O gaaf lins! Ben benieuwd! Leuk! Wil ik ook voor Zl want die bouncer kan die kwa gewicht al bijna nie meer in! Ja heb ook echt van die dagen Laat ik lekker de boel de boel Maar nu was t afgelopen dg vooral geen energie Ben weer bij Als zl vd week nog x met oma gaat wandelend doe ik beneden nog wat grotere klussen Ga zo lekker eten Gepofte aardappel met yoghurt knoflook saus Brocoli en biefstuk stroganoff saus Jullie? Vervelend dat je er Niks voor kan krijgen En plastabletten? Geven die ook veel bijwerkingen?
Joehoeeeee! Zoooooo wat hebben we eeeeeeenorm opgeruimd zeg! De hele zolder uitgezocht (veel weggegooid!!) en opgeruimd. Heerlijk. Vanuit ons vorige huis de dozen zo ingepakt op zolder gezet (en in de loop der jaren meer gedumpt... ) dus was hard nodig. Dl wordt over een uurtje weer gebracht dus nu ff lekker relaxen. Ben best kapot van al t gesjouw, trap op trap af.... Pfff. Verder t hele huis van boven tot beneden gestoft en gezogen. Jij dus ook goed bezig geweest d! Fijn dat je weer wat meer energie nu hebt ervoor. Lins, vervelend dat de ha verder geen advies heeft.... Niet doorgestuurd dan?! Hmm 3 gaatjes, bah! Armande: goede nacht weer van je meisje!!! Dat spugen door de neus heeft ze ook maar 1 keer gehad gelukkig. Verder is ze heel erg gulzig en verslikt ze zich wel regelmatig maar hoest altijd goed gelukkig. Armande, lukt t bij dl dan wel goed om te eten met haar tong? Al weleens gedacht aan een logopedist te vragen om advies?! Weet niet of ze dat al doen bij hele jonge kindjes maar wie weet ook wel. Gebruikt iedereen al een tuitbeker dan? Hier eigenlijk niks naast de melk. Dat was t arvies van t cb (zeker bij bv) en dl drinkt ook niet uit de fles als er water in zit. Toch wil ik dit wel beetje gaan opbouwen. Moet me ook nog eens verdiepen in pap in fles of bordje. Pfff krul, weer al die lessen voorbereiden, bah..... Trek je het weer een beetje allemaal?! Dl gaat toch niet naar kdv?! Leuk dat je al tanden poetst d!! Goed plan van t abonnement op de bieb. Heb alleen echt zooooooveel prentenboeken, zachte boeken, kinderboeken ed. Eerst dat allemaal maar eens aanbieden maar wil straks als ze wat ouder is zeker een abonnement nemen. Hier vindt dl voorlezen geweldig! Wil wel heel graag nu zelf de blz omslaan (eraan trekken eigenlijk) en vooral ook op alle blz sabbelen. Maar ze heeft al een favoriet boekje, kiekeboe eend! (Is een serie kiekeboe boeken, errug leuk!) maar liedjes vindt ze idd ook geweldig, helemaal met bewegingen! Wilde je nou leuke tips voor boeken armande, begrijp ik dat nou goed?!
