Ik moet weer opstaan na een wederom onrustige nacht. Facebookgroep is alleen zichtbaar voor de mensen in de groep zelf dus niet voor je vrienden etc. Ik ben dagelijks op Facebook. Ik praat op dat andere forum nauwelijks omdat het me niet lukt om dat bij te houden. Dus ben ik ook lid van die Facebookpagina.
Linss sterkte! Hier ook een onrustige nacht... Miss hebben onze kindjes last van hetzelfde allemaal, wat dat dan ook mag zijn...
Denk dat t hét sprongetje is hier dames! Zijn wel errug veel kenmerken op dit moment (en de laatste week) bij dl
Hello Ladies doe t ff paar pagina vanaf m'n tel is dat met zooooveel achterstand even t handigst Wat n ontwikkelingen Caroline Eerste flesj van mama Op der eigen kamer.. Hoe is t gegaan? Even slikken he? Maar hele goede redenen.. Hier ook altijd bang dat ie wakker wordt als ik weeeeer moet plassen N j moet niks vergeten idd Onze deur kraakt n beetje dus doe m ook echt met n gebruiksaanwijzing open... Maar goed zolang t nog gaat... Miss als ik verder ben n nog vaker moet plassen dan moet ie Miss ook naar z'n eigen kamer Zowiezo straks met t nieuwe beebje Onwerkelijk nog... Soms denk ik dat ik t me allemaal maar inbeeld omdat ik zo weinig voel. Hoe maak jij die courgette n tomaat klaar? Wil ik ook wel proberen Gelezen dat ze dat mogen idd maar zijn geen potjes van Was ik achteraf ook maar gelijk geoente vers gaan geven Durf t bijna ni meer na die heftige reactie na de bloemkool wat dus n combi was van ook nog een andere fles n tandjes Maar daardoor durf ik t gelijk nie meer omdat j niet precies weet waar die nou t meest last van had Buik of tandjes.. Fijn dat j mannetje er weer is maar gelijk weer nachtdienst is minder Geen last meer van j hoofd? Armande, wat leuk he zwemmen Fijn dat ze zo geniet! Wanneer gaat zl weer Naar school? Hier vanmiddag weer zwemmen.. M'n mama gaat altijd mee Toch wel handig paar extra handen! Zeker met douchen!
Ah wat wordt ze groot he meis! Maar ze heeft echt lang in der wiegje kunnen liggen! Zal wel wennen zijn als die ruimte in zo n groot ledikant Weet nog hoe zl nog ni tot de helft kwam n nu wordt ie al zo groot Heb j n foto van j nieuwe look? Is er veel af? Dankjewel voor de felicitaties allemaal! Goed van Sophie dat ze n half potje op heeft! Voor j t weet is n potje niet meer genoeg Las dat ze erg onrustig waren Kan n spurtj zijn maar ook zeker n voorbode van de tandjes Lijkt zo lang te duren n er komt maar niks n dan ineens worden ze wakker met n stukj tand Leuk dat j vriendin gaat trouwen linss! Hebben jullie bridemaids gezien? Aanrader! Leuk eetstoelen! Zl heeft er ook een n door de verkleiner n de verschillende zitstanden kan hij er ook in maar na 10 min is ie t wel beu n uit gemak pak ik nog steeds z'n bouncer maar dat is ook bijna einde verhaal Is tot 9 kg n hij woog vorige week 8.5 kg.. Hij zal m missen want z'n andere wipper is maar saai! Hoofd stoten gebeurd hier ook regelmatig Hij is een x terug gedraaid maar echt door heeft ie t nog niet.. Moet m dan echt nog even helpen Zal die vanzelf ineens door hebben toch? O krul wat n eerste dag he Heb j er ntl al uitgebreid over gesproken Mij hadden ze naar n inrichting kunnen sturen.. Als ik ni tegen n boom was geknald Wat n dag! Ik heb idd geen fb Bewust Geen behoefte aan.. Al die mensen van vroegaaaah Dord is idd niet zo.. Maar wel lekker dichtbij
