Hallo meiden, zit lekker mac te eten op en bank. Vriendlief is weg met de kids naar zijn zus. Dus lekker rustig hier nu. Nee krul ik breng de kids niet, dat doet vriendlief. Ik moet anders om 7 uur al weg.. ik haal ze altijd. Vandaag hadden ze trouwens papadag. Ik begin al om 8 uur.. Ik heb een hemeltje bij de bedjes, echter kunnen ze daar nu nog niet bij. Hou het wel in de gaten. Hier had Sophie ook flink dunne poep week voor tandje en ook voor de tweede tand.. ik heb foto geplaatst waar je haar eerste tand op ziet. Morgen dagje vrij. Vrijdag weer werken en zondagochtend ook. Zaterdag gezellig dagje Amsterdam. Ik heb eind november twee weken vrij. Een week gaan we naar center parcs. Het is echt gekkenhuis op mijn werk nu. Ach komt goed.
Hi meiden was ik ook nog f Zl wilde VNV nie slapen.. Was ook voor t eerst in tijden. Maar hij slaapt nu net en we duiken er ook maar in want zal toch wel weer vroeg dag zijn denk Respect voor de werkende mama's Zo vroeg op en dan nog echt moeten presteren! Daarbij ook al dat gedoe van aankleden en opmaken Zo vroeg Respect! Vind t nu al zwaar ochtends echt.. Dus petje af! Hier ook vlees en in vis in de potjes maar ook vers Niet heel veel maar klein handje vol, en dan zoveel die lust. Zit bij m'n schoonouders door Zn "prakje" heen met rijst n groente K bied t los aan met bijv aardappel n groente of soms door de pasta ed Doe t met margarine of olijfolie bakken zonder kruiden Genoten van de Mac lins? Lekker he! Genoten van je rust? Hele onderneming zeker met z'n tweetjes in de auto hihi Wat gaan jullie doen in Amsterdam? Alvast veel plz want ga t vast vergeten! Sleep well Ladies
Ja was voor vriendlief een hele onderneming met de kids op stap. Alles moest mee. Campingbedjes, speelgoed etc etc.. Het was heerlik die rust. Toen ze thuis kwamen gingen ze meteen naar bed. Wat vervelend dat zoonlief niet wilde slapen. Hier zijn ze s avonds echt doodmoe. Gaan winkelen in amsterdam ! Dus effe gezellig dagje weg. Ja valt niet altijd mee vroeg opstaan..
Ja hier normaal ook! Tussen 8&9 is echt vertrokken en meestal al echt voor half 9 Gelukkig heeft ie geslapen tot 9, heeft ons goed gedaan! Hier trouwens geen getrek nog aan t hemeltje Wellicht omdat ie om de breedte van t ledikant valt? Hij hangt in t midden vd breedte zeg maar.. Zal er iig op letten thx krul Leuk shoppen linss En center parcs komt ook steeds dichterbij! Onze vakantie ook. Ergens tweede week van november denk..
@D, zo hangt hier t hemeltje ook, maar echt alleen overdag. Er is geen randje waar ze naar kan graaien en de stof is glad. Maar anders had ze het sowieso in dr bedje getrokken! Hoe ging de boterham bij zl? Hier was t weer drama wb t slapen. Ze heeft echt last van de tandjes, ben de tel kwijt wb de dunne luiers, ook in de nacht gaat dat door Pffff maar ook zo sneu, verdrietig en niet kunnen slapen.... Overdag gaat t wel goed, al is ze wel een dametje dat graag gedragen wordt... Ik ga ff gauw dweilen voordat ik zl moet halen. Oja ff voor de statistieken heb gister alles gesteken, (fijn he linss?)
O Hell no Laat ik aan jou over haha Strijk letterlijk niks! Koop ook niks wat gestreken Zou moeten worden haha Ti's er nog nie echt van gekomen Armande! Zal t zo eens proberen wilde net z'n boterham gaan smeren Ah arm meisje. Zoveel poep luiers Benieuwd welke doorkomt? Morgen de 12 wk echo.. Ben benieuwd Tot later meiden
Spannend D! Nou dat lukt niet hoor, niks strijken. Ml draagt vaak overhemden naar t werk dus die moeten sowieso gestreken worden. En shirtjes strijk ik ook, sommige broeken en de theedoeken Gaan ff eten Fijne dag!
Ik denk dat t boventandje doorkomt, ik voel nog niks. Bij zl ging de volgorde niet vlgs het boekje dus het blijft spannend welke er zit te wroeten Hoop alleen dat dr billetjes niet kapot gaan. Bij zl bloedde ze bij de 1e dunne luier, dl heeft er nu 8 of 9 gehad in 2 dagen..... Meiden als de billetjes van jullie beebs kapot gaan moet je er maizena opdoen!
