Hè bah Armande, wat was er dan vannacht?! Kaaaa uuuuuuu teeeeee voor je.... Ooo veel plezier op je werk!! Show je mooie meisje maar, wat zal je trots zijn! Hier zo een lifestyle fotoshoot. Teamgenootje van mij is fotograaf en komt een paar uur meelopen met ons en maakt ondertussen foto's. Echt zulke mooie en realistisch en niet 'gemaakt' want daar houden we niet van. Ben erg benieuwd!!!! Zal tzt wel wat foto's plaatsen. Nu nog bedenken wat ik haar aantrek, kk vind zoveel leuk...
Hier vanacht wakker geworden door n migraine aanval op z'n max dus ben lekker gaar Kon ni anders dan m'n Meds gebruiken Zakte pas na half uur normaal 5/10 min N zl vond t half zeven welletjes Ml alles gedaan maar om 9 u vond ie t toch echt dag na half uurtje slaap Zucht.. Al kon ik blijven liggen toch kon ik ni meer lekker slapen Tussen 10&11 nog half uurtje gepakt maar is veelste weinig Slaan t zwemmen x over n mama komt over uurtje f met m wandelen n neemt m ff mee naar haar Kan k nog f slapen n douchen ed Veel plz Armande op j werk Wanneer heb j die shoot roos
Ah bah d.... Weer die k* migraine... Goed dat je je meds hebt genomen hoor! Fijn dat je mams zo komt, kan je ff relaxen. Is het nu beter??! K heb nu die shoot!! Spannend!!
O gaaf! Wil echt foto's zien! Plz! Kwa pijn wel maar voel me in algemeen nie zo n dan duurt de dag lang n wil ni dat t ten koste van zl gaat Ze was er al dus zl is lekker op pad, leuk voor m. N straks ben ik weer stuk leuker Voor die ging zat ie lekker op schoot poes te aaien die op haar beurt weer kopjes gaf Echt te schattig ❤
Roos, wat suuuuuupergaaf die fotos! Wil ik ook!! Ik zou al blij zijn als ml zomaar eens fotos zou maken, maar daar moet ik om smeken en zijn ze nooit meer spontaan Ben echt zó benieuwd!
Dtje, hoe gaat het nu? Tis ook zó vervelend die migraine meid! Ben wel blij voor je dat je goeie meds hebt en dat je die ook mag gebruiken mocht t echt nodig zijn. Sterkte...
@armande vervelend dat je gisterennacht de hele tijd in de weer bent geweest. Poe wat zwaar zeg. Ik word al chagrijnig als ik Sophie rond 6 hoor. De stoelen zijn van kidsriver.. @D gadver migraine.. hoop dat je wat kan rusten vandaag. @roos leuk die shoot. Ik had er laatst een gepland maar afgezegd vanwege eenkennigheid Sophie. Binnenkort toch maar weer inplannen. Gisteren goed geslaagd voor jurk en pak . Ben nu met installatie UPC bezig, maar zoals altijd moet er een monteur langskomen grr. Nu de oude box maar aansluiten weer. Straks even opruimen in huis want het is een bende hier.
hoooooooi meiden, wat een gedoe lins met de upc, grrrrr altijd zoooo zonde van je tijd..... Verder wel genoten van je vrije dag? D, hoe is het nu met je hoofd? hopelijk wel goed hoor want je bent al een hele dag niet hier geweest..... Wat een rot gedoe meis.... echt niet leuk voor je! krul, jij hebt op donderdag toch altijd een vrije dag?? Hoe gaat het verder met werken? Vandaag kunnen genieten van je dag?