Hihi, dus dat wordt knokken tussen al onze meiden voor Daan en zl van d en daarbij is mijn dl ook al uitgehuwelijkt aan wat zoons van collega's dus dat wordt een hele (mannelijke) harem voor madam Hier zit ze wel als ik haar tussen m'n benen op de bank zet maar moet haar wel ondersteunen want anders knalt ze van links naar rechts en voor en achter net als bij zl van d
@roos, ja graag hoor ik goeie boeken en aangezien krul (en jij ook dacht ik) van hetzelfde genre houden dacht ik, ik gooi t ff in de groep Nee hoor, hier geen tuitbeker, maar ik dacht ik vraag het vast Ze drinkt hier ook alleen maar melk en soms uit mijn glas een slokje maar daar smeekt ze dan echt om haha Wb de pap, hier wilde zl nooit pap uit de fles, alleen maar uit het bordje. Zit je op zich niet echt op te wachten hoor om 7:00 Dl wil wel pap uit de fles en wat ik van mijn vriendinnen begreep is een papfles wel erg handig als je naar je werk moet en ze zelf hun papfles kunnen drinken. Gemakzucht zou je t ook kunnen noemen Hier ook heel veel prentenboeken en voelboekjes. Maar omdat we toch regelmatig met zl gaan (die is wel op zn boekenkast uitgekeken) dacht ik om haar ook maar gelijk lid te maken, tis toch gratis. En zl helpt mee kiezen, zo leuk. Fijn zeg dat opruimen! Wij hebben van de week de bijkeuken veranderd en dat geeft altijd zo'n opgeruimd gevoel! Ml is nu weer weg en belde dat hij een dag langer wegblijft ik merk dat ik dan niet aan alles toe kom wat met zn tweetjes wel lukt. Gewoon simpele dingen even op zn plek leggen lukt niet met twee kindjes in een totaal ander ritme. Hierdoor lopen we voor ons gevoel soms achter de feiten aan, kan ik niet goed tegen wil altijd alles aan kant hebben, nou je wil het nu niet weten pfff Maar goed dl en zl gaan binnenkort ook naar oma (of die komt hier) zodat wij de zolder kunnen doen. Ik durf daar zelf niet heen alleen want er zitten wel eens muizen... @D, frites it is! Was laat thuis een moe meisje en jongetje, vind t wel ff best maar jouw eten klinkt weer heeeeerlijk! Alles weer lekker schoon! Fijn he? @linss, oh leuk shoppen! Ben benieuwd! Heb toevallig net dr groenten gewogen, dit was 90 gram, ging niet helemaal op. Ben pas vandaag met zoveel begonnen, hiervoor was t de helft. Ze laat duidelijk merken dat ze dr flessen melk zat is. Alleen pap vindt ze nog interessant en alles wat in een bordje zit haha Oh ba ph drie gaatjes, dat had ik na zl ook en nu dus weer een gaatje, gelukkig geen last van gehad. Wat een gezellige boel moet dat bij jullie zijn met die twee kindjes! Geeft er al iemand een echt "prakje"? Ik gebruik dat woord dus nooit, maar weet niet hoe ik t anders moet noemen... Oja dat zitten verdiend nog geen hoofdprijs hoor maar t is gelijk aan sophie zeg maar. Ze springt ook zowat de kinderwagenbak uit, wil echt alleen maar zitten...
Nee hier nog geen prakje want zodra de kids iets van stukjes proeven kokhalzen ze. Net mijn eigen gemaakte bloemkool op, ongeveer 95 gram. Goed plan jouw meisje koppelen aan Daan haha . Ik heb dat loopstoeltje via marktplaats gekocht. Ze vinden het heel leuk.
Ojaaa meiden ik las deze tip vandaag Matrozenbedje is een manier van opmaken zodat een baby veilig bovenin een ledikant kan slapen. Is miss wat voor de kids die zich steeds omdraaien in bed... Dl ligt nu zo en ze vindt t heerlijk. Ik durf het geloof ik niet voor de nacht... Dl mist echt haar wiegje en hemeltje daarom dacht ik dat dit miss wat voor haar kan zijn.
