Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wbt die melk, ik las net dat nr 3 Nutrilon standaard, dikker is. Geen idee waarom. Maar ideaal voor pap of toetjes stond er als tip bij.
    Geen zin in weer gek*t met die spenen hoor met dikkere voeding pff..
    Vraag jij het maar even na op cb Roos maandag!!

2. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik ga het navragen van melk nr 3!

Hmm lekker top-down dingen aan het opleggen dus... Mensen die de werkvloer niet begrijpen... Pfffff lastig hoor!!

Tijgert jouw dl dan al een beetje krul??

Ik ga verder, m'n vriendin is er! Lekker aan de wijn en toastjes :)

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    whahaha mbt dat kruipen.. lach me dood. SOphie doet dat ook al een tijdje, gaat ze op haar knieën op en neer wiebelen.. Daan begint nu ook, maar tijgeren is makkelijker op de gladde vloer. echt kruipen kunnen ze nog niet.

Qua maat kleertjes.. Ze zitten in 74/80 met rompertjes en pyjama's. Kleertjes hebben ze maat 74. Al is het bij de mouwen wel lang bij SOphie en sommige broeken ook. Daan is lang dus 74 past goed.

Ja krul inderdaad bijna niet te doen met de kids uiteten.. ze slapen wel wanneer ze moe zijn, maar daan is net een hongerige wolf haha als hij eten ziet wordt hij heleemaal gek, ik kan dan niet rustig zitten..

Roos ah toch last van het tandje.. hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt!

D heb je een leuke shopdag gehad??

Krul gezellig sinterklaas vieren zondag :D. En uh de boom staat hier niet en heb ook nooit een grote boom hihi alleen een inimini.. ik vind het een gedoe en heb er ook geen goede plek voor.

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    fijne avond Roos en ben ook benieuwd naar het antwoord van melk nr3

oja krul ik krijg ook nog 'normale' foto's van de shoot. ze had er een paar geschoten met kerstmuts :)

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
  6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Poe ik ga naar m'n bedje toe, heb wat wijntjes op en dat voel ik ;)

Was gezellige avond! Wel heftig hoor, mn vriendin is met ivf bezig en eerste poging is mislukt met allemaal ellende ook.... Bah!

Hoop morgen nog ff te komen! Slaap lekkerrrrrr

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou idd.. Hoewel ik denk dat t er wel doorkan door de drie van Brown maar eigenlijk bedenk ik me dat ie nu ntl de 9 mnd speen ook mag, nr vier en dat is ook voor pap. Omdat die kant en klare avond pap er wel door kan verwacht ik dat drie nie veel dikker zal zijn

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O heerlijk. Dat is zo lang geleden voor mij dat gevoel
    Je zal er vast lekker op slapen..

Wel ontzettend sneu voor je dinnie he
    Je gunt t ze zo n dan lukt t maar niet :(

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Olaaaa

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe gaat t met t tandje van dl roos?

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wat balen dat de poging van je vriendin mislukt is. Mijn schoonzus is ook weer bezig. Had nog twee cryos over . Eentje is mislukt. Na de feestdagen de laatste.
    Daarna moet ze weer hormonen en puncties etc, maar dat wil ze wss niet meer.

Ik heb nu nog 2 spenen. M en L (s heb ik weg gedaan). Meer is er niet volgens mij. Door L komt nr3 zeker heen.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat rot voor j schoonzus lins :(
    Hoop dat de volgende pogen lukt!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Rot is dat he?! Wat een emotionele rollercoaster! Je bent gewoon volledig afhankelijk van de medische wereld.... Bij mijn vriendin is er ook geen kans op spontane zwangerschp. Haar eierstokken zitten volledig dicht door verklevingen. Ze heeft gelukkig ook nog 2 cryo's. En daarna dan idd volgende punctie als t nodig is. Hoop zo dat t met terugplaatsing raak is!!

Ik heb hier m-spenen. Nooit pap gegeven dus nu gaat t goed. Kan dan evt maat l halen.

Straks Sint vieren met m'n schoonfam. Zin in!

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Op zich gaat t goed met dl, ze heeft gewoon klokje rond geslapen, maar ze is wat huilerig wat ze echt nooit s. Ook meer aanhankelijk. Wel balen nu net vndg met de familie. Ben bang dat ze alleen bij mij wil... We zullen zien!!

Wat gaan jullie vdng doen?!

