Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach, je had zelfs een afspraak, dus zij zijn uitgelopen??! Pfff nee daar zit je echt niet op te wachten (figuurlijk dan want letterlijk helaas wel ;) )... Kijk als je nou zeeeeeeeeeeën van tijd zou hebben.

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Lekker veel bijgelezen terwijl we voor de brug aan t wachten waren
    Eerst ntl voor die kut trein...
    Hatelijk hier hoor

Maar goed gaan uit eten voor mama's verjaardag n erna Miss nog naar de bios..
    Zl is bij opa en oma

Denk dat ik pas morgen weer kom
    Of vanacht als ik nie kan slapen

Fijne avond meiden!
    Is je haar naar je zin Armande?

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @krul ik had verkeerd naar je schema gekeken, telde eerst drie flessen.

Haha wat grappig dat zoonlief Madagascar de andere delen niks vind. Erg herkenbaar overigens. Als sophie dansles met Nijntje hoort/ziet wordt ze heel rustig en ander filmpjes niet.

@Armande heerlijk dagje weg geweest lees ik. Is ook altijd leuk. :)

@roos leuk hè dat schaterlachen. Ik lag straks ook weer in een deuk met Daan. Die kan zo verschrikkelijk lachen haha.
    Wat vervelend dat je meisje zo moeilijk kan poepen. Hier is het de laatste dagen 3× per dag een beetje.

@D ben ook benieuwd hoe snel je buik groeit. Tweede wordt meestal groter:)!
    Poe lees dat jouw kleine paar dagen geleden erg onrustig was in de nacht. Een tweede tandje alweer:)

@roos GaDver rot migraine. En dan ook nog een meisje dat zoveel aandacht vraagt. Snap dat je het niet trekt.

@D hier vallen potjes ook beter denk ik. Van de week verse banaan en dat viel zwaar volgens mij terwijl ze van potjes geen last hebben.
    Hier gaat het nu ook beter met groenten. Daan gisteren en vandaag heel potje en sophie een halve. Voor sophie is dat veel want ze stopte eerst al na twee hapjes. Broccoli en bloemkool is toch echt favoriet.

Ik bied ook water of diksap aan, maar ze hoeven dat niet. Eerst toen ze klein waren dronken ze wel gewoon water. Zodra ze dat nu proeven trekken ze een vies gezicht.

Ik denk dat hier ook iets van tandjes komen ofzo want de kids zijn beetje uit hun doen. Vannacht en gisteren heb ik ze paar keer gehoord, gaan wel weer slapen gelukkig, maar wordt er wel wakker van iedere keer.

@roos lees dat je weer opgeknapt bent. Fijn!

@Armande bedankt voor de link, vind het wel handig die richtlijn.

@Krul ja de kids zijn meestal twee dagen in de week bij mijn ouders. In september moeten ze drie keer per week want vriendlief moet meer werken.
    Vrijgezellenfeestje van vriendlief: gingen eerst raften, daarna barbecue en toen nog stappen in Rotterdam en bleven daar ook overnachten want is nogal een eindje rijden.

Ik moet mijn positiekleding ook eens opruimen, maar sommige dingen zitten best mooi nog. HiHi pas ook mijn eigen broeken nog niet. Heb wel paar nieuwe gekocht omdat ik niet continu in positiebroeken wil lopen.

@Armande ben nog niet naar stad geweest om kleding te kopen. Gaan volgende week dan heb ik weekje vakantie:)!

@krul ook weer aan het werk? Hoe gaat het?

@roos78 wat fijn je meisje op haar eigen kamertje. Wel even wennen denk ik.
    Ik wist eerst niet waar dat over ging haar naam was Sarah, maar lees nu een boek. Ben eigenlijk wel benieuwd, maar heb niet echt tijd om te lezen.

Ik wil ook zo graag zwemmen met de twins. Volgende week maar eens kijken of het lukt.
    Ik wil ook gewoon los zwemmen denk ik, want lessen zijn hier ook op onmogelijke tijden.

@D fijne avond vanavond. Gefeliciteerd met je moeder. Mijn vader is ook jarig vandaag.

Ga zo skyfall afkijken met vriendlief. Gisteren was ik zo moe dat ik hem niet af kon kijken.

