Joehoeeeeeee, ben ik weer! Poeeeee was zo druk met werk. Elke avond voor werk nog met laptop op schoot gezeten. Vnvd maar een keertje niet! Maar goed, eigen keuze geweest om extra te werken dus eigen schuld. Wil proberen zo min mogelijk op m'n vrije dagen te doen. Ben liever m'n 3 werkdagen heel veel bezig. Ik ga eens alles nogmaals teruglezen en reageren! D, ohw spannend de 12 wk echo, wat gaat dat alweer snel zeg!! En helemaal super al best binnenkort geslachtsbepaling!! Spannnnnund! Was je eten lekker?? Klinkt lekker hoor!! Idd lief wat je zegt over werkende moeders. Is idd pittig en vooral dst vroege opstaan... Hier gaat op mijn werkdagen om 6 uur de wekker... Uiterlijk 6.15 eruit. Komt ook doordat ik nog de hond moet uitlaten (als ml vroeger op moet doet hij het) en bv moet geven. Moet dl echt wakker maken. Hier geen hemeltje, maar denk dst als het haar lukt ze het ook haar bedje in zou trekken. Wil echt alles pakken en aanraken. Ik haat strijken. Gelukkig hoeft ml voor werk geen overhemden aan!! (Heeft werkkleding!). Dus ik strijk ook nagenoeg niks. Thans voor de tip wb de billetjes Armande. Nu smeer ik er eigenlijk nooit wat op. Ze heeft bijna nooit rode billetjes, soms een klein beetje. Dan gebruik ik bepanthen, vind ik persoonlijk lekkerder smeren dan sudocreme. Nou krul, shake hands, hier ook t idee dst t nog maaaaaanden gaat duren voor er een tandje komt. Maar t zou idd toch zo ineens wel kunnen komen. Zeker koud en ook de kachel aan hier. Helaas moet de houtkachel nog geveegd worden dus die kan nog niet aan.... Hier gaan de stukjes brood die ze xelf pakt naar de grond. Nieuw iets: alles gooit ze op de grond en kijkt ze na en dan lachen als ik het voor haar oppak.
Idd raakt ons forum bijna vol. Hoe zullen we de nieuwe gaan noemen? Ook lekker lins, shoppen in Adam! En weekje centerparcs in het vooruitzicht fijn!! D, bied je wat betreft vlees/vis dan kleine losse stukjes aan? Ik heb t nog helemaal niet gegeven. Hè bah Armande, wat zielig voor dl! Hoop dat t tandje dan maar snel komt!!
Hahaha echt n spelletje aan t spelen al je kleine meid Hihi.. Belooft nog wat! VNV lekker Niks hoor meis! Je moet ook f ontspannen! Zeker met zulke lange dagen en korte nachten! Eten was heerlijk! Thx! Jullie ook allemaal lekker gegeten? Smeer je Niks na t verschonen? Ik standaard laagje sudo eigenlijk ter bescherming Zl plas zo veel n dan ook nog wel 2 x poepen Zo t idee dat ik z'n huidje bescherm T is iig nooit meer rood of geïrriteerd iig Gelukkig hoef je ook weinig te strijken! Vind weg vouwen al vreselijk! Moet nog f naar zl n ml is ook zo thuis Fijne avond allemaal! Morgen kom ik beebje showen n m'n buikje!
Wat is dl goed gegroeid Armande! Heeft ze nog last gehad Vd prikjes? Idd is een stukje rijden lekker om je hoofd te legen hè? Ik vind t op de fiets ook lekker uitwaaien, maar neem ook vaak de auto hoor, want ben ik gewoon een stuk sneller thuis em soms wel zo praktisch.
Hoi d Ik smeer idd eigenlijk nooit. Doe luier uit, maak t even schoon en laat t drogen. Ze heeft dus bijna nooit rode billen. Dus smeer er daarom ook niks op. Merk dst t vooral belangrijk is dat haar billen droog de luier ingaan. Maak t soms ook droog met hydrofiele luier als ik snel moet zijn. Geniet van je avondje met je mannetje!! Jaaaaa morgen foto van je beeb in je buik!! Hier is ml weer eens weg, nu werken. Af en toe lijkt het bijna alsof ik hem nooit zie... Verder hier denk ik ook sprongetje armsnde... De nacht gaat dan wel goed maar zodra ik thuiskom uit werk wil ze alleen maar op m'n arm... Soms moet xe wel echt even in de box als ik wat moet doen maar dan is het krijsen (lees echt krijsen!!!). Ook met bv veel jengelen, dst doet ze ook altijd met een sprong.
