Schoot f vol van j lieve woorden Hihi Hormons Thx he sweety Fijn om te horen dat t slapen zo goed bevalt! Lijkt mij ook steeds meer wat maar omdat ik nog vaker wakker wordt van hem dan andersom wil ik nog even wachten Babyphone is onmisbaar Zou m nog wel poos gebruiken denk ik Ik denk dat t Miss helpt om der wat langer omhoog te houden na de fles Bv drinken ze over t algemeen rustiger n dan moeten ze minder veel van boeren als bij kv is mijn ervaring Kv is ook minder goed verteerbaar n heeft n wentijd van twee wk Hoop dat ze dan nie meer terug geef Evt een iets kleiner flesj aanbieden in t begin want van bv kan ze ntl meer hebben n is kwa samenstelling toch anders Ik heb vanaf 90 kv over aantal mnd opgebouwd naar 200 Ineens 200 valt ntl best zwaar.. Maar komt goed is puur wennen Als t echt te zwaar blijft maar dat verwacht k ni kan ze altijd nog naar omneo Dat lijkt t meest op bv is lichtverteerbaar maar vnml voor kindjes die krampjes hebben, n moeizame ontlasting n soms ook teruggeven
Weinig plannen Heb net n uur op de bank geslapen n straks komt m'n ma met zl wandelen n duik ik er ook nog ff in Was al half zeven wakker n zl wilde pas na z'n fruit tegen elven pas echt goed slapen Uitgerekend vandaag zo moe Dus doe ni veel haha Luieren n slapen waar ik kan Maar eten gaat er altijd in n zal ik eens even gaan doen zo Jij plannen VNV?
Ah lieve d, heerlijk die hormoontjes 😘 en meis, wat ik zei is gewoon echt zo!! Thanks voor de tips wb kv! Ik weet daar nl echt niks van... Dus 2 weken nodig om te wennen, logisch eigenlijk ook! Ze drinkt de fles wel echt helemaal in 1 teug leeg en huilt daarna omdat ze nog meer zou willen, dus minder doen is dat dan niet te weinig? Cb en ook nutricia zeiden dat ik 200 moest doen, lastig lastig... T is trouwens niet dat ze enorm veel terug geeft hoor, maa wel meer dan bij bv. Goeie tip ook om haar wat langer rechtop te houden en goed te laten boeren., Lastig dat zl er niet meer in gaat tot na het fruit hè? Hier ook echt nooit meer hoor. Na ochtendvoeding is ze gewoon echt wakker en moet ik eruit. Wel tut ik vaak nog ff lekker op bed met haar. Wat ik vooral lastig vind (zal jij ook wel hebben) is om er vroeg erin te gaan... Nu al 3 nachten op rij laat erin, ben nu dus ook echt heel moe... Hier komt m'n moeder zo ook ff, geeft dan flesje ed want binnenkort weer oppassen en dus haar weer wat meer zien! Heerlijk dat je moeder gaat wandelen en jij ff kan relaxen! Hier vnvd lekker niks, ml aan het werk dus ik installeer me lekker op de bank denk ik of buiten met een boek!
Hallo meiden, onze twins lijken weer normaal. Slapen vandaag gaat super!! Vanmorgen Sophie 6.00 wakker omdat ze was ongerold. Heb haar toen bij ons in bed gelegd en hup duim erin en verder slapen. Daan was ook eventjes wakker doordat ik Sophie kwam halen maar die sliep ook weer in en toen werd ik wakker van Sophie die tegen mij aan het beuken was om 8.20 haha. Gek genoeg werd Daan nog geen paar minuten later ook wakker. Nu slapen ze al vanaf 13.15-13.30. Schema is tot nu toe prima. 8.30 eerste fles met pap (180) 11.00-11.30 fruithap 12.30 fles (180) Heb lekker alle was gestreken net. Oh lekker inkopen gedaan bij wibra @armande. Iheerlijk die aanbiedingen. Ik moet zo nog boodschappen doen. Dus straks de kids maar even meenemen. @Roos voeding teruggeven doet Daan ook regelmatig. Hij heeft er verder geen last van. Zou goed kunnen dat ze gewoon moet wennen. Ik koop nog potjes puur om het gemak en omdat ze nog niet goed aten. Ik heb van de fruithap nu grote potjes gekocht, die kleine hebben ze zo op. Geven jullie altijd een heel stuk fruit? Bijvoorbeeld hele banaan. Met groente houd ik het bakje aan ongeveer 100 g. Ik hoor de kids. Tot later.
