Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn dat t zo leuk was lins! Zeker getroffen met t weer! En de kids hebben t fijn gehad! Super!
    Zl kan achteruit en opzij maar als ie dan ergens tegen aan komt weet ie nie hoe die vooruit weer weg moet en dan is t soms brullen
    Gister ook voor t eerst toen die n bekende van mij maar onbekende voor m zag.. Brullen! Bij bekenden heeft ie t totaal niet..

Succes met de flessen

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Fijn dat je zo genoten hebt Linss :D :D :D Ook echt een prachtige foto van jullie tweetjes, erg mooie jurk!! Hou daar van!

Tuurlijk hebben je kindjes het naar hun zin gehad, aan aandacht niets tekort! Nu weer lekker thuis bij papa en mama.
    Oh leuk maak eens een foto op het loopwagentje! ;)

Lieve vent heb je dtje, goed idee om even lekker samen te gaan eten morgen. Sterkte today en morgen schat!

Lekker wknd Roos! Geniet ervan. Heerlijk weer (op de wind na) dus je zal wel lekker buiten zijn.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx lieve krul
    T wordt trouwens woensdag
    Morgen zijn ze dicht..
    Eind seizoen is overal in zicht lijkt wel

Ben klaar voor vandaag
    Duik de tuin in, fish cuisine zo in de oven met rijst
    En doe niks meer ;)

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Fijn d die hulp van ml, vind ik op zich ook niet meer dan normaal als vader zijnde, maar je hoort vaak genoeg anders!! Lekker koesteren en goed en leuk idee om hem mee te nemen.
    Duik jij maar lekker de tuin in, en eetse!!!!

Krul, jij ook lekker weekend?? Ook van t weer aan t genieten?? Nog maar 2 weken en dan lekker vakantie!!

Fijn he lins dat je kleintjes zich zo op hun gemak voelen bij hun opa en oma! Kan je het tijdens zo'n feest echt even loslaten en volop genieten!

Maak me beetje zorgen om armande, tijdje niet gelezen en ook niet online gezien..... Hoop dat t goed gaat!!!!

Ik ga zo naar m'n mams, mijn oma is daar ook, dus lekker ff mee eten en dl genieten van alle aandacht van haar oma's!!

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Snap dat je het sporten nog niet lukt hoor lins, je werkt veel en hebt 2 kleintjes. Bij mij duurde het ook even voordat ik het echt weer te pakken had maar zit nu weer in een ritme dat ik mezelf er niet meer zo enorm toe hoef te zetten.

6. sunshineS1976

Gezellig gehad bij je moeder roos??

Dtje mm fish cuisine heerlijk. Kun je r weer ff tegen aan he na zo n dagje. Nu hopelijk morgen opstaan met een fit lijf en geest!

Haha hier wordt ook niet gesport. K heb wel meer te doen :p
    Ben geen sportmens. Nooit geweest en zal t nooit worden :p
    I stick with colouring, alles in 1 ;)

Fijne Aaf, slaap lkkr straks en fijne dag morgen. Werkse linss!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hope So Ladies
    VNV was t weer raak
    Kon t eerst overbruggen met Paracetemol n bedrust maar na dat ik zl op had gehaald kwam t toch weer tot n niet meer te dragen punt
    Dit is voor mij echt n reden om niet nog n x zwanger te worden
    Kan nu nog hier n daar m'n rust pakken maar met twee kindjes wordt dat nog moeilijker n dat ga ik mezelf n m'n kids ni aan doen
    N men wat vliegt de tijd.. Alweer 11 weken morgen..

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb Armands f n appje gestuurd!

