Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach d, meis wat heb je veel te verduren gehad zeg. Dat is ook niet niks wat je noemt.... En ik snap dat je nog weinig vertrouwen hebt in dat het goed komt! Ik denk wel degelijk dat dat voor een gedeelte wel kan, maar dan heb je echt de juiste begeleiding nodig die jou snapt en kan helpen. Ik stuur je even een pb, Miss vind je dat fijner? Ik ken nl een landelijke groep psychologen die verspreid door Ned. zitten waar ik goede ervaringen over hoor en zelf ook heb.

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Lieve Dtje toch..... Dat is zeker niet niks :(
    Fijn dat roos je een pb stuurt, want op dit moment blijft t geloof ik allemaal n btje hangen. Dat moet niet, je moet vooruit en met de juiste persoon! Er bestaat echt wel iets hoor!
    Nou ja je hebt vast iets aan de info van roos, ik hoop het zo voor je!

Het valt ook niet mee om alles alleen te doen en straks met twee is t nog drukker (en echt waar ik vraag me nu af hoe ik t toch druk kon hebben met eentje)
    Je hebt op dit moment ook geen werk waardoor je even in een andere situatie en rol bent
    Bovenstaande (beiden) zijn momenteel erg herkenbaar voor mij, ik snap hoe je je voelt daarin. En dan komt allles wat je schreef over je verleden en verwerking er ook nog bij. En als gevolg migraine...
    Sterkte meis...xxx

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx sweetys
    Heb zeker veel aan t pbtje Van roos
    Pb terug gestuurd ;)
    N aan jullie lieve woorden
    Ik wil daarom juist nu zo graag aan de slag omdat k t anders dus ni ga trekken straks n ik wil van m'n kindjes genieten

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik snap je D, het gaat echt goed komen hoor! 💐

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik zat op pinterest te kijken en kwam iets leuks tegen, voor als we even inspiratieloos zijn ;)
    Weet niet of ik het mag plaatsen hier (geen idee waarom niet eigenlijk ;)) maar dit is hem

Pinteresting Life of Noah: Fun Activities

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk :D brengt me op ideeën

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lieve d, ga nog reageren op je pb, maar had avondje mrt ml en geen tijd om even goed te reageren!! Maar komt nog schat!!

Slaap lekker meisjes! Zal morgen ook ff je link bekijken armande!!!

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Morning!
    Vraagje, spoken jullie kids ook snachts, dus een half uur huilen midden in de nacht?
    Ik dacht aan n sprongetje maar denk toch dr tandje... Ik raakte dr kaak aan toen begon ze nog harder te huilen... Na zetpil viel ze in slaap. Zo sneu.... Ook best sneu dat ik toen niet meer kon slapen ;)

Moet opschieten, anders te laat voor school!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Goedemorgen!

Nee hier geen last van maar hier ook nog geen tandje te bekennen...
    Idd sneu voor dl en voor jou ;)

Ik ga zo naar cb. Ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is.

Krul en lins, werkse weer vndg meiden!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zl heeft in deze laatste weken incl gister momenten dat ie ergens tussen 23&12 klaar wakker is
    Echt wel een uur
    De eerste x fles gegeven en toen ging die slapen
    De tweede x niet dus geef ik ook nie meer want is kennelijk geen honger
    Gwn lekker leeg gaat ie altijd
    Vanacht beetje water gegeven en ook n zetpil omdat ie al heel de dag uit z'n hum was
    Maar kennelijk vanacht toch ook overstuur wakker geworden ik viel gwn toen ml m had opgepakt gelijk weer in slaap
    Hij heeft bij ons in bed geslapen even maar heb r niks van meegekregen
    Hij was toen iig gelijk stil en ging slapen
    Toen rond 7 speentje in gedaan en toen was t 9 u en na z'n pap en geknuffel en gespeel in bed ging die rond 10 slapen tot 12
    Wat n kadootje
    Had ik f nodig
    Maar denk dan idd ook meer aan n sprong
    Bij je meisje eerder aan n tandje
    Ook omdat ze nog harder huilt als je t aanraakt..
    Zonde
    Hoop dat ie snel doorkomt

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Maakt niks uit hoor! Was t gezellig? Succes cb!