Hmm lins en armande een onrustige nacht.... Vervelend meiden! Het zou zeker een sprongetje kunnen zijn, want dat maken ze rond deze leeftijd echt. En misschien daarbij weer meer naar mama, merken jullie dat ook? Ik had dat laatst heel erg met dl, was ze ook heel eenkennig en dat heeft ze nu helemaal niet meer. D, gewoon lekker zl bij jullie op de kamer houden hoor, is lekker toch en ook goed hoor. Komt vanzelf een moment dat het tijd voor jullie is om hem naar z'n eigen kamer te doen, iig als de kleine er is. Lijkt me ook onwerkelijk hoor, weer zwanger! Straks als je buik begint te groeien word je vanzelf herinnerd 😊 Veel plezier met zwemmen!! Ik zou wel gewoon vers gaan geven als je wilt. Geef je niet teveel voor z'n darmen. Ik kook courgette even (met schil) en dan pureren. Tomaat ontvel en ontpit ik en dan pureren. Tomaat wordt erg dun, net sap, vind ik iets minder. Volgende x ga ik t mixen met een andere groente en bv aardappel (aardappel wil ik binnenkort mee beginnen). Mixen van groenten pas als ze het eerst apart heeft gehad hoor zodat ik weet dat ze het kan hebben, wat tot nu toe nog alles is gelukkig. Heb net mango gehaald, weer een nieuwe fruitsoort Dl heeft goed geslapen in haar eigen kamertje, vannacht 1 keer wezen kijken en ze lag heerlijk rustig. En voor mij eigenlijk ook rustiger want ongemerkt hoor ik haar veel s nachts al is het een zucht, idd die mama-oren werken goed armande
Idd d, dat draaien hebben ze dan ineens door. Dl doet nu even niet anders, vindt ze geweldig. Ga nu ook vaak op ons grote bed met haar spelen zodat ze lekker kan draaien zonder stoten ed, kan ze goed oefenen, speeltjes erbij prima!
Klopt j wordt snel wakker he Zelfs ik n ben normaal nie wakker te krijgen Thx voor de tips.. Ben alleen bang dat ie dan honger krijgt als ik minder geef.. Hij vind t ook allemaal zo lekker Hoelang kook j de courgette n hoeveel geef j dan? N hoeveel tomaten? Miss mixen beter idd! Bij meloen bijv doe ik er liga door maar dat is met groente ntl ni lekker! Fijn dat t goed ging vanacht! En dat voor de eerste x! Top! Knap van j meisje Ja, komt vanzelf n momentje Net als toen met vd box naar boven Ga f douche Zo fruit tijd! 9 pas eerste fles gehad!
Zl vind mango ook erg lekker! Doe ook wel eens mengen met advocado Mogen ze ook! Ah lins toch J zal kapot zijn Duim voor vanacht!
Je kan als de groenten of fruit te waterig zijn er rijstebloem doordoen! Doe ik hier bij de nectarine soms omdat t voor haar gewoon lastig is met dr tongetje. @D dan geef je toch eerst een btje van de nwe smaak en als je denkt na een tijdje dat hij honger heeft nog een hapje van iets wat hij wel kan verdagen, wat je al weet wat goed gaat bedoel ik. Maar vlgs mij is het nog steeds extra en zou hij dus niet honger moeten hebben als hij minder groenten zou krijgen, dit moet hij nog halen uit zn flessen. Hier krijgt dl te eten in wipstoel, maxi cosi of schommelstoel en soms op schoot. Wij hebben een antieke kinderstoel dus dat duurt nog even eer ze daar in kan. Niet zo'n moderne dus als linss Ga nu geen nieuwe meer kopen... Wipstoel is tot 12kg ofzo en gaat prima Oke geen dordt dan! Maakt mij niet uit hoor Ik zal me er nog eens even in verdiepen. Ik weet op krul na iedereen zn woonplaats dus dat moet goedkomen. Wb t terugdraaien, hier heeft dl het van de week ook helemaal ontdekt, zo leuk! De laatste dagen wat minder omdat ze niet alleen wil zijn. Maar idd op bed of kleedje in de tuin en hoppekee ze rolt van buik naar rug en heen en weer, ze kan t nog niet beide kanten op.
