Koorts is helemaal weg. Ben benieuwd Nasr de nacht. Ik ga ook eens terugzoeken wanneer ik de eerste bewegingen voelde.. Ga nu lekker slapen . Morgen tandarts... Bah
Ah bah. Succes lins! Heb j trouwens de foto's van zl gezien op vakantie? Zijn leuk! Slaap lekker allemaal meiden! Hier sliep zl om 21 maar is nu al weer half uurtje wakker. Hij is rustig maar t lukt m nie terug in slaap te vallen.. Hopelijk gaat t nie heel lang duren want waren goeie film aan t kijken
Zl had VNV een kleine beetje snot weer maar nie noemenswaardig Ik heb nog wel veel snot.. Maar voel me wel goed, thx Wow dat was vroeg! Gaaf! M'n placenta lag er juist voor en erg laag. Weet nog dat ze met de 20 wk echo daar toen naar wilden kijken of t omhoog was getrokken, en dat was t. Denk dat ik daarom de bewegingen dan idd pas laat voelde. Hij lag ook laag verder. As vrijdag naar m'n beebje kijken, wordt t weer n stuk echter!
Shame on me.. had ze nog niet gezien. Las namelijk dat de lader van je laptop kapot was en daarna waarschijnlijk overheen gelezen. Leuke foto's en zo te zien vond zl het geweldig. Hier slapen de kids nog. Goede nacht gehad, niet wakker geweest
Haha geeft Niks Klopt dat ie kapot is. Inmiddels vier versleten Ongelooflijk. Naja we zijn weer online Fijn dat de kids lekker hebben geslapen! Hier was ie tussen 11&12 aan t spoken maar erna tot 10 geslapen Heb alleen vandaag echt geen energie, ben gesloopt, bah
Linss: fijn dat de koorts weer weg is! Is het goed gegaan vannacht? Succes bij de tandarts! Maar miss ben je al geweest?? Roos: succes met jouw gesprek vandaag! Hoop dat er een mooie passede oplossing gevonden gaat worden en je toch minder hooi op je vork kan nemen! Dtjee heel snel zul je de beeb voelen hoor meis! Sterkte vandaag schat. Hopelijk voel je je snel beter! Ik heb globaal terug gelezen, kom vanaaf of anders morgen weer verder reageren. Ff vraag aan Roos: Roos gisteraaf hadden we best wat aardappelen en bloemkool over. Ik heb er een prakje van gemaakt en twee porties ingevroren voor dl. Jij vriest toch ook in of niet? Is de eerste keer dat ik het nu doe. Kan het zo wel? Het was al goed gekookt allemaal, kan ik het dan wel nog in de vriezer doen en opwarmen als ik aan dl wil geven of kan ik het beter weggooien? Fijne dag meiden en tot snel!
Very emo!! Zoooo een mooi nummer! ! Marco Borsato en dochter Jada - Samen Voor Altijd (bij RTL Late Night) - YouTube
O god Vanaf de eerste zin natte ogen.. Net m'n Make up gedaan ivm visite thx krul hihi Luister m een andere x af anders is t gedaan
Heb dik uur bij de tandarts gelegen. Au au nu, maar tijdens boren etc niet . Kinderen wilde gewoon doorslapen daarnet.. was ook wel een rare dag. Ze werden zo laat wakker dat ze de fruithap pas vanmiddag hebben gehad en avondeten tegen 6. Daarna vielen ze in slaap rond 7 en niet meer wakker te krijgen . Toch maar even wakker gemaakt en fles gegeven en terug naar bed. Morgen consultatiebureau. Geen zin in. Bah die verplichting altijd. Haha rest van de dag alleen met de kids.
Wat een geweldig liedje krul. Ben sowieso gek van Marco. Deze is ook weer toppie. Toen ik nog zwanger was vond ik slaap maar een mooi nummer. CB was goed. Arts heeft ze we bekeken en goedgekeurd haha
Fijn dat alles goed was lins! Hoe groot en zwaar waren ze ?? (Ben nieuwsgierig 😊 ) Idd mooi liedje krul! Zag m laatst al langskomen op fb.. Haha d, hormonen doen dan veel met je he?! Merken jullie wat dat betreft ook , dat sinds je moeder hebt je bepaalde dingen nog meer aantrekt/emo maakt?! Op m'n werk nu al paar x casus meegemaakt die zo schrijnend is dat ik echt tranen in m'n ogen krijg (gelukkig zien de ouders dit meestal niet). Moest laatst ook cursus kindermishandeling doen, nou pffff niet te trekken sommige verhalen!! Blijft naar he die tandarts... Krul, ik prak idd die hapjes en vries het dan in kleine bakjes jn. Ik doe niet anders. Maak 1 keer in de week ofzo 2 of 3 verschillende hapjes en dan vries ik een aantal porties in. Dtje, morgen echo!! Spannend hoor!! Gesprek ging heel goed. Er komt nou iemand anders die alle dagelijkse dingen gaat doen en ik ga alleen nog grondige analyse maken, adviesrapport maken en wat trainingen geven. Dat is dan niet structureel 1 dag in de week meer Gisteren heerlijke film gekeken: de wedding planner! Blijft leuk om te zien. Nu lekker expeditie robbinson kijken!!