Roos; Dan zal ik gwn eerst die 200 gewoon aanhouden Evt 10 extra water voor t volume n dan is t gelijk wat lichter verteerbaar Even iets langer op n goed laten boeren n niet te snel plat liggen, evt eerst even iets omhoog middels kussen (maar even hoor ni goed voor ze te lang) n erna pas plat. Hierdoor kan t goed zakken Je kan kv ook mengen met bv Miss op die manier ook goed wennen tot ze volledig krijgt want j had nog wat liggen he? Maar zo nie 1 x overstappen kan ook zeker n hou gwn die twee wk wentijd aan. Is met een overstap naar n andere voeding ook Fijn dat j moeder ook even komt! Lijk j veel op haar? Lekker ontspannen VNV! Ik moet zeggen voor mijn doen lig ik er laatste tijd echt al vroeg in Maar soms wil ik ook even m'n avondje film N soms is ml vroeg voor zijn doen en wil ik ook ni gelijk dus is t al gauw te laat En j ken er geen peil op trekken want de ene x slaapt ie wel gelijk n de andere x dus ni.. Vandaag van 2 tot 4.. Doet ie ook ni vaak Heb n uur meegepakt Lekker!
Fijn linss! Super! Heerlijk dat ze zo lekker verder sliep Is ook lekker bij papa n mama in t grote warme bed Grappig dat Daan ook kort na Sophie wakker werd Typisch twins? Hebben ze dat vaker met dingen? Geeft Daan vaak terug of? Zl twee x klein beetje deze week Doet ie bijna nooit Nog steeds respect voor j gestrijk J wordt vast ni goed als j zie hoe ik t wegvouw Ik geef geen banaan ivm verstoppen maar wel een heel stuk fruit Een hele perzik nectarine peer of appel Abrikozen zijn zo klein dan een paar n van een mango een derde Meloen meestal n halve met liga van 4-6 mnd Soms geef ik ook van die kuipjes gemengd en dan krijgt ie wel banaan mee Fijn weekend verder meis
Ja die wel idd! Maar vnvd niemand online (jij dan wel maar dat zag ik dus niet....) Lekkere avond??! Minder moe al? Nog beetje bijgeslapen?
Ik lig net weer op bed Heerlijk filmpje gekeken; no reservations Ontspan je ook zo van.. Niet meer geslapen na vanmiddag wel lekker even gelegen VNV zl nog lekker gebadderd en na z'n flesje sliep ie al rond 8 Heb nu 6 mnd speen erop en ging super Ging stuk sneller en geen gekloot met die speen Hopelijk morgen ook nie meer Hij heeft trouwens vandaag drie x gepoept En minder dik ook Miss dat de dentinox druppels toch ook wel invloed hadden Ben ik sinds wo helemaal mee gestopt Jij nog lekker gelezen?
O fijn dat hij nu makkelijke poept! Ik vind t zoooo sneu als het niet makkelijk lukt bij ze... Film ken ik niet, maar was dus leuk? Hoe lang doet zl over een fles dan nu? Lekker op tijd lag hij erin, fijn! Ik voel me vndg wel btje nutteloos... Heb echt niks nuttigs gedaan behalve de dingen die echt moeten (met dl, de hond en voor mezelf zoals eten...) maar goed. Ik heb natuurlijk ook vakantie dus mag best wel een x maar ik voel me dan meteen zo slecht. Ben wel stukje verder gegaan in m'n boek maar had ook daar ze puf niet voor, wat een slome haha! Btje op de iPad gezeten en tv gekeken. Lig nu ook lekker op bed! Ml komt zo thuis, meestal rond half 12.
Nou j mag echt wel eens helemaal niks hoor Iedereen heeft zulke dagen n ook die heb j nodig Alles wat al moet is al "genoeg" No worrie Van de week heb j nog druk lopen soppen dus mag j ook een x rust Ik ben babyboxen/dozen bestellen
10 min met deze speen Anders 20/25 Dat moest in eerste instantie omdat ie anders ni aan z'n zuigbehoefte kwam n snel honger kreeg Maar nu is ie groot genoeg Ja leuke film No Reservations (2007) - MovieMeter.nl
Leuk dat je die dozen aan t bestellen bent d. Armande, hoe was t???! Krul en lins, alles goed? Lekker weekend (en lins vakantie)?!