Foto's geplaatst, helaas op zn kant... Filmpje lukte nog niet want zijn ons wachtwoord kwijt van you tube
Stil hier! Iedereen is (hopelijk) lekker aan t genieten van het weekend. Ik wel iig! Vndg overdag lekker beetje in huis aan t rommelen. Vanochtend heerlijk een stuk wezen wandelen met dl en de hond. Ze geniet daar zo van!! Straks naar vrienden en hun kids en lekker pannenkoeken eten jummie jummie!! Net eerste hapje met rijst gemaakt, met courgette en tomaat. En benieuwd wat ze ervan vindt. Verder dl alweer 3 dagen alleen maar keutels en persen. Ze spuugt dan ook steeds meer, zo sneu. Gisteravond en vanochtend al roosvicee laxo gegeven dus hopelijk helpt t! Geef al 10 cc extra water in de fles. Water apart drinkt ze nog bijna niet. Ze bijt alleen maar op de speen of de beker... Dtje, begint je buik al iets te groeien? Krul, weet je al meer over je verlof nu? Armande, jij al mensen van je werk gesproken? Lins, trek je het nog, 4 dg werken icm 2 kids?!
Haha wat betreft meeten in dat restaurant.. is inderdaad wat voor D en krul. Hangt wel flink prijskaartje aan. Armande balen dat je meisje zo spookt in de nacht. Moeilik als je niet weet waarom ze dat doet. Hier tast ik soms ook in het duister. Soms geen idee waarom ze huilen etc. Heb afgelopen week wat minder gewerkt. Hoofdpijn van migraine hielt dit keer wat langer aan. Nu gaat alles weer goed. Hier gewoon pyjama, slaapzak zonder mouwen en lakentje. De babykamer is niet heel koud dus dat is prima. Onze slaapkamer daarentegen is echt ijskoud. D spannend geslachtbepaling. Ben benieuwd. Intake vergeten. Nu al zwangerschapdementie.. Roos hier ook eigenlijk alleen voor de kids een zak aardappelen. Ik ben zo lui dat ik voor onszelf voorgeschilde haal haha.. wij eten niet heel vaak aardappelen. Meer rijst en gebakken aardappeltjes. Krul welke smeerkaas doe je er op? Ik geef ze droog brood, maar met iets is lekkerder denk ik. Al sabbelen ze droog brood ook op.. Armande haha ik weet nog dat ik begin van mijn zwangerschap naar fysiotherapie moest en dat zat ik ook glashard te liegen dat ik mijn oefeningen had gedaan.. Roos goede tip van de zoutoplossing. Ga hem onthouden. D zoonlief is een kleine slaapkop zo te lezen. Lekker slapen tot 8.50.. hier is het vaak rond 6.15-6.30 en zo rond 7.15 Willen ze er echt uit. Leuk zo'n loopstoel. Hier gaan ze nog niet echt vooruit, maar vinden het wel leuk dat ze alles zien en ze spelen er leuk in. Sophie kan ook best stevig staan, zal foto plaatsen. Daan is nog beetje slappe hap haha.. Kruipen wil Sophie volgens mij ook. Ze maakt die beweging als ze op haar buik ligt. Roos de ene week gaat het goed met alle drukte en andere week is het me te veel. Vooral als ik dan ook nog migraine heb. Nu gaat het weer goed dus hoop dat het komende week beter gaat. Wij gaan in november een weekje naar center parcs met mijn ouders, broertje en zijn vriendin. Niet heel ver van huis, denk half uur- uurtje haha, maar lekker met tropisch zwemparadijs etc. Heerlijk even een week er tussenuit. Ik had bij kruitvat groentehap gehaald vanaf 6 maanden, zitten kleine stukjes in. Nou die moeten ze echt niet hebben. Dus gooi het nog in de blender. Eerst maar wennen aan alle soorten en dan langzaam wat meer stukjes.
