Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zo dat is zeker druk geweest linss! Kan me voorstellen dat je gesloopt bent! ! gelukkig alles op een dag gedaan toch dus dan ben je er weer vanaf.
    Hoe is de nacht gegaan?
    Na een hele zware avond hier gelukkig wel goed geslapen allemaal.

Armande en roos: schrijven jullie niet meer mee? Want jullie zijn wel online geweest maar schrijven niet :(

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Gefeliciteerd D!! Ik dacht een jongetje! Hehe eindelijk eens goed gegokt ;)

Ik zou wel willen schrijven maar ben blij dat ik af en toe even kan komen bijlezen.
    Het is hier even geen rozengeur en maneschijn helaas

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Jaaaaaaaaa d!!! Een jongetje!!! Zoals iedereen hier volgens mij al dacht.
    Hoe gaat t nu met jou?! Kom je snel weer uitgebreid schrijven?!

Sorry hoor lieverds, hier had ik veel afspraken staan en daardoor geen tijd om echt f te schrijven maar alleen ff lezen.
    Hier gaat t wel goed, dat wel. Alleen gisteren ongesteld geworden (na 38 dagen....) en nu koppijn.... Geen migraine gelukkig maar fijn is anders. Dus hou het daarom ook ff kort nu.

Heb lekkerrrrrrr vakantie iig dus kom zeker nog schrijven deze week.

Sterkte armande....!!!!

Krul nog lekker ff van je zondag genieten.

Lins ook ff lekker relaxen na zo'n drukke dag?!

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wat voor n zware avond dan krul??!

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    O ja, hier twijfel of ik ga stoppen met bv .... Wil t eigenlijk nog echt niet maar ze bijt nu elke keer en dat is zooooooo naar. Dan gaat t haar niet snel genoeg denk ik want doet ze telkens beetje aan t eind Vd borst. Maar ik zie/voel t niet aankomen.... Zit dus echt niet ontspannen meer te voeden en stop ook meestal na dat bijten met als gevolg dat ze soms net niet genoeg krijgt. Gatver wat lastig want het gaat verder nog zo goed ermee. Hoopte dat t ff regeldagen waren want dan doet ze dat altijd n beetje maar duurt nu al ruim een week.....

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hier ook een slopende avond.. Sophie begon op een gegeven moment echt flink te huilen. Eenmaal beneden ging ze spelen. Als je haar weer weg wilde leggen weer huilen. Uiteindelijk is ze rond 2-2.30 gaan slapen.. vanmorgen alles weer goed. Na eerste fles weer even twee uurtjes geslapen en wij ook!

Snap het Armande...

Ik heb ook heel weinig tijd om hier uitgebreid te reageren.

Hoe is het verder met iedereen?

Lastig Roos.. Lijkt me erg pijnlijk.. Moeilijke keuze wel of niet stoppen met bv..

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wat vervelend voor jou en Sophie!

Krul werkse weer!

D, vndg me-time dag gehad?!

Armsnde, hoe gaat t nu bij jullie?! Hopelijk wat beter!!

Hier de hele middag toch met migraine op bed. Was de enige dag dat ml vrij is deze week.... Hoe plan ik t... Bah! Maar nu wel afgezakt naar wattenhoofd.

Bv in de avond gestopt.... Heel raar.... Maar ze blijft telkens bijten en dat trek ik echt niet.ik hoop de ochtend nog tijdje te blijven geven. Dan bijt ze altijd minder denk door de dorst. Had nl 10 mnd bv bedacht. Miss dus nog met 1 voeding.

Slaap lekker allemaal!

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, hoe is t nu met iedereen?!

Sophie n dl krul nu wel in de avond goed gaan slapen?!

Dtje, ik mis jouw gezellige geklets wel hoor!

Armande, hopelijk is het alweer wat meer rozengeur bij jullie.... Wanneer start je precies met werken?!

Ik ga nu zo naar m'n omaatje toe. En vnvd uit eten met n vriendin. Fijne (werk)dag allemaal.

