Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Zonde dat je de intake bent vergeten! Nou ja komt wel goed!

Ik vond t afgelopen nacht wel koud, maar nog niet zo koud om een slaapzak met lange mouwen aan te doen. Want wat moet je dan als t vriest?
    Kruidvat heeft meestal als t kouder wordt slaapzakken met mouwen te koop, niet afritsbaar. Hema heeft met afritsbare mouwen.
    Dl krijgt nu gewoon pyjama aan en romper met korte mouwen. Ze vindt t fijn om sokjes aan te hebben, ze heeft snel last van klamme voetjes.

Ik ga mn fysio oefeningen doen, is niet te doen hoor 3x per dag ;)
    Heb ook echo gehad vd rugspieren, alles ziet er goed uit maar moet heel rustig opgebouwd worden. Heb stille hoop dat mn buik er dan ook weer wat platter uit komt te zien ;)

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Waahaha en of :p

@Slaapzak; Ja lastig he..
    Maar hij had echt koude armpjes.. Ondanks romper en pyama
    T was echt koud in de slaapkamer
    En in de winter zetten we de kachel wel weer aan ofzo
    Als t te warm is rits ik de mouwen er wel af
    Mama heeft er vandaag een met afritsbare en 1 zonder afritsbare mouwen gehaald
    In de stromende regen kwam ze t brengen de schat

Ah wat schattig.. Zie t helemaal voor me
    Alsof ze weer zo heel klein zijn dan he
    Vind dat zo lief
    Zl lag ook altijd zo lief op mij te slapen.

Hoop dat t helpt
    Gebruik nie te veel
    Zl likte alles eraf en kreeg echt vastere ontlasting
    Het hielp wel heel goed tegen de pijn

Ga fles maken..
    Tot later

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
  4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Welterusten schatjes

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Liefies,

Ff kort ben aan t voeden! Gister hele avond bij vrienden geweest en laat thuis (en dat terwijl ik nu weer moet werken.... Maar ach was gezellig!)

Krul vndg vrije dag, hopelijk lezen we weer wat van jou!!

Hopelijk vnvd meer!

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hahaha sommigen zijn echt té erg gewoon:$
    Die laatste had ik overigens al eens gezien op fb.

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D, hoe s het met je oor? Verbetering hoop ik! Ml had onlangs middenoorontsteking, die wilde door de muur heen lopen, zo'n pijn deed het.

En wat wijzer geworden qua therapie? Hoop het!!

@roos, werkze!
    Hoe is t met je infectie? Al n stuk beter meestal met de meds he?

Sorry hoor ik kan dus echt niet de werkdagen van jullie allemaal onthouden..... Dubbele zwangerschapsdementie ;)

@hier, dl vsm en dentinox gegeven, of dat het nu was of niet, ze heeft geslapen van 21:30-6:30 dus dat is wel erg fijn! Ze heeft iig geen pijn gehad.
    Ze begint wel vrijwel dagelijks rond 5:30 te jengelen maar valt dan weer in slaap. Herkenbaar?
    Gister maar weinig geslapen, een ochtendslaapje, middagslaapje en de avondslaap tot de laatste fles.
    Ze had wortel op maar spuugde dit later weer uit, zal je altijd zien dat komt dan terecht op een nieuw shirtje!

Ik ga maar eens wat doen hier in huis, zl is naar school en dl ligt net in dr bedje

Fijne dag!

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oja D, wij hebben eigenlijk snachts nooit de kachel aan en sowieso boven niet. Alleen toen ze net geboren was en het zo mega koud was. Maar bij zl nooit gedaan. Je leest overal dat de slaapkamer max 18gr moet zijn..... ;)

Lief van je moeder trouwens dat ze slaapzakjes kwam brengen!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Morning Ladies

Goed zeg! Dat is n lange ruk! Fijn dat t iets doet! Weet van vsm dat t iets doet rond alle klachten rondom tandjes
    Zonde van der shirtjes!
    T gaat beter thx! Na twee dg was t over
    Ben Miss iets te snel met de meds gestopt maar wil ni onnodig gebruiken nu
    T gaat nog steeds goed

Na aanmelding dezelfde dag inlog gegevens voor hun site ontvangen over de mail. Daar heb j dan n eigen pagina waar je je afspraken ed kan terug zien en ook je werkboek
    Maar had nog niks gehoord verder
    Net zelf gebeld en wordt later op de dag gebeld om de eerste twee gesprekken in te plannen..

Zl heeft heerlijk geslapen in z'n slaapzak
    Heb m geen een x gehoord en t draaien was zo veel minder
    Haalde m er vanochtend uit en was nie eens Zo warm
    Wordt dan in de winter idd lastig
    We hebben met zl de kachel best lang aangehad
    Was veelste warm maar ml was zo panisch
    Zal nu wel Iets aan staan maar nie meer zo extreem
    Gelukkig geloofde hij de kraam meer als mij n ging die omlaag

Ga f douchen n fles geven n schoonmaken
    Again.. Komt ook geen eind aan he

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Moehoeeee

Was vergeten hoe t voelde om moe te zijn van t niks doen

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hai meiden

Sorry, lang niet geweest hier! Erg druk wknd gehad en weer lange werkdagen!

@Armande: poeh he dat meen je niet van je werk…is er al een oplossing mogelijk? Ik vind zulk werk al ondenkbaar als je alle vrijheid hebt, ik vind het té flexibel. Maar als je kids hebt is zoiets echt helemaal niet te doen.