Hihi armande, hier ook. Denk dat we heel binnenkort de bak opbergen en de buggy-inzet gaan gebruiken. Ik heb nog geen prakjes. Echt alleen maar groente of fruit en dan gepureerd. Zodra ze echt zit wil ik gaan prakken en eigenlijk wil ik nu ook beginnen met een aardappel erdoor. Hier de groente ook zo'n 80/100 g per keer. Met aardappel erbij zal dit straks verdubbelen maar dat ga ik niet meteen geven hoor. Jullie dus ook binnenkort aan de opruim op zolder, fijn hoor! Zo heerlijk als t weer ordelijk is. Bij ons moet de bijkeuken/studeerkamer (zitten bij elkaar) nog en ook de schuur.... He bah, een dag langer weg. Zo balen als je je daar niet op hebt ingesteld.... Snap helemaal dat je niet toekomt aan zelfs de 'normale' dingen met 2 kids... Lekker frietjes!!! Hier hebben we pizza laten bezorgen, beide geen puf meer. Die papfles klinkt wel handig ja, goed plan!! Daar is dl!!!!! Knuffeltjjd! KOm later nog wel
@Armande: he bah irritant dat je een vulling moest! Hopelijk blijft het je voorlopig weer lang bespaard! Leuk rapley, ben benieuwd hoe dl het doet! Ik vind het best eng aangezien ze hier ook al eens half in een broodkorstje is gestikt, waar ze een stukje vanaf sabbelde. Brr Aardappel mag ook voor zes maanden volgens cb. Ik geef het al vanaf vijf geloof ik. Je hebt ook babyvoeding van Hipp daar zit aardappel ook door de 4 maanden potjes. Wat gaaf dat je meisje zit Het gaat zo snel nu!! Leuk lid van de bieb!! Wil ik ook straks!! Wat goeeedd dat slapen!! Oh shit ben ik te laat met die mutsjes! Boehoe!! Pff het was er gewoon niet van gekomen. Nou ik hoor het wel, anders bestel ik ze alsnog wel zelf. Ze zijn gewoon té leuk om niet te doen. Of ik maak ze zelf Oh shit zeg dat ml nog ietsje langer wegblijft Kan me voorstellen dat het even genoeg is dan ik red het niet eens allemaal en dan geef ik W ook zo nu en dan nog een schop onder zn kont om mee te helpen. Echt werk en een baby en een huishouden gaat gwn niet! @Linss: heerlijk je vakantie!! Geniet er ten volle van want het is helaas zo weer voorbij! Ooh jij ook gaatjes, vreselijk! Sterkte bij de tandarts als je ze moet vullen! Goed zeg dat Sophie ook kan zitten!! Ze ontwikkelen zo snel he nu! Raar zeg dat je nog steeds vocht vasthoudt! Wanneer en hoe moet dat weg gaan dan? Veel blekselderij knagen, vochtafdrijvend toch? Leuk een loopstoeltje en een babygym! Fotos graag!! @Roos: hahaha wbt meekijken naar romantische films, hier idd ook zo een vent voor wie dat niet hoeft Ah dat is wel schrikken dat dl zich verslikte en het dr neusje uit kwam. Zielig, kan zo prikken! Wat goed dat dl goed kan rollen en ook weer terug van buik naar rug, das toch het moeilijkst! Heerlijk dat je zo opgeruimd hebt, gaaf een vaste trap!! Hier ook heel veel boeken. Had zelf al een aardige collectie en ook veel gekregen van collegas! Ik moet nog erg wennen aan werken. Nee dl gaat niet naar kdv. W heeft een papadag en verder twee omas ook ieder een dag. Mooi opgelost zo. Maar vooralsnog ben ik het liefst bij haar @Dtje: aah wat gaan die tandjes hard! En wat leuk dat poetsen!! Heerlijk dat eten van je Die gepofte aardappel is een hele goeie tip, heb er echt nog steeds zin in nu!! Echt, kom hier ook een keertje poetsen aub Ik kom handen en tijd te kort gewoon! Hahaha zl ook lid van de bieb maar hij is er nooit meer geweest haha Straks vast wel Anders neemt tante Daan de kindjes wel eens een keer mee @boektips: houden jullie te goed! Nou meiden heb globaal een beetje bijgelezen, sorry hoor! Morgen en vrijdag nog werken en dan heb ik weer wknd. Wel lekker hoor maar drie dagen. Maar ik moet erg wennen. Ben echt het liefste thuis. Mis dl zoooo Ze gaat zo snel in dr ontwikkeling pff. Sinds gisteren kan ze ook eindelijk ook van buik naar rug terugdraaien, ineens had ze het trucje door. Nou meiden ik ga nog even wat proberen te ontspannen en dan mn bed induiken. Fijne aaf en nacht!!
Krullie ! Ik heb je pb gestuurd.... En ik zal ff foto plaatsen. Heb er nl ook eentje gemaakt, gewoon ff geprobeerd met een mutsje dat ik al had en een bloem van de zeeman.
