Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ooooo ook lekker roos. Enjoy!

Hier ook quacomole gehaald, wil t recept wel voor vers! Want gister oo terras hadden we nachos met geraspte kaas uit de oven en sausjes
    Heerlijk
    Wil ik VNV ook maar dan op m'n bank met n film 😜

Tandoori was lekker met bloemkool
    Deed normaal met n rode paprika en champignons
    Ook erg lekker

Fijne avond roos!
    Schrikken zeg met die wesp! Schijt ook voor ze! Bah

Oooo krul ga je ff appen!

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wij zijn uit eten geweest met t gezinnetje (zal foto plaatsen van dl aan tafel haha)
    Enne ik lust geen kaas brrrrrrrrr dus heksenkaas? Mij niet gezien!
    Wb de wespen, aug is de maand voor de wespen ik haat die beesten! Die zijn voor mij net zo nutteloos als muggen :(
    Zl is van de week gestoken in zn voetje toen we een dagje uit warenm krijsen! Zo sneu....
    Hij is ook al door een bij en een ws horzel gestoken (beiden vorig jaar) echt zielig
    Oh dl ligt te huilen ik ga rennen, latersss

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach dat meen je armande, dat is idd zielig!!!! Niet allergisch dus??! Ik vind t zelf idd eng maar helemaal voor dl nu.... Bah! Idd eind aug vooral veel wespen en ook wat agressiever, nou dat word ik er ook van! Maar wat je zegt krul, ik hoop niet mijn angst over te brengen op dl....

Meisje weer stil armande??!
    Leuk uit eten met t gezinnetje!! Ben benieuwd naar ee foto!!

@krul: spannend altijd weer hoe de klas gaat zijn he?! Altijd weer een verassing!

@d, ik doe de simpele versie hoor, zakje met kruiden uit de supermarkt en dan verse advocado erdoor. Beetje zure room erbij. Maar je kan ook de kruiden zelf mengen maar das erg veel gedoe en de zakjes zijn ook echt goed!

Wat dan ook errug lekker is d met nachos:
    Dorritos nacho cheese chips in ovenschaal, mosterd/dille dressing erover, mengen met mascarpone (met je hand) en dan geraspte kaas erover en in de oven tot de kaas is gesmolten. Echt suuuuuper lekker en leuk om op tafel te zetten en errug simpel te maken!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O god wat lekker ga ik een deze dagen maken!
    Heeeeeerlijk!
    Waren de fajitas geslaagd?

O Armande wat zielig voor zl! Ik hou zl ook hier goed in de gaten hoor buiten! Moet er ni aan denken! Doet zeer
    Als je baby auw heeft :( zo n ander level van pijn he

Gezellig uit eten! Ging t goed?
    Ga je foto bekijken! Leuk!

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Goedemorgen!!

Zie hierboven echt een enorme spellingsfout van mezelf staan en dat kan niet als juf he ;) 'verrassing' is t natuurlijk! Zo, dat ook weer rechtgezet :)

Krul, toch weer naar de psych... Weer angsten oid? Vervelend als je je weer minder voelt....

Fajitas was echt super lekker! Jouw tandoori dus ook, wel idee met bloemkool.

Hier straks terrasje met vriendin en dl mee. Vnvd uit eten met een andere vriendin en ml is dan thuis met dl (doe wel gewoon de laatste bv), leuke plannen dus!
    En vndg eerste kv aanbieden, spannend! Heb nog wel afgekolfde bv maar wil t wel proberen om te kijken of ze het drinkt en hoe ze reageert.

Hoe waren jullie nachten? Dl hier wederom goed geslapen op haar kamertje en ik ook moet ik zeggen. Slaap wat vaster. Lag er wel laat in maar was errug gezellig met t bezoek bij houtkachel buiten gezeten, was heerlijk!!
    Werkse krul, eerste dagje met de kids en bijna weekend, lins ook!!

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ooh dat klinkt heerlijk roos!!

Vandaag vrij, morgen een ochtend werken. En dan weer lkkr drie dgn vrij.

Veel plz straks met vriendin en dl op terras. Goed weer daar? Hirr voorlopig regen grr

Armande: meen je niet dat zl gestoken is wat erg! ! Jeetje wat eng en zo zielig!

