Wat een piep-nacht weer, neem de moeite niet eens om het op te schrijven... Nu is het ook steeds huilen en bij mij willen zijn. Op zich niet erg maar als je weet hoe het er hier uitziet en wat ik nog moet doen.... D, als je googled op rapley dan staat er dat je vuistgrote stukken eten kan aanbieden, dus t is niet snel te groot. Leuk dat hij zo lekker kan eten, net zn moeder Krul, hier ook 62-68. Hangt idd van de winkel of merk af, zl past bv bijna nooit iets van de h&m, altijd te wijd. Dl heeft korte armpjes dus dat zou eigenlijk maat 62 moeten zijn, maar dr romp en beentjes zijn maat 68
Fruit, ik dacht dat aardbeien nog niet mogen? Ik kan het mis hebben hoor.... Oke bedankt voor de fruittips mango vind ik zelf vies maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dl dat ook vindt D, dat boek dat dl "leest" is van de bieb, echt de moeite waard om eens te gaan hoor!
Wat vervelend Armande! Zo komt er niks uit handen he.. Miss f baby tv laten kijken? Oke thx voor de aanvulling mbt rapley Zal ook eens langs de bieb gaan! Als alle fruitsoorten goed gaan kun j t aanbieden J ziet snel genoeg of ze er goed op reageren of niet Geef er zomaar n paar gemengd met bijv banaan Ga fruithapje maken kom nog wel later! Hoop dat zwemmen leuk was met j meisje krul?! Vast wel!!!
Ooh wat shit armande Je kunt even tv proberen zodat je iig Nog iets kunt doen in huis. Anders maar als ze lekker slaapt vanmiddag. Idd h&m is erg wijd. Dl heeft jeans maar zakken gwn van dr kont. Ik geef ook aardbeien. Het zit ook in potjes van zes maanden? Jaa dtje zwemmen was weer leuk. Voel jij je goed vandaag? ?
Klopt had t al eerder ook in kuipjes gegeven gemengd met andere vruchten Hij vind t erg lekker Is geen vrucht om mee te starten maar als alles goed gaat verder gwn proberen Hij heeft gister paar druifjes op n ging ook goed.. Ga binnenkort sinaasappel met liga geven Met kiwi bijv wacht ik nog Fijn krul Ga woensdag weer! Zl is hier smullen van z'n boterham Met boter n kaas Hij vind t geweldig om op t tafelblad te slaan n van onder er hard tegen aan te trappen Best sterk is ie
O en voel me weer goed krul thx Wel f spannend vandaag moet m'n nichtje der man naar de kno n hoort ie meer.. Duimen maar op n positief bericht!
Hoi meiden, Ben ik weer! Veel geschreven in t weekend zeg! Armsnde, gatver, alweer een k nacht voor jou.... En dl die hangerig is. Klinkt wel echt als een sprongetje... Hier ook maat 68. In rompers 62-68. Broeken maat 62. 74 is hier nog echt te groot. Hier ook al een x aardbei en sinaasappel gegeven. Idd apart aanbieden en kijken hoe t gaat. Zelfs kiwi kan je wel proberen zeker als je denkt/merkt dat ze nergens op reageren. Ze zullen nooit de eerste x heel erg reageren. Ik heb kiwi nog niet gegeven puur omdat ik t zelf eigenlijk nooit eet. Leuk d, boterham met kaas! Gaat hij helemaal op?? Hier gaat er nu echt een halve in, duurt wel ff maar ze wil t nu graag. Tot nu toe nog zonder beleg, alleen boter erop. Je prakt nu al t eten Armande? Dat gaat dus goed, want dan zullen er best wat stukjes inzitten. D, wat een ontzettend naar verhaal zeg... Hoop dat hij nog kan herstellen ervan!! En zo jong, bah bah bah wat verdrietig!
Krul wat k van je lip zeg!! Hopelijk snek over en weer lekker dl kussen en knuffelen! Lins, vind je het niet spannend onder dekentje qua draaien? Hier echt alleen in slaapzak, verschillende varianten icm dikke/dunne pyjama ed moeten we de winter doorkomen.
