Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En ze zijn prachtig! Echt heel leuk gedaan! Je hebt me op ideeën gebracht!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeetje wat n zit lins! Heb je er vanacht veel last van gehad? Hope not!

Ah wat n lekkere kinders heb je toch ook! Zo n leuk stel! Ze doen t super he?! Top!

Nou fijn zeg roos! Hopelijk gaat t je ontlasten!

Herken dat hoor! Heb t heel sterk.
    Alles komt anders binnen.. Hoe simpel ook..
    Its a life changing thing, being a mum..

Morgen update ik na de echo
    Hopelijk met mooie plaatjes
    En als ik kerstfotos heb gemaakt plaats ik ze

Good night for All of u

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    D, hoe laat moet je vndg??! Ik duim!!

Bijna weekend krul en lins!!

Ohw heerlijke dag in t vooruitzicht!! Ga vanmiddag en vanavond naar de sauna met een vriendin. Echt ff meidentijd samen waar we veel te weinig aan toe komen. Heerlijk alleen maar kletsen, badderen/stomen ed en lekker eten en drinken. *zucht*.... Wel even slikken om in m'n nakie rond te lopen want ik ben nog echt niet tevreden over m'n lijf... Kan maar niet sporten.... Mag niet van de fysio... Te belastend allemaal. Moet nu afwachten of t stoppen met bv van positieve invloed is en oefeningen doen (blehhhhh). Mag alleen wandelen (kan ook niet lang want doet al veel pijn...) fietsen en zwemmen. En mijn vriendin heeft zo'n mooi getraind lijf weer na 2 kids.... Hoop dat ik dat ook ooit weer krijg. Maar goed, wel een super heerlijk meisje gekregen natuurlijk dus het is even niet anders!

Meiden fijne dag!!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Beebje is helemaal goedgekeurd en gezond!
    Bijna een half uurtje naar m'n beebie gekeken
    Overduidelijk n jongen! Alles zit erop n eraan! :) alles doet t!
    Ben opgelucht.. Je hoopt zo dat alles goed is en gaat er ook n beetje vanuit na eerdere goeie echo's maar t kan toch anders zijn
    Was bang omdat k best vaak m'n Meds heb gebruikt
    Maar gelukkig heeft t niks aangericht So far

Heel veel plz roos
    Zo n dag hebben we allemaal wel eens nodig!
    T zal je goed doen! Wees trots op je lijf! J hebt n prachtig kind gebaard!
    Jij bent haar tempel
    Niks om voor te schamen lieverd!
    Een dag wordt t weer helemaal naar je zin!

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Krul.. vervelend zeg dat je 10 kg MOET afvallen, lijkt me niet erg makkelijk.. Hoop dat er nog spontaan een eisprong voor je komt en niet de hele MMM weer in moet..

ROos wat leuk sauna met je vriendin.. Ach we zijn pas 9 mnd na de bevalling, en je kunt/mag niet sporten.. Ik zie er ook nog niet uit zoals ik wil, maar ja komt vanzelf wel weer. Veel plezier!

wat fijn D dat alles goed is met je kleintje.. Wat een mooi plaatje weer!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx linss

Heb t kerstkaartje geplaatst n een paar leuke van vanmiddag

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe was je middagje en avondje weg roos?
    Genoten?

Hier VNV naar de Mac n bios maar wel de vroege film omdat zl nu tussen half tien en tien erin ligt en bij oma zie ik dat niet gebeuren omdat ie t daar veelste gezellig vind :p

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ooooooo d wat een goed bericht!! Fijn!! En nu dus ect zeker weer een jongetje :) super leuk! Spannend als je er dan naartoe gaat he?! Want je hebt toch ook de gedachte 'hopelijk is alles goed'.
    Ik ga zo je foto's bekijken!!
    Naar welke film zijn jullie geweest?! Was hij leuk?
    Je hebt je meds al een tijd niet hoeven gebruiken toch?!

Krul, lekker van je weekend aan t genieten?

Lins ook?!

Armande, hoop je snel weer te spreken en hoop dat t goed met je gaat!