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Bah migraine Roos! Gezellig gehad bij je oma?

Sophie ging gisteren beter. Vandaag beide erg uit hun doen. Nu ligt Sophie weer te huilen. Net even eruit gehad en nu weer terug gelegd. Ga zo wel weer kijken. Heb haar paracetamol gegeven. Haar temperatuur was 37.6 dus misschien is ze wel niet lekker ofzo. Heb wel gehoord dat rond 8 maanden ze moeilik kunnen gaan doen.

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Vervelend lins. Rond de 8/8,5 mnd krijgen ze wel ook een sprong. En het kan natuurljk zo zijn dat ze niet fit is. Hoop dat ze lekker zal slapen.

Omaatje wordt echt oud.... (93) en dat merk je nu wel, gaat echt achteruit.... Maar fijn om haar weer te zien.

Ben niet uit eten gegaan, voel me niet helemaal fit... Ziek kan ik het njet noemen maar ook niet echt lekker. Nu maar lekker onderuit op de bank.

Heb nu de avondvoeding fles gegeven maar ze heeft njet veel gedronken... Heb nu echt een rotgevoel.... Moet ik dan toch niet doorgaan met bv?! Pffffff sowieso de hele dsg door drinkt ze de fles niet leeg. Ze heeft vndg echt niet 600 cc op....

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Mm geen idee Roos.. hier krijgen ze in totaal nog 500 ml melk.. misschien heeft jouw meisje ook niet zo heel veel behoefte meer?..

Lekker onderuit op de bank heerlijk. Wel jammer dat je niet fit bent en niet uit eten bent gegaan.

Ja hoorde er al van voor het sprongetje rond 8 maanden.

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Nou dametje had dus niet genoeg.... Net nog fles van 150 cc met 5 scheppen.....

Sophie nog steeds aan t slapen?!

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Dankje Linss

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Het lukt me echt niet om iedere dag te schrijven en mn hoofd staat er ook niet echt naar.
    Maar volgens mij hebben we dat allemaal wel eens? Want D waar ben je? Of weet jij dat Krul, dat jullie misschien wel appen??

Hier heeft dl oorontsteking en zijn iedere nacht 1,5/2,5 uur met haar op. Ze heeft denk ik ook wel honger 's nachts maar overdag gaat er echt niet meer in, dan moet er ook nog geslapen worden, kan dr moeilijk volproppen ;)

Roos, moielijk blijft dat he? Stoppen met bv.... Van te voren nooit geweten dat dat zo zou werken in een moederhoofd

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oh linss jij ook een spokend meisje dus.... :(
    Hoe is het nu gegaan?

Krul, valt t tegen om weer te moeten werken na de vakantie?

D, ik zag een leuk pakje voor je beeb bij de h&m :)
    Product Detail | H&M NL

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach jee armande, wat ontzettend zielig voor dl!! Hebben ze vaak veel last van.... Gatver!!! Dikke knuffel voor haar!!! En voor jullie ook pittig zeg om s nachts er zolang uit te moeten. Pfff snap dat je hoofd er niet naar staat om hier te schrijven.... Hopelijk knapt ze snel op. Heb je medicijnen voor haar?!
    Wann ga je starten met werken eigenlijk?!

Lins, is t goed gegaan met Sophie?!

Krul, weer aan t werk.... Zal wel ff pittig weer zijn na een heerlijke week vrij. Hoe gaat het nu met je knie?!

Leuk pakje idd armande voor zl van d!! Super stoer! Miss ook wat voor Daan?!

Pfff idd armande, ik vind het erg lastig om af te bouwen... Wil zo grag nog gewoon bv geven maar niet op deze manier.... Blijf de ochtend nog echt zo lang mogelijk geven, hopelijk stopt dat bijten. Ik heb veel tips gekregen door een vraag hierover te plaatsen op zp. Hopelijk helpt dat! Vanochtend echt bijten en ook trekken aan m'n tepel.... Pffff niet te doen. Maar ja, mag ook wel weer heel blij zijn dat het al zolang goed is gegaan, dat besef ik natuurlijk ook.