Lins, hier ook nooit een grote boom hoor. Vaak ook helemaal niet (ook doo vaak wintersport). Weet nog niet wat ik nu ga doen. Vind zo'n houten boom ook wel leuk.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zal duimen roos! Hoop t ook voor ze!

Veel plz vanmiddag! T kan ook juist goed uitpakken, afleiding, genieten van alle aandacht! Hoop t iig!

Hier heeft zl vanochtend maar 100 melk op n halve boterham ipv hele plus 200-240 melk
    Boterhammen n sap gaan er nu wel in
    Ook door z'n tandje
    Wel goed geslapen
    Van 9 tot half tien

Gaan zo naar mburg
    F naar douglas n winkeltjes kijken

Fijne dag allemaal!

16. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Dtje: veel plz vanmiddag! Shopse :D
    Ja nr 3 zal ver vast wel doorheen passen...bedenk me ook opeens dat ik dan ook vast geen nutriton meer nodig heb! Heb ik net een nieuw pakje gehaald... :p
    Dl heeft eergisteren ook een halve beker gewone halfvolle melk van mij op. Vond ze lekker geloof ik! Zou niet weten of de nutrilon nou hetzelfde smaakt. Heb t nooit geprobeerd, maar vind t iig al niet echt lekker ruiken.

@Roos: heerlijk zo een avondje. Wel erg verdrietig voor je vriendin zeg. Je gunt het haar ook zo erg...vreselijk dat je afhankelijk bent van de mmm. Vind het ook zo erg dat er bijv maar 3 ivf/icsi pogingen vergoed worden. Zó cru! Een gemiddeld vruchtbaar stel kan er een jaar over doen om zwanger te raken met echt actief proberen. Dus bij een ivf en icsi ben je ook niet zomaar zwanger. Mensen met normale banen kunnen zo een poging (a 3000e dacht ik) eigenlijk niet eens zomaar betalen. Bij babyboom van NCRV ook een stel wat het moest accepteren kinderloos te blijven want ze konden het gewoon niet betalen.

Hoop dat het voor je vriendin snel raak mag zijn!

Nee dl tijgert nog niet. Ze kan wel wat schuiven, maar rolt zich voornamelijk nog de kamer door.

Veel plezier met Sint vandaag! Ben benieuwd naar alle cadeaus! Hopelijk is je meisje rustig ook en kan ze genieten van alle aandacht en cadeaus!

@Linss: oh je schoonzus ook, verdrietig zeg. Hopelijk is de volgende cryo raak. Hebben ze al een kindje of nog niet? Ivf/icsi is ook zo heftig. Wel dezelfde hormonen als ik heb gehad, maar dan in grote hoeveelheden en ook die punctie...pff. Heftig hoor. Hoop dat het voor hun ook raak mag zijn straks met een cryo en dat ze niet weer opnieuw hoef te beginnen.

Wij gaan nu wat opruimen en poetsen. Vanavond komen onze vrienden voor de verjaardag van W. Hoop dat dl door het lawaai heen slaapt :p

Morgenmiddag Sint en ik hoop morgenaaf de boom op te zetten. Wij hebben wel altijd een hele grote :D (nep, dat wel :p )
    Vorig jaar niets aan Kerst gedaan vanwege de verhuizing die toen gepland stond!

Fijne dag meiden!

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hee D leuke middag gehad? lekker gewinkeld??

Roos is het goed gegaan met dl vanmiddag? hier zijn de twins heel erg aanhankelijk, willen hele tijd bij mij of mijn vriend zijn is echt heel irritant.. schijnt weer een fase te zijn..

Krul leuk verjaardag van je mannetje. Veel plezier vanavond! En dl slaapt vast door!
    Veel plezier morgenmiddag met sint:).

Ja mijn schoonzus heeft een kindje van nu bijna 1,5 jaar. Deze is uit de tweede IVF poging :p, toen hadden ze nog twee cry's over, waarvan nu eentje mislukt. Mijn schoonzus wil de hele molen niet meer in en wil alleen deze laatste cryo nog proberen.. snap het ook wel. is toch weer een zwaar traject.

Hier beetje opgeruimd vandaag, kerstspulletjes neergezet, boodschappen gedaan met de kids en vriendlief en verder niet veel. vanavond gaan we film kijken: now you can see me ofzoiets.. Kids zijn erg aanhankelijk. Hele tijd naar je toe tijgeren en willen steeds bij je zitten. Poe.. vermoeiend..

