Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijke dag gehad vandaag
    Just what i needed
    Lekker paar dingen in huis gedaan
    Mezelf verwend met lekkers en eindelijk de vakantie foto's n foto's van zl besteld zodat ik weer bij ben tot nu
    Wat n werk want maak zo veel foto's
    VNV nog f paar boodschappen gedaan en bij m'n schoonouders gegeten
    Zl lag lekker vroeg op bed (21u) dus lekker films aan t kijken
    Morgen 10.45 naar de vlos en Smiddags komen ze de boiler maken
    Savonds m'n mama vragen te eten en vrijdag naar Antwerpen dagje shoppen en Avonds uit eten. Kennen n heerlijk shoarma tentje :p
    Zaterdag ook volgepland met stad en groenrijk
    Zl zal dat wel erg leuk vinden ook.. Zo veel kerstversiering en lichtjes overal
    Zondagavond visite hier
    Gezellige maand december
    VNV toen ik zl op bed bracht werd erop de deur gebonkt
    zwarte piet had kadootjes voor zl gebracht
    Is dat nou nie leuk?!
    Jullie nog plannen deze dagen/van t weekend?
    Wat doen jullie met ketst en oud en nieuw?

Hier eet zl eigenlijk altijd alles wat we m maar geven
    Maar t kan best ntl dat ze een x overslaan
    Zl had dit bijv op vakantie een paar x en daarom zijn we t toen Smiddags gaan geven ivm z'n ritme daar
    Hij sliep er die dagen iig nie minder om lins
    Maar nu gaat t weer prima
    Ik denk soms ook wat krijgt ie veel, waar laat ie t in z'n kleine buikje
    Maar hij krijgt nie meer dan mag
    Drinken jullie kindjes verse vruchtensap
    Zl is gek op verse jus en sap van bijv meloen druiven granaatappel etc

Nou ga nog f verder kijken en slapen
    Welterusten mopjes

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nog fotootje geplaatst waarop j alledrie de tandjes goed ziet :)
    Trusten meiden! Succes met werken! Krul fijne vrije dag!

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hoi meiden,

pfff zit met hoofdpijn op mn werk en kan me er even niet toe zetten wat te doen.... Dus dacht hier maar even te kijken :)

dtje, wat fijn dat je een lekkere dag gehad hebt! knap je van op he?
    welke film hebben jullie gekeken?
    Ik gisteren Bridget Jones, altijd heerlijk :)
    fijn dat zl zo goed eet! Hier heeft het er denk ik mee te maken dat ze minder eet doordat er steeds meer structuur in zit (wil ze nog niet altijd) en dat ze mogelijk weer een tandje krijgt. Er is nog niks te zien, maar de vorige keer at ze toen ook minder! Ook spuugt ze nu ietsje meer en dat was de vorige x ook. Zal mij benieuwen!

Wat heerlijk dat je naar Antwerpen gaat! Zo fijn shoppen daar!! Lekker dagje uit! Neem je zl dan mee naar antwerpen of gaat hij naar een oma?!

succes vndg bij de vlos, leuk het hartje luisteren :)

ahhhh wat leuk een piet!!! leuk kado ook?

Lekker druk weekend voor de boeg, maar wel heel leuk weekend!

Wat gaan jullie idd allemaal met de kerst doen??

Wij gaan nu aankomende zaterdag Sint vieren met mn schoonfamilie. Erg veel zin in, zo'n fijne familie! Voor dl natuurlijk nog allemaal onbewust maar wel leuk voor mn nichtjes die al wat ouder zijn!

Wij gaan met kerst gewoon lekker de dagen met familie vieren, gelukkig is ml dit jaar vrij en kan hij erbij zijn. Dit houdt dan in dat hij met oud en nieuw wel moet werken. eigenlijk zouden we gaan skieen (zoooooo balen dat dat niet doorgaat!!!) maar mn schoonzus kon toch geen vrij krijgen. Nu gaan we volgend jaar met kerst en heeft iedereen genoeg tijd om vrij te vragen!