Wat een prachtige dag zeg. Net echt heerlijk lange wandeling gemaakt in t bos met m'n hond en dl. Het bos wordt zoooooo mooi in de herfst.

Heeft iemand toevallig ook de trip trap stoel van stokke?! Kwam er nl achter dat daar ook een tuigje voor is (meteen besteld!) dat wist ik dus niet. Veel veiliger!! Nu is het zitje gewoon echt te ruim en met een kussen erbij doe ik wel maar is gewoon echt niet veilig.

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He meiden! Alles goed hier hoor! Bedankt voor de felicitaties!
    Probeer wel bij te lezen maar van (uitgebreid) schrijven komt ook nie echt. Druk met 1001 andere dingen momenteel en op de een of andere manier heb k ook gewoon niet zo n zin meer om mee te schrijven.. Ti's er beetje ingeslopen.. Weet nie zo goed hoe ik t moet uitleggen.. Maar t is voor mij meer hoe t was of zo denk..
    Heeft meer met mijzelf te maken dan met jullie hoor..
    Moet er nu weer vandoor
    Licht t nog wel x toe!

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ok d, komt dat dan doordat je nu zwanger bent en wij niet?! Of zit je op een bepaalde manier in je vel?!
    Moet wel zeggen dat ik jouw geschrijf wel mis en ik zou het super jammer vinden als je niet meer of zoveel minder als nu komt schrijven. Maar goed, als je er geen zin meer in hebt, houdt t natuurlijk op, want je moet hier wel achrijven omdat je het leuk en fijn vindt.

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nee dat niet roos.. Dat houdt me nie tegen hihi
    T is meer dat we allemaal druk zijn met onze eigen dingen en sorres en t niet meer zo uitnodigend voor mij is om zoveel te schrijven als er soms n paar dagen amper wordt geschreven hier en we soms een voor een er dagen niet zijn door van alles en nog wat
    Vind gewoon nie meer zo als vanouds..
    Doordat we er vaker nie zijn missen we meer van elkaar en reageren weer ook nie meer op alles want dat is bijna niet te doen en dat is dan jammer als je een heel verhaal schrijft
    T is super leuk updates te lezen want ben begaan geraakt bij jullie een voor een
    En Ik neem niemand wat kwalijk hoor want ik begrijp ook uit eigen ervaring t dat t er gewoon soms niet van komt.. Zeker gezien de situaties die er spelen..
    Hoop ook echt dat t allemaal goed mag gaan met jullie n jullie geweldige kids
    Wil ook echt wel eens updaten met de tijd maar nie meer zo intensief als voorheen..daarvoor mis ik t groepsgevoel zoals in t begin teveel voor
    Weet niet hoe jullie t ervaren
    Maar t is toch steeds meer f snel n update van ieder z'n kant
    N dat is nogmaals fijn om te lezen zeker als t goed gaat met iedereen maar hoop dat ik t een beetje heb kunnen verwoorden!

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hier alles weer ok :)! Sophie ging weer normaal slapen en vanmorgen hebben ze ook lekker lang geslapen. Ook vandaag overdag is het goed gegaan..

Armande: wat ontzettend klote dat je meisje oorontsteking heeft. En vervelend van die gebroken nachten. Poe respect hoor. Ik zit al te klagen na 1 nacht! Beterschap met je meisje.

Roos: lijkt mij ook moeilijk om af te bouwen met bv als je dat altijd hebt gedaan. Is toch een intiem moment met je kleintje. Hier trouwens geen trip trap..

D ik snap je wel.. ik kan ook nooit heel uitgebreid reageren. Heb amper tijd voor mezelf thuis.. Ik kom thuis en moet koken, eten, kinderen eten geven, dan kids naar bed, ikzelf nog even op de bank en ook naar bed! Iedereen heeft het druk. Maar vind het nog steeds erg leuk om met iedereen te praten.

Deel Deze Pagina