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O ja lins soms echt vermoeiend he
    Je wilt ook weleens je handen ff vrij
    maar zal ook wel weer overwaaien
    Tot we ze helemaal niet meer uit t zicht kunnen laten..
    Gaat ook wel poosje duren eer t wel kan :p
    Is t gezellig geworden?
    Hier ook allemaal lampjes en sneeuwpopjes etc
    Ook de kerstkaartjes VNV maar op de post gedaan
    Ken maar op tijd zijn :p
    En hij is zo leuk :D
    Kunnen ze er langer naar kijken haha

Hoe ging t vanmiddag met dl roos?
    Was t gezellig? Is ze verwend?
    Denk dat zl z'n beiden voortandjes ook door gaan komen
    Of ik moet t verkeerd hebben gezien maar zag ze door z'n tandvlees heen schijnen in t buitenlucht
    Hij drinkt ook minder melk n flinke poep luiers weer

Hoe was t bij jullie krul?
    Sliep dl overal doorheen?
    Is w verwend?
    Veel plz met t optuigen van de boom
    Wij doen n neppe mini voor op t dressoir ivm de katten
    Een grote zal nie lang staan denk ;)

Ja was leuk! Ben goed geslaagd
    Nieuwe schoenen, top & vestje en nog leuke oorbellen.
    Bij de douglas n luchtje gescoord
    La vie Est Belle van Lancôme
    Heerlijk! Kreeg t in n geschenkdoos met gratis douchegel n body lotion

VNV schoonzus n zwager op bezoek gehad
    Home Alone 2 gekeken
    Blijft leuk
    Althans ik lig krom :p

Ja krul niet alleen in bed ;)

Verheug me nu al op alle familie kerstfilms :)

Armande meis.. Weet nie of je mee leest maar hoop je gauw weer te lezen

Slaap lekker allemaal en fijn weekend nog

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Krul hoe was de verjaardag??!
    Nou idd cru, het is voor veel mensen nietop te brengen om nog een poging te doen...

Heb je de melk uit een gewone beker gegeven??!

Veel plezier met de Sint viering vdng!

Hier kruipt dl nu naar voren maar ze zit nog steeds niet. Wel als ze naar voren leunt hoor maar ze laat zich zo naar achteren of opzij vallen. Wel zit ze stevig in een stoel en met steun maar ze wil het niet graag.

Gezellig dat de kerstspullen staan lins!
    Was de film nog leuk?!
    Dat aanhankelijke heeft dl met vlagen, zo speelt ze gewoon heerlijk zelf en zo wil ze alleen maar bij je zijn.

Leuk d bij jou ook de kerstspullen, gezellig!
    Jee zeg al beide voortandjes... Gaat snel dan ineens he?! En je merkt het ook wel een beetje he?! Toch iets minder eten.
    Ooooo van dat geurtje ben ik ook gek! Herrlijk!! En fijn dat je kleren hebt geshopped!
    Gezellige avond grhad?

Gisteren is op zich goed gegaan. Allemaal mensen om haar heen vindt ze errug gezellig! Heerlijk gespeeld en wilde ook bij iedereen op schoot gelukkig.
    Alleen slapen ging ff wat minder. Nu al 2 dg overdag echt heel weinig dlapen. En gisteravond duurde het ook lang voordat ze sliep, jengelig wat ik niet echt ken van haar. Maar ze hoorde natuurlijk ook veel. Uiteindelijk sliep ze gelukkig goed! En meenemen in de auto ging ook goed. Wel weer minder gegeten van t avondeten.
    Echt enorm veel kadoos gehad! Niet normaal verwend erg leuk!

Vndg ff dagje niks. Ga straks denk ik ff wandelen en verder standje relaxed en beetje in huis poetsen ed.

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    D je hebt jezelf lekker verwend zo te horen!
    Hier krijgt Daan ook weer tanden. Wat ik nu zie is eentje in het midden voorin boven en er nog eentje naast. Dus weer tegelijk.

Film niet afgekeken was te moe.. Ben in slaap gevallen haha.

Fijn dat je een leuke middag hebt gehad Roos. Snap dat dl dan in de avond wat moeilijker in slaap komt door alle prikkels overdag.

Ik heb net een bibabad besteld, wilde ik graag hebben en was afgeprijsd nu.

Fijne avond.

Deel Deze Pagina