@Roos, superbedankt voor de post!!! @linss en Roos ik wil de verzendkosten gewoon betalen he?! @D, spannend! Ik denk ook n jongetje! Kijk anders eens in de chinese horoscoop? Bij zl klopte die! Bij dl weet ik het niet @billen, ik smeer ook nooit wat. Hou niet zo van die smeersels als t niet nodig is. Maar nu dus sudocreme en idd wat roos zegt normaal maak ik t droog met een hydrofiel. De teller staat op 14 luiers...... Ik las op internet dat t soms nog 2 wk kan duren eer t tandje doorkomt. Ik kan t me niet meer herinneren van zl
Weinig last v prikje maar ja ging samen met t tandje.... Roos, jeetje ook sprong....sterkte meid! Ook van zl kan ik me sprongen niet echt herinneren.... Kan ook wat zeggen over mn geheugen hahaha Maar die doorliep alles gewoon rustig en op t gemakje.... Dl daarentegen is nogal pittig (zacht uitgedrukt)
Alsjeblieft armands! Sorry voor t lange wachten. Zag gewoon den week lang in de envelope in m'n tas... Ook slecht geheugen!! Hoef echt geen geld joh! Die 3 zegels.... ECHT niet nodig! Tja, meisjes zijn vaak pittig! Pff jee wat veel luiers.... Hoop niet dat t 2 wk duurt
Echt zo grappig dat echt dat iedereen smeerde In m'n omgeving iig wel Vind zelf ook zo lekker ruiken.. Hier ook denk n sprong/verlatingsangst of iets Tweede avond dat we m pas half elf in bed kregen Echt zelfde verhaal als gister.. Wilde alleen maar bij ons zijn en weigerde te slapen hoe moe die ook was Uiteindelijk mee naar beneden n m moe gemaakt en toen ging die gelukkig wel in 1 x Rot he roos als j ml weinig zit Hier is daar eindelijk n eind aan gekomen Had nie veel langer moeten duren was er zo klaar mee Duiken er zelf ook in nu, ben moe.. Slaap lekker allemaal!
O n jeetje wat n hoop luiers trouwens Armande! Hoop dat dit geen twee weken gaat duren en t jullie allemaal nie wakker houdt Vanacht!
En dat was 16...... Gelukkig wel allemaal lekkr door kunnen slapen. Rond 22u was ze even huilerig maar is toch weer gaan slapen, en vanmo 2 luiers achter elkaar. Ga ff ha bellen hoelang zulke luiers mogen duren ivm uitdrogen, ze heeft geen koorts en is vrolijk..... Sorry voor ego bericht maar moet nu er vandoor voor school. Superbedankt roos!! Lief Fjne dag meiden en werkze voor linss? Roos? Krul? God ik kan t niet onthouden haha
Heb je de ha gesproken? Hier weer lekker tot 9 geslapen Dat is dan wel weer n voordeel.. Weet nou nie of dit n fase is om een ander slaapritme ineens.. We shall See! Two hours left till echo!
Dtje, succes!!!!!!!!!! Snel laten weten he??! Jee wat veel luiers idd, goed om even te overleggen en re bellen. Al gesproken ondertussen? Wel goed geslapen dat is fijn zeg!! Hoe vaak slapen jullie kleintjes overdag? Hier nu echt altijd 2 keer. Ergens tussen 7-8 wakker (op werkdagen maak ik haar dus wakker rond 7/7.15) dan slaapje rond 9.30/10.00 die meestal wat korter is, ong 45 min tot max 1,5 uur. Dan slaapje rond 1300/1400 die langer duurt afhankelijk Vd ochtendslaap maar meestal wel rond de 2 uur met uitschieters naar 3 uur. Pff ben niet helemaal fit, beetje buikloop en ook buikpijn... Niet enorm erg maar gewoon echt niet lekker... Bah! Doe dus lekker niks vndg behalve dat ik eind Vd middag naar schoonouders ga waar m'n schoonzus ook is en ga daar eten, gezellig!! Jullie plannen?
Mn popje is zo zielig 😢 Zodra ze poept (al 5x vandaag) krijst ze het uit. Ze ligt nu ff in blote billetjes..... Ha zei sudo te smeren....maar smeren doet zeer. T is nog dicht maar scheelt niet veel.... Zo luier aan en maizena en sudo denk ik.... d, spannend!! Roos, beterschap!!