Wat een werk die foto's he, maar zo leuk om terug te kijken! ik pak regelmatig het fotoalbum om even lekker terug te bladeren. :)

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    lins en krul toch vrij vandaag??

krul, hoe is het daar?? hoe gaat het met tandje van dl?? nog even werken en dan hebben we vakantie :) :) :)

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe gaat t met j hoofd roos wat vervelend zeg :(
    Bijna ongesteld worden?
    J vroeg laatst naar m'n Meds gebruik
    Vorige week heb k er meerdere keren naar moeten pakken maar gelukkig was t lang geleden n gaat t zoveel beter

Ja, daar knap j echt van op
    Had t gwn echt nodig
    Soms kan t niet altijd

Morgen willen we zl meenemen maar laten m bij opa n oma vanwege t weer
    Best koud n winderig n dan zo n hele middag..

Ja zeker leuke kadootjes
    Chocolaatjes voor ons :p n kerst snoep
    Voor zl n leuke muts n eerste echte stoeren action men of steel

Fijn dat ml dit jaar met kerst er is
    Zo bijzonder nu met de kleintjes
    Vorig jaar zaten ze nog in ons buik
    Dit jaar draag ik z'n broertje
    Zo bijzonder

Wij hebben nog geen vaste plannen maar iig met familie en thuis
    Lekker eten en hapjes
    Kerstfilms en gezelligheid
    Oud&nieuw ook met familie, lekker thuis
    Wilden eerst nog in zo n huisje met z'n allen maar waren daad ntl veelste laat mee, alles zit vol

Controle bij de vlos was goed
    Zl vond t hartje luisteren erg interessant
    Hij ging hardop er tegen kletsen
    Bloeddruk was ook goed
    En m'n ijzer hebben ze gecontroleerd omdat ik snel opnieuw zwanger ben geraakt maar was netjes 8.3
    Ik krijg met 30&34 wk nog n groei echo n daarna n aansluitend gesprek bij de gyn ivm de lange aanloop naar de ontsluiting n t geboortegewicht van zl
    Ben blij, lekker nog n x naar m'n beebj kijken :)
    Ga zowiezo ook x 3D nog
    Als k de foto's terugkijk zie j echt wel goed dat ie erop lijkt :p
    Zo benieuwd hoe deze eruit ziet

Nou ga koffie maken voor de meneer die m'n boiler aan t maken is
    Tot later

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah m'n kerstkaartjes zijn binnen en Ze zijn leuk!!! :D

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hai meiden

Even niet geweest. Heb het veel te druk hier. De werkdruk is gigantisch en het is ook gewoon niet leuk meer op mn werk :( Sinds enkele maanden is mn fantastische lieve baas weg en hebben we een nieuwe. Bepaalde collega’s denken ook dat ze nu opeens hoger in de rangorde staan en dat ze de wet bepalen op de werkvloer. Bah het is echt naar :(
    Lig er gewoon wakker van soms…

Marlies wat geweldig dat je even kwam spieken hier! En dat gedicht! Wauw, echt lief!! Heerlijk nieuws dat het bij jou ook zo goed gaat en je mannetjes groeien als kool! Fijne Sinterklaas!! Laat vaker iets van je horen svp :) Of kom gewoon weer mee schrijven ;)

@Linss: bij jou ook druk op je werk zie ik. Zeker als je met minder mensen bent. Aanpoten he dan! Zeker in combi met thuis valt t gwn zwaar vind ik. Lukt het nog steeds met het nieuwe schema? Ze slapen ook goed zeg!
    Hier ook klokje rond van 19 tot 7.

Eten is wisselend. Soms eet ze veel avondeten en ook een hele fles een uur later. Soms wilt ze die hele fles niet en dan heeft ze ook niet goed gegeten of juist weer wel. Niet druk om maken, want ze geven zelf echt wel aan of ze genoeg hebben ja of nee. Ze eten best veel he als je het allemaal zo optelt! Hier bijna 2 boterhammen ’s middags ook en doe er dan nog 200cc melk achteraan. Iemand zei dat ze na hun eerste jaar minder gaan eten, sowieso minder melk in ieder geval.

@Roos: Hoe is het met je hoofdpijn? Moet je weer ongi worden?
    Hoop dat het over is! In ieder geval kun je wel iets nemen als het te erg wordt nu je geen bv meer geeft. Drinkt dl goed dr flessen leeg?