Thx voor de tip Armande! Ah wat goed! Super! Zal eens meer ruimte op bed voor m maken Want hij kan t wel X snachts zelf terug gedraaid maar zit toch nog vaak in de knel met t houtwerk Hahaha Zwemmen was weer leuk Zl was uitgeteld erna Ga zo lekker eten Kip tandori met bloemkool Zag k laatst op tv Lijkt me wel lekker Eten jullie?
Haha, de 'wat eten we vandaag' vragen zijn er weer want d is zwanger, hihi!! Hier chicken fajitas met verse guacemolesaus, 1 van mijn favo recepten en we krijgen eters vandaar! Goeie tip wb rijstebloem, zal ik eens halen. Wij hebben de stokke triptrap en die kan ook pas als ze echt goed zelfstandig kunnen zitten. Tot die tijd in de wipstoel of maxicosi. Idee wat betreft de date: is het niet handig om nog heel even re wachten tot alle kids kunnen zitten en pannekoeken mee kunnen eten?! Gaan we met alle kids eten zal toch niet zo heel lang meer duren?! Pfff zitten ineens echt veel wespen hier. Ik HAAT ze !!! Was net vriendin hier met r dochtertje en die nam een slok en zat een wesp in r glas, pffff gelukkig ging het goed maar was echt even schrikken!! Zo, dl slaapt dus ff snel alvast kokkerellen. En allemaal lekkers voor bij de borrel erna, gezellig! (Heb de heksenkaas ontdekt op stokbroodje, kennen jullie dat?! Helemaal lekker vers vd kaasboer!!!)
Kip tandoori is lekker d!! Ik doe t vaak met boontjes. Is trouwens ook lekker met zalm ipv kip! Ben benieuwd hoe het met bloemkool is! Laat je het weten?!
Dag meiden! Wat een geklets hier!! Eten...pfff Gaan we weer haha @D: smakelijk van de tandoori, love it too! Met bloemkool ken ik nog niet! Lekker weer zwemmen, je geniet er allebei zo van! @Roos: aah wat super dat dl heerlijk heeft geslapen in dr kamertje en jij ook! Oh shit he wespen, ik ben er als de dood voor. Ren hard weg...moet er eens mee leren omgaan want heb die angst zo precies van mn moeder overgenomen en wil dl dat eigenlijk besparen. Oh wat is dat voor lekkers wat jij gaat eten?! Zal het eens googlen, klinkt lekker!! Veel plezier vanaaf met friends en smakelijk! @Armande: hoe is het gegaan vandaag??? Als het een sprongetje is, is het hopelijk snel weer over! @Linss: morgen vrij toch??? Kun je even bijkomen hopelijk! @date: goed idee Roos!! Maandje of drie en dan kunnen ze dat wel toch? Die paar maanden wachten maakt dan ook niet meer uit toch @hier: Nou zulke mama oren heb ik dus niet he... *schaam* Ik hoor echt niets. Moet van W horen dat hij er 's nachts nog is uit geweest voor dr... Lekker gewerkt. Bizar na zo een lange tijd dat het weer gaat beginnen. Maar ik ben tevreden met mijn lesrooster. Nu nog hopen dat ik vrijdag kan zeggen dat ik tevreden ben met mijn nieuwe mentorklas! Want die heb ik aardig wat lesuren dus moet wel gezellig zijn Morgenochtend helaas niet uitslapen, vroeg naar de garage voor nieuwe uitlaat. Ondertussen ff naar oma wandelen voor een kopje thee. Daarna heb ik een afspraak staan bij de psych. Tussendoor gemaakt, heb het weer even nodig... Wij maken een lekkere salade! Hopelijk kunnen we ervan genieten want dl is irritant.... ze wil hélemaal nix grrrrrr Daar kan ik dan even een punthoofd van krijgen na gewerkt te hebben Fijne aaf meiden en smakelijk!