Roos, toevallig wilde ik ook vragen aan jullie. Hier normaal gesproken (nu anders door de luiers natuurlijk) 1x in de ochtend lang slapen max 2u en in de middag lang max 2x. Na dat laatste slaapje blijft ze op tot half 8/8u en dan papfles en naar bed. Maar daarbij slaapt ze vaak na de 1e fles nog max een uurtje, als ze dat korte slaapje overslaat dan redt ze het niet op 2 lange slaapjes en haalt ze nog een uurtje in voor t avondeten en eet ze bv rond 19u. Roos hier heerste de buikgriep vorige weken
Vervelend roos! Bah! Knap maar gauw weer op! Voel me ook nie lekker maar dan meer dat m'n hoofd n ogen beetje zitten te klieren! Hoop dat nie doorzet hoor.. Geen zin in! Dacht nog gister dat t de betere kant op ging. Toch proberen te smeren hoor Armande! Helpt echt goed en zelf persoonlijk als t al zo ver kapot is zou ik pure zinkzalf halen van dr swaab geel wit tubetje Smeert heel dun laagje en de "luieruitslag" bij zl was dezelfde dag nog weg! Zou je dat aanraden, want in sudo en zinkzalf van zwitsal zit gwn niet veel zink en dat hebben der billetje nu nodig We gaan zo de deur uit Denk dat ik m wakker moet maken maar hij slaapt meestal tussen de 30-45 min en dat 2/3 x per dag
He bah armande, wat zielig voor dl!!! Zou het idd goed laten drogen en idd met goede zinkzalf erop. Mijn ervaring met bepanthen is ook echt goed. Bij dl van een vriendin die soms hele erge luieruitag had hielp dat als beste. Masr is denk ik per kind verschillend?! Maizena helpt natuurlijk ook om t beetje droog te houden. Met mij gaat het wonder boven wonder weer goed! En helemaal 'leeg' en nu voelt m'n buik ook weer goed. He bah d.... Naar van je hoofd!! Misschien beetje zenuwen voor de echo?! Veel 🍀 voor jou!! Jullie dus ook 2 a 3 slaapjes. Ben nu ook meer stukjes eten aan t geven. Rijp fruit zoals banaan en peer geef ik in stukjes. Avondeten prak ik, met aardappel dan. Rijst en pasta vind ik lastig. Dat pureer ik nog maar wel maar dan wel grof. Ik merk dat ze hierdoor beter gat kauwen en niet alles naar binnen sabbelt/slurpt. Ze verslikt zich nu bijna niet meer, eet beter en voorzichtiger. Ze eet een hele boterham met korst op. Tot nu toe alleen nog boter of appelstroop erop gegeven. Wil nu ook smeerkaas en jam doen denk ik. Geven jullie nu standaard iets van koekje/rijstewafel /soepstengrl?! Dat doe ik dus nog niet.... Maar wil ik nu wel mee gaan starten. O ja armande, wat goed van dl dat ze al achteruit kan!!! Hier lukt het haar soms een mini stukje. Nu rolt ze gewoon nog de hele kamer door. Dl wil hier trouwens niet ect zelf zitten. Zodra ik haar op haar billen zet bv op de bank dan gaat ze meteen naar haar buik. Ze kan wel zelf goed zitten nu alleen naar opzij en naar acteren laat ze zich vallen.
Beebje is compleet alles erop n eraan! Hij/zij zat lekker in z'n oogjes te wrijven hihi Hartje ging als n malle en heb al weer mini handjes beentjes en voetjes gezien! Echt lief weer hoor Ze zei dat we vast weer zo n prachtig kindje krijgen als zl! T lukt me nie goed foto's te nemen vanwege de flits en lichtval hier Maar iig n zwaaiende beeb naar jullie
O en btw! De nub stond kaarsrecht omhoog maar ze wilde er geen uitspraken over doen tot ze t echt kon zien. Ik heb m bij onderzoeken en echo's geplaatst ben benieuwd wat de experts zeggen alleen op de foto's (best vergroot afgedrukt) zie je t nie zo duidelijk..
Fijn dat t beter gaat roos! Gelukkig vrij snel! Goed he van je meisje Hoe meer je t aanbied hoe beter t gaat Sinds hij brood lekker eet eet ie z'n avondeten ed met stukjes ook heel goed Geef nog geen soepstengel en koekjes Alleen die Rijstwafeltje en af en toe toetjes en yoghurt Ga er wel binnenkort mee starten Hij vind t heel leuk om zelf te eten Geniet zo van z'n Rijstwafeltje kijkt dan zo blij Echt lief!