Als we zo doorschrijven bevallen we VNV nog haha All of us! O lieve linss, geloof dat die momenten zich zo afwisselen.. Heb dat vnml mbt energie en uitgeput zijn.. Denk dat t t fijnst zou zijn als je ze zsm naar huis mag nemen maar dan moeten deze laatste weken nog wel te doen zijn he Dat voel jij t beste en hopelijk luisteren je kleintjes dan braaf naar je Hier ook stevig gespartel als ik teveel voorover buk met bijv zitten Anyhow, die van liesje liggen ook al eventjes en t zhuis en desondanks al heel wat prachtige momentjes zijn gekoesterd! Ik dacht net laat ik eens kijken hoeveel harde buiken ik heb in een uur Maar dat loopt best op Ze doen niet zeer hoor, maar moet k hier iets mee?
geen idee hoe dat bij jullie zit. Maar ik moet aan de bel trekken als ze met regelmaat komen om de 5 minuten. Ik had er destijds heel veel toen ik opgenomen werd in Veldhoven. Vriendlief telde 20 heuveltjes in een uur tijd, niet normaal. Toen bleef mijn buik ook 'opblazen'. Bij mij doen ze ook nooit echt pijn. Soms trekken ze aan mijn banden wat niet fijn is. In Veldhoven heb ik wel destijds een paar uur pijnlijke harde buiken gehad en die deden gek genoeg helemaal niets, terwijl die normale wel wat deden. Ja voor jullie is het ook zwaar de laatste loodjes. Nog even
Hey, gewoon allemaal online zie ik!! Haha!! Drukke dag gehad dus kan nu pas posten! @d: jeuj, onze nieuwe clubje ☺ soon to be mama, wauw, klinkt stoer hè?! En idd. Voor marlies is het al zover, heel ander leventje dan! Wat een gedoe met t bed zeg... En idd, dan maakt toch iemand anders het bed op, boeien! @marlies: wat een goed nieuws weer!!! En wat leuk ook, heerlijk om die mannetjes in bad te doen 😍 voor je het weet heb je ze thuis!! Wat zou dat fijn voor je zijn!! @krullie: gezellig dat je weer terug bent, heb je gemist!!! Maar gelukkig hield d ons op de hoogte! Pff, wat hebben jullie het druk gehad zeg en dat terwijl je hoogzwanger bent, petje af! @lins: pfff de laatste loodjes zijn echt pittig voor jou hè?! Iig niet langer meer wachten dan een kleine 3 wk! Maar wie weet komen ze eerder!! @srmande: fijn dat je iets begint op te knappen, maar wel pittig voor je met een ziek zoontje om je heen... Poe, een voorspelling (leuk idee qua prijs armande ), lastig... Volgorde is handiger, blz wordt wel heeeeel lastig! Op volgorde: lins, armande, ik, d, krullie.....😅 Maar echt een wilde gok hoor, haha!! D, wat goed dat je een postoel en douchekruk hebt!! Ego: vndg bij vk geweest, kleine meid is helaas niet ingedaald. Als m'n vliezen breken moet ik meteen gaan liggen... Verder bloeddruk heel goed nog, wel te laag ijzer, hb was een klein beetje te laag. Daarom nu floradix, hoef geen pillen want dit helpt als t goed is genoeg. Verder zijn de hartkloppingen iets wat bij zwanger zijn hoort en door wat lager ijzer nog wordt versterkt. O ja, ik zou als ik t fijn zou vinden zelfs thuis in m'n eigen bad mogen bevallen! Dat zou nog best iets voor mij kunnen zijn! Hoor daar hele goede verhalen over. Pfff niks leuks op tv, ga denk ik greys anatomy kijken, heb ik op dvd en ben verzot op mc dreamy, vind t zooooo'n lekker ding!!
@d: je hoeft niks met die harde buiken denk ik hoor, want je mag nu gewoon bevallen!! Ik heb ze ook veel en sommige zijn echt pijnlijk, vk zei dat t gewoon oefenen/voorweeen zijn en dat is helemaal goed! Haha, wie van ons zou eerder zijn??! Ik heb ook echt heel erg het idee dat ik de 40 wk iig niet ga halen!