armande, hoe was het showen op je werk?? ahhh D, wat lief de poes zo samen met zl!!! de fotoshoot was echt gaaf. Het zijn (bijna) allemaal spontane foto's. Hebben gewoon allemaal dingen gedaan die we normaal ook doen en zij maakte ondertussen foto's, ook van spullen in huis (stapel kleertjes van dl, geboortekaartje ed). Heb een paar foto's gezien en die zijn echt heel mooi! Ben er ook zo blij mee want net zoals bij jou armande, nooit eens spontaan een foto door ml dus heb maar weinig leuke foto's van dl en mij. Trouwens ook niet van ml, dl en mij.... Dus zodra ik wat heb plaats ik het natuurlijk!! Heb wel 1 foto als voorproef, die zal ik zo plaatsen! Verder vandaag laatste vakantiedag. Vanochtend opgepast op een dochter van een vriendin van me van 5 jaar. Heerlijke lieve meid, maar eigenlijk vond ik het op zo'n laatste vakantieochtend niet helemaal super want je kan niet ff lekker je eigen ding doen. Maar ja, ik kon haar zo uit de brand helpen dus toch maar gedaan. Nu nog even achter de pc om de laatste dingetjes weer voor werk voor morgen voor te bereiden en dan begint het werkende leven weer. Heb best wel weer zin in het werk, want ik vind het echt heel leuk werk en heb erg leuke collega's, maar zal dl wel heel erg missen zeg. Het is zo heerlijk om haar zoveel te zien en mee te maken. Ben zo bang dat ik dingen van haar ga missen (zelfde gevoel als jij krul....) maar aan de andere kant zie ik haar op mn werkdagen nog wel 's ochtends en na mn werk. Kan ik haar nog even helemaal vertroetelen. Maar wat ben ik blij dat ik morgen niet meer hoef te kolven zeg. Kan gewoon naar mn werk gaan en hoef nergens aan te denken. Heerlijk! gelukkig gaat de bv 's ochtends en 's avonds nog heel goed!!!
He meiden Heb Idd n ka uu tee dag achter de rug Ml bleek nie vrij vandaag en ik werd weer hondsberoerd wakker Kon blijven liggen maar kon er nie van slapen Ml heeft zl toch naar z'n ouders gebracht al rond half tien voor hij naar werk ging Zo gespuugd en hele dag geslapen Toen ik eindelijk mezelf bij elkaar kon rapen te douchen n wat te eten moest ik weer spugen en begon t me weer partij te bonken Toch maar weer terug gevallen op m'n Meds want was op Weer uren geslapen Erna kon ik lekker bij m'n schoonouders eten m'n buik doet er nog zeer van.. Had zo n honger maar t viel beetje zwaar Zl heeft t super gehad heeft lekker geslapen gegeten gespeeld en alle en was erg blij me te zien Ligt nu sinds drie kwartier te slapen Eerst f lekker geknuffeld en alles ntl Hij heeft mandarijn op vandaag Door de midden gesneden en dan uitgeperst in z'n mondje Hij zat te sabbelen op t vruchtvlees Ook heeft ie stukje komkommer op en een te stoer petje en vestje gehad Zal paar foto's plaatsen Zover m'n ego bericht Succes morgen Caroline Zal wel weer even wennen zijn Fijn dat de ochtend en avond voedingen zo goed lopen n t niet kolven rust geeft. Can imagine Je hebt t echt al heel lang kunnen geven Echt fijn! Fijn dat je geslaagd bent linss Wil vd grote dag wel n foto zien hoor! Hoe is t met Armande? Krul spreek j zo ff
Ach jee d, wat ontzettend rot voor je..... Echt kaaaaa uuuuu teeeee idd!!! En dan ook nog eens ml wel werken. Wel echt heel fijn dat je schoonouders zijn geregeld zeg!! Fijn dat je je nu weer wat beter voelt, wat kan je je toch rot voelen dan he?! Fijn die meds! Zijn het niet (ook) zwangerschapsklachten, met name bv dat spugen?! Wat leuk, mandarijn en komkommer!! En zelfs al stukje!!! Van opa en oma?! Nou lieverd, ik hoop dat je je morgen echt weer helemaal fit voelt hoor!! Slaap lekker allema!
Lieve D, ik was er al bang voor dat je zo ziek was je was er de hele dag niet....(ik ook niet maar goed) ben blij dat zl t fijn heeft gehad kon jij ten minste proberen beter te worden. @roos, ga zo kijken! Super dat t leuk was! Succes morgen Sorry reageer morgen uitgebreider Nu nog ff fles geven Hier verder alles goed Wil morgen ff met dl naar de ha er komt vuil uit dr oortjes en ze grijpt er nog steeds naar, geen tandjes dus maar toch dr oortjes denk ik Hebben vanavond rapley gedaan met worteltjes, leukkkkk Tot later meiden
Thx meiden.. Gaat stuk beter Rusten gaat pas echt goed als je je er volledig aan over kan geven en dat kan k alleen als zl in goede handen is De misselijkheid hing samen met m'n mograine Heb ik meestal Was puur gal ook.. O wat leuk Armande Heb je n foto gemaakt? Wil t wel zien! Hoe vond ze t? Succes bij de ha Zl heeft ook best vuil maak t zo ver mogelijk schoon Mag ntl nie de gehoorgang in maar probeer altijd t randje mee te pakken..
