Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He lins! Wat vervelend! Knap maar snel op hoor! Morgen fit zijn voor t shop festijn! Ja, heb ook zeker Veel aan jullie gehad! Echt! Ti's gewoon zo verkeerd binnengekomen heb ik t idee..
    Ik begrijp dat we allemaal minder tijd hebben
    Ik lag ook weleens plat of was dagen meer met z'n gezin bezig
    T hoeft ook ni Perse slecht te gaan als we er minder zijn
    Maar ervaar t gwn zo n gaf daarom eerlijk antwoord
    Had verwacht dat die ruimte er was

We gaan 7 nov naar de Dominicaanse republiek :)

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Heerlijk!! Groeit je buik al?

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Best wel! Zal foto plaatsen :)

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    M'n almost 16 Weeks pens

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wauw wat een buik alweer..!!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wel he haha gaat best hard
    Gelukkig maar
    Kan ik lekker uit Uitbuiken op vakantie zonder nog niet ontzwangerd te lijken :p

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nou kennelijk dus wel op deze manier.
    Ik dacht ook dat het bijzonder was wat we deelden met elkaar. Maar kennelijk stelde dat niet voor iedereen zoveel voor. Als je niet eerlijk kunt zijn over wat je voelt en vind...

Een slotje opzetten? Er is zoveel persoonlijks geschreven, misschien is het maar beter als er een slotje op komt en het topic verwijderd wordt dan? Dtje, dat moet jij dan doen he want jij bent m gestart.

En meissie prachtige buik ;)

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    True Krul,
    Heb j helemaal gelijk in..

T gaat jullie goed meiden, en zo jullie prachtige kindjes!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden,

Nu vul je het verkeerd in krul, want dit forum is wel degelijk bijzonder voor me met wat we allemaal deelden!!! Natuurlijk onzin om te denken dat dit voor ons niet zo was. Deze week heel veel aan dit forum gedacht juist... Mis het enorm!! Mis het delen met jullie en het gezellige geklets. Heb deze week veel nagedacht of het weer 'als van ouds' kan worden hier. Geen idee eigenlijk.
    Tuurlijk is het belangrijk dat jullie eerlijk kunnen zijn, maar ik kan gewoon niet helemaal bij jullie gevoel. Tegenstrijdige verhalen wat het onduidelijk maakt. Komt denk ik doordat het via tekst gaat en het voor jullie duidelijk is maar het lezen ervan is toch echt anders voor ons. Als we elkaar waarschijnlijk gewoon zouden spreken zou het wel duidelijk zijn denk ik. Dat is het nare van woorden op papier (en in it geval op een forum ;) )

Wil eigenlijk het liefste doorschrijven hier maar dan niet steeds het gevoel hebben of ik niet te weinig reageer oid. Gewoon ongedwongen, dat zou fijn zijn!

Weet ook niet wat jullie daarvan vinden.

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi meiden
    Ik sluit me aan bij roos.
    Ik vind het ook erg jammer en mis het deels ook. Maar vraag me ook af of het weer zoals het was kan worden.
    Zou ik leuk vinden hoor daar niet van...
    Maar mij is gewoon niet helemaal duidelijk wat er nu precies "niet goed" was.
    We moeten vooral blijven schrijven, jullie snappen dat we allemaal soms andere dingen aan ons hoofd hebben, maar vervolgens vinden jullie het niet leuk als ik/we niet juist/genoeg reageren.... (Niet reageren is niet goed, alleen lezen wat nog wel lukte was dus ook niet goed, maar ik kwam ten minste wel)
    Helaas speelt er voor mij meer dan alleen dit forum, daar heb ik mijn handen al vol genoeg aan. Dan komen de afgelopen berichten nogal rauw op mn dak.
    En ik weet zeker dat het appen wat D en krul samen doen hier een aandeel in heeft.
    (En met alle respect, ik kan me dus echt niet herinneren iets gelezen te hebben van krul die iets spannends ging doen in de vakantie, want dan had ik daar zeker op gereageerd)

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik weet nie hoe ik t nog anders kan uitleggen dan ik t al heb gedaan in een van m'n eerste berichten
    Heb begrip dat de situaties die er spelen er toe leiden dat jullie minder vaak/veel schrijven maar dat heeft er bij mij toe geleid dat ik nie meer gemotiveerd ben dagelijks hele verhalen te doen
    T wordt immers soms pas na dagen gelezen en er wordt soms ook niet op gereageerd
    En zoals ik al zei dat is soms ook geen doen maar dat werkt voor mij dan minder motiverend en daarmee heb ik de vraag waarom ik minder vaak en veel schrijf naar mijn idee beantwoord
    Ik gaf aan dan liever eens in de tijd te updaten dan nog zo regelmatig te komen.. Dat is hoe t is niet meer niet minder
    En eigenlijk is t voor mij al nie meer zoals t was
    Omdat we dus nu minder vaak hier (kunnen) zijn
    Dat is toch gewoon logisch? Heeft niks met onbegrip voor situaties te maken
    Heb gewoon dan minder zijn zo intensief te schrijven
    En deel ik iets vaker aan krul op de app omdat je dan toch je response
    Heb..
    Wil ook heus wel blijven schrijven maar zal niet dagelijks schrijven
    Ga overigens donderdag op vakantie voor 12 dg dus dan Benk er zowiezo niet..

