Jep .... mijn kleurtjes zijn verschoten.... En helaas een goede reden, m'n schimmelvriendjes zijn weer terug (of niet goed weggeweest).
Aachh roos n armande toch! k heb medelijden met jullie hoor! Zo niet leuk dat ml steeds weg is armande en roos nee dat meen je niet! Het is hardnekkig he, waars de kuur niet sterk Genoeg geweest, bah!!
Maar kan/mag t dan niet roos?? Of kan ml t dan ook krijgen? Ik heb geen idee. Kleuren lijkt me juist goed voor de jeuk
Haha krul, ja zou je denken he?! Maar t is idd besmettelijk. Wat een weer he?! Echt n dag om binnen te blijven en de houtkachel aan te doen (slleen moet die helaas geveegd worden pas over n week). Maar moet wel naar buiten nog, met de hond lopen (en ook dl...) en ga straks ff lunchen bij m'n moeder. Iedereen heeft dus halvarine ?! Had/heb ik ook maar roomboter schijnt toch echt beter te zijn... Lastig.. Ik ga wel volgende x volle kwark halen. Hoe voelt je knie nu krul?
Meiden aan de kust, zijn jullie al aan t hozen? Wij bijna...... @kleuren, idd weg zijn en dan terugkomen en moe zijn @eten, als dl alles zou mogen eten zou ik roomboter nemen roos! En volle kwark sowieso volle producten. Naar mijn idee gzezonder. Kijk maar eens wat er in halvarine zit.... Maar goed dat is mijn mening, wij zijn daar miss wat extreem in... Roos, sterkte met de infectie, kleuren lijkt me ook zeer doen trouwens Ik ga mn bootje ff klaarleggen in de tuin man man wat een water
Ik heb dat ook heel erg hoor armande, wil zoveel mogelijk puur aanbieden en ik denk ook dat roomboter Beter is. Bij jouw dl kan dat natuurlijk niet ivm kma.. Nu twijfel ik dus over bruine bonen: weet dat veel baby's dat lekker vinden met bv appel maar in de potten zit wel zout. Ik spoel het voor ons altijd af maar weet niet of dst voor dl ook voldoende is...?! Is er zoveel bij jullie gevallen???! Hier gaat het ook wel de hele dag door maar vooralsnog geen overlast.. Dtje, vndg me-time denk kk?!
Vreselijk weer idd!! Roomboter, halvarine... blue band groeie start enz is toch speciaal ontwikkeld voor kleine kids omdat er alles in zit wat nodig hebben dus ik geloof het wel. Zo slecht zal het niet zijn Balen roos...Hopelijk is t snel weer over! Oh ja armande Ik geloof t helemaal dat t zo gaat. Echt naar eigenlijk. Is ml nu wel thuis? Knie Nog zeer Ja. Ook n lekkere (not) bult op mn arm vd tetanus prik. Weet ik weer wat die kleintjes van ons moeten doorstaan Ik kan niet zwemmen denk ik morgen. Erg jammer. Zoek eig Nog Hulp morgen ocerdag met dl. Ik kan wel de trap met dr op maar niet af... in t slechtste geval hele dag boven blijven anders. Roos Nee dan zou ik zo n pot niet pakken. Dat zout spoel je r niet zo van af denk ik. Waarom pak je voor die ene x dan niet olvarit? Weet je zkr dat ze geen zout iig binnen krijgt. Dl hier vindt t heerlijk iig.
Hee meiden, kom vandaag niet meer reageren. Was gisteren pas laat thuis en vandaag hele dag beetje lui gedaan en tussendoor wasjes gedraaid. Nu gesloopt op de bank tv kijken met manlief. Tot morgen!
Slaap lekker allemaal!!! Ben ook benieuwd lins wat je hebt geshopt. Krul je hoeft morgen lekker niet op te staan voor werk Dtje, vndg afwezig???! Hopelijk doordat je lekker aan t genieten bent. Armande nog overlast gehad Vd regen?! Hoe is t met alle poepluiers, geen kapotte billetjes hoop ik?! Morgenvroeg naar t cb, denk dst ze wel veel is aangekomen en gegroeid! Hier doet dl nu zoiets liefs, als iemand zegt: daaaaag (met zwaaibeweging), zwaait ze terug en lacht ze. Echt zoooo lief. Komt denk ik doordat ik voor t slapengaan altijd welterusten en daag met zwaaien zeg tegen de knuffels op haar kamer (ritueeltje ).
O ja, bruine bonen niet gedaan. Gelezen dat je gedroogde bruine bonen wel kan gebruiken want zit geen zout in. En anders evt een potje voor n keer zou idd kunnen.