Foto's geplaatst.. Heb trouwens voor het babybadje een anti slip matje gekocht. Kunnen nu zitten in bad. Vinden ze geweldig. Spetteren etc. Wij zeiknat maar ach de kids hebben plezier haha
Ik ga zo ff bij jullie fotos kijken! @roos, wij hadden vandaag onze zolder-opruimdag en de kids waren wandelen met opa en oma. Echt fijn om eindelijk gedaan te hebben. Moet nu nog t eea ff op de juiste plek brengen, wat nu beneden staat maar dl was aan t huilen en schrikt wakker van ieder geluid. Dus hopelijk kan ik t morgen ff splitsen voor kringloop enz. Maar verder is t klaar, hooguit 10min werk. Wel fijn alles in plastic bakken met deksel, op tijd voor de muizen weer binnen komen.... Jasje is idd van zeeman. Echt lief jasje he? Heb er ook truitjes van, had linss geloof ik ook. Wel toevallig weer he? @D vind je t niet zonde dat je zoveel hebt en hij niet alles kan dragen? Ik vond t al zonde dat ik later die kleertjes van zl tegenkwam en te laat was.... Ja heb je al buikje? Ga je hem wel showen aan ons? Leuk nu te weten wat je beroep eigenlijk is! @linss, meid dat valt ook niet mee zeg, twee kids en vier dgn werken en dan ook migraine. Sterkte...... Ben ook benieuwd hoe ik dat straks ga doen met mn werk kids en ml op reis. @werk, ze willen bij ons juist van de gebroken diensten af. Zelf heb ik die niet hoor. En door dit plan zou t opgelost zijn. Ik heb verder niemand gesproken erover maar wil t eerst ff zelf uitzoeken. Tis lastig oordelen als je er niet bij bent geweest. Vannacht was t huilen rond enen, even getroost en toen was t goed. Ze heeft geslapen tot 6:45! En idd linss, ik tast in t duister (in het duister ) Hier is rijst met tomaat echt favoriet! Ze schrokt echt naar binnen. Ik heb t in keukenmachine gedaan, aardig fijn maar wel met stukjes. Gaat prima. Ik wil haar ook "boter" gaan geven op brood, lijkt me lkkr voor dr voor de afwisseling. Moet wajang hebben maar is lastig te krijgen hier. Een ah xl is hier 45min rijden vandaan bijvoorbeeld.... @roos, vervelend dat ze zo last heeft van dr ontlasting... Hier drinkt dl ook niet veel uit tuit ongeveer 25cc was t gister, venkelthee. Daarna is t kauwen. Is dat geen idee ipv water?
d, hoe is t met zl zn haartjes? Groeit zeker snel aan he? Hier zie ik dl dr haartjes echt met de dag groeien namelijk.
Hoi meiden was ik ook nog eventjes Lig lekker onderuit gezakt op de bank half film te kijken en aan t wachten op ml Fijn dat de zolder is gedaan! Heerlijk als klussen die zo lang blijven liggen eindelijk worden gedaan! Ging t met je rug? Hebben de kids genoten met opa en oma? Zl vanmiddag ook n uurtje met oma Kon ik snel f schoonmaken Haar groeit idd snel! Thank god! Was echt een akelig zicht! Nu nog zo groeien dat t n leuk kapsel wordt Wat goed van je meisje! Hier was t vanacht raak na heel lang Toen wij gingen slapen werd hij klaarwakker Hele tijd jengelen zeuren niks was goed behalve aandacht aandacht aandacht maar daar ben j op n gegeven moment wel klaar mee op zo n tijdstip slapen vertikte hij Werd uiteindelijk drie u incl nog maar n fles want wist nie hoe m anders nog in slaap te krijgen en t ging helemaal leeg Kan me nu weer wat beter voorstellen hoe die gebroken nachten ook al weer voelde Armande Petje af voor jou Ja zeker zonde.. Maar we hebben ook zoveel gehad ook.. t was echt nie allemaal te dragen of zomaar n enkele keer ook omdat ie groter was dan we hadden verwacht.. maar goed t meeste heeft ie wel gedragen n we hebben voor de nieuwe beeb Miss wel alle mogelijkheid t alsnog te dragen Maaaaar dan moet t wel n jongen zijn Vandaag m'n benen geschoren Eens even opletten hoe snel t gaat Ga zo jullie foto's bekijken roos en lins Leuk vooruitzicht lins! Heerlijk! Ideaal ook zo dichtbij! Mocht je naar huis willen/moeten of iets nodig hebben is t zo gehaald Kijk er ook naar uit er tussen uit te gaan Ben t zo zat elke dag dat schoonmaken en zelfde ritme Van t weer wordt je ook nie vrolijk Ik heb trouwens 30 sept en 2 okt de eerste gesprekken staan roos Ze vonden t heel erg dat t ni eerder kon want normaal start je al de eerste week zei ze (echt nog nergens mee gemaakt) maar ze zaten met n overvolle agenda en nog een aantal vakanties.. Staan me twee vragenlijsten te wachten Best heavy Maar wel heel goed kleinschalig psychologisch onderzoekje zeg maar Vanaf begin bij die andere organisatie ook al geroepen om t allemaal goed in kaart te brengen maar zij vonden t belangrijker eerst n relatie op te bouwen Zijn ze lekker in geslaagd Not Slaap lekker allemaal meiden!