Oh heerlijk he Bridget Jones :D Heb deel 1 ook gezien. En ml is de deur uit, dus deel 2 gaat zo op :) Ff lekker ontspannen.

Oh spannend weer een tandje misschien. Lijkt er wel op! Kun je al iets zien in dr mondje? Vaak willen ze dat dan ook niet haha. Onder of boven?

Hier heeft ze er geen last van, wat een wonder! Sta er wel van te kijken, al die horrorverhalen op internet. Maar goed, het kan nog komen. Het zijn nog maar de eerste twee van een heel stel… :p What about kiesjes straks?!

Leuk he fotoalbum terugkijken! Hier ook!

Oh gaaf skieën volgend jaar!! Kan dl lekker op de slee en door de sneeuw banjeren :D
    Dr eerste skipakje enzo :D

Wat heerlijk dat ml vrij is met Kerst dit jaar! Wel jammer met oud en nieuw, maar ja dat is met zijn werk nou eenmaal zo. Kerst is al erg leuk! Hier ook met familie vieren. We gaan eerste Kerst met schoonfam uit eten. Restaurant vlakbij. Vanwege kleine kids beginnen we om 17u. Ik zal wel om 19u met dl naar huis toe moeten… haar schema is zo strak ik zal dat bijna niet kunnen rekken.
    Tweede Kerst ’s middags/ ’s avonds gourmetten. Wil toch eigenlijk om 19u weer thuis zijn…
    Dl is echt compleet uit dr doen als we ergens anders avondeten en dan nog in de auto terug naar huis moeten. Vrees dat ik al die maanden te veel structuur heb toegepast…

Lekker weekendje in het verschiet! Hier ook pakjesmiddag, zondag! Ook veel zin in. Onze kids zullen vast flink verwend worden :D

Oh ja ik ben echt de dagen aan het aftellen tot ik vakantie heb…

Morgen Sint vieren met de klas. Hebben lootjes getrokken en heb wat leuke spelletjes bedacht :p Denk dat ze dat wel leuk zullen vinden!

@Dtje: jaa zo bijzonder…eerste Kerst met onze beebjes, hoe heerlijk :D
    En idd jij weer zwanger van zn broertje. En misschien volgend jaar weer?! Haha
    Fijn dat alles goed was bij de vk! Goede ijzerwaarde!
    Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Oh ja je moet weer 3D laten doen. Zo leuk!
    Ik denk dat dit beebje heel veel op zl gaat lijken :)

Heb je nog een lekker geurtje gekocht van je bonnen?

Veel plezier morgen in Antwerpen!! Geniet er lekker van met zn tweetjes!

Trusten meiden!

8. sunshineS1976

Gaan jullie met 10 maanden trouwens al over op nr 3 flesvoeding??

Ik vind het lastig. Wil er Nutricia nog even over bellen.

Je leest wisselende verhalen. Sommigen gaan wel naar nr 3 en 4 enz. Maar ook veel die nr 2 gebruiken tot 1 jaar en daarna gewoon normale koemelk.

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ga denk ik gewoon nr 3 halen over paar weken.. Heb nu ook steeds opgebouwd.
    Schema weer wat aangepast. VIND de melk toc h te dicht op avondeten. Heb deze nu weer terug bij het brood, maar wel brood op eerder tijdstip. We zullen zien. Hier vandaag maar 2 slaapjes. Waren vanmorgen gewoon bijna hele ochtend wakker. Gingen pas 11.20 slapen tot 13.15 uur. En daarna nog van 16.00 tot 16.45.

Wat balen van je werk krul ...bent al zo druk en dan dit..

D wat fijn dat alles goed was bij de vlos. Veel plezier morgen!!

Roos is je hoofdpijn al gezakt?

Hier geen sinterklaas. Doe het vanaf volgend jaar:). Met kerst weet ik de plannen nog niet. Zouden een dag uiteten gaan, zie ik niet zitten. En een dag bij mijn ouders. Oud en nieuw thuis:)!

Hier proberen de kids zich aan dingen op te trekken. Erg vervelend haha. Loop al de hele dag achter ze aan want ze tijgeren nu naar alles wat niet mag.

