Wb t poetsen dat moet direct he?! (had ik dacht ik al eens gepost) ik had t toen bij de tandarts gevraagd en kreeg gelijk een juiste borstel mee toen voor zl. Leuke dingen allemaal roos!! Hier is ml weer weg voor mij nogal onverwacht en daar baal ik altijd van... Maar ach t komt vast wel weer goed (tis maar kort hoor) Zou idd maar rustig aan doen met de voeding hoor roos. ik ga zo ff navragen of ik 2 moet bestelleb of bij 1 moet blijven
Morning Ladies F snel want sta op punt te douchen en ga na de fles f naar de bank, stad, gemeente (om onze paspoorten)! en naar m'n zwangere vriendinnetje (30 wk!) Poets sinds paar dg z'n tandjes Hij vind t prima En wel grappig Zal later foto plaatsen Ook Van z'n paspoort Ruikt lekker trouwens die tandpasta! Heerlijk zo n rijsttafel roos Heerlijk! Veel plz met je dinnetjes ook! Succes met de flessen.. Hoop dat je snel went! Armande weer gevuld.. And not in da Good way Wahahaha Fijne dag meiden! Later meer!
Ik heb nog 1.5 blik nr 1 en dan pak ik 2 Heb t al in huis. Welke pap ga je geven en op welke momenten Armande?
Omg! Dan haak ik af Dat wil ik niet voor mn meisje Linss armande en roos; he's all yours Ik reageer later meiden
@D, ik heb net t laatste blik nr1 geopend en met de apotheek gebeld en ze hebben nr 2 besteld. Ik ga t gewoon proberen, het is morgen binnen door de telefoon zeiden ze er niks bijzonders van en t blijft gewoon nutramigen. Weet eigenlijk niet eens wat t verschil is tussen 1&2 Ik ga gewoon de rijstemeel geven 's morgens en 's avonds maar met boekweit erbij. Is biologisch wat wij hebben, heb je een hele lijn van net als bv bambix. Biobim biologische papvoeding. Natuurlijke pappen gezond baby's, peuters Ik zie nu op de site dat ze verschillende hebben voor 6mnd en ik herken ze ineens weer van zl god wat vergeet je dat toch snel... Maar goed ik maak die andere eerst op en dan ws die van 6mnd. @krul, jij gaf al de tuitbeker he? Welke gebruik jij? Ik had voor zl toen van nuby maar alles is aan vervanging toe. @ego, heb dl lid gemaakt van de bieb, zo leuk, heet boekstart. Hebben jullie dat ook?
Ja! Zl heeft z'n eigen pasje Kreeg leuk boek koffertje met inhoud erbij Kostte niks abonnement ook niet Maar niet meer geweest Zal de link eens bekijken Heb bambix fijne granen gehaald Begin vd week ergens met de pap Dan als 1 op is met 2 nog 1 1/4 blik van 1 En dan als t goed loopt start ik met de 6 mnd potjes Als dat goed gaat wil ik zelf experimenteren Sinds ik die druppels (dentinox) niet meer gebruik, vsm was ik al mee gestopt, poept ie waanzinnig goed! Benieuwd hoe de pap n nieuwe voeding gaat vallen Weet van twee dat t afgestemd is op de behoeften van 6-10 mnd Alles wat ze nodig hebben in die fase om te groeien n ontwikkelen zit daar in Kwa samenstelling heb ik nog ni vergeleken Had twee tuitbekers van babydump maar omdat de tuit zo hard is heb ik vandaag die van difrax gehaald
Pff is r weer niet van gekomen te reageren. Druk gehad vandaag. Moet nog wennen dat ik ook weer lessen moet voorbereiden. Bah. Ook nog eten gekookt voor morgen. Goulash. Alleen nog rijst koken en goulash opwarmen morgen. Laat thuis dus wel makkelijk maar wel irri dat je t allemaal moet doen van te voren. Staat in de planning om morgen ff uitgebreid te reageren! Armande: Ik heb ook n nuby, is zo n siliconen tuit. Maar heb ook n harde tuit van difrax. Ook laat ik dr elke dag uit n gewone kunststof beker drinken. Schijnt heel goed voor de mondmotoriek te zijn. Btw wil morgen even wat mutsjes uitzoeken als ik nie al te laat ben? ! Fijne aaf meiden en Truste!
@krul, oef dat weet ik niet hoor....moet er vóór 1 sept zijn....btje krap ben ik bang... En dan bedoel ik idd dezelfde beker, ik zal ff nieuwe tuit/speen ervoor halen. Geef je daar dan de melk in? Ze drinkt hier wel eens water uit mn glas, heb ook zo'n hap-beker dus met zo'n hap eruit om te oefenen. Maar nog niet geprobeerd overigens. Vraag me sowieso af hoe zij dat gaat doen, eten gaat goed maar ws niet op de manier hoe jullie kindjes dat doen, want die foto die D had gemaakt van zl zn mondje dat lukt ons echt niet altijd steekt ze m uit.... Pfff ben moe....
Ik heb gelezen dat als ze de boterham goed eten ze er ook n beker melk bij kunnen drinken Ik geef voorlopig nog flessen melk en water/diksap in die tuit En dan als ie straks gewend is aan t nieuwe; pap, opvolgmelk, nieuwe maaltijden en brood (stap voor stap opbouwen) dat ik dan bij de boterham melk in de tuit doe afwisselend of kleine beetjes met de beker wellicht Je hebt n prachtige profiel foto op de app Armande Love it❤ Lekker slapen allemaal duik erin!