Dtje; nu echt gefeliciteerd :D Veel plz vandaag!

Linss: fijne dag vandaag! Iets op de planning?

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lekker krul dagje vrij!!! En morgen ochtendje is zo voorbij! Das waar ook! Extra genieten nu van dl of niet?!

Hier schijnt de zon volop maar ik ga maar eens kijken of de regen deze kant op komt....

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Jeeeeemig zeg, keek net ff op buienradar en er komt idd een enorm wolkenfront aanzetten.... Die hangt nu boven jullie!! Dat zal dan straks wel binnen zitten worden..

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja las ook terrasje en dacht ook is t daar wel goed weer? Want wij hadden ook t idee om op terras te gaan lunchen..
    Maar goed maar even kijken wat we dan gaan doen, desnoods maar binnen ergens wat eten..
    Veel plz iig roos! Hoop dat ie jullie overslaat of snel weer verdwijnt!

Fijn dat gezellig was! Heerlijk zo n houtkachel!

Succes met de kv! Benieuwd hoe ze erop reageert

Succes vandaag krul met alles he!
    Drukke dag maar VNV lekker thuis en bijna weekend it is!

Ga douchen en aankleden en dan na de fles weg..

Fijne dag allemaal!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O hier Trouwens ook goed geslapen ;)
    Voor t naar bed gaan paar x naar boven geweest maar toen ik eenmaal lag kon ik slapen.. ;)

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Blijft drama die nachtvoeding hier :(
    Om 21u papfles want zo was nou eenmaal t schema en toen om 3:30 90cc leeg en welja 3 uur later weer! Pfffff
    Zo vermoeiend.... Sorry voor mn geklaag.... Ben heel blij dat ik nog verlof heb al had ik me dit keer de nachten wel anders voorgesteld.
    Daarbij komt dat door die voedingen de kv luiers het niet houden en alles drijfnat was

Hier baggerweer, ik dacht al terrasje??

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O Armande vreselijk vermoeiend lief
    Baby dry houdt t goed maar op drie voedingen ook ni denk oh!
    N van verschonen snachts worden ze zo wakker ntl

Tot wanneer krijgt ze deze melk?

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach jemig armande, snap echt dat dat je opbreekt.... Pfff zwaar voor je zeg! Papfles en melk overdag is dus blijkbaar niet genoeg? Heb je trouwens nog dat advies van t cb uitgeprobeerd, haar dus te laten huilen?! Weet niet of ik dat (lang) zou kunnen.... Wel 10 minuutjes ofzo maar niet langer, maar moet ook zeggen dat als ze honger heeft ze toch blijft huilen en dat laten huilen dan geen zin heeft en dat is bij jou denk ik ook zo..?! Nou idd wel fijn dat je nu niet ook nog moet werken want dat is echt enorm pittig!!

Hier was t prachtig weer, t betrekt nu een beetje maar hadden zonnetje. Terrasje was gezellig (veel bekenden dus trots kunnen showen met dl :D ) maar was maar kort want ze slaapt dus echt niet meer in de bak teveel te zien en te horen en gaat dan uiteindelijk huilen omdat ze moe is. Ligt nu dus gewoon lekker in haar bedje.

D nog wezen lunchen??!

Hier babydry ook erg goed, zit wel echt helemaal vol met toch droge billetjes. Heb kruidvat nu maar vind ik echt minder fijn dat Etos, zijn veel harder en stugger en snel grote prop tussen haar beentjes. Wordt bij mij dus overdag Etos en s nachts pampers babydry.

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ff praktische vraag die jullie hopelijk nog op tijd (voor mij) lezen. Als jullie fles maken met 180/6 verwarmen jullie dan water in de magnetron? En zo ja, hoe lang gaat het water erin op hoeveel watt? Mijn magnetron heeft maar 700 watt en geen idee hoe lang het dus moet. Kan het natuurlijk uitproberen maar t horen van iemand is natuurlijk makkelijker :)

15. sunshineS1976

Roos: ik verwarm spa blauw in de waterkoker. Zomaar een seconde of 15 en dan is het precies goed. Heel makkelijk en supersnel klaar dus. Poeder erbij en licht schudden maar.