Slaapkamers 18 graden?? Jeetje ik stook t zo hoog mogelijk in de winter. Ik ben zo een koukleum. Waarom is het dan zo slecht? Het was hier vannacht 22 bij dl, die had het ook koud. Moet er idd niet aan denken als het vriest…

Super dat je meisje het zo goed doet zeg! Trots! Ze gaat vanzelf eerder naar bed. Stap voor stap. Komt vanzelf!

wbt centerparcs kan ik je de hotels aanraden ;) Die zijn goedkoper dan de huisjes. Ongelofelijk maar waar. En dat met schoonmaak elke dag en schone handdoeken en ontbijtbuffet! We zijn meerdere keren geweest, vd zomer met dl dus, en hebben altijd een hotel gehad. Vind huisjes gewoon niks. Wil alles verzorgd hebben :)

Een echt tandje nu?! Gaaaff! Hoe vindt ze de broodkorstjes? Wanneer de stukjes?

Geweldig die pinterest link!! Zulke leuke ideeën! Ga ik zeker wat mee doen!!

@’s nachts wakker worden/ huilen: ik las dat ze rond deze leeftijd voor het eerst echt gaan dromen en dat ze daar ondersteboven van kunnen zijn! Ik had hier vannacht dus om de paar uur een huilend meisje.

@Linss: geweldig vrijgezellenuitje!! Ook echt iets voor mij erotisch dineren :p
    Voel je je weer beter? Leuk he zo een tuitbeker! Ook oefenen met open beker hoor. Maar dan moet je ze idd goed op schoot hebben zodat je het water kunt doseren. Er belandt nog veel naast, dus een doek eronder is een goed idee.

Hier is het ritme qua slaapjes wisselend! Ene dag vier slaapjes, andere dag 3 of zelfs maar 2!

@Dtje: aaah over een maandje de geslachtsbepaling!! Jeeetje! Dan weet je gewoon al wat je in je buikje hebt!!
    Die dipjes zijn heel normaal lieverd! Wat lief van Roos dat ze zulke goede tips heeft gegeven, hoop echt dat je er wat aan hebt schat! En dan nog; dat je nu beebje 2 in je buikje hebt, dat moet gewoon zo zijn. Je weet, daar “geloof” ik in. Alles wat er gebeurt is meant to be. Dus al zal het soms niet gemakkelijk zijn als je er voornamelijk in je eentje voor staat, het komt wel goed. Want het moet allemaal zo zijn. Het zou niet gebeuren als het niet zou gaan en als je het niet aan zou kunnen. Kun je wel. Maar je moet gewoon straks weer in je nieuwe rol en ritme komen. Komt vanzelf goed J Geniet eerst maar eens even de komende maanden van een groeiende buik en steeds beweeglijker beebje. Wat er daarna komt gewoon lekker over je heen laten komen en daar op inspelen. Komt wel goed schatje ;)

@Roos: aah ook leuk dat ze brood heeft gehad! Zo met een korstje leert ze er goed mee kennis maken!

Fijn dat het goed was op het cb!! Moet jij nu ook pas weer met 10 maanden terug? Irritant dat het dan uitloopt he!
    Flinke meid heb je! Spannend qua lengte zeg, jij en ml verschillen wel!! Qua lengte zit ze hier al boven de middellijn, maar wij zijn ook niet klein.
    Gek dat ze pap dan weer niet nodig vinden. Ik gaf bij cb aan dat ik pap niet zo geweldig vind, dacht ook loze kcal. Maar zij zeggen juist weer dat ze die energie nodig hebben om de dag goed te beginnen… Je weet het gewoon ook niet meer he, al die verschillende adviezen!

@Hier: ik geef ook stukjes brood nu. Erg wennen hoor. Ze kokhalst soms nog en wil de stukjes niet altijd doorslikken. Met smeerkaas vindt ze lekker, maar veel kan ze nog niet op.
    Het is gewoon nog zo nieuw ook. Smeerworst en appelstroop vindt ze nog niks. Maar je moet genoeg afwisselen. Ze mogen smeerkaas en smeerworst maar max 2x pw hebben. Pff al die adviezen…soms word je er gek van.
    Hier druk met werk, maar alles gaat zn gangetje verder. Komend weekend komen twee nichtjes van 10 en 12 logeren en gaan we allerlei leuke dingen doen. Wel zin in.

Sorry als ik verder iets vergeten ben, heb het wel in grote lijnen terug gelezen.

12. sunshineS1976

hahaha omg Ja die scene ken ik hoor!!
    Zie het ons al doen in het restaurant als we erotisch gaan dineren! Goeie tip Armande :p

13. sunshineS1976

hahaha nou idd! Ik zie ml al in sommige poses Dtje :D

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx lieve krul
    Dat denk ik ook zeker
    T komt vast goed allemaal

Fijne avond allemaal
    Ml is lekker thuis dus movie time :D

15. sunshineS1976

Movie time??!! Acting in Your own movie??! :D
    Maak t spannend nu ml er is :D

16. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wtf..... Dl is al wakker sinds 14:10u en wil gewoon niet slapen!! Miss wil ze wel maar kan ze t niet...
    Straks bij ml op de borst een soort van in slaap gevallen dit duurde welgeteld 15min...
    Dit is toch niet normaal??
    Oja en dan moet ik dus morgen bij de fysio gaan vertellen dat ik 3x per dag mn oef heb gedaan? Not.....

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Haha dat dacht ik dus ook gelijk :D leuke kennismaking by the way :p

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Slaap lekker meiden! Ik ben gesloopt en duik m'n bedje in!!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lief.. Is ook nie haalbaar nu
    Succes morgen

Hoelaat is dl gaan slapen?
    Duim dat ze goed slaapt vanacht!

20. D83