Ego: weekendje was echt top!. Zo gezellig. Heerlijk gegeten, gekletst, geshopt (jurkje en schoenen voor mezelf) wijntjes gedronken, mensen bekeken, kortom echt geslaagd weekend. Qua missen van dl ging het echt goed. Miste haar zeker wel hoor, maar kreeg veel foto's en filmpjes van ml die zo van haar heeft genoten. Dat voelde gewoon Heek goed. Kolven ging prima gelukkig. En daarbij m'n vriendinnen ook kids,dus we konden het missen delen qua gevoel. En jeeeeee wat was t thuiskomen gisteren weer leuk. Dl dood geknuffeld!!! Heerlijk.
Leuk je weer te lezen roos! Klinkt als n goed geslaagd weekend! Top! Heb j weer f energie op gedaan he! Leuk! Hoe reageerde je meisje toen ze je zag? Net terug van Ah en Etos Heerlijk buiten! Lekker zonder jas etc Zl is terug in slaap gevallen! Zo schattig altijd Wordt ie stiller, beetje staren, en langzaam dommelt ie dan in.. Ik prak ook als t bijv aardappelen zijn met groenten maar in principe geef ik ook stukjes eten, gwn heel fijn gesneden en dan met n lepeltje Zo eet ie bij m'n schoonouders ook n dat gaat super eigenlijk Alleen potjes zijn nog gepureerd soms..
Pfff dl heeft dr dag niet én begint eenkennig te worden....geen goeie combi Ze slaapt gelukkig nu eindelijk... Leuk Roos, klinkt goed wb je weekendje weg!
Jeetje armande.. zit niet mee.. hier gaat het beter volgens mij met eenkennigheid. VAnmiddag zijn ze met mijn ouders mee geweest op kraamvisite. Bij binnenkomst trokken ze even een zielig lipje, maar later hebben ze zonder huilen in de box gespeeld en even op schoot gezeten (wel bij mijn ouders). Normaal gesproken begon Sophie meteen te huilen. Roos wat fijn dat alles zo goed is gegaan en je het leuk hebt gehad. Hier is alles klaar voor vrijdag. Pak van vriendlief is ingemaakt door mijn moeder en mijn jurk hangt ook gestreken klaar Hier was het een drama met de kids vanavond. Ze wilden beide niet slapen.. ongeveer 45 minuten gehuild. Als wij ze even oppakten waren ze stil. Dus even met ze gezeten en toen terug in bed en nog even huilen en toen sliepen ze. Misschien door de drukte vanmiddag, tandjes? Geen idee. Wat goed D dat jouw mannetje ook al stukjes eet. Hier met avondeten echt niet. Terwijl ze wel brood, rijstwafel etc eten.. ach komt vanzelf wel. Poe hier is het bijna iedere keer huilen na avondeten. Volgens mij omdat het op is. Geen idee. Na tijdje zakt het en gaan ze spelen maar blijven zeurderig. Volgende week consultatiebureau dan e.e.a. maar bespreken.
@linss, hier ook verdriet als het op is hoor! Ik geef haar nu net zoveel tot ze zelf aangeeft dat ze genoeg heeft (wegduwen). Is niet altijd mogelijk hoor. Hier vanavond ook huilerig met gaan slapen, moest haar echt troosten zoals we in de nacht ook moeten. Heb haar vanmi ook in de draagdoek genomen. Ml moet vlgde week weer weg, ben me alvast psychisch aan t voorbereiden zit er tegenop met deze tropenweken, maar ja ik heb geen keus.... Ik ga slapen, hopelijk hoeven we er niet vaak uit....
Hier was Sophie 5.30 wakker, lag op haar buikje. Heb haar omgedraaid en ze ging weer slapen gelukkig. Balen dat je man weer weg moet armande.. hopelijk zijn de kids dan rustig.