Ik kom het weekend uitgebreider reageren..

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
  11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Leuke kadoos d!! Geniet van je dag vndg hè?!
    Fijn dat t goed was bij de vlos! Heerlijk om t hartje dan te horen hè? Schattig van zl! Fijn Nog wat echo's in t vooruitzicht :) ook fijn dst t gyn je extra gaat controleren!
    Je hoofdpijn was echt in t begin Vd zwangerschap erger hè? Gelukkig dat t nu minder is! T is zo rot!

Hoofdpijn bij mij was eind Vd middag een stuk minder gelukkig! Maar was op m'n werk niet echt productief dus... Gisteravond was t echt over en toen gezellig met 'n vriendin een wijntje gedronken.

Krul, wat k* van je werk zeg.... Zo belangrijk dat je een goede leidinggevende hebt. zo raar hoe mensen zich dan ineens anders kunnen opstellen hè? Niet leuk zeg want het is zo belanijrk dat je werk leuk is.... Heeft die nieuwe baas t niet door dan??

Nou, hier komt toch echt t 2e tandje! Ik zie een witte streep. Vandaar dat dl avondeten wat minder goed eet,was de vorige x ook. Verder eet ze haar boterhammen en fruit goed! En flessen gaan altijd leeg hier! En verder merk ik er bij dl ook niets van hoor, beetje rodere wangen maar volgens mij niet veel pijn.
    Idd hoor je soms zulke horrorverhalen, maar idd de kiezen moeten nog komen...

Haha deel 2 van Bridget heb ik opgenomen voor als ml een avond werken is:D

Hmmm uit eten is idd wel lastiger nu met de Beebs... Of idd heel vroeg gaan.
    Ach krul, ze kan echt nog wel flexibeler worden hoor. Gewoon nu af en toe wel haar ergens neerleggen en verder ritueel hetzelfde doen als thuis. Kan xe echt nog wel aan wennen!

Hoe was Sint op school krul? Leuk hè lootjes trekken met de kids!

Ik heb eigenlijk geen idee nog van die melk. Moet As maandag naar cb dus zal t eens vragen.

Lekker lins 2 slaapjes, zullen ze vast snel structureel naar overgaan.

Wat leuk die hanger lins!

Nu al zin in alle uitverkoop! Heerlijk shoppen voor mezelf en vooral voor dl!

Welke maat dragen jullie kids eigenlijk?
    Hier nog een paar dingen in 68 en de rest 74. Rompers 74/80 zijn wel wat ruim nog maar 62/68 wordt echt klein behalve dan de stretch Vd Hema, die kunnen nog wel.

Vndg lekker relax dagje, beetje thuis aan klungelen, wasje, stofzuigen ed. Vnd komt er een vriendin THE voice kijken.

O ja dl hier is dl ook gek op sapjes. Maar ben niet zo crea als jij hoor, hier vaak gewoon jus en soms met appel of banaan erdoor. Ze vindt het echt suuuuper lekker (en ik ook :) )

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He meiden we zijn onderweg
    Winkels zijn daar tot half zeven open en weten de weg. Heb zo onze vaste winkeltjes ;)

Wat leuk dat je eindelijk de hanger die j zo mooi vind hebt kunnen kopen lins! Symbolisch, leuk!

Je hebt t maar druk met de twins! Hier is zl ook heel actief
    Wilt dan op z'n buik n dan weer terug, dan weer staan, als je op m de grond leg zit binnen no time half onder de box n kast
    Want hij kan nie meer terug haha
    Als ie op bed ligt zit in kruiphouding
    Lach me dan echt krom.. Want hoe beweegt lijkt t meer alsof z'n vriendinnetje onder m ligt :p
    Hahahaha
    Vast van z'n papa geleerd :p
    Maar de gladde vloer in huis beperkt m om goed te leren kruipen
    Iemand tips?

Ik ga denk ook gewoon naar nr 3
    Lijkt me n logische stap na 1&2
    Ook omdat t is afgestemd op die fase denk..
    Moet zeggen dat ik me er nie in verdiep heb hoor
    Dus geen idee waarom mensen er voor kiezen door te gaan met twee en dan overgaan op gwn melk
    Weet jij dat krul?

