen niemand aan kan kletsen (behalve dl maar zie ligt er alweer in) ben ik maar eens enorm gaan poetsen! Wasje zit erin, heb stof gezogen, opgeruimd etc en nu ff lekker koffie! Thanks d voor je tips! Super lief hoe je meedenkt. Stap 1 is maar eens weer naar de ha te gaan. Ik zal hetgeen wat jij hebt geschreven ook zeggen. Zal toch eens wat meds moeten uitproberen! En idd die wel icm bv kunnen. Maar dat staat ook in alle bijsluiters. Maar als ik twijfel of als t niet werkt zou ik graag tzt info over die neuroloog willen! Maar eerst dus maar eens stap 1. Kijk eens aan, weet ik dat ook weer over die knoppen armande, thanks voor het uitproberen 😉 Pffff nou, logisch dat je helemaal klaar bent met die gebroken nacht. Wat ontzettend zwaar voor je zeg!!!! Ik hoop echt zooo dat t snel voorbij is (zend nu een klavertje vier naar je 🍀 ). Ik ga die link eens bekijken! De koffie is op, ga ff snel verder poetsen!! Maar eens gebruik maken van al die energie!