Hoi meiden Even melden dat we hier uit ons dalletje aan het klimmen zijn Zie dat er heel veel geschreven is (logisch natuurlijk) heb niet bijgelezen hoor... Tis wel de bedoeling dat ik weer kom schrijven...
Wat goed te lezen dat jullie de goede kant op gaan armande.. lezen snel meer van je Roos wat fijn geen extra dag meer. Goed dat je taken zo verdeeld zijn.
Haai meiden Kom ik op de valreep ook nog even! Was ontzettend aan het stressen omdat ik heel de dag in de weer ben geweest om kerstfotos te maken van dl voor een zelfgemaakte kerstkaart Uiteindelijk was ik er goed klaar mee (en dl ook ) en heb ik gewoon een selectie gemaakt. Anders blijf ik maar twijfelen en leuren en ik heb nog meer te doen Het is een drieluikje geworden. Een hele zooi besteld, maar 3,95 per 10 stuks nu bij Wij fotoservice. Zal m nog wel in mn album plaatsen komende dagen. @Roos: nou wat fijn om te lezen dat het beter gaat met jou en ml! Leuk zeg zo een nachtje en dagje weg samen! Waar zijn jullie naartoe geweest? Lekker hotelletje?? Heb je ook echt nodig, even weg en man en vrouw zijn. Even uit die ouderrol. Ik wil ook nog steeds Nou super zeg dat het gesprek goed gegaan is en je niet meer elke week 1 dag bezig bent met het project! Goede oplossing zo! Oh ja hier ook zoveel meer emo. Om de stomste dingen ook. Zeker ook wbt vreselijke verhalen, wat kinderen al niet moeten meemaken op jongen leeftijd maar ook om doodsimpele dingen kan ik emo worden haha. Negen maanden ontzwangeren zitten er nu ruim op. Vraag me af of het nog verdwijnt of dat ik voor altijd zo emo blijf Oh mooi zo dus ze kan het bloemkool prakje gewoon eten uit de vriezer. Ontdooi jij het eerst? En hoe verwarm je het? Magnetron of au bain marie? @Linss: ooh wat hebben jullie het leuk gehad in CP! En je kindjes zo genoten en ook zo flexibel! Wat goed van ze! Vaak zijn ze toch flexibeler dan wij denken he Overal gwn slapen, jeetje! En leuk is dat he, het zwembad! Hihi Daan een echte waterrat! Dat wordt vaker gaan Linss! Wel zonde dat ze dan weer een verkoudheid hebben meegekregen he. Elk van onze beebjes hebben het al gehad inmiddels! Echt de tijd ervoor. Gelukkig zijn ze snel opgeknapt! Daan is wel een bikkel he! Lekker lang en flink, kopje onder, gewoon goed slapen door zn verkoudheid; geweldig! Gelukkig je enkel niet gebroken zeg, moet je toch ook niet aan denken! Flink gegroeid je kids! Super! Hebben ze prikjes gehad ook? Ik moet over drie weken eindelijk weer en krijgt ze weer prikjes. Zo dat is ook een lange zit geweest bij de tandarts! Hoeveel gaatjes had je?! Pijnlijk! @Armande: jeeh dat zijn positieve berichten! Gaat het met dl ook de goede kant op?? Ik hoop het wel! Hopelijk tot snel!! @Dtje: aaah morgen uitgebreid beebje kijken! Zo leuk! Hopelijk is alles goed! Maar daar gaan we gewoon vanuit! Wie weet krijg je wel een paar flinke trappen van m tegen dat echoapparaat! Mooie fotos spammen he Wbt afvallen: ja die 10 kg moet echt. En eigenlijk nog meer Wel een druk ja...en eigenlijk had ik gehoopt dat dat me zou helpen, maar echt lekker gaat het nog niet. Maar goed...in de hoop dat ik toch ergens ooit een spontaan eitje uit mezelf heb, wordt er regelmatig gekleurd Wil echt geen kans missen Ik duik mn bed in. Truste meiden!
Wauw lins, wat groeien ze goed!!! Super zeg!! Ik laat het idd ontdooien maar vergeet het wel eens uit te halen hoor... Ik verwarm het sltijd in de magnetron, lekker snel! Nou krul, spontaan zou natuurlijk wel het aaaaaaaller mooiste zijn. Pff echt lastig om te moeten afvallen. Hoedoe je het nu dan? Slaap lekker!