Hoe is t vanacht gegaan met Sophie lins? Zouden t de tandjes zijn die gaan doorbreken of n sprongetje? Fijn oppas aan huis! Zeker als t je eigen ouders zijn! De was ook nog gedaan top! Ik zit in de wachtkamer voor de intake nu bij de vlos.. Ml is ook thuis dus zal nie zo actief zijn vandaag Fijne dag allemaal
Mooie echo D. Echt al een iniminibaby. Vannacht ging goed met Sophie. Geen idee sprongetje of tandjes.
Hai meiden Ik lees wel maar ff niet de puf om te reageren. Sorry. Een druk wknd gehad en nu weer druk op me werk. In de planning om morgen te reageren op jullie en de foto's te bekijken! Ik duik zo mn bed in. Truste!
Haha Armande hier ook die kleine vingertjes op het scherm van de iPad en mijn telefoon pakken ze gewoon af haha. Heb app gedownload babypiano, vinden ze leuk met vingers op scherm en dan geluid haha. Hier liggen ze al tijdje op bed. Waren moe vandaag.
Hier een onrustige dag gister en een korte nacht vannacht....om half zes waren we allemaal wakker en niet meer geslapen. Vandaag ging t gelukkig beter, minder onrust. Ze heeft ook een hele boterham met boter op (halvarine) nu wil ze niet slapen dus beneden in schommelstoeltje. Zometeen bieden we de laatste fles en dan fingers crossed dat ze doorslaapt tot een schappelijk tijdstip Tot zover mijn ego bericht
Hoi meiden, Fijn om even wat van je te horen krul!! Hopelijk snel meer van je. Dtje, suuuuuiper die echo! Gewoon weer echt een mensje dst aan het groeien is. Armande: bah, weer een korte nacht dus... Maar fijn dat t vndg overdag beter ging? Super, gewoon een hele boterham!! Wauw!! Hier heeft dl voor t eerst een korst gegeten bij ml, ze boekt vooruitgang!
D, hoe was t bij de vk?? Lins, fijn dat t nu goed ging met Sophie! Hier kan dl ook echt weer nieuwe dingen, zo leuk! Als ik zeg 'klap' dan klapt ze echt op m'n hand en als ik 'aai' zeg aait ze de hond. Ze probeert allerlei klanken na te zeggen.
Was zo gepiept want alles stond nog in de pc van zl Alles even doorgelopen en besproken dat ik weer extra suikertesten krijg vanwege m'n vader en zl z'n geboorte gewicht en evt extra echo's ivm de lange aanloop tot de bevalling Ook krijg ik extra ijzer testen omdat ik binnen n jaar weer zwanger ben Heb over 3 wk weer n echo Had dit al veel eerder gestuurd maar zie net dat t niet is verstuurd Ga weer slapen ben half negen op bed gaan liggen n was gelijk vertrokken Good night ladies
Morning ladies! Hier weer een onrustige nacht....ze werd huilend wakker rond 2:30 en 5:30. Ml er 1x uit en ik 1x uit, lijkt t net of je nog een btje geslapen hebt Ze had geen honger, dus ik durf te zeggen dat ze doorslaapt qua voeding dan he? @krul, dit had jouw meisje toch ook van de week? Was dat 1 nachtje, of meerdere achter elkaar? En hoe gaat t bij de andere kindjes? Ik hoor jullie er niet over of ik heb erover heen gelezen dus ws hebben ze er geen last van? Ik gok nog steeds op een sprong, een flinke sprong @linss, blijven ze netjes onder hun lakentje liggen? Hier rolt ze dr hele bedje door! Slaapt nu ook veel op dr buikje. @D, echt mooie foto! Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden! En idd voor de bevalling straks ook! Zie je dat t niet altijd goed gaat met de berichten? Ik mis soms echt stukjes hoor en dat ligt dan echt aan de site....denk ik! @roos, wat superknap dat ze dat al kan! Aai! Wat schattig! Dat kan ons meisje nog niet hoor! Ze kunnen ook maar een ding tegelijk ontwikkelen denk ik altijd maar. Dus dl kan nu zelf eten enigzins dan he en een andere keer kan ze weer wat anders, en jouw dl kan nu dit en zal daarna weer iets nieuws leren. Nou ja je snapt me vast wel ben ff niet de helderste op t moment en krijg niet goed onder woorden wat ik bedoel haha Idd leuk van je te horen krul! Fijne dag!
