D wat leuk om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat zoonlief het zo super heeft gedaan.. kruipen etc komt vanzelf. Hier alleen tijgeren tot nu toe. Zag in zwembad echter een kindje van 8 maanden die al kon kruipen en zich optrekken etc. Maar ja de een is snel met de motoriek en de ander op andere vlakken. Hier is Daan ook dol op eten. Gisteren uit eten en hij trekt gewoon aan je arm zodat het eten dichterbij komt. Hier willen ze met kerst ook uiteten, al zie ik dat niet zitten.. Roos lijkt me ook zwaar om dag extra te werken nog.. Ik vind het soms ook echt zwaar. Krul poe dat lijkt me niet makkelijk 10 kg afvallen.. moet dat perse van de gyn? Ook beslissen qua rooster van je werk, moeilijk hoor.. Ik ga ook niet terug naar 3 dagen, ook gezien de financiële situatie. Armande wat rot zeg!! Hoop dat het snel allemaal weer beter mag gaan.. Ik geef ook korstjes. Meestal geef ik de korstjes in de hand. Verslikken zich niet heel veel.
Idd d, soms hebben gewoon echt de tijd of de puf om hier te schrijven, dat is nou eenmaal zo! Fijn dat de verkoudheid al minder aan t worden is. Hoe is het vandaag? Geven je schoonouders gewoon al de rijstkorrels? Wat geef je dan bv los van het eten? Ik vind dat ook niet fijn hoor dat geprop, doet dl ook vaak met banaan, enorm grote hap. Toch wil ik het haar wel leren doceren maar ik blijf het ook heel eng vinden.... Maar uiteindelijk moet ze ook gewoon zelf leren happen en dat ze de happen niet te groot moet maken, dus ik laat haar wel zoveel mogelijk afhappen. Ik heb jam van zonnatura! Gaat goed nu weer met ml, tijdens het verrasingsweekend van hem hebben we heel goed gepraat en nu merk ik dat hij soms echt bewust tijd voor dl en voor mij neemt. Heb het nl bij hem neergelegd, wil geen vriendin zijn die hem regels oplegt en heb gezegd dat het ook uit hem moet komen om bij mij en bij dl te zijn! En dat werkt gelukkig! Jee wat gaat t toch snel d! De 20 wk echo alweer! Spannend!! Al weer op de helft richting de bevalling! Klinkt allemaal heerlijk lins! Wat leuk dat zwemmen en dat de kids zo goed hebben geslapen, wauw! Wel vervelend dat het een ziekenboeg is nu....hopelijk knappen jullie snel op. Wat betreft de slaapjes, bij mij werkte het maar wil idd niet zeggen dat het bij jou ook werkt. Elk kind is anders., gewoon kijken naar wat jij denkt wat zal werken. Komt vanzelf. Wat raar dat je niet meer mocht geven zeg! Wel erg streng advies en ook anders dan weer bij mij en wat ik lees op internet. Daar zeggen ze minimaal 600 ml. Maat wat je zegt, zolang ze goed groeien, plasluiers hebben en goed slapen is het allemaal wel goed!
Idd lastig met dat beslissen van t werk krul.... Zo lastig ook om onder druk te moeten afvallen. Is de gyn idd zo streng en moet het min 10 kilo zijn? Woe gesprek over die extra dag werken. Gaat in ieder geval anders worden. Ben benieuwd!
Leuk om te lezen dat jullie ook zo genoten hebben lins! Benieuwd naar de foto's! Jammer dat jullie t ook afsluiten met n verkoudheid! Hier gaat t de betere kant op. Zl lag er voor half elf in maar was tussen 3&5 aan t spoken.. Tres vermoeiend want ik kon ni slapen tot tegen drieën en dan val j bijna weg hoor j m.. Maar goed iig uitgeslapen n redelijk fit Zl rond twee naar opa n oma gebracht Hij komt daar graag. Ze zijn continue met m bezig en dat vind ie geweldig. F een en ander in huis gedaan en nu lekker Satc kijken op bed, lekker broodje op etc Doet je meisje nog zwaaien roos? Probeer m t ook te leren. Benoemen alles wat hij en wij doen en vind t zo geweldig dat ie in z'n handjes klapt als wij zeggen; handje klap Hij doet t ook uit zichzelf. Zo lief. Hij is er zelf ook trots op Bedankt voor je reacties op m'n foto's roos! Ze zijn leuk he! Hij heeft heerlijke spek beentjes idd nam nam Fijn dat t beter gaat tussen jou n ml! Waar heeft ie je mee verrast? Lekker f quality time gehad! Geef hier broodkorstjes wel in t handje. Dat doseert ie goed en spuugt ie uit of graait ie uit z'n mondje als t te veel is. Maar dat sabbelt ook lekker snel weg ntl. Zo n Rijstwafeltje propt ie in 1 x naar binnen dus dat durf ik nie meer zo goed. Hier ook zendium voor t poetsen! Wat ruikt dat lekker he. Zl smikkelt er van Gelukkig mogen ze t doorslikken krul, daar is t op gemaakt. Tijdens de vakantie heb k t gelaten omdat doe boven Hoektand doorkwam, maar nu poets ik ze alle drie. Die andere Hoektand duurt ook ni lang meer Grappig, j zou toch eerst de bovenste middelste verwachten Succes woensdag met je gesprek roos. Thx Voor de tip Mbt de jam. O n nav je vraag bij de foto's, we hadden onze eigen wagen mee Kon mee tot de gate. Tot 10 kg is t gratis. Om die 1.7 kg extra deden ze nie moeilijk gelukkig. Vond erg fijn om m'n wagen mee te hebben vanwege die zit en ligstanden ivm eten en slapen.