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ben ik weer!

Jee d, denk idd sprongetje bij zl of zou er een derde tandje komen??
    Wel fijn dat je nog lekker hebt kunnen slapen, heb je hard nodig!!

Bij cb alles goed! Ze is nu 65 cm (op -1 curve) en 7400 gram (net onder de middellijn). Heel keurig dus. Qua lengte groeit ze niet zo hard maar ik ben ook echt klein (1.61). Haar vader is wel groot (1.97) dus ben benieuwd waar ze op uit komt.
    Advies over eten was: geen pap (vinden ze niet nodig, zijn extra calorieën die ze niet nodig heeft) wel starten met broodkorst. Hier zeiden ze dus dat t slikken wel al goed gaat. Ach, we zien het vanzelf wel of het haar lukt of niet. Verder idd water of thee aanbieden, liever geen diksap. Verder niks bijzonders. Liep trouwens 20 min uit en ik was ook nog eens 10 min te vroeg. Half uur gewacht!!! Dl was op gegeven moment echt beetje overstuur.... Zielig! Had nl ook erge zin in melk.

Fijne dag meiden!

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    D dat klinkt hetzelfde als onze afgelopen twee nachten. maar ik denk toch dr tandje. nu is ze weer vrolijk.

Roos wat netjes van je meisje! Zl heeft ook altijd en nu nog onder middenlijn gezeten. dl zat er tot nu toe steeds boven.
    Ik heb geen afspraak staan bij t cb moet maar eens bellen.
    Trek wb t eten mn eigen plan n btje. merk dat je met n tweede toch makkelijker wordt... heb klein korstje gegeven ze probeert wel te eten.
    snap alleen niet zo goed wat pap aan extra geeft want in een boterham zit meer toegevoegd dan "kale" pap :(

Ik ga mn meisje ff verschonen

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach, geen idee ook. Ik doe hetzelfde als jij, ik hoor alle adviezen aan en doe vervolgens wat voor ons het beste voelt. Mijn gevoel is gewoon wennen aan brood en dan dat geven. Pap lijkt me s ochtends zo fijn voor d'r maar dat kan dus niet omdat ik dan bv geef (en ga echt niet kolven!). Dus wellicht straks als ontbijt. T lijkt mij qua calorieën hetzelfde als boterham. Alleen wat zij zei is dat ze niet perse iets extra's nodi heeft gezien haar gewicht. Dus nu gewoon wennen aan boterham.
    Jij geeft dus al stukjes? Slikt ze het ook al door? Ik ga starten met korst en als dat goed is over op stukjes!
    Wil verder eerst dat ze water echt goed drinkt en dan wil ik afwisselen met thee.
    Dl zat de vorige x met gewicht en lengte op de middelijn. Toen was haar lengte al echt stuk gezakt en nu dus wat eronder. Wij zijn ook zo verschillend qua lengte dus waar ze op uitkomt...??!

Armande, je zag toch al tandje bij dl??!

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Roos, ff snel moet zl ophalen
    Maar ik heb alleen korstje gegeven hoor!
    Ja er is 1 tandje door en ik denk dat tweede zit te zeuren omdat die meestal snel er achteraan komt, was bij D ook nou ja dr zoontje dan he hahaa

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Vandaag ook geen puf te reageren. Lig al hele dag ziek op bed. Hoop dat ik morgen weer kan teruglezen en reageren.