Poe de twins zijn onrustig. Vannacht hoorde ik eentje om 00.50 en daarna rond 5 weer en daarna nog keertje moest er toen ook even uit want daan was in paniek, lag op zijn buik. Veel niet mee om eruit te komen vanmorgen. Ach ja nog 2,5 dag werken en het is zo druk:(!

Donderdag komen twee vriendinnen gezellig langs. Vriendin gaat volgend jaar trouwen en ik mag mijn bruidsmeisjes jurk gaan passen :)! Zin in.

Hier heb ik afgelopen weekend twee eetstoelen gekocht. Zo ideaal. Eten gaat beter, niet zo'n geknoei en ze zijn niet zo snel afgeleid.

Fijne avond meiden.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik kom ook weer even buurten ;)

@Armande: ooh oktober pas! Nog heerlijk even genieten van je meisje! Hoeveel ga je werken straks?
    Haha nee als je zulke heftige migraine hebt snap ik wel dat je hoofd niet naar kleuren staat ;)

Met gehoor van dl is alles goed. Ze was gewoon laat met reageren op geluid of gewoon lui!

Het gaat steeds beter met je meisje! Niet op klok maar wel een ritme, dat is toch al super! Hier ook elke dag groenten en fruit, maar dat moet ook wel vanaf zes maanden.

Ooh heftig boek he Haar naam was Sarah! Beter niet doen dan idd!

Wat leuk dat zwemmen!! Als dl zo geniet, geniet je zelf ook he!
    Ik volg wel les. Een keer gemist door autopech en zelf nog gegaan maar daar vond ik echt geen klap aan :p
    Maar je moet doen waar je je goed bij voelt!
    Aah wat heerlijk dat zl zo lief is voor zn kleine zusje! Best knap hoor op die leeftijd eigenlijk!

Hoe is je haar geworden?! Tevreden?!
    Irritant he wachten! Kan daar ook niet tegen, ik ben best van de tijd. Afspraak is afspraak :p

@Roos: fijn dat ml weer terug is!! Veel leuker he samen en iemand naast je ’s nachts! Jammer weer avonddiensten, maar probeer er ook soms ff lekker van te genieten, die rust ;)

Wat leuk dat dl zo draait!! En ja hoofdje stoten is helaas onvermijdelijk.

Oooh zo gek he om een flesje te geven ipv de borst! Ze accepteerde het goed dat ze bij jou nu een flesje kreeg? En voor het eerst op haar kamertje slapen, wauw wat spannend!! Vast meer voor jou dan voor haar ;)
    Hopelijk ligt ze lekker te slapen nu!

Wbt zwemmen doe ik het alleen. Gaat prima hoor! Heel gestructureerd allemaal. Trek mn zwemkleding al aan, daar aangekomen kan ik bij de kluisjes zo alles uittrekken en loop ik naar het zwembad. Daar liggen allemaal aankleedkussens en alle aandacht om dl om te kleden. Na het zwemmen ga je lekker douchen, moet je wel ff handigheidje in vinden en droog je je beeb af en aankleden. Lekker in de maxicosi als jij tijd hebt om je af te drogen en om te kleden. Vaak slapen ze dan al!

@Dtje: hopelijk gaat het stukken beter met zl en de paracetamol niet meer nodig! Vreselijk om ze zo te zien he :( Je wilt de pijn wegnemen en het overnemen maar dat gaat niet, zo zielig. Blij dat je zo happy bent met je nieuwe bank!
    Heel veel plz vandaag, have a superduper great time!!

@Linss: Gaaf stoelen gekocht!! Laat een foto zien he! Of had ik m al gezien op facebook?! ;)
    Volgens mij wel nu ik erover nadenk!!
    Ach wat naar dat de twins ook uit hun doen zijn. Kan heel goed hoor een tandje!! Hoop het, want wat is het anders he. Zou wel erg grappig zijn als ze die ook tegelijk krijgen zeg!!

Ooh gezellig vd week met je vriendinnen en een jurk passen!! Heb je hem al gezien of moet je nog op zoek?
    Veel plz met skyfall, vette film!

