Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Armande ik heb hem gisteren op de post gedaan dus denk dat je hem vandaag krijgt:). Ik had er 3 gekregen. Rood, blauw en geel. Daan heeft de blauwe soms, maar vind spuugdoekjes veel leuker. Sophie wil alleen haar duim.

Vanmiddag kom ik terug!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Weet t al weer.. Sorry! Zooo vergeetachtig
    Helaas heb ik niks op te sturen
    Sorry dat ik vergeten ben te antwoorden!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben verdrietig.. M'n nichtje der man, die met dat mooie lieve halfbloed zoontje waarvan ik wel eens n foto heb geplaatst heeft kanker..
    Een kwaadaardige tumor in z'n hals n een cyste in z'n keel waar die maandag voor naar de kno arts moet
    Dan weet ie hopelijk ook meer over hoe t er voor staat en hoe n wat kwa behandelingen want hij was zo in shock dat ie na t horen van t nieuws is weggelopen (bij de arts) :(
    M'n nichtje is op jonge leeftijd al haar moeder verloren aan kanker en nu is der man ziek.
    M'n nichtje is nog zo jong n der man eind 20..
    Neefje wordt december 2...
    Hoop zo dat t goed afloopt maar ben zo bang voor t ergste...

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hoe was jullie nacht meiden??

Wat lief linss en roos dat jullie r een hebben en naar armande sturen!!
    Reserve genoeg nu armande! ;)

Lieve dtje snap dat je onwijs geschrokken bent van dit nieuws. Bid duim en hoop dat het goed te behandelen is en de overlevingskans groot is. Zo erg he dat het dan ook zo n jong gezin betreft die al het nodige hebben meegemaakt... zo triest en oneerlijk :(
    Hou je sterk meis xxx

Hebben jullie wknd plannen?
    Vanmiddag naar vrienden. Dochtertje is 1jr geworden. Morgen een tuinfeest bij n vriendin die een nieuw aangelegde tuin heeft. Gezellig. Wel druk weer.
    Vanmorgen in stad wat nieuwe rompers gekocht en ook n slaapzak met lange mouw. Dl voelde erg koud aan vanmorgen, ook dr nekje.
    Heb van schoonouders een tas vol met kleertjes gekregen. Echt lief zitten zulke leuke dingen bij.

Fijn wknd allemaal

5. sunshineS1976

Oh leuk is dat he :D
    Ze vinden het zo leuk om grote mensen dingen te doen! Heel goed voor de mondmotoriek om te drinken uit een glas of beker. Dl heeft zo ook water leren drinkenen uit n tuitbeker moet ze het nu ook hebben. Eerst überhaupt niet.

Hier zijn mijn dingen ook veel interessanter dan Haar eigen speelgoed.

Dat is trouwens helemaal leuk. Dat sophie uiterlijk dr papa is en innerlijk precies dr mama. Best of both worlds!!

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Linss, ik heb hem ontvangen! Superbedankt namens mij en dl! X

D, geeft helemaal niks! Je bent zwanger ;)

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    D zoonlief van jou krijgt een grote laatste fles. Is dat met pap?

Krul ah verlatingsangst.. ik had het volgens mij vorige week ook met Daan. Iedere keer huilen als ik hem in bed legde en weg liep. Als ik weer kwam, ging hij weer blij doen.. gek al die fases die ze hebben. Fijn dat je toch de verlofuren krijgt!

D leuk ja die ontwikkelingen.. dat van die geluiden dat doen Daan ook heel veel. Sophie maakt wat minder geluid, maar kan er ook wat van hoor haha.

Echt gillen..

Roos heerlijk meidenweekend! Raar lijkt me dat inderdaad om paar dagen weg te zijn van je meisje. Ik aankomend weekend ook. Gaan ze van donderdag tot zaterdag naar opa en oma in verband met de bruiloft.. snik.. ik vond laatst het vrijgezellenfeestje al moeilijk en dat was maar een dagje..

Dit weekend gaan we niks doen haha. Alleen beetje huishouden en bankhangen..

D gadver wat een naar bericht! Hoop dat er een behandeling is en alles weer goed komt. Zal best wat herinneringen ophalen bij je nichtje... Zware tijd..

Armande graag gedaan. Hier lag hij in de commode en deden we er niets mee. Heb die poppetjes van het echobureau gekregen.

Vandaag hebben de kids allebei een halve boterham op met korstjes en 50 ml thee. Avondeten ook alles op (maar dat is vrijwel altijd), en wat water erbij. Eten was nu om 17.00 en laatste fles om 19.00. Hier teken ik voor. 17.00 vind ik een mooie eettijd. Voorheen aten wij ook altijd al 17.00, maar dat lukt nu bijna niet meer. Ook hebben ze een rijstewafel op van Goodies met appelsmaak. Zijn vanaf 8 maanden maar had ergens gelezen dat het best al kon. Daan vond het geweldig, hij keek heel blij zo van is dat echt voor mij en hij at het lekker op. Sophie vond het niet zo'n succes en at klein beetje ervan.