Hier twee ondertandjes bij Sophie.. vind het best schattig. Tanden komen ook snel door. Maandag puntje van de tweede en nu al een hele streep. Hier heb ik twee poepfabrieken haha. Daan valt nu weer mee. Maar Sophie al twee keer vanmorgen.. geen hele dunne overigens.
Thx voor de tip! Had net ook echt n luier waar je u tegen zegt haha Gisteravond ook! Geen idee of t met de tandjes samenhangt nu.. Kan ook aan z'n eten liggen van gisteravond.. Dunnow.. Brood graaide hij bijna allemaal tegelijk van t bordje en t meeste veel op de grond dus heb m maar gwn gevoed en af en toe n stukje in z'n hand gestopt en dat brengt ie naar z'n mond en eet ie lekker op
Fijn! Ik heb de boodschappen weer in huis! Jammer genoeg moesten we met de auto want t regent echt al heel de dag hier
Brrr koud he?! Ik heb het ook koud en ook de verwarming aan! Maar een klein beetje de standen zijn hier opgenomen en de brief met de rekening kan elk moment in de bus vallen. Ik ben echt doodsbang haha @gaaaf Linss twee grote tandjes straks. Die ene is al zo duidelijk. Komen echt snel op zeg! Cool Amsterdam van t wknd! Heeeel veel plezier! Dunne luiers: hier tijdje terug ook zon 2 per dag gehad en ook heel vies (beetje zuur) ruikend, maar helaas nog niets Heerlijk de mac Lekker zeg ff in alle rust. Wat een onderneming om met je kids dan ergens heen te gaan. Hier met dl is het al erg, maar met jouw twins alles in tweevoud twee bedjes meezeulen pff Haha strijkmiep En dan vraag je nog of er vrijwilligers zijn terwijl je het zelf graag doet Zo af en toe heb ik er ineens zin in, maar verder strijk ik ook amper. Cool naar centerparcs in nov, zoo leuk!! @Dtje: lief van je schat dat je t zegt over de werkende mamas. Het is ook echt wel pittig. Straks zeggen wij het terug als jij bevallen bent van wondertje nr 2 en je met twee kleintjes in de weer bent Aftellen en dan weet je wat je in je buikje draagt! I say boooyyy @hemeltjes: dl steekt haar handjes door de spijlen en graait zo naar t hemeltje. Bij jullie kunnen ze er dus niet bij? Ben dan wel heel benieuwd hoe ze hangen?! @Armande: ja zo raar he al die veiligheidseisen die zo verschillend zijn. Ik had ook graag bekleding in het ledikantje gewild. Staat snoezig en ze knalt steeds overal met dr hoofdje tegenaan of in benarde posities met dr beentjes tussen de spijlen door. In Scandinavie is het doodnormaal, staat het op de uitzetlijst. Maar hier is het niet goed vanwege wiegendood. Apart hoor ! Jij ook al aan de strijk! Leuk he die overhemden Als ik in een goede bui ben doe ik het voor W maar vaak genoeg mag hij het lekker zelf doen Hij is ook een kei in was vouwen, hij kan alles zo mooi en strak en kreukvrij vouwen. Ik niet (en ik hoef het ook niet te leren eigenlijk ) Spannend weer een tandje, klinkt wel zo!! Tis zonde dat ze er weer last van heeft. Goeie tip vd maizena. Gooi t maar weer in de groep als hier ook over een half jaar het eerste tandje er eindelijk is Zou het niet voorkomen kunnen worden door te blijven smeren? Ik smeer nog steeds een dun laagje sudo bij elke wisseling. s Nachts een lekkere vette laag vaseline lanette. Ik moet gaan, dl is wakker!
Ah krul sweety! Dat gaat geen half jaar meer duren hoor! Ineens is daar t tandje! Trust me! Ja nou ik denk t ook hoor! N boy! T zou me verassen als t een meisje zou zijn! Gaan t zien! Over kwartiertje eten en t water loopt in m'n mond! Braadstomen pangasius met citroen en dille Gebakken Krieltjes, bloemkool met witte saus Mmmmm Smakelijk dames
Ja duurt vast niet lang krul. Hier was ook ineens de eerste er en niet lang daarna de tweede. Nu Daan nog, die doet nog met de tandeloze baby's mee. Strijken vind ik niet leuk hoor haha. Vriendlief kan het niet zo goed dus doe ik het liever zelf.. Hemeltjes hangen vrij ver naar achteren. Ze liggen nog niet zo hoog in bed dat ze er bij kunnen.