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Als jij en krul nu alleen maar het gevoel hebben om hier een 'update' te schrijven dan is voor mij de charme van dit forum weg. Juist soms al die reacties en verhalen vind ik heerlijk en hoe het de laatste weken was, vond ik geen probleem. De meningen zijn gewoon verdeeld. Voor mij zit het er niet in dat het anders wordt dan hoe het aan het einde was, dus de vraag aan jullie is (d en krul) of jullie dat nog zien zitten, anders houdt het (helaas) denk ik op. Ik weet dat armande nog wel zo door wil gaan zoals het was en lins volgens mij ook?!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik vond het altijd wel gezellig en fijn elkaars verhalen te lezen. Ik weet dat ik ook niet veel schrijft, maar vinr het wel fijn alles te lezen.

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
  15. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoe is t met Daan en Sophie? Trek je het werken nog een beetje? Kreeg Daan nou ook een tandje? Zijn ze lekker aan t eten? Kortom, hoe gaat het daar? :)

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Goed! Gisterenavond ging wat minder. Beide huilen rond 00.00.. geen idee wat er was, maar wel tijdje op geweest. Daan krijgt twee tanden tegelijk. Bikkel haha.
    Hoe gaat het met jouw meisje? Vandaag ook nog lekke band vd auto dus baaldag en nu erg moe..

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    D, ik wil je een goeie reis en fijne vakantie toewensen. Hopelijk een goeie vlucht met zl! Veel plezier en je hebt een mooie buik al!

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik sluit me aan bij de woorden van armande: fijne vlucht, ook met zl, hoop dat je je goed voelt verder en echt al een erg mooie buik zeg! Geniet!

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik wil ook blijven schrijven hoor meiden...ik vind het ook echt niet leuk zoals het gegaan is. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen om niet meer over jullie en jullie beebjes te lezen. Zoveel gedeeld...

@Linss: wauw bikkel die Daan haha! Zo heel veel last heeft hij er ook niet echt van he?! Gaaf hoor, hoop dat dl hetzelfde heeft!
    Maar al 9 maanden en nog steeds niets te zien :(

Enig idee waar het aan gelegen heeft dat ze zo laat aan het spoken waren? Wel heavy he want zelf ben je na een werkdag ook gesloopt. Ik wel iig!

@Armande: hoe is het met dl? En je werk? Volgens mij al begonnen toch? Is het te doen?

@Roos: dl daar ook nog geen tandjes?

Mijn meisje is zoooo verkouden, sinds zaterdag al. Zo zielig voor dr, maar ook wij worden er helemaal gek van. Echt slapeloze nachten, ze moet echt bij me in slaap vallen in mn armen en vecht er zo tegen en ze wordt zo vaak wakker. Geen wonder als je hoofdje vol met snot zit...
    Neusspray en een halve ui naast dr bed, het wil allemaal nog niet helpen. Ik zuig heel wat snot weg elke dag maar ze vindt dat zo erg dat ik dat ook zielig vind om steeds te blijven doen.

Ik heb nu jouw "receptje" opgezocht en het doorgespoten met een spuitje, maar het pruttelt daarna gewoon nog steeds in dr neusje. Ze slikte heel veel door, maar volgens mij zit het gewoon nog steeds vol. Ik kan het niet twee keer achter elkaar doen of wel? Vind het zo sneu ook...Niets helpt gewoon, bah...

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lins, hoe is afgelopen nacht gegaan?! Gebroken nacht icm werk is pittig hoor...
    Jee, Daan gewoon 2 tandjes tegelijk, wat zielig voor hem zeg!!

Nou krul, hier ook nog geen tandje te bekennen....

Wat ontzettend vervelend dat ze zo verkouden is... Hoe doe je dat spuiten precies?
    De bedoeling is iig als volgt:
    Je neemt een waterspuitje en die vul je met 2 cc zoutoplossing (1 theelepel op 250 ml kokend water en dat afgekoeld).
    Dan zet je haar goed rechtop bij je op schoot. Het ene neusgat druk je goed dicht rn je zet de spuit in haar andere neusgat. Dan spuit je met zoveel mogelijk kracht in 1 keer t water erdoor. Dan is t ff slikken rn dsn loopt t ook nog eens uit haar neus. Dsn t andere neusgat. Heb je het idee dat t niet perfect ging dan kan het best nog een keer. JE mag het best vaak doen hoor, op heel natuurlijk basis.
    Als je het goed doet is echt de neus even helemaal leeg en dat is voor het slapen gaan en eten en drinken erg handig.
    Niet raar als het weer volloopt want ze is tenslotte verkouden. Het matras bij g hoofd ietsje hoger kan ook wat schelen.

Succes!!! Hoop dat ze snel opknapt, zou voor jullie allemaal fijner zijn!!

Deel Deze Pagina