Sauna was eht super heerlijk en gezellig. Echt even bijkomen dan. Gisteren eerste Sint feest van dl. Was ook echt super! Zal ff foto plaatsen. Ze vond alles leuk en ook al die aandacht. Telkens als Sint aan t praten was ging ze heel hard brabbelen, echt iedereen moest telkens lachen. En ze ging van arm naar arm en vond het allemaal best (wel bekenden hoor!).

Straks naar m'n moeder waar m'n oma is.zo leuk hoe trots ze altijd is!

Jullie nog plannen voor vdng?

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Roos wat leuk dl bij sinterklaas!! Ik ga zo even naar je foto's kijken! Fijn dat je het goed hebt gehad met je vriendin in de sauna..

D lekker avondje gehad?

Hier hebben we gisteren een fotoshoot gehad met de kids. Ik had deze gewonnen via facebook.. Binnen 2 weken krijg ik een cd met de foto's, ben zo benieuwd..

Heb zelf vanmorgen kerstfoto's geprobeerd te maken, maar er is er maar eentje leuk. DIe heb ik in mijn album gezet. jeetje wat een gedoe om twee kindjes goed te laten zitten en de muts op te laten houden haha..

Ik heb ook het schema vandaag een beetje omgegooid..

8 uur fles pap
    9.30 - 10.30 slapen en daarna lekker badje
    11.00 fruithapje
    12.30 brood met diksap (daan drinkt zo'n 80 ml hiervan, sophie drinkt maar een paar slokjes)
    13.30 helemaal uitgeblust naar bed!

Nu nog niet wakker, maar dat duurt niet lang meer denk ik.
    De 90 ml melk heb ik nog niet gegeven omdat ik het anders wel veel vond worden op de ochtend.. De melk geef ik straks met een koekje ofzo.. En rond een uurtje of 5 gewoon het avondeten. Ben beniewd of we dit kunnen aanhouden zo.

ik zit lekker relax op de bank. Heb nergens zin in vandaag. Morgen weer werken na 2 weken vakantie te hebben gehad, bah!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kom straks f schrijven ben ff op visite :) leuke foto's meiden!

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Aaaah even ego!

Dl krijgt eindelijk tandjes :D

Twee dgn geleden een wit puntje maar dacht niet dat t wat was want voelde nix. Nu twee duidelijke streepjes en eentje is er al n beetje uit want die voel ik al :D dl zit nu ook steeds met dr tong te voelen haha

Eindelijk :D

Roos: Ik Had vrijdag of donderdag een stuk geschreven en gevraagd hoe jij eten van dl bereidt als t uit de vriezer komt! Wil weten hoe jij dat doet :)

12. sunshineS1976

#4672 sunshineS1976, 1 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2013
    Ff snel via tel:

@linsd: he wat een goed schema zo! ! Ziet r echt top uit, houden zo! Oh gaaf een fotoshoot!! De mooiste wil je wel met ons delen he als je de foto's hebt? ! Zullen allemaal geweldig zijn! Die profs weten wat ze doen!
    Haha moeilijk he om zelf leuke foto's te maken, zkr als je n bepaald idee in je hoofd hebt.
    Ash sterkte morgen met werken. Went snel genoeg weer (helaas) .

@dtje: jeeh gefeliciteerd schat dat beebje door de keuring is gekomen :D
    Over de helft gwn, bizar zo snel! kijk uit naar je bericht dat je straks de eerste echte svhop van beeb met volle overtuiging komt melden :D

@roos: heerlijk sauna met je vriendin! Dat is echt genieten! sluit me aan bij linss wat ze zegt over je lijf. Negen maanden geleden kind op de wereld gezet; we kunnen r niet allemaal uit zien als Doutzen kroes twee maanden later...
    Komt vanzelf weer in orde, denk het reuze mee valt. Maar ik vind dat veel slanke vrouwen zeuren :p

Oh leuk dat dl sint zo leuk vond, , heerlijk die aandacht!
    Was t leuk bij je moeder en oma? ?

