Fijn armsnde!!! En bij jou ook al zo goed lins!! Hier moest ik dl wakker maken om 7 uur maar dat vond madams maar niks: huilen!! Maar toen ze bv kreeg was t weer goed Ik ga slapen!! Slaap lekker!!!
Haai meiden! Iedereen druk vandaag? ? Armande: weer n goede nacht gehad? ? Hoop t wel! maar put kracht uit de keren dat ze tot 6.30 slaapt, dat is echt wel heel goed van dr! Bah vervelend dat ml weer weg gaat. Toch niet te lang hoop ik? Linss: Hoe is t bij jou gegaan? gingen ze lekker slapen? En na t eten? Miss hebben ze idd te weinig en willen ze meer eten. Eens proberen. Hier gaat ze ook moeilijk doen na het eten maar omdat ze dan moe is en t heeft gehad. Roos: oh meis klinkt als n heerlijk wknd! Wat heb je genoten! heeft dl de bv niet gemist? Fijn dat ml ook zo heeft genoten van de quality time met zn dochter Dtje: Hoe is t met jou? Weet ntl wel grotendeels door de app Wat ga je weer voor lkkrs eten Ik heb weer lkkr gewerkt. Blij dat ik weer thuis ben. Morgen vrij Nog twee weken en dan herfstvakantie! Vanaaf op de bank met lekkers en de film heartbreak kid. Zo leuke film!
Oh lekker dagje vrij morgen krul.. heerlik. Ik ben ook lekker vrij. Hier gaat het goed. Net om 17.45 samen gegeten. Nu zeurde ze niet. Denk niet dat het honger is want Sophie duwt op gegeven moment lepel weg. ik geef potjes vanaf 6 maanden en gaan wel lekker helemaal op.
Fijn linss! Ik heb ook wel s potjes. Idd zes maanden. Maar die gaan zelden op. Hoe is t met tandje van sophie? Groeit snel? Al gepoetst? ? Hoe vindt ze dat? Geniet ook van je dagje morgen! Meiden het is weer tijd voor n foto update van alle beebjes Ik zal morgen wat proberen te plaatsen!
Hoi meiden, Goede nacht gehad idd Armande? Wanneer gaat ml weg? Goed plan krul wat betreft update van een foto!! Ga ik dit weekend ook wel ff doen. Film leuk?? Lekker morgen vrij!! Dtje, hoe is t bij jou schat?? Jij ook lekker vrij morgen lins! Fijn! Goed dst de kids potje helemaal leeg eten. Idd, hoe is t met de tanden Vd kids? Poetsen jullie al? Krul, volgens mij bij ons als enige nog niet? Zitten jullie kids al helemaal zelfstandig? Hier wel als ze wat naar voren zit maar naar achteren echt nog niet en daarbij gaat ze meestal meteen naar haar buik. Dus ik kan de stokke kinderstoel nog niet gebruiken. Vnvd weer hard gelopen. Qua conditie gaat het goed maar m'n bekken werkt echt nog niet mee helaas. Elke keer zo pijnlijk vooral de dagen erna... Kan echt nog niet hockeyen en daar baal ik zo van. Maar ja, helaas. Langzaam opbouwen. Armande, hoe is t met jouw rug en buik nu? D, groeit je buik al 'n beetje?
Nee hier nog niet helemaal zelfstandig zitten. Inderdaad wel als ze naar voren hangen. Vallen nog wel snel om. Potjes 6+ gaan hier altijd op, vetzakken haha. Tandje is nu van puntje veranderd in streep. Nog niet gepoetst, is nog helemaal plat. Ze wordt ook boos als ik in de buurt kon haha. Ik zal foto plaatsen.
@roos: wat vervelend zeg van je bekken, dat je er nog steeds last van hebt en niet Ksn hockeyen Enig idee wanneer het wel zou kunnen? Hoe lang duurt het herstellen? Goed hoor hardlopen,maar belast je het dan ook niet te veel? Ja film erg leuk! Ja wij zijn de enige nog met tandloze beebjes Maar ach ze zeggen hoe later de tandjes komen, hoe beter betekent een sterk gebit Jij nog een dagje en dan weer wknd. Wanneer is jouw herfstvakantie? @linss: leuk de foto's! ! Heerlijk mooie kindjes heb je toch! Ik ga morgen ook voor die rijstwafels kijken al vraag ik me af of ze niet te klein zijn? Wel zoutloos zkr? normale grote rijstwafels lijken me te zout denk ik om daar een stuk van te geven. Haha karakter hoor dat ze je niet bij dr tandjes in de buurt laat komen! @zitten: ze zit wel goed maar heeft moeite Nog met evenwicht bewaren. Ze zitten pas echt goed als je ze een duwtje geeft en ze niet omvallen. Truste allemaal
Ik vind de rijstwafels een mooi formaat hebben. Kunnen ze goed zelf vasthouden. Geen zout. Speciaal voor baby's. Word wel een lekkere plakzooi, maar dat is met brood ook. Ze sabbelen er op dus wordt helemaal week haha.