Ik heb ze nu uit de slaapzak en weer onder dubbele deken. De zomerzak vond ik koud en de winter zijn wel erg dik. Ben benieuwd hoe het gaat.

Ik weet even niet meer wat ik meer wilde zeggen. Fijne avond. Ga zo film kijken.

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krul, de nacht was weer raak hier :( wakker van 3 tot half 5
    Snap er niks van....je gaat ook twijfelen of ze honger heeft ;)
    Maar ze krijgt 2x papfles van 180, fruit, groenten en 2x fles van +/- 150
    En maar huilen....uiteindelijk zetpilletje gegeven daarna viel ze in slaap tot 8u

Ik kom morgen weer reageren hoor
    D, sterkte met dit rotbericht bahbahbah

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Poe blijft maar doorgaan bij jou Armande.. moeilijk hoor. Ik weet ook vaak niet wat er is. Alleen huilen ze hier in de nacht niet.

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    En dan even melden dat het hier 20:30-6:30 was! :D
    Nu is er ook n puntje van t tweede tandje door, dus wie weet!

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Toppie!!! Hoop t voor je!!! Probeer later vandaag te reageren anders morgen
    Ben nie zo lekker :( breng zl vandaag bij m'n schoonouders dan kruip ik er lekker terug in..
    Fijne dag meiden!

12. sunshineS1976

Jaaa! :D
    Dat zal vorige nacht wel hebben gespeeld! supernacht nu, had je echt verdiend!!

13. sunshineS1976

@linss: aan t genieten van bankhangen en tijd met je schatjes? Gaaf de bruiloft al volgende week, wel ook heftig dat je ze zo lang moet missen! Wel fijn dat ze iig ook saampjes zijn.
    Oh wat leuk een rijstwafel! Heb je een foto? ! Waar heb je ze gekocht want ik ken t niet. Heeft daan niet per ongeluk een groot stuk in zn mond gekregen? Is hier met liga wel dus geef t Nog niet.
    Brood met korst al en thee, wauw!

@dtje: heel goed idee schat. Lekker tijd voor jezelf vandaag. Doe het rustig aan! hope you feel better soon!

Hier ff snrl eten en met zn alken naar n vriendin.

Fijne dag meiden x

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx krul fijne middag!

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hoop inderdaad dat de tandjes haar dwars zaten armande. Wat een goede nacht!

Hier bij Sophie een aankomend tandje! Voelde een puntje en zie het ook :).

Krul ik heb ze gewoon bij etos gehaald. Bij Albert Heijn zag ik ze laatst ook al. Daan sabbelt er op dus krijgt steeds maar kleine stukjes in zijn mondje. Vind hij echt lekker!

Ja nog paar dagen tot de bruiloft. Heb net blouse van vriendlief gestreken en mijn jurk ook nog even. Nu weer op de bank. Straks fast and furious 6 kijken.

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    D vervelend dat je niet zo lekker bent. Fijn dat zoonlief naar je schoonouders kon:)

17. sunshineS1976

Ooh zo n vette film is dat! !! Geniet!!
    Vin diesel; mmmmm :p

Ben heel benieuwd naar je jurk! Jullie zullen er samen vast heel goed uitzien!

Ego:
    Heb n koortslip boehoe :(:(:(
    Voor t eerst sinds tien maanden weer.
    Zooo vreselijk om dl niet te kunnen zoenen en knuffelen.
    Twijfel of k morgen wel moet gaan zwemmen. Een knuffel of verkeerde aanraking is zo gedaan :(

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk Sophie ook n tandje!
    Ik heb echt bizar gedroomd! Drie u aan n stuk geslapen vanmiddag en hormonen :p Schaam me bijna haha
    Maar goed komt ie droomde dat ie naakt in z'n pampertje lag met zn beentjes wijd en dat t z'n open mond moest voorstellen
    En zag dat er allemaal op verschillende plekken tanden en kiezen doorkwamen
    N had iets te enthousiast gepoetst want t tandvlees bloedde :(
    Nou werkelijk droom echt raar laatste tijd ;)

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nee hij krijgt geen papflessen linss
    Krijgt ochtends pap van n bordje en verder gewoon melk
    Komt hier amper door de speen en hij weigert t ook te drinken

Krijgen wel n foto van jullie te zien he op de grote dag :)

20. sunshineS1976

Jeetje dtje wat een droom!!!

Deel Deze Pagina