@Hier: twee dagen achter de rug, nog twee te gaan!
    What can i say... vooral gisteren was super hectisch.
    Kort samengevat:
    - ‘s ochtends op de een of andere manier de melkpoeder vergeten mee te nemen naar mijn moeder (40km verderop he). Moest dus ook nog ff om nieuwe racen bij de supermarkt daar.
    - Ik kom weer thuis en blijk dat ik de babyfoon vergeten ben…
    - Ik ontmoet mijn vader halverwege om de babyfoon weer op te halen. Dl bij me zodat ze kon slapen want was ook erg onrustig en amper geslapen. Twee km voor mn huis dondert op een kruispunt mijn uitlaat onder mn auto uit…

En dat alles in combi met dat verstikkende gevoel weer te moeten werken en mn meisje te moeten missen en je zorgen maken of alles wel goed met dr gaat…nou mn make-up zat in mijn navel, of nee het was compleet weg gespoeld. Ze konden me wel weg dragen.
    Vandaag gelukkig een betere dag.

Gisterochtend idd noodweer op weg naar mn moeder. Moest gewoon even stoppen want het werd gewoon pikdonker en giga hagelstenen en regen, ik zag echt niets meer! Een bliksem recht naar beneden direct gevolgd door een keiharde knal. Eng!

Ennuh ik heb lekker niet gefietst :D Heb ik helemaal geen zin in joh :p
    Ik had al een collega gebeld die ook geen zin had en we wisten van nog iemand anders dat hij ook niet wou. Terwijl de rest ging fietsen (droog, maar koud!) reden wij heerlijk warm in zijn auto. Op de terugweg was het prachtig weer en tuften wij een stukje achter de fietsers aan met het dak open want het was een amazing cabrio. Heb genoten hoor! Hebben btw allemaal boerenspelletjes gedaan bij een boerderij. Compleet in overalls met kiel en klompen!

Morgen nog even… ik denk tot een uurtje of twee. Op tijd naar huis. Vrijdag een ochtend, eindelijk komen de leerlingen dan. Ben benieuwd wat voor vlees ik in de kuip krijg!

Fijne aaf en nacht meiden!

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Dtje! Van harte met je mama en een hele fijne avond!

Hier een verdrietig meisje dus hou t kort ;)

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Pannenkoekdate ergens in de buurt van dordrecht gorinchem ? Is vlgs ml ongeveer in t midden :) (tussen roos en D in)
    :):)

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Jeeeeee wat een heerlijke lange verhalen lins en krul!! :)

Uhhh krul en lins samen op fb?!

Leuk die kinderstoelen lins! Kunnen ze er ook al echt in zitten?! Hier nog in de wipstoel maar niet ideaal..

Ach lins, bij jou ook al de kids btje overstuur.. Zie je al tandjes komen? Daan draait dus ook naar z'n buik... Draai jij hem terug als je het ziet? Wat doet de rest dan?!
    Vrijgezellenfeest klinkt leuk!!
    Leuk die jurk passen!!!
    Veel plezier met skyfall kijken, ik vond t een leuke film!
    Ik pas m'n gewone broeken ook nog net niet en heb ook aantal broeken erbij gekocht. Maar hoop heel binnenkort m'n broeken weer te passen. Het gaat er nu aardig af die laatste kilo's. Heb de smaak te pakken wat betreft het hardlopen en voel me er echt goed bij en daarbij start ik binnenkort met hockeyen dus dan moet ik ook wel echt fit zijn!

Ach krul, wat zou jij je rot hebben gevoeld zeg..... Pffff wat een verhaal..... Maar uiteindelijk wel een leuke dag gehad en klinkt goehoed in die cabrio :D
    Thanks voor de praktische tips wat betreft t zwemmen!!
    Vrijdag pas de leerlingen.... En idd benieuwd wat voor een klas je hebt, altijd weer even wennen maar leuk!

D, fijne aaf meis en gefeliciteerd met je mams!!

Dl ligt hier lekker te slapen en heeft t flesje prima gedronken bij mij, t is natuuuuurlijk dat ik er vooral last van heb....

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ja idd fb? Ik dacht eerlijk gezegd dat ik ongeveer de enige was met fb ;) zullen toen de zwangerschapshormonen wel zijn geweest, ik zal t wel verkeerd hebben onthouden:)

Oh krul, wat een verháál!! Dat verzin je ook niet he?! Pfff gelukkig kan je dat nu achter je laten!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoe zijn je haartjes geworden armande?!