13. sunshineS1976

Oh btw:

Wat moet ik invullen in de boekjes wanneer eerste tandje is. Nu vandaag of pas als het echt helemaal Door en groot is? ?

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Vandaag denk ik... Ik zet ook steeds de datum van de keer dat ik het als eerste opmerk. Geweldig krul dat ze tandjes krijgt. Heeft ze er last van?

Foto's deel ik zeker. Heb er net een paar met kerstmuts in me mail gekregen, die upload ik snel als ik op de laptop ben .
    Eest moet ik helaas tijdje op wachten..

15. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Jaaaaaaa en gewoon ook meteen 2 tandjes!! Loopt ze voor op mijn dl hoor :) ik zal ook vndg de datum invullen hoor!
    Had gereageerd hoor (pag 466) maar heb je vast overheen gelezen.
    Ik maak idd altijd meerdere porties, prakken, af laten koelen, even in de koelkast en dan in de vriezer in van die kleine bakjes. Ideaal!! En nu doe ik altijd stukje groente er bovenop wat ik niet prak, voor in haar vuistje.

Ik weet ook dat ik niet moet klagen wat betreft m'n lijf, maar is ook combi van factoren. Ten eerste heb ik altijd echt een sportlijf gehad en dat is toch mijn graadmeter... Daarnaast mis ik vooral het sporten en het is gewoon k* dat m'n bekken maar niet vooruit gaat. Ik word er soms moedeloos van. En nou heb ik natuurlijk nog enorme wens naar een tweede en wil wel zo goed mogelijk herstellen daarvoor. De fysio is wel heel bang dat t bij een tweede waarsch (veel) erger zal zijn....

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lins hoe is de rest van de dag qua schema gegaan? Idd goed schema zo!
    Ahhhhh leuk een fotoshoot!! Zo'n mooie herinnering!!

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Werkse weer lins.... Tja idd niks aan maar als je eenmaal weer aan t werk bent valt t vast weer mee!

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Leuke avond gehad met de visite d??

19. sunshineS1976

Jaa dat heb ik gelezen :p maar ik wil ook weten hoe jij het uit de vriezer bereidt! ontdooi je het eerst in de koelkast ofzo en dan verwarmen au bain marie of in de magnetron?

Heftig hoor nog zoveel last van je bekken! Erg vervelend als je altijd zoveel gesport hebt. Wanneer willen jullie voor n tweede gaan? Kan me voorstellen dat je goed hersteld wilt zijn. Stel je voor dat je echt nix meer kunt dan. Maar hoe lang gaat het nog duren dan want je wilt vast ook niet te lang wachten?

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Aha, nou ik haal het de avond ervoor eruit (als ik eraan denk) en zet t dan in de koelkast. Dan is het de avond zo goed als ontdooit of ik zet het soms nog even buiten de koelkast. Ik warm het gewoon op in de magnetron, toch het makkelijkste! Heb het weleens au-bain-Marie gedaan hoor maar heb daar geen geduld voor. Gewoon goed roeren om hete plekken te voorkomen.

He liefst zou ik heel binnenkort weer gaan starten. Toch ook door de gedachte dat het de vorige x zo enorm lang duurde en dat ik wel ouder word. Heb nu 9 mnd ontzwangert wat ik minimaal wilde. Had in m'n hoofd ergens tussen de 9-12 mnd weer starten. Ml wil eigenlijk nog ff wachten... Dus goed overleggen nog!
    En dan dat bekken nog. Ben eht heeeeel bang voor veel meer klachten bij een volgende zwangerschap... De fysio zei dus ook dat de kans daarop best groot is. Dus geen idee hoe lang daarvoor nog te wachten want herstellen gaat waarsch nog lang duren. Dat gaat niet zo snel. Wil daar eigenlijk ook weer niet op wachten... Lastig dus!
    En merk dat ik soms meer geprikkeld ben omdat ik he sporten mis. Iedereen gezellig om me heen met wedstrijden bezig en ik dus niet. Maar ja, t is niet anders.

En je vng vrij? Je werkt toch nl op maandag?

Heeft dl eigenlijk last van haar tandje??

Deel Deze Pagina