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Beterschap lins

Ik liep in de Ah eind vd middag n dus weer acute migraine he
    Ben er helemaaaal klaar mee
    Thuis moest ik gelijk over m'n nek was zo misselijk
    Allemaal gal weer
    Overlegd met m'n neuroloog dat t nu wel de spuigaten uitloopt n ze gaat t onderzoek er nog eens bij pakken
    Ik wil nl weten hoeveel injecties de onderzochten vrouwen dan in hun zwangerschap hebben gebruikt

Ik heb me vanmiddag aangemeld roos n kreeg gelijk n mailtje met inlog gegevens voor de site
    Ben toe nu toe tevreden! Snelle reactie! Top!
    Andere instantie gebeld om me af te melden
    Begeleider zou tussendoor terugbellen om alles af te sluiten maar ik wacht nog steeds
    Heb dus n goede keuze gemaakt

Zo er zit best n flink verschil tussen jullie hihi
    Ik ben hier juist iets langer
    Komt zl iig ten goede

Ga morgen ook starten met brood
    Had al wel een x laten proeven n hij vond t wel wat
    Maar ga t nu elke dag doen vanaf morgen bij de lunch
    Heb zout arme smeerkaas gevonden n dat doe ik er dan op
    Margarine kan ik dus nergens vinden alleen om te bakken
    Iemand n idee? Zelfs bij de Ah xl wisten ze t ni....

Pap; nu met bv n zonder kolven is t lastig maar als t straks kan lekker geven joh
    Zl vind t heerlijk n de granen n vezels hebben een goede invloed op z'n darmwerking..
    Ik ben Van mening dat t geen onnodige calorien zijn maar n waardevolle toevoeging kwa voedingsvezels

Moet zl op bed leggen
    Fles leeg n ko na badje hihi

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Beterschap linss! Heb je een kater? :p

@D, hoe gaat het vandaag met je? Hoe is het met zl? Lekker aan t springen? ;)

@Krul, vergeet steeds te reageren op je vraag de slaapzakjes, dl draagt 70cm. Geen idee eigenlijk wat de volgende maat is, bij de hema zijn t idd van die combi maten. Zolang ze dr beentjes kan strekken is het goed, als ze ze niet meer kan strekken dan een maatje groter.
    En dan erop letten dat t hoofdsgat niet te groot is en ze er dus niet in kan zipakken.

Andere vraag, was je vriend naar lille toen hij antiek ging kopen in frankrijk? Gingen wij ook altijd heen! Superlleuk!

@ego, k*tnieuws gehad van mn werk, had er gewoon buikpijn van. Is nu al enkele dagen geleden hoor. Maar t komt er op neer dat we overal inzetbaar worden, kort gezegd: iedere dag en elk tijdstip kan je ingepland worden!!
    Hoe moet ik dat in godsnaam regelen?! Ik ben bewust gestopt met onregelmatig werken jaren geleden. Ik heb twee kids, opvang geregeld voor mn vaste dagen en een man die onregelmatig in het buitenland zit voor meerdere dagen en bovendien hebben wij eigenlijk niemand op wie we terugkunnen vallen.
    Ben er zo boos om.....
    Nu moet ik dus bezwaar gaan maken :x

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nee Armande! Meen je niet! Dat is toch gwn niet te doen! Is al bijna niet te doen als je geen kinderen hebt! Vreselijk die onvoorspelbaarheid! Ik zou graag willen weten wanneer ik moet werken n hoelaat hoor.. Is absoluut normaal.. J moet toch n beetje grip op je leven hebben
    Jeetje.. Wat is je plan?

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D zie dat we tegelijk gepost hadden. Meid wat was je weer beroerd 😢
    Niet te doen toch?
    Ben wel heel blij met je positieve berichtje wat ik hierboven lees wb therapie.
    Belachelijk dat die andere niks heeft laten horen! Je komt er toch niet voor de lol? :(

Met je eens wb de voedingswaarde vd pap!

Sorry hou t kort
    Hoop dat je hoofp zakt

Truste

Deel Deze Pagina