Ze heeft even geen puf om te lezen noch te schrijven
    Heeft ontzettend veel last van der hoofdje n ml is weg voor n week
    Ze probeert op t advies van t cb dl te laten huilen omdat ze stil is wanneer ze wordt opgepakt
    Afgelopen nacht was erg zwaar
    Maar ze hoopt zo gauw mogelijk weer te komen n vind lief dat jullie aan der denken!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Fijn dat we nu iig weten hoe het is met srmande, had al zo'n vermoeden... Pittig allemaal! Sterkte armande, ik wou dat ik iets voor je kon doen!! Hoop dat dit advies uiteindelijk zorgt voor minder huilen bij dl maar lijkt me erg lastig en zwaar voor je dat laten huilen, gaat door merg en been!!
    Fijn d dat je apje hebt gedaan en ons nu informeert!! Thanks.

En d, gatver alWEER migraine.... Bah het zit je niet mee zeg. Pff snap dat je nu zegt geen derde meer te willen want dit is eigenlijk al niet te doen en als je er dan 2 hebt... Pff ga d'r maar aanstaan. Maar dat zie je tzt wel weer want wellicht is de wens straks toch sterker dan je verstand!!!

Hihi krul, kleuren is idd ook een soort van sport!! Prima!!!
    Snap helemaal als mensen niets met sport hebben, moet ook gewoon echt je ding zijn n ik heb dat gewoon al van jongs af aan erg veel gedaan!

Was erg gezellig bij m'n moeder. Dl is altijd zo leuk in gezelschap: brabbelt en lacht aan 1 stuk door en vind alles en iedereen interessant. En dan zo'n trotse oma en overgrootoma: word je een trotse moeder van!!

Nu lekker naar bed. Laatste nachtdienst van ml, morgen ligt hij weer lekker naast me!!

10. sunshineS1976

@Roos: idd net waarmee je opgegroeid bent ;)

Fijn dat het zo gezellig was! Heerlijk is dat he, je meisje lekker op haar gemak en helemaal zichzelf en dan trotse oma's die zooo blij met dl zijn en dr lekker vertroetelen, heerlijk he :D
    Met recht dat we trotse mama's zijn :D

Fijn dat je vanaaf weer lekker kunt kroelen met ml ;)

Merk je dat dl naar bepaalde personen sterker toetrekt? Dl heeft dat heel erg met mijn moeder op een of andere manier. Ze ziet andere familie in principe net zo vaak, ook andere oma past een dag op, maar als ze mijn moeder ziet kan ze dr oogjes gewoon niet van dr af houden. Constant lachen idd en aandacht willen. Ook valt ze gewoon bij mijn moeder in slaap in dr armen terwijl ik dat echt niet meer bij mij voor elkaar krijg.

@Armande: ooh arme schat!! Poeh ook wel weer heel veel tegelijk he zo :( Ml weg, je koppie en dan de zorg voor twee kindjes en dan dl laten huilen in de hoop dat ze door gaat slapen...poeh ga er maar aan staan. Trots op je dat je het allemaal goed wil doen, maar denk ook om jezelf.
    Veel sterkte schat!

@hier:
    Vanaaf algemene ouderavond. Ik heb de eerstejaars mbo'ers en dus altijd een drukke avond vol belangstelling omdat alles "nieuw" is. Wel leuk vaak, maar het is wel op mn vrije dag en daar baal ik van.
    Ik kan nu ook niets voorbereiden (eigen schuld, had het gwn van het wknd moeten doen) omdat dl weigert van mij gescheiden te zijn...pff

Morgenochtend kan ik gelukkig blijven liggen met dl. Ik heb mijn ochtendlessen geruild zodat ik vrij ben. W is 's middags vrij en komt mij aflossen om 12.30. Schoonma wordt morgen geopereerd en geen oppas dus, maar zo is gelukkig goed geregeld. Ben wat dat betreft blij met mn werk en collega's :)

11. sunshineS1976

Nou dat is de laatste keer dat madame een rijstwafeltje kreeg! Ze schoof m helemaal in dr mond. Schrok me dood. Wilde dr mond niet meer open doen. Gelukkig kon k t er uit krijgen maar pff. Helemaal boos nu dat ik dr koekje heb afgepakt...