Goedemorgen ladies @D ja leuke foto he vind ik zelf ook had de was buiten hangen en dit is toch wel een favo knuffeltje! Klinkt goed je plan wb t eten! Oja nooit een hele verse boterham maar eentje van 1 dag oud tarwebrood anders plakt t teveel @krul heb je nog tips qua leesboeken?? ik weet dat ik laatst dacht oja daar heb ik nog niet op gereageerd maar dat schiet er dan bij in en nu weet ik t het niet meer...sorry er komt soms ook zoveel op een dag om op te reageren... @bieb idd een koffertje en twee boekjes. erg leuk heb gelijk twee geleend. heb van zl nog genoeg maar vond t gewoon leuk hihi ook een voelboekje die wassen ze trouwens steeds anders had ik f niet gedaan hoor haha @hier dl werd klokslag 23u wakkker hele papfles op en toen hoorde ik haar om 5:30 kletsen maar niet huilen dit heb ik zo gelaten en af en toe hoorde ik haar maar kunnen rekken tot 7u want ze huilde niet en dus geen grote honger. Kijken of t morgen weer zo gaat!
Wow goed zeg! Dat is n hele ruk! N zolang ze nie huilt is er ook nog geen (erge) honger Hopen dat dit zo voortzet! Leuk he.. Al vind zl t nog ni echt interessant als ik voorlees Vind t leuker als k liedjes zing n gek met m doe Fles is leeg, Gotta go
Nou ja zeg er is echt geen touw aan vast te knopen hier! Nu wordt ze pas net wakker na de fles van 7:30
Liefies, kom vnvd weer ff reageren. Vndg opruimdag vd zolder samen met ml. Dl is naar m'n schoonouders. Beetje jammer v t lekkere weer maar het is niet anders. Er wordt binnenkort een vaste dichte trap geplaatst dus meteen een goede reden om eens echt alle zooi uit te zoeken. Later!!!
Succes roos Hier zl ook zo naar schoonouders Moet ook zo veel doen Laatste dg veel Laten liggen Fijn zo n trap zeg! Wil ik ook! Wow Armande! Haha J bleef maar naar de klok kijken of ni Ml ging gelukkig na de fles na beneden met m Na z'n fruit nam ik m lekker mee naar bed en hebben we tot 12 geslapen Knap je van op Alle energie om te soppen nu! Fijne dag allemaal
Hallo meiden, ik kom straks terug om te reageren als kids naar bed zijn. Druk druk druk ondanks mijn vakantie.
@Roos wat betreft verslikken. Daan verslikt zich soms wel eens in de melk.. maar niet zo erg dat het via zijn neusje komt. @Armande wat fijn dat alles goed is gegaan bij de oppas en dat jullie een leuke dag hebben gehad! Erg leuk waar jullie zijn geweest! @D poe die vermoeidheid ken ik ook van mijn zwangerschap.. zo irritant. Hahaha dat van dat jouw zoontje alle meiden wil! Geniaal! Ik heb ook nog een jongetje in de aanbieding haha.. @Armande Sophie kan ook zitten, ze gaat wel iets naar voren hangen, maar kan haar gewoon loslaten. Bah ook gaatje? Ik moet binnenkort 3 gaatjes laten vullen. Moest vorig jaar al, maar is er toen niet van gekomen door zwangerschap etc. Die vraag van het fruit stelde ik. Ik wil ze ook vers geven maar was benieuwd hoeveel. Nu eten ze zon grote pot met gemak op van olvarit/kruidvat en dat is 200 g. @Roos inderdaad rustig opbouwen met de voeding, is toch een hele verandering.. Ik gebruik nu nummer 2 en merk geen verschil.. @D wat leuk tandjes poetsen ! Weer een nieuwe fase zo leeuk. @Armande lidmaatschap bij de bieb hebben ze hier ook. Kregen een koffertje met wat boekjes en een cd. @D ik gebruik ook pap met granen en dat gaat goed . Met 6 maanden potjes ben ik begonnen met fruit. Groente gaat nog niet zo hard.. bloemkool en broccoli eten ze wel een potje van 4 mnd van op. Wat fijn dat je kleine vent weer beter poept. @Armande wat goed dat je meisje zo goed slaapt! Toch lekker lang geslapen Ik ben daarstraks naar tandarts geweest en over uurtje naar huisarts voor het vocht in mijn vingers.. Morgen ga ik shoppen met vriendlief voor de bruiloft van mijn schoonzus
Hoiiii linss Leuk morgen shoppen! Veel plz! Hoop dat jullie slagen! Hoe was t bij de huisarts? Wat zei hij ervan? Wat goed zeg al 200 Gr. fruit Zal met de groente ook nie lang meer duren! Alles op hun tempo hoor! Dat is belangrijk! Fijn dat de opvolgmelk goed valt. Leuk pap! Goed van Sophie! Ik oefen op de bank in de hoek zeg maar.. Gaat best goed Los kan die nog nie zitten Gaat ie van voor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechts hahahaha Nou onze jongens zullen Miss nog beef krijgen Wie krijgt wie van de dames haha Je hebt net toch geen gaatje laten vullen? Of was je alleen op controle of n afspraak maken voor die gaatjes Ik ben poosje terug geweest had er ook nog n paar.. Bah Ga weer verder soppen Hele bovenverdieping grondig aangepakt Nu beneden nog ff dan eten en om zl VNV lekker filmpje Good old Bridget Jones Vermakelijk
Heerlijk aan de poets.. ik heb daar even geen zin in haha. Vandaag was alleen controle. Moet nog keertje terugkomen. Huisarts zei dat er niet veel aan te doen was. Tabletten durft ze me niet te geven vanwege bijwerkingen. Dus even afwachten nu. Heb trouwens een loopstoel gekocht. Zal een foto plaatsen. Vanavond ga ik een babygym ophalen zo'n 3 in 1 ding. De kids zijn gek op geluiden etc en dat stoeltje is nu al de bom hier haha.