Alles goed met dtje hoor! Heeft lkkr me-time gehad idd! Jaa ik hoef niet op te staan. Helaas ook niet voor zwemmen. Baal echt dat dat nu niet kan. Dl vindt t zo leuk in t water en de andere kindjes. Ooh dat is echt zo lief en gaaf roos dat dl dat doet! ♥
Te schattig roos!! Smelt.... Hier heul veul water.... Maar binnen is t droog gelukkig kwestie van mazzel Ja idd bonen wellen roos, wilde ik ook al zeggen Hier zo naar ha met dl, luiers gaan maar door...... Zo sneu en ook zo vermoeiend. Kan nou niet zeggen dat mijn verlof echt relax is verlopen... Moet ff verder fijne dag meiden!
He wat balen van t zwemmen krul.... Heb j nog iemand kunnen regelen die je helpt met dl of toch maar boven gebleven?! Pfff wat fijn armande dat jullie geen wateroverlast hadden! Wat zei de ha??! Ach idd, je moest ergens in okt weer beginnen dus dat is heel binnenkort.... Hoe kijk je er tegenaan? Wel pittige invulling van je verlof maar misschien ook wel fijn dat je verlof had anders was et nog zwaarder.... (Maar jee wat pittig soms voor je zeg!!) O ja armade, hier gaat dl ook de hele kamer door in z'n achteruit. Ze heeft het helemaal ontdekt, zo schattig!! Bij cb alles heel goed: ze is nu precies 8 kilo en 67 cm, heel gemiddeld (lengte heel ietsje eronder dan). Ze zei dat ze er zo gezond uitziet sn zo'n wijs meisje is (Poe, trotse moeder hier ). Mag nu ook in de ochtend boterham gaan geven (of pap maar dat werkt niet met bv) en proberen de fles van de namiddag af te bouwen maar daar ben ik al mee bezig. Vnvd naar werk, zijn tienminuten gesprekken en dan zit ik er ook altijd een avond zodat er niet iemand in Z'n eentje moet afsluiten.
Hoe was t bij de ha armande? ?? Hoop niets ergs! Misschien ors geven??? Ja je verlof was helaas niet op en top genieten nee wel een geluk dat je ouderschapsverlof er achter kon en je een extra lange periode thuis hebt kunnen zijn. Werk gaat weer wennen worden maar miss werkt dl wel heel goed mee straks Oh ntl ben je zo trots als n pauw op je meisje roos! Nog meer als ze dat over je kindje zeggen! Goed gegroeid zeg! Wanneer moet je weer terug? Ik ben r nu al twee maanden niet geweest en moet pas in december weer. Hier dus geen adviezen verder wbt voeding. K mag t zelf uit gaan zoeken. Stomme bezuinigingen. Wil morgen ook even langs cb om te meten en wegen na twee maanden. Ben ook wel benieuwd! Het ging wel met mn knie gelukkig. Gaat wel vooruit. Morgen weer gewoon belasten, gelang naar pijn. Heb een wandeling op het menu staan, als het droog is tenminste. Succes vanaaf op werk!
Die wateroverlast is wel erg hoor..... Zonder hier verder in details te treden maar zag alleen maar bekends voorbij komen Roos, gaaf natuurlijk ben je een trotse moeder! Ze is ongeveer even groot en zwaar als mijn dl! Alleen kregen wij geen voedingsadvies, wel raar overigens.... Met dl naar ha geweest, ze krijgt nu ors. Gek hoor ik had e assistente gebeld voor t weekend en nog gevraagd hoe en wat ivm uitdrogen en nu dus ors want t duurt veel te lang. Het gekke is dat ze wel eet drinkt en vrolijk is... Tis gissen. Hopelijk stopt t gauw... Pff ben moe ga niksen
Hihi ors idd ! Domme assistentes hoor soms! heb je ook nix aan! Nou laten we hopen dat ze snel weer de oude is armande en die dunne luiers stoppen!
Nou fijn armands dat je nu iig wat kan doen alhoewel her raar is dat ze dit niet al eerder hebben genoemd. En gelukkig dst dl wel vrolijk is en eet en drinkt, erg belangrijk! Veel waterkant dus toch... Pff naar hoor! Ja hier geeft cb uitgebreid advies voor voeding. Ik ben met 6 mnd en nu 7,5 mnd geweest en met 9 en 11 mnd weer. Wegen en gesprek/advies. Fijn dst t redelijk gaat krul. Iig lekker ff week geen werk en veel tijd met dl!!! Fijn! Hoe is t met d???? Al 2 dg niet hier..... Ben ik niet gewend. Hopelijk alles goed. Lins van moe door werk en niet hier?! Hoe zwaar was jouw dl ook alweer armsnde?!? Sowieso wel benieuwd hoe groot en zwaar alle beebs zijn.
Roos Je lieve mooie meisje is al zo wijs; dtje ziet t helemaal voor zich dat ze ook al Goedemorgen zegt "Goedemorgen lieve mama. Hoe maakt u het? " Hihi we kunnen niet slapen