Hihi ik zag ook al dat iedereen online was. "mn meisjes" zeg ik wel eens tegen ml die dan braakneigingen nadoet Bij mn zoontje dacht ik ook dat ik de 40w niet ging halen omdat ik 2w te vroeg kwam en ml op de uitgerekende datum. En toen liep ik dus door tot 40+5 bijna 6! Hoewel ik nu ook t idee heb dat ik t niet ga redden.... Spannend!! @bed, volgens mij heeft t niet alleen te maken met t bed verschonen, maar ook als je gecontroleerd wordt door de kraam, bv hechtingen oid. Ik weet t niet zeker hoor want ik heb maar 1,5 dag kraam gehad de vorige keer.
mijn meisje ligt wel ingedaald en dat vind ik soms enorm pijnlijk Het wordt wel spannend nu. Kon ik qua weken maar even ruilen met jullie haha
Ik lig hier in een deuk om linss dr springidee! Ik dacht ik probeer t ook ff.....dat valt tegen zeg! Dan voel je pad hoe zwaar je lijf vergeleken bij normaal
@caroline, balen dat ze niet ligt ingedaald misschien ook springen? @linss, eigenlijk ben je toch even ver als wij zijn? Alleen hebben wij de 37 staan en dat zou bij jou groen licht zijn natuurlijk.
Meisjes 😉 ik heb foto's vd babykamer geplaatst!!!!! Wel met de iPhone gemaakt dus niet heel mooi, maar dan hebben jullie een indruk! En natuurlijk moet t nog iets her en der aangekleed worden hoor! Ik ga ook maar eens springen, haha!!
hahahaha Sorry dat ik je emo-moment verpeste I love scrabble! Geweldig woord En een geweldige prijs wat mij betreft Niet té lang nadenken over de voorspelling, das nie eerlijk
Daar is Caroline mistte je al en had nog aan je gedacht vandaag omdat je naar de vlos moest! Goed om te weten waar je aan toe bent en hoe te handelen bij t breken van vliezen! Denk ook dat we de 40 wk niet gaan halen, of hopen we dat te graag? Ik lees en schrijf ook bij de februari mama's mee maar sommige van hen lopen al weken met voorweeen en er gebeurd helemaal niks noppes niente.. Maar goed bij ons is t natuurlijk anders Blijf positief! Hoop dat je ijzergehalte snel weer op is gekrikt, gelukkig is floradix afdoende! Hopelijk nemen daarmee ook je hartkloppingen af, maar denk dat t zowiezo niet iets blijvends is hoor Had t maanden terug ook eventjes en toen weer heel lang niet Kan maar net samenhangen met de omstandigheden van dat moment Ik heb in bad bevallen ook nog overwogen maar die optie heeft ons zhuis niet dus heb er verder niet over nagedacht maar t lijkt me ook wel wat hoor! Lijkt me veel meer ontspannen! Jaaaa ons nieuwe clubje is er Dat we maar veel pagina's mogen vullen! Geniet lekker van je mc dreamy Hij heeft wel wat he! Vind Gerard butler ook Jummie Vooral in the ugly truth en bounty hunter Mmm
Waarom o waarom ben ik bij iedereen de laatste in de voorspelling ?! :x:x i don't like! Het hoeft echt niet deze week te gebeuren, maar plz ook niet over de uitgerekende datum heen!
Ik trek mn paginavoorspelling in ieder geval in Dtje op pagina 8 gaat m niet worden denk ik Dan moet het morgen gebeuren Zou je vast niet erg vinden he?
Nee dat niet Krullie.. We gaan allemaal op linssiej na voor max 38/39 weken.. Maaaar denk dat t vnml komt doordat je er nog niet helemaal klaar voor bent maar wel heel hard op weg.. En Miss dat we allemaal op t zelfde moment bevallen en wie weet ze nog op t zelfde moment er uit persen ook
Hahaha Als ik hier niet snel genoeg op m reageer als k op t forum zit, of iets te lang bezig ben op m'n tel zegt ie; zit je weer op je forumpje Muahaha
ja daarom wil ik graag 37 weken zijn .. Haha ja grappig van dat springen hè, zelf nooit op dat idee gekomen.
hahaha ja we hebben de smaak te pakken hahaha manlief over je forumpje Lekker denigrerend! Hoe durft ie!