Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

*zwaait* naar armande!

Op naar weer zo n goede nacht he? !!!

2. sunshineS1976

Oh armande is weer foetsie :p

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh ok. Ja hier hoeft Sophie geen pap van bordje en heb daar in de ochtend ook geen tijd voor. Ze krijgen hier nu twee papflessen in de ochtend eentje en avond. Daartussen een normale. Allemaal 180+6. Gaf eerst 210+7 bij twee flessen toen ze nog op 4 zaten, maar nu met pap vind ik dat te veel en ze lijken tevreden zo. Krijgen ook veel er naast dus. Brood gaat er ook steeds beter in. Vandaag al ieder een halve boterham.

Wat een nare droom D.. hoort bij zwangerschap toch gek dromen.

Heb hier het hele huis aan kant. Alle was gedaan en zojuist 8 zakken plastic aan de straat, war het twee weken geleden vergeten dus schuur stond goed vol.

Wij gaan nu film kijken. Kids liggen al heerlijk te slapen.

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krul, ik was ff snel lezen maar zl moest onder de douche dus ik was alweer gevlogen!

@linss, hoe was t gegaan vannacht met t slapen onder een dekentje?
    Ik durf dat dus niet , maar t lijkt me zoveel lekkerder voor dr.... En t staat ook zo gezellig een lakentje en dekentje ;)

Zo jij bent goed bezig geweest! Wordt t plastic aan huis opgehaald? Hier breng ik t naar een container. Scheelt echt veel in je gewone container als je t plastic eruit laat.

Hier een kapotte wasmachine dus er ligt een mount everest aan wasgoed :(

@D, wow dat is idd wel een rare droom zeg! Maar t hoort wel bij t zwanger zijn.

Is er al eten wat je niet lust? Ik lustte bij dl nl geen pepermunt ;)

@roos, heb je het leuk (gehad)?

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe is t met je poppetje vandaag Armande?

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O linss en Armande! Over bergen ellende gesproken
    Ik heb n berg wasgoed wat weg gevouwen moet worden! Zo geen zin in! Maar jeetje Armande wat rot n wasmachine kapot! Ik was al zo veel, laat staan jullie met twee kids! Wordt ie gerepareerd? Of komt er n nieuwe? Duur grapje weer he..

O lins heerlijk! Heb je fast 6 al gezien? Of ga je m afkijken?

K heb m'n Satc box weer terug! Heerlijk!

Uhm ik moet sinds vandaag nouja gister eigenlijk al weer over m'n nek van kip
    Bah.. Had ik bij zl ook

Benieuwd Hoelang t weer aan houdt ;)

Verder wel veel trek in vnml dezelfde dingen weer
    As we speak doe ik n pizza magherita in de oven met plakje salami (halal) met zo n peper randj
    Mmmm

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Is j lip al minder krul? Zo vervelend dat t weer opspeelt! Bah! Zit in je systeem je meisje plat te knuffelen en kussen he :(

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Plakje? Ik bedoel plakjessss of course
    We eten in meervouw ej ;)

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Sorry dat ik niet uitgebreider reageer maar dl wil niet slapen....
    Nou ja, als dat betekent dat ze vannacht weer doorslaapt ;)

Zijn op kraamvisite geweest, babytje was drie weken, jemig wat klein!

Hier is echt niks van eten veilig, als je iets eet wordt ze boos en wil ze ook. Ook eten met een lepeltje pakt ze een eet dan verder haha
    Iig blij dat t tweede tandje door is! Nog maar een paar te gaan ;)

@linss, wat leuk eigenlijk dat je drie van die popjes kreeg, je heb toch niet stiekem een drieling gekregen he?

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    *zwaait naar D*

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Whats wrong with me ik (meer)vouw helemaal niks vandaag ;) haha zelfs Zp wilt me aanzetten tot ;) vergeet t maar!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Haha zou wat zijn een drieling
    Besefte pas na een aantal dagen na de echo hoe blij ik was dat t er maar 1 is.. Ben er denk nie voor geschapen :p

Hoop dat ze lekker doorslaapt straks! Kun je ook lekker slapen!
    Vind zl douchen leuk? Zl hier wel maar badje ook! Als papa vrij is doen we meestal douchen
    Meer tijd over Avonds..

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Twee foto's geplaatst!

@linss, heeft sophie er veel last van? Tandje bedoel ik... Heb je evt meds in huis? Of koude bijtring.