Is idd in het midden, wat misschien leuker is en ook wel ongeveer in het midden, is den Bosch. Of is Dordrecht wel leuk? Ik dacht nl niet....

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Gaat t alweer beter met dl armande??!

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hihi, dtje zit steeds stiekem te kijken tijdens het eten :D

12. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Even snel. Zal even een foto plaatsen van daan en sophie in de stoel. Ze waren te zwaar voor de wipstoelen. Ze kunnen aardig zitten. Sophie wat steviger dan daan.

Jurk is al gekocht. Heb foto gezien. Ze heeft voor alle bruidsmeisjes dezelfde.

13. sunshineS1976

Alles is leuk :p
    Je moet zelf de slingers ophangen :p

Ooh spannend roos!! Die eerste nacht vond ik t vreselijk en rende steeds als ik wakker werd naar dr kamertje. Maar t went snel en idd ze slaapt er zo veel beter Door.

Fb: linss en ik zitten nog in n ander clubje, die allemaal hulp van gyn nodig hebben gehad om zwanger te worden. Hebben op fb n groep aangemaakt.
    Heb t ook sinds kort maar echt veel doe ik er niet mee. Echt te weinig tijd om dat ik nog te moeten bijhouden :p

14. sunshineS1976

Nou leuk linss de jurk passen!
    Wil ze allebei in de stoel zien hoor!

Armande: succes met je meisje schat :( hopelijk is t snel over en gaat ze rustig slapen!

15. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Aha, jee ook nog in andere groepen hier op zp, druk hoor! Ik hou het alleen bij jullie ;) maar vandaar dus ook fb.
    Ik heb ook fb hoor, kijk er wel vaak op maar plaats er niet vaak wat op.

Nou, ik ga zeker vannacht een paar x kijken. Hebben jullie ook de babyphone aan? Ze ligt in de kamer naast ons. Huilen horen we natuurlijk wel maar vaak brabbelt ze eerst een tijd en dan haal ik haar er al uit en dat hoor ik natuurlijk niet 😕

16. sunshineS1976

Nou moet bekennen dat ik hier veeeel actiever ben dan in de ander hoor ;)

Wij kunnen ook wel n groep aanmaken als iedereen dat wat vindt of het gwn hierbij houden.

Ja wij hebben ook de babyfoon aan s nachts. Hier ligt ze ook naast ons dus huilen horen we wel maar ik wil meer horen. Zo af en toe wordt ze nog wakker en dan ben ik het voor om snel een speen er in te doen en valt ze weer in slaap.
    Lekker slapen roos en dl!

Iedereen overigens ook he!

Roos hoeveel weken vakantie heb je nou nog?

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ff snel,
    Dl is weer rustig en ligt lkkr te slapen :)
    Geen babyfoon aan, mn moederoren reageren toch wel ;)

Aha ik snap t van fb!
    Ik zit dus echt iedere dag op fb he? Wat een leven he hahaha
    Op zich een eigen groep aanmaken vind ik geen gek idee ivm stalkers ;) maar ik geloof dat D geen fb heeft?

@date, dordrecht is best een leuke stad hoor! Niet dat ik er ooit kom haha
    Maar den bosch (of had je t nou over breda?) is ook zeker leuk!

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oja, tevreden met de haartjes, ik kan weer achter de kinderwagen :D

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    As we speak.....dl weer huilend wakker....

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Tijd voor t flesje armande...?!

Ik start nu wel met babyphone hoor, wellicht straks niet meer maar dat zie ik dan wel.

Ik kijk ook wel elke dag op fb maar plaats er niet elke dag wat op (ook niet elke week eigenlijk). Is het niet zo dat als je een groep aanmaakt op fb al je vrienden dat ook kunnen zien?! Want daar zit ik dan ook weer niet op te wachten ....

Ik had t over den Bosch, maar Breda is ook leuk (wel stuk verder voor mij). Dordrecht lijkt me niet leuk, maar ik heb het waarsch helemaal mis!

Ik heb volgende week nog vrij maar moet dan wel de vrijdag werken...

Deel Deze Pagina