Wat rot zeg armande dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Hier zijn ze in de nacht nooit wakker. Soms wat vroeger op de ochtend, maar dan moet ik er toch bijna uit dus mij hoor je niet klagen.. ze liggen in slaapzakken met lakentje. Als ze slapen liggen ze netjes onder de lakens. Zodra ze wakker worden gaan ze de acrobaat uithangen. De box hebben we al wat lager gezet. Sophie probeerde laatst al de bovenkant van de box te pakken. Vind het een beetje eng. Binnenkort ook de bedjes even doen. Heb hier al veel gedaan. Heb mijn vrije dag vandaag in plaats van morgen. Heb al wat wasjes gedraaid en gestreken. De kids zullen zo wel wakker worden want slapen al een uurtje. Weer bijna tijd voor fruit. Hier neigen ze de laatste dagen naar 3 flessen te gaan. Maar dat mag ook want hebben voldoende bijvoeding.
Linss, fijn dat ze zo netjes blijven liggen! Hier twee draaikonten! Hier kreeg dl gister 4 flessen, twee met pap, fruit, boterham en avondeten. Is dat niet teveel? Hier draait de wasmachine ook, nu ff de vaatwasser doen. Ze zal idd zo wel wakker worden fruit moet ze nog krijgen.
Nee denk het niet want soms komen ze hier ook op 4.. ze eten nog niet veel brood hier. Hoeveel krijgt ze per fles? Avondeten gaat hier steeds beter. Zolang er geen stukjes in zitten eten ze meestal een groot potje leeg
Nee is niet teveel Armande Ze krijgen of een bordje pap of twee papflessen Want voor n fles denk je aan 2-3 lepels en bij een bordje aan 6 Hier ook fruit, boterham en maaltijd en vaak ook nog n olvarit toetje of yoghurt na. Enkele keer tussendoor een paar hapjes liga Ze bouwen t vanzelf af na 3 flessen Soms drinkt zl maar 90-120 bij z'n boterham vandaag juist 200 Fijn dat je t kon verdelen vanacht Ik zat te denken Miss omdat ze nu ook dromen en zij wat gevoeliger is Miss heftiger reageert? Kan dat t haar even wakker houdt als t geen honger is Maar cb zei ook dat ze op deze leeftijd beseffen dat ze alleen zijn en kunnen dus t ook echt nodig hebben om jou bij zich te hebben Vind t zelf lastig in de zin van wanneer verwen je te veel? Moet ook nie te gezellig worden op zulke tijdstippen zodat t ze t wel erg leuk gaan vinden snachts Wow wat goed roos dat je meisje al dat soort dingen snapt Hier begrijpt ie wel veel maar gaat nog nie aaien omdat ik t zeg Benoem wel alles wat ie doet en wat ik doe.. Ga er weer vandoor! Smakelijk n fijne avond
Lig net in bed. Heb nog hard gelopen! Nu dus kapot... Hopelijk morgenavond meer! Pfff fijn idd armande een verdeling met ml! Nu hopelijk een goede nacht weer...! Lekker vrij geweest lins, heerlijk! Maar morgen dan dus wel werken? Krul vrije dag toch morgen? Dtje, wat is jouw schema nu dan? Geef jij fles en boterham tegelijk?! Hier gaat de korst eindelijk erin dus nu ook hele boterham aanbieden. Wat je zegt armande: kinderen ontwikkelen zich met sprongen en zijn ze met de ene sprong bezig dan vaak minder met iets anders. Mijn dl is erg bezig met (proberen te) kletsen en wil altijd alles zien maar in motoriek is ze minder geïnteresseerd nu. Doet ze wel prima maar niet snel. Maar ik vind t zo grappig om te zien dat ze het woord echt snapt en linkt aan n beweging. T is vooral ook waar hun interesse op dat moment ligt en dan daarop inhaken is het handigste! Slaap lekker meiden!!