Fijn roos! Heerlijk he! Kan lekker weer van je lijstje! Geeft mij altijd zoveel rust als zo n klusje wat maar blijft liggen dan eindelijk is gedaan! Lekker pizza! Groot gelijk na zo n dag! Hoe heeft je meisje t gehad? Geef nog maar sinds kort drinken in de tuit hoor Eerst laten wennen in een klein dr Brown flesje Melk krijgt ie gwn uit de fles Pap is ochtends toch wel t makkelijkst in n fles Maar van n bordje is voor hun denk wel lekkerder, leuker en goed voor de mond motoriek Daarom gaf ik de bloem ook van n bordje toentertijd ipv in de fles maar moest ik helaas mee stoppen Nu ze ook fruit en groente eten denk ik dat pap in een fles echt niets uitmaakt kwa oefenen/leren eten.. Leuk hoe je meisje reageert op boekjes! Hier niet oh! Wel in bad, spelen met van die badboekjes Maar die verdwijnen ook in z'n mond haha Zal t binnenkort weer eens proberen! Lekker frietjes Armande Kan t me voorstellen dat je niet altijd aan alles toe kom.. Pfff ik heb dan ook echt geen rust in m'n lijf Nu op zo n middag als vanmiddag veel kunnen doen en dat geeft me zo n goed gevoel Blijft soms veel liggen En dan nog doe ik eigenlijk best wel veel elke dag omdat k dat moet van mezelf Balen dat ml ook nog n dagje wegblijft Heb t al gehad met dit hele seizoen Hoop dat ie er gauw meer is want dan kunnen we de taken wat meer verdelen
O lieve krul J bent zo druk ook he hoop dat je nog even aan t Chillen bent nu Snap dat je je meisje Zo mist en t liefste bij haar bent.. Hopelijk is t snel weer vakantie
O lieve krul, tuurlijk wil je liever zelf bij dl zijn!!!! Maar ze is in goede handen dat is wel heel fijn!! Ik zie er ook wel tegenop hoor. Vrijdag weer beginnen en dan volgende week 4 dagen... Bah! Gelukkig doet ml er 2, vind ik erg fijn! Jaaa je meisje ook aan het draaien! Fijn dat ze ook terug kan! Dl heeft het heerlijk gehad bij opa en oma. Maar zooooo fijn om haar na zo'n lange dag weer te zien zeg!! Lekker gegeten jij zeg!!!!! Jummie jummie!!
Armande, nog even over t matrozenbedje, draait ze hier niet alsnog in om?! Zou dan bang zijn dat ze toch met haar hoofd er onder komt doordat ze bv schuin gaat liggen... Hier alleen slaapzak. Ik moet zeggen dat dl eigenlijk bijna nooit naar haar buik draait tijdens het slapen. Ze ligt meestal op haar zij en soms op haar rug. Tijdens het spelen en als ze wakker wordt draait ze wel veel naar haar buik.
Ik zie zl ook onder t dekentje terecht komen Gaat tot nu toe goed in z'n slaapzak En net als bij jou roos draait ie alleen met spelen en in de box naar z'n buik In z'n bedje doet ie t bijna niet meer Toen die t net door kreeg wel Duik m'n bed in Voel me n krakkemikkig oud vrouwtje van 80 Aparte combi met n zwanger buikje haha Nee die heb ik nog nie oh Beetje darmen buikje Goeie nacht allemaal!
Nee hij doet er normaal 1, maar moet aankomende week 1 dag extra werken... Zie er niet tegenop gelukkig. Ook wel weer leuk en lekker en echt een verademing dat ik niet meer hoef te kolven (en alles erbij zoals kolfspullen schoonmaken, melk klaarzetten ed). Vind t 2 x bv geven heerlijk zo! Lekker ff mijn moment met dl. Zal haar wel heeeeel erg missen maar het thuiskomen is ook heerlijk! En gelukkig is ze in goede handen. Hier idd hetzelfde d, toen ze net kon draaien deed ze het ook in bed en nu eigenlijk niet meer behalve dan als ze wakker is soms. Haha, vrouw van 80 en zwanger.... Leuke combi Ga maar lekker slapen jij, is goed voor jou en de beeb in je buik!
Morning ladies hier k*tnacht achter de rug ben tussen 3:15-6:45 met de kindjes in de weer geweest Ik reageer later op t matrozenbedje weet t nl ook niet zo goed ga zo de kindjes showen op mn werk fijne dag