Genoten van je vrije dag linss?? Ik heb de rijstwafels ook gekocht! Ben benieuwd wat ze er van vindt! Boehoe vandaag afscheid genomen van de kinderwagenbak! Het ging echt niet meer haha ze past r nog wel in maar t is eigenlijk geen gezicht meer en ze is zo aan t spartelen en zichzelf omhoog aan t duwen. Heb de wandelwagen inzet er op gezet (jaja heb t zelf met de gebruiksaanwijzing voor t elkaar gekregen ) en t eerste rondje gemaakt naar de eendjes. Ze was erg stil wist niet zo waar ze kijken moest haha Zal vanaaf proberen wat foto's te plaatsen
Hoi meiden kom zsm weer schrijven hoor ml is al paar dg vrij en ti's echt quality time met ons gezinnetje hier en daar Leuke foto's krul ze ligt er heeeerlijk bij! Gaat n wereld voor ze open! Heb zelf vandaag de verkleiner eruit gehaald en hij zit perfect zo! Hoop dat t goed gaat met alle kindjes en mama's Goeie nachten en goed eten etc Sterkte met je bekken roos En linss veel plz aankomende dagen!
Ooh jaa linss the wedding!!! Heel veel plz idd, wordt vast heel gaaf! sterkte met missen van je kindjes maar ze hebben t vast naar hun zin bij opa en oma! Dtje heerlijk die tijd als gezinnetje, ultiem genieten na die drukke zomer Veel alleen te zijn geweest!
Ach jee armande.... Zo moe.... Weer een slechte nacht gehad?? Hopelijk kan je aan komende nacht en vnvd uitrusten!! Lins, heeeeeeel veel plezier dit weekend! Krul, lekkere dag gehad? Nog half dagje en dan weekend! Ik moet nu nog 3 weken werken en dan vakantie. Dtje, fijn quality time met je gezinnetje!! Heerlijk meis.
Kinderen weggebracht.. komt goed, zijn in de beste handen. Heb net even mijn haar en make-up al keertje geprobeerd en alles is zoals ik wil. Dus morgen wordt topdag.. heb er zin in. Zo mijn bed in!!
Oh armande Kop op meis! Hold on, betere tijden liggen voor je! Roos; k heb n heerlijke dag gehad! Bijna wknd! Hoe bevalt je Job op de nieuwe school? ? Linss: moeilijk he meis maar idd ze zijn in goede handen. Je bent r helemaal klaar voor. Slim om make up en haar al te hebben geprobeerd! Heeeeel Veel plezier! ! Truste meiden!
Ah fijn linss! We krijgen wel n foto te zien he? Roosj ook lekker aan t aftellen naar de vakantie! Armande.. Lieverd, kom maar als j weer beetje puf heb oh Op t gemakje.. Succes met alles Krul hoe is t met j lip? Aan de andere kant ni doorgezet? Hier verder alles goed hoor! Had laatst paar foto's geplaatst maar zal morgen f updaten weer Slaap lekker meiden!
Jaaa lip zo goed als over Heb weer geknuffeld en gekust met n patch op. Morgen is t veilig genoeg zonder denk ik K ga nu echt slapen ! Sweet dreams
Goedemorgen! Armande hoe is t nu?? Lins, heeeeeeeeeel veel plezier!!! Dtje, vndg ook nog lekker met je mannetje?! Krul, bijna weekend!!! Hier echt ff bijkomen. Op mn werk is het knetters druk nu.... Valt niet in 3 dagen te proppen dus vaak d avonds nog mail beantwoorden ed. En daarbij is dl 2 x midden in de nacht wakker geworden afgelopen nachten : krijsend.... Werd niet zomaar stil. Uiteindelijk bv gegeven werd ze rustig van en toen weer jn haar bedje. Maar wel moe dus. Vannacht ging het weer goed. Denk Miss geweest omdat e die dagen overdag bij m'n schoonmoeder was...?! Gisteren was ze thuis en vannacht was het dus goed. Beetje hoofdpijn hoofd nu dus ga straks lekker naar buiten wandleen, even uitwaaien. Trap naar zolder is hier geplaatst! Zoooo fijn. Nu nog schilderen maar dat gaat m'n vader doen, fijn!!! Verder vnd een vriendin hier op bezoek, lekker op de bank kletsen (zij heeft een dochtertje 10 wk jonger) wijntje, toastje. Heerlijk!! Ml is werken. Jullie plannen?