Dat die van jou dat niet doen linss? Ik vind ze echt te klein!

12. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee doen ze hier echt niet. Wel met brood, maar met die rijstwafels niet. Daar gaan ze gewoon op sabbelen en eten dan stukje voor stukje, maar zit er wel gewoon naast omdat ze boos worden als hij valt en ook zodat ze het niet in een keer in de mond proppen.. brood moet ik ook regelmatig uit de mond vissen.

Avondeten is de laatste dagen steeds 17.00-17.30 perfect dus:). Dat is ook onze eettijd meestal.

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Bah D Weer migraine... Beterschap.

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kom morgen weer meiden
    Eerste intake gehad (intensief veel vragen/soort diagnose gehad op basis online ingevulde vragenlijsten en dit gesprek) en ntl hoofd speelde weer op erna
    Ben net uit bed gaan f bij m'n schoonouders eten en zl ophalen

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Schrikken he krul
    Bij zl moet ik daar ook echt voor oppassen
    Heb ik al gezien met die liga
    Maar hij eet best grote stukjes al
    N als ie iets te groot vind kwa fruit spuugt ie t uit haha

16. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Meisjes! I'm still alive! :)
    Ik kom straks ff kletsen!
    Eerst ff de vaatwasser inruimen, tafel staat nog vol. Maar zl ligt in bed.
    X

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Armande gezellig!! Poe zware nacht zo te horen.. hier heeft het overdag wel gewerkt met gewoon laten huilen als ze bijvoorbeeld in bed gelegd werden en er weer uit wilden, nu kan ik ze zo er in leggen vaak. In de ochtend laat ik ze ook meestal nog even liggen, maar nu huilen ze niet meer alleen beetje babbelen.

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Op alles reageren gaat me vast niet lukken ;)

Overdag slaapt ze gewoon netjes als ze moe is. In de avond gaat ze ook gewoon slapen maar in de nacht begint ze te huilen. Afgelopen nacht sliep ze wel door. Maar de nacht daarvoor weer heel lang huilen. Dacht miss dat ze t koud had, dus warmer gekleed. Ik zou dr zó graag lkkr toedekken maar dat gaat gewoon niet. En wat gegeven tegen de pijn tandjes/oren. En goeie luier voor de nacht zodat ze geen nattigheid voelt.
    En overdspag kan ze vreselijk krijsen en dit stopt vrijwel direct als je dr optilt, in de nacht dus ook. Dus nu laten huilen en dan valt ze weer in slaap. Beh als ze pijn heeft. Maar dat klinkt anders.

Hoe laat geven jullie de laatste fles? Of is t avondeten t laatste dat ze eten?

@linss leuk dat t een mooi feest was en wat een mooie jurk droeg je! Haha je vergat hem dus wel eens op te tillen :D

@D, spannend je gesprekken! Kan me voorstellen dat dat er in hakt.... En kan me ook voorstellen dat je met al die hoofdp niet gauw aan een derde moet denken. Deels zit er bij onze kids daarom zoveel tussen.
    Beterschap en sterkte!

@roos, doe maar rustig aan hoor met "de post" vind t al superlief dat je aan me denkt.
    Heb je t naar je zin met je baan?

@krul, ik ben t ff kwijt....maar bedankt voor je lieve woorden (jullie allemaal trouwens)

Zat naar barbie te kijken, die waren 48u zonder elkaar, pfff wat een aanstellers zeg haha!

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja aansteller he haha.. leek wel of ze mekaar maanden niet gezien hadden.

Hier laatste fles 19.00 op zijn laatst meestal, willen echt vroeg naar bed. Zijn rond 19.00-19.30 echt moe..

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hallo meiden, hoe is het? Ons neefje was net hier. Gave foto gemaakt dat ze alledrie avondeten.. zal hem plaatsen.

Stil hier vandaag..

Deel Deze Pagina