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Rapley, nog ff reageren op jou D, bij rapley gaat het vnml om het zelf ontdekken en proberen van het eten. Daarom doe ik het beiden, zelf eten en daarna een groentehapje. Groentehapje prak ik, ik pureer niet meer. Fruit prakmof rasp ik. Brood eet ze zelf en af en toe stop ik haar een stukje toe als het eruit vliegt.

Welk fruit geven jullie nu? Zomerfruit is dalijk voorbij. Banaan reageert ze niet zo goed op en appel vindt ze niet zo lekker. Sinasappel durf ik niet zo goed.

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Dtje, we hebben tegelijk gepost!

Ik had graag een tweeling gehad de laatste zwschap, drie kids lijkt me zo leuk :)

Er komt een nwe machine, kan niet meer gemaakt worden.... Gelukkig hebben we een geldboompje :D

Eetze! Jammmie!

@krul, balen van je lip!! Lijkt me zoiets rots.... :(

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Balen van je lip krul.. heb ik nog nooit gehad.

Armande ik heb niet echt het idee dat ze er last van heeft. Ik herken wel de vuurrode wangen (echter Daan heeft ze nu ook en bij Sophie zijn ze weg nu). Verder veel hapbewegingen met haar mond, net een vis en ze zat steeds met haar tong over haar tandvlees te wrijven. Maar heb niet het idee dat ze echt pijn heeft. Ze slaapt wel iets meer. Heb haar daarstraks wel druppels gegeven voor de zekerheid omdat ze wel steeds met haar tongetje over het tandvlees gaat. Koude bijtring vond ze geweldig, leek wel of ze een pitbull was haha. En veel poepluiers hier.. heb eventueel paracetamol zetpillen en die druppeltjes van vsm. We zullen zien.

Ik ga slapen. Film is niks meer geworden. Downloaden was iets niet goed gegaan dus dan maar morgen. Slaap lekker

17. sunshineS1976

@linss: hahaha sophie lijkt net n vis! grappige omschrijving :p je mag in je handjes klappen dat ze er vrijwel geen last van heeft zeg. Spannend, daan zo ook! Oh balen vd film! Is het iets anders geworden?

@armande: Oh das balen v j wasmachine! ! Heb je wat werk in te halen straks met een nieuwe. Wij hebben ook n geldboompje maar tot op heden nog geen geld ontdekt :p
    Hoop dat dl inmiddels slaapt en ook doorslaapt!
    Ja leuk he drie kindjes, lijkt ons ook erg leuk. Over een kleine vijftien jaar heb je er vier ;) als zl en dl verkering hebben ;)
    Vindt je t heel erg dat er geen derde meer komt? Dat hebben jullie toch 100procent besloten of zijn er nog twijfels?

@caro: Hoe was je wknd?? Gelukkig morgen nog vrij om de hele dag met dl te knuffelen. Ze zal je ontzettend gemist hebben!

@dtje: het ligt vast aan je tel ipv aan jou :p
    God Nee een tweeling of drieling lijkt me zo zwaar. Een tegelijk plz.
    Was je pizza lkkr???

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oke, duidelijk Armande! Geef ook wel eens wat zo in t handje n hij propt t allemaal even gretig in z'n mond! Moet echt oppassen voor te grote stukjes
    Zoonlief eet eigenlijk alles heel fijn gesneden, gaat goed!

Kwa fruit nu wat er nog gwn te koop is eigenlijk; mango, peer, mandarijntjes, appel, aardbeitjes, perzik, nectarines, meloen, banaan(minimaal)

Ah die Sophie! Blub blub.. Hier ook meer poepluiers bij tandjes

Ja krul te lekker
    Jij nog salami :p op ;)

Good night Ladies! Lekker slapen!

19. sunshineS1976

Armande: qua fruit zelfde als dtje. Meloen met Liga is favoriet hier. Nog niet nagedacht over straks als het seizoen voorbij is.
    Hoe was je nacht? ?

Ik ga toch maar zwemmen nu. Voelde me zo verrot maar w kan zo lkkr op mn schuldgevoel inpraten. Dat dl zwemmen zo leuk vindt dat ik t niet kan maken haha. En idd als ik t welkomstlied al zing gaat ze los haha

Vraag: welke kledingmaat hebben jullie beebjes nu? 62 echt te krap en te kort nu. 68 gaat goed nog. Kleding h&m in 68 valt nog erg ruim. Trek dl vandaag setje in 74 aan. Ben benieuwd hoe t valt.
    Fijne dag meiden!

20. sunshineS1976

Hahaha jaa was gwn vergeten hoe lekker t is! ! ;)

Deel Deze Pagina