Ja klopt.. de dichtstbijzijnde is voor mij rotterdam en hoofddorp en denk die in Duitsland Essen. Allemaal dik uur rijden. Kom er dan ook bijna niet helaas. Begin 2014 komt hij waarschijnlijk in arnhem en misschien nijmegen. Dus eindelijk dicht bij huis.
Krullie: 8280 gram en 72 cm met 8 maanden Armande: 8125 gram en 68 cm met 7 maanden ? Roos: 8000 gram en 67 cm met 7,5 maanden Dtje: Linss: D: 9185 gram en 70,9 cm, S: 8635 gram en 67,5 cm met 7,5 maand
Roos jij vroeg laatst naar bruine bonen. Zag gisteren potten van Hak in het zonnatura vak en daar stond op zonder toegevoegd zout.. hadden paar verschillende.
He goeie tip Linss! Werkse vandaag! Je moppies zijn bijna 8 maanden! Hoe gaat het met iedereen vandaag?? Ik heb een drukke dag voor de boeg! Gaan zo even bij oma op visite (W heeft papadag). Daarna ga ik met twee vriendinnen lekker lunchen. W komt me vanmiddag weer ophalen want ik kan mijn knie nog niet buigen en dus ook niet autorijden. Eind van de middag komt een collega-vriendin mij ophalen en hebben we een lange rit voor de boeg. We gaan vanavond onder hypnose! Om af te vallen Ik heb hoge verwachtingen haha Maar voordat het zover is gaan we onderweg nog even stoppen om bij de Mac te eten Fijne dag allemaal!
Haha krul drukke dag voor de boeg. Nog even snel mac voordat je het straks niet meer lust na de hypnose haha.. succes! Hier ook weer drukke dag gehad. Moeten zo ook nog boodschappen doen want vriendlief viert zaterdag zijn verjaardag. Hoe is het verder met iedereen?
Meisjes! Hier de ziekenboeg...maar verder alles onder controle! Herkenbaar dat met ml roos.... Niet leuk maar overkomt iedereen denk ik. Zolang je het in de gaten hebt en er beiden wat aan doet komt t wel weer goed. Hier speelt t slaapgebrek ons parten, maar ja daar is even niks aan te doen en zijn we ons van bewust dus tja... Hopelijk gaat t binnenkort beter... Dunne luiers zijn wat dikker aan t worden, we geven nog ors en zijn sinds gister gestopt met de jbpm, miss dat het ineens daar aan ligt? Ik stuur binnenkort wel ff pb met mn werkdagen want tja meelezers he Nu ff verder! Kom later wel weer reageren!
Fijn dat de luiers beter gaat nu Armande.. Snap dat het slaapgebrek jullie op breekt.. Ik heb het hele huis op zijn kop gehad vandaag. Alles schoon gemaakt. Ben nu kapot. Thanks voor de felicitaties krul. Hij is maandag jarig.
Een bijzondere ervaring! Maar afwachten of het ook wat gaat doen Jij flink aan de poets geweest op je vrije dag, goed hoor! Ik was het ook zo van plan in mn vakantie maar die is morgen gewoon alweer voorbij en er is erg weinig gebeurd Werkse morgen, je hebt bijna wknd en zaterdag gezellige dag met de verjaardag vieren!
Hello Ladies! Heb nog nie bijgelezen kwam even linss feliciteren met der moppies! Ml ook alvast gefeliciteerd! Fijne dag morgen!
Poeh rustig hier! Heb je een leuke dag gehad vandaag linss?? De cadeaus van jullie krijgt vriendlief maandag zeker pas of heb je het al gegeven?
Wauw nog een klein mannetje erbij.gefeliciteerd! Heb niks gekocht. Hij wil een nieuw horloge, dus moeten we keertje samen gaan. Vandaag was leuk, maar ontzettend druk. 14.00 eerste mensen en liep door tot avond en rond 22.30 was iedereen gelukkig weg. Poe hoor Sophie nu ik in bed lig . Hoop dat ze zo gaat slapen, ben zo moe!!