Rot he dat t nu zo gaat krul
    Je was er al bang voor
    Bah.. T is al zwaar genoeg werken in combi met beebie en thuis
    En dan ook nog al dat gezeik
    Hoop dat de situatie snel verbeterd

Wat betreft structuur n flexibiliteit
    Denk dat roos wel gelijk heeft
    T valt zeker nog wel aan te wennen
    Maar t zal niet zomaar gaan omdat ze t zo gewend is
    Wat zeker helpt is vasthouden aan de ritueeltjes
    Dat geeft rust en n vertrouwd gevoel
    Ook op vakantie zoveel mogelijk aan vast gehouden en haar vaste knuffeltjes/speeltjes zullen ook daar aan bij dragen
    Hij was zo blij met z'n knuffeltjes.. Zijn ze aan gehecht
    Ik heb vanaf t begin zl laten wennen aan t laten slapen daar waar we zijn en op verschillende plekken. De box, wagen of op bed. Bij opa en oma valt ie in z'n slaap in haar armen en slaapt verder in de box daar.
    Maar hou wel rekening met z'n slaaptijden
    Als ie bijv moe was ging ik de deur uit dan sliep ie in de wagen of auto
    Of ging/ga juist net na z'n dutje dan geniet ie optimaal van buiten
    Maar heb wel zo sctructuur en ritueeltjes in de dagindeling met name in de ochtend met wakker worden en t naar bed gaan
    Ti's nie dat ie overal slaapt want bij m'n moeder slaapt ie dus totaal nie
    Moeten we echt weg of wandelen
    Te veel prikkels en minder vaak aanwezig als bij de andere oma
    Dus denk dat als ze t nie gewend zijn t wel moeite kost aan te wennen Miss dat als je even met der gaat wandelen en ze in de wagen slaapt j nog wat langer kan blijven maar aan de andere kant
    Ze is gewend in stilte te slapen. Zl slaapt daarentegen weer door bijna alles heen omdat ie t vanaf t begin wel gewend is
    Maar op n gegeven moment wilt ie ook gwn naar z'n bedje
    Hij slaapt graag op z'n zijtje
    En als ze zoals op Vakantie met stoelen gaan schuiven wordt ie ook wakker hoor

Ben kwijt wat er nog meer is geschreven
    Moet internet ook zo uitzetten zijn bijna in belgie

O ja fijn dat t beter gaat met je hoofd
    Veel plz VNV
    En volgende week maar weer wat productiever hoor
    Dont worrie

Fijn weekend allemaal!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat betreft maatjes
    Hier 80/86 van rompers
    Kleertjes ook 80/86 maar soms is 86 nog wel erg ruim hoor
    Pyjama's past ie sommige nog 74/80

T gaat hard :)

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ook alleen bij t tweede tandje last gehad
    Paar nachten veel huilen en minder drinken
    Daarna viel t allemaal wel mee
    Merk t vnml aan t vele poepen en overal op bijten

Moet nu echt uitloggen
    Jammer wil nog zoveel zeggen :p

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bleeeeh zo sjagerijnig werd ik van t shoppen
    Ben ntl zo beperkt en kon niks vinden bij hm mama en dat terwijl de afdeling best groot is
    Had al geen zin meer verder te zoeken want als j gewone kleding koopt valt t toch nie zo mooi om je buik he
    Maja gaan zo lekker naar de Griek
    Valt beter dan de shoarma denk want gister na t eten van taco's zat ik jankend op de wc.. Had zulke erge darm krampen vergelijkbaar met weeen.. Twijfelde echt of ik moest bellen.. Maar na drie kwartier creperen kwam er keiharde ontlasting (excuse moi)
    Voel me nog steeds "vol"
    Had dit bij zl nie zo heftig
    Moet denk nog meer vezels eten water drinken etc

Nou dames ti's weekend :) joehoe

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Dtje, tips voor t kruipen, wat ik altijd doe is dl op de bank laten kruipen (is stoffen bank) of bijv op bed. Dan heeft ze meer grip. En misschien heb je ergens vloerbedekking in huis?!

Hier lukt t dl nu om te kruipen/tijgeren. Echt een combi is het. Ze tijgert met haar armen maar doet haar knieën eronder. Gewoon tijgeren heeft ze niet gedaan.