Ik kan het altijd proberen als ze weer beter zijn . Ja gek al die verschillende adviezen. We zien donderdag wel weer . Ben net gevallen. Enkel omgezwikt.. fijn. Ach ja komt goed
dtje, klinkt als een relaxte middag! Fijn. Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Weer veel eetbuien? nog erg moe of is het al een stuk minder? Oh, I love spekbeentjes!!! vind ik zooooo schattig wat super he dat hij nu klapt. Dat doet dl idd ook alleen dan nog niet klappen in haar handjes maar ze klapt tegen mijn hand aan of op de tafel ofzo. Zwaaien doet ze af en toe, heel raar, dan doet ze het een paar dagen echt elke keer en dan ineens doet ze het weer niet .... jee d, al 3 tandjes! idd andere volgorde dan je zou verwachten! he bah lins, wat balen van je enkel zeg!!! hoe gaat het nu?? is het ook dik?
Met m'n zwangerschap gaat t prima Alsof ik nie zwanger ben soms Lig nog best vaak op m'n buik te slapen De ergste moeheid was idd na 16 wk voorbij, stukken fitter en ook met m'n hoofd gaat t goed.. Heb eigenlijk nie zoveel eetbuien, ook nie in t begin.. Bij zl was dat wel anders. Kon wel heel de dag door eten! Weet nie hoe t komt. Snaai wel hoor, maar nie egt als anders.. Zo begon t hier ook, klappen op dingen en op onze handen idd Leer m klap klap op dingen en handje klap in z'n handjes Hihi Jeetje lins! Hopelijk valt t mee met de pijn? Ga zo je foto's bekijken roos! Ik ben ook weer bij met uitzoeken van foto's van zl Moet ze alleen nog f bestellen, ook vd vakantie Wil ook nog n apart digitaal vakantie album maken Tot later!
Heb meteen ijs op mijn enkel gelegd en gaat goed nu. Zou wat zijn als ik wat breek. DAn is er paniek in de tent. Roos die gele zwemband heb ik bij babydump gekocht . Was 5,95. Ideaal. D wat vervelend dat hij zo spookte in de nacht. Sophie ook vannacht doordat haar neusje helemaal verstopt was. Uiteindelijk heb ik haar naast me in bed gelegd en neusje gesprayt en toen ging ze slapen. Nu hoor ik haar ook weer zo nu en dan. Ze had ook koorts, dus zetpil gegeven. Hopen op een rustige nacht.
Thanks lins!! Idd breken moet je helemaal niet aan denken!!! He bah wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft zeg!! Hoop dat ze lekker slaapt en snel opknapt. Heerlijk dat je je zo goed voelt d!! Voel je al beweging in je buik? Verrassing van ml was een dagje en nachtje weg met z'n tweeën
Leuk zo'n album bijhouden he?! Eerste plakboek is hier vol. Ik ben nu gestart met digitaal album ook. Slaap lekker meiden en hopelijk jullie beebs ook!
Zou wel in die albums van jullie willen neuzen hihi Hoop dat Sophie lekker slaapt vanacht linss! N jullie daardoor ook ntl! Zl lag er iets na tienen in.. Fingers crossed Ga ook n poging wagen! Leuk roos! Knap j van op he, even er tussenuit Nog steeds twijfel mbt voelen van beweging Zijn t m'n darmen of toch de beeb Bij zl had ik rond 19/20 wk m'n eerste klopjes Wacht vol spanning! Trusten meiden
Ik weet al niet meer wanneer ik voor het eerst wat voelde.. volgens mij ook rond de 20 weken ofzo. Sophie was gisterenavond ieder uur even wakker. Van 1.30 tot 6.15 geslapen en toen zat ze weer helemaal dicht. Neusje weer schoon gemaakt en weer even bij mij en bed en geslapen tot 7.45 . Daan lijkt er minder last van te hebben. Die slaapt gewoon normaal, zijn neus is ook minder verstopt. Koorts van Sophie is gezakt tot 38 dus dat gaat goed. Ze speelt ook gewoon, gisteren ook.
Oke lins, rond dezelfde tijd dus Kan al eerder, zeker bij de tweede. Maar toch weet ik t nie zeker hoor. Soms denk ik jaaaa maar dan is t al weer weg en denk ik nee, zal t toch nie zijn geweest. Fijn dat de koorts is gezakt en ze toch nog flink stuk heeft geslapen Vervelend die verstopte neusjes Zl heeft tot rond tienen geslapen Hoorde m vanochtend vroeg wel ff maar ging terug slapen gelukkig Hebben lekker geslapen en zelfs weer ongestoord n film gekeken So progress Hoe gaat t met je voet?
Goed , voel er niks meer van gelukkig. Hier gaat het ook wel de betere kant op met de kids. Neusjes worden steeds vrijer en heb het idee dat het echt los komt nu. Loop hele tijd met zakdoeken achter ze aan haha
Fijn lins dat het weer goed gaat met je enkel! Wat sneu voor Sophie, en wel pittig zoveel wakker. Hoe is het nu met de koorts? Hoop dat ze lekker slaapt. Wel fijn dat Daan er niet zoveel last van heeft. Dtje,jij en zl weer helemaal fit?! Ik voelde dl al met 17 wk en met 18/19 wk al aan de buitenkant en ml toen ook (even opgezocht). Maar dat is heel vroeg en kwam (volgens vk) dat ze heel hoog lag en placenta er niet voor (die lag wat hoger). Volgens mij krijgt zl jouw ritme (laat slapen en tot laat blijven liggen ) Thanks d, ben benieuwd morgen!