Idd al een mooi buikje d!!! Enneh, mijne lijkt er helaas ook wel wat op...😞 Goede nacht gehad iedereen? Krul en lins natuurlijk weer aan t werk. Krul, ook alles goed met jou? Fijn weekend gehad? Armande, hoop dat je er met je werk uitkomt.... Hier dl maar lactulose gegeven. Al 4 dg op rij alleen maar keiharde keutels en veel persen en meer spugen. Roosvicee laxo al meerdere keren gegeven maar werkt dus niet. Flesje water bied ik idd vaak liggend aan hoor. Of ik hou m vast voor haar als ze zit en dan houdt ze hem daarna zelf nog even vast. Hier vndg even veel aan t huishouden gedaan en nog hard gelopen. Was wel fijn want ml was er. Hij moet om 1800 werken en dan dus ook de hele nacht. Wel pittig voor hem want het is morgen zijn dag met dl. Hopelijk heeft hij niet veel ritten en kan hij wat slapen.
Heeft t geholpen roos? Hoop t! Enig idee waardoor t komt? Kan best te maken hebben met de kv ook hoor.. Zl kreeg er ook harde ontlasting van, is best zware voeding na bv en dan ook nog bijvoeding waarvan t een en ander kan verstoppen ntl maar ze krijgt t al langer als twee wk he? Volgens mij geef je standaard ook he? Omneo ligt dichter bij bv en is ook voor moeizame ontlasting n krampjes Mocht je nou nie verbeteren kun je Miss overwegen over te stappen.. Maar hoop dat t nie nodig is Hier ook een en ander gedaan in huis, boodschappen en de vragenlijsten voor m'n eerste gesprekken in gevuld Ga zo zl ophalen.. Heb m vanmiddag bij opa en oma gebracht Net lekker uitgebreid gegeten, pasta gehakt periconi kaas n knoflook Lekker verse groenten er door n salade en stokbroodje erbij Kan ik zo Van genieten he Hoop dat ml t nie te druk heeft roos! Fijne avond allemaal!
Mooi bolletje hoor d. Tweede groeit toch altijd sneller dacht ik.. Fijn dat de gesprekken gepland staan. Wel goed van die vragenlijsten.. krijgen ze alvast een idee. Roos goed hoor dat je zo sport. Ik heb er echt geen puf voor na het werk. Moet echt wel gaan maar nu nog even niet. Wil binnenkort elke zondag gaan om mee te beginnen. Vervelend dat ze zo moeilijk kan poepen. Hier is Sophie al drie dagen voor het naar bed gaan flink overstuur. Gisteren heb ik haar wat voor tandjes gegeven en toen viel ze tijdens de fles in slaap. Nu net weer, maar na een 10 minuten stopte ze met huilen en viel ze in slaap.
Ja lijkt me voor jou ook zwaar als je weer moet werken armande. Wanneer begin je weer? Wat doe je en hoeveel uur? Hier nog geen echte favoriet. Vandaag een halve pot. Verschilt per keer. Gisteren Daan hele en Sophie iets meer dan de helft. Daan hoefde toen ook maar drie flessen. Vandaag waren mijn ouders hier oppassen. Wel fijn hoefde ik ze niet te halen. Mama had nog de was gedaan ook nog, dus wel relax. Deze week is vriendlief meer vrij dus alleen vrijdag moeten ze nog weg.