Wat knap dat hij al gaat staan!!
    Whaha ml hier zegt ook altijd: zo heeft pap jou verwekt lieverd :D

Jee d wat is jouw zl al groot volgens mij!! Enig idee hoe lang en zwaar hij nu is?!

Hier had ik net niet zo hard moeten roepen dat ze nergens last van heeft met r tandje... Ze wilde net echt bijna niet zelf spelen, was jengelig en wilde niks eten, geen hap! Wel wilde ze yoghurt (is natuurlijk koel) en gelukkig wel haar fles. Net haar lekker in bad gedaan en ze lag er vroeg in (1845). B

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Oeps drukte al op verzenden....

Jemig d wat balen van dag shoppen.... Heb je wel wat voor zl kunnen shoppen dan??! Was t eten lekker?! Gaan jullie daar nog naar de film??!

Oei d dat verstoppen is niet fijn!!! Idd echt Heel veel water drinken, glas lauw water op je nuchtere maag of een kiwi, evt glas roosvicee laxo. Want je wil geen aambeien krijgen (bij mij komen ze helaas soms nog de kop opsteken...)

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Heeeeeey marlies online :) :) kom je ff lezen (en schrijven ???!)

19. sunshineS1976

Weekend meiden :D

@Linss: Gaan ze ook altijd samen tegelijk slapen??
    Je kerstfoto’s zijn echt geweldig! En je krijgt er nog meer???

Wauw die hanger is echt heel erg mooi! Very special!
    Ik heb een armband met een bedeltje van een hartje met dl naam en datum gegraveerd. Bij een tweede wil ik er dan een bedeltje bij.

Lekker gewerkt vandaag? Wknd!
    Nee uit eten is lastig he met kids. Zeker met twee! En oud en nieuw jullie ook lekker thuis, heerlijk. Nog mensen die naar jullie komen of lekker met zn viertjes?

Haha superleuk dat tijgeren. Succes ermee :p Kun je er een filmpje van maken??

@Dtje: ja zl van jou is zoo flexibel! Idd aan heel veel dingen gewend. Dat is echt geweldig. Idd de vaste ritueeltjes zijn belangrijk om te houden, maar in the end slaapt ze of in de auto of in dr bedje en echt niet in de wagen. Ja misschien wel na een half uur krijsen…

Jammer dat je niet echt wat leuks hebt kunnen shoppen today. Maar straks als je weer bevallen bent, weer volop keus ;) Je hebt vast nog wel wat in de kast hangen van zl!

@Roos: jaa mooi een tandje erbij! Ook onder?
    Haha krijgt ze er toch ineens last van als je net zegt dat het allemaal mee valt ;)
    Zul je net zien ja. Hopelijk ligt ze nu wel lekker te slapen! En anders vsm of dentinox proberen.
    Wat geweldig dat ze tijgert/kruipt!! Van linss ook al!!
    Jullie hebben het er maar druk mee dan om ze overal vandaan te halen!

Wbt mn werk…baas is ziek…al weken. Blijft nog tot februari. Bemoeit zich wel via mail, maar toch… sfeer is grimmig. Echt zonde. Hopelijk beter als baas fulltime terug is. Maar ik heb mn twijfels. Ook vanuit het management is t gewoon k*t nu. Worden gewoon dingen opgelegd en geëist die echt belachelijk en niet reëel zijn.

Qua kleding precies hetzelfde als jouw dl. Heb 74 in broekjes. Sommige 80. Nog truitjes van 68, maar gaat bij de mouwen wel korter worden. Die stretchrompers van de hema zijn echt super. Idd 62-68 zit nog steeds erg fijn. Ik heb van de week 6 nieuwe stretch erbij gehaald in 86-92. Alvast vooruit voor vd zomer. Was 2 + 1 gratis. En vind ze zo fijn.

Staat de kerstboom daar bij jullie al?

Zondagmiddag vieren we hier nog Sinterklaas. Daarna willen we de boom gaan doen :)

Fijne aaf meiden!

20. sunshineS1976

hahahahaha natuuuuurlijk :D zn papa kan er heeeeel wat van :p

Deel Deze Pagina