Geweldig dat je nog een terrasje hebt kunnen pakken! Heerlijk is dat he, pronken met je beeb!! Gelukkig ligt ze weer lekker in dr bedje, hier ook buiten de deur niet makkelijk meer slapen.

@Armande: poeh meis :( dat is kl*te he!! Je kunt er zo weinig aan veranderen...accepteren...en hopen dat het snel beter wordt. Ze kan het wel hoor, want ze heeft het al eens volgehouden. Volg je de tip van het cb nog niet op? Laten huilen? Zou dat heel moeilijk vinden maar vanaf zes maanden zouden ze wel zonder nachtvoeding moeten kunnen toch als ze ook voldoende fruit en groenten eten?

@Dtje: is het terrasje nog gelukt???

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik kook altijd water, doe t om mee te nemen/snachts in de thermos, dan in de fles 110 warm en aanvullen met Spa blauw tot 190 (geef 10 extra water)
    Als ik de thermos Avonds vul dan is de verhouding ochtends 140 warm en de rest koud..

We hebben gelunched bij de deli, erna geshopt en zo lekker bij Turkse grill room eten..

Kom VNV even kletsen!

17. sunshineS1976

Heerlijk genoten dus dtje :D nice!!

Begint buikje al te groeien? ? :D

Roos:
    Is t gelukt? Hoe heb je t gedaan en dronk ze t goed op? Ze zeggen dat je de melk beter niet in de magnetron kunt opwarmen ivm voedingsstoffen die dan verloren kunnen gaan. Anders een flessenwarmer?

Ik duik zo n bed in, 5.45 gaat de wekker morgen :(
    Truste!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Was n heerlijke dag krul! Nu gesloopt!

Toevallig zag k vandaag al beetje een Darmenbuikje hoor
    Kan t iig nie meer inhouden!

Heel veel succes morgen! Lekker slapen zo! Voor je t weet ben je weer thuis en dan is t weekend!

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @roos, oeps niet op tijd gelezen
    Sorry...
    Wij gebruiken geen magnetron! Ben antimagnetron.....
    Anyway, daar heb je niks aan haha
    Wij vullen fles met 120cc koud water (fles of pak water) en vullen aan tot 180 met water uit de waterkoker.

Ik denk dat dat wat krul zegt over de voedingswaarde is bij bv, maar alleen water opwarmen in magnetron moet mogen toch?

Dl ligt vanavond voor t eerst in dr ledikantje.... Ze lag al drie x gedraaid want madame kon niet slapen, nu gelukkig wel.
    Vind t ook zo jammer dat ze nooit in onze armen wil slapen.... Doen jullie kindjes dat wel?
    Vorige week in t zwembad was ze al aangekleed (in romper) en zl was nog aan t zwemmen, toen gaf ik haar aan de kant (lkkr warm en ze was moe) de fles en ze viel in slaap in mn armen, wilde gewoon niet opstaan om me te gaan aankleden :)

@D leuk meid lkkr lunchen en eten, hihi echt lachen met jou met je eten!

@krul, succes morgen met je klas!

@linss, trek je t nog een btje?

@roos, hihi ik had je verRassing gezien ;)

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #3700 D83, 22 aug 2013
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
    O spannend voor t eerst in der ledikantje! Foto!!!
    Hoop dat ze lekker slapen zal!
    Ze heeft iig lang in der wiegje geslapen :)

Is de melk niet te koud in die verhouding of drinkt ze t graag wat kouder? 110 warm 80 koud is hier perfect

Hoe warm je haar groente op? Au bain Marie of in de flessenwarmer? Of maak je per dag vers?

Ken echt ni meer buiten n magentron
    Al is t maar om verse popcorn :p

Zl SLIEP :p voorheen wel in m'n armen of in boertjes houding na fles
    Dat soms nog weleens als ie erg moe is na fles
    Op de een of andere manier Valt ie alleen bij oma zo lekker in haar armen in slaap
    Maar goed die heeft m ook veel vast als ie daar is dus dat scheelt wellicht
    Als ie dan eens bij mij zo in slaap valt sta ik ook echt nie op idd
    Om te koesteren zulke momenten

Good night for All of u

Deel Deze Pagina