Even reageren op je vraag nav de foto's Hij heeft stukjes mandarijn eraf gesabbeld en slikte t zonder moeite door Komkommer alleen f gesabbeld Tot in tweeën ging heb k t afgepakt en dat werd brullen Vandaar die mandarijn nog ff Had ie al op eigenlijk
Hai meiden! Ik heb weeeekeendd! Pfff t werd tijd! @Caro: oooh hoe was je dag op het werk vandaag?? Echt ik snap je gevoel idd volkomen. Ook ik vind mijn werk heerlijk en ook erg leuke collega's, maar idd ik mis mn meisje zoo. Bah! Ooh ik ga je foto's eens bekijken zo!! Klinkt gaaaaff! Hier maakt ml ook nooit spontaan een foto, moet er dan echt om vragen idd. Lief dat je gisteren je vriendin uit de brand hielp! Kun je het ook nog eens terug vragen bijv mocht dat nodig zijn Fijn he dat dat kolven niet meer hoeft, wat een vrijheid dan weer! Drinkt ze nog steeds haar flesjes goed leeg? @Armande: oei jij hebt ht ook weer aardig voor je kiezen gehad! Wat was er met zl aan de hand?? Ik hoop dat het beter is gegaan afgelopen nacht! Misschien een tip: Mijn schoonzus heeft twee meiden van net 4 en 6. Al twee jaar lang werkt ze met een wekker op hun slaapkamers, omdat zij ook nogal gebaat is bij veel rust Ze kunnen geen klok kijken, maar als de wekker gaat en ze legt de kindjes ook uit wanneer die gaat, dan mogen ze hun slaapkamer pas uit. Door de week staat die op 7 uur, in het weekend half 10. Om half tien gaat het hele gezin naar beneden om gezamenlijk te ontbijten. Als ze voor de wekkertijd wakker zijn, geen punt, mogen ze best spelen, maar wel stil en ze moeten op hun kamer blijven. Als de wekker gaat mogen ze naar papa en mama toe. Ik vind het zelf wel een hele goede in ieder geval! Zeker in het wknd heb ik mijn slaap wel nodig. Maar het duurt nog wel een jaartje of twee denk ik voor ik zo'n wekker kan introduceren bij dl @Dtje: poeh ook heftig geweest he schat! Hoop echt dat er snel betere tijden voor je aanbreken! Zo leuk die mandarijn en komkommer, smul smul!! Nog een half jaar en dan zien we ze volop zelf smikkelen van allerlei dingen. Zo leuk! @Linss: super dat je geslaagd bent voor je jurk! Hoop dat het een supergave dag gaat worden in september! Misschien mogen we wel een foto zien als het zover is? Sophie nog steeds eenkennig? Installatie van upc gelukt inmiddels? @Hier: lekker gewerkt. De tijd vliegt gelukkig. Alleen gisteren een behoorlijke klap; kreeg van P&O te horen dat mijn verlof ophoudt in december. Een lang verhaal... ik heb tot nu toe 415 betaald opgenomen om daarna 415 onbetaald op te nemen. Alleen geven ze nu aan dat dit niet meer mag. Eén soort verlof en in 1x opnemen. Ik ben heel erg boos. Ben speciaal destijds naar het hoofdkantoor gegaan om een persoonlijk gesprek te hebben voor uitleg ipv het hele infopakket via de post te krijgen. Dit is mij allemaal niet verteld. Dat ik moest kiezen tussen de twee vormen. Dan had ik natuurlijk meteen de volle 830 uur waar ik recht op heb genomen... ik als leek weet dat toch ook niet allemaal zelf en in het pakket of de cao staat het niet! Probeer het nu "aan te vechten" maar vrees dat het niet gaat lukken. De vakbond geeft ook aan dat het zo is, soort ongeschreven regel. Belachelijk want dan hoort het in mijn ogen ergens zwart op wit te staan. Ga het nu gooien op dat de informatie naar mij toe niet toereikend was. Maar ja dat is het vaak niet bij P&O daar. Denk niet dat het wat helpt... dat betekent dat ik moet gaan nadenken wat ik ga doen in december als mijn verlof klaar is. Gedeeltelijk ontslag nemen of niet... Heavy...wil er nog helemaal niet mee bezig zijn, maar het moet wel voor 1 oktober beslist worden... bah