Is ook makkelijk lins en mijn meisje is ook nog erg klein. Moeten min 9 kilo zijn en dst is ze denk pas net of nog niet eens. Klinkt als een leuke dag lins! Slaap lekker!
Merry xmas ladies en beebs! Hier een onrustig meisje na een paar goede nachten dus ben weer klaarwakker... Ze heeft t niet naar dr zin, ml is nu troosten.. Hier sinds kerstavond in grote autostoel. We moesten ver rijden en gister ook en ze werd nijdig en verdrietig dat ze ons niet kon zien. Maar ik vind dr wel nog te klein hoor... Balen roos dat ml buikgriep heeft en dan precies met kerst! Btje opgeknapt ondertussen? Slim krul die drager voor deze dagen! Had ik nog niet aan gedacht. Wij hebben nog van zl een rugdrager liggen. Gaan we morgen (vandaag) uitproberen, lkkr ff de duinen in. Gaaf roos jullie vakantieplannen! D wat fijn he dat je je kindje voelt. Straks heb je er gewoon twee! En leuk dat praten!!! Denk niet dat dl zo snel zal zijn met praten als jullie beebs omdat mijn dl motorisch nogal hard gaat. Ik denk het ene of het andere Oja uitverkoop scheelt enormmmmm en zeker met twee lins! Eens kijken of we weer kunnen slapen....!
Hoe zijn de feestdagen verlopen meiden? Ml weer op geknapt roos? Hopelijk toch nog beetje gezellig geweest? N bij jullie Armande ondanks t vroeg dag! Leuke dag heb j gehad lins! Hier was t erg gezellig! Is allemaal goed gegaan.. Alles rondom zl z'n dutjes gepland. Savonds lekker thuis kerstfilms gekeken Alleen gister niet omdat zl bij opa n oma half acht al in slaap was gevallen en thuis niet 123 terug wilde ntl Jammer maar j hebt er niet altijd controle over als j er ni bij bent/iets later bent als normaal Gelukkig allemaal tot 9 geslapen Gisteravond was ik erg trot Zl trok zich al tijdje op in de box oa maar zat dan VNV op z'n knieƫn Nu stond ie ineens helemaal zelf Net tijdens t eten zwaaide hij en knijpte hij z'n handje open n dicht Gaan f verder eten n oefenen
Hallo meiden, leuke dagen gehad? Wij wel, wel druk!! Kinderen zijn gisteren bij mijn ouders blijven slapen, moesten ze vandaag toch heen, dus was makkelijk. Roos is manlief alweer beter? Vervelend ziek zijn tijdens kerst. Ik ben ook snotverkouden en beroerd, zonder paracetamol kom ik de dag niet door.. Poe weer onrust armande.. misschien door de drukte? Lets hope so en dat ze nu weer beter slaapt. Ja hier vonden ze de maxi cos i ook niet fijn, Daan ging telkens helemaal rechtop zitten en ze vinden het nu geweldig dat ze ons kunnen zien.. diestoelen die voor en achterwaarts kunnen zijn echt vet duur! Zag er eentje in de folder van prenatal van 220 ofzo.. Poe wat een geld en dan moet je nog zo'n isofix erbij kopen.. Daan gaat ook telkens staan in de box. Eerst alleen op knieƫn. Nu is het alleen staan en ook bij de tafel . Sophie probeert het ook. Maar ze is bij de tafel net te klein. Op zo'n activiteiten tafeltje kan ze zich wel optrekken. Uhm ik moet weer even terug lezen want weet niet meer wat ik wilde zeggen..
Volgens mij heb ik nu overal op gereageerd. Ja zo gek he bijna de beebs alweer 1!! Ik heb al vrij genomen . Poe weet alleen niet wat voor cadeaus ik moet vragen. Heb eergisteren via marktplaats een babywalker gekocht en een activiteitentafeltje samen voor 20 euro en was echt nog helemaal nieuw! Bij elkaar in de winkel kost het 95 EURO dis goede koop. Veel te veel speelgoed vind ik dus ook niet leuk op de verjaardag want de kids hebben al zoveel. Achh we zien wel. Zit nu bij mijn ouders. Kids liggen op bed. Straks na de fles richting huis rijden.
@Roos: hoe is het met ml nu?? Als jij en je meisje ook maar geen buikgriep krijgen! Leuke dag gehad bij schoonfamilie? Ja het is alweer een jaar geleden bijna dat we bevielen rond deze tijd begonnen we écht al af te tellen. Pff veel te snel gegaan allemaal maar we kunnen terugkijken op een hele bijzondere periode. En idd, door het met elkaar te delen is het wel extra bijzonder geweest allemaal. @dtje: kerstdagen al weer voorbij! We keken er zo naar uit en opeens is het dan voirbij. Volgend jaar heb je twee prinsjes op de kerstfoto Waarvan dr 1 met zn ondeugende oogjes steeds hard weg rent Oh hij trekt zich op en gaat zwaaien! Jeetje wat gaat het snel! @Linss: jij hebt ook een leuke kerst gehad zeg! Dierentuin en gourmetten, gaaf! Vonden de kids het leuk de dierentuin of hebben ze er niet veel van meegekregen? Nog steeds niet lekker?! Balen zeg!! Veel sinaasappels eten en/of Hot Coldrex drinken. Ken je dat? Hoor ik altijd wel goede verhalen over. Oh leuk zeg zo een tafel en een babywalker! Heb dat hier ook, ze vindt het geweldig! Ga je dat geven voor hun eerste verjaardag? Ik heb nog geen idee wat wij moeten geven bijna iedereen van t babyzwemmen heeft een driewieler gegeven. Ik vraag echt aan de meeste mensen geld voor hun verjaardag. Ook omdat de box hier vol ligt met speelgoed. Belachelijk gewoon zo veel. Ik heb liever wat nuttigs, bijdrage voor de autostoel dus. Leuk dat je vrij hebt gevraagd voor hun eerste verjaardag! Papa ook? @Armande: nog lekker de duinen in geweest vandaag? Ik vraag het me af met dit vreselijke weer!! Rugdrager zal dl vast wel interessant vinden! Hoop dat je meisje nu weer wat rustiger is, misschien door de afgelopen drukke dagen gekomen. Nu weer back in ritme, op oud en nieuw na dan nog. Ja je meisje is motorisch echt een vlotte!! Is dat zo? Dat andere dingetjes dan wat langer op zich laten wachten? Ik heb geen idee eigenlijk. @Hier: vandaag lekker met zn drietjes de stad in geweest. Lekker geshopt, gelunched en voor autostoeltjes wezen kijken. Helaas heeft de gemiddelde winkel nog erg weinig keus wbt achterwaartse stoelen. En weten ze er ook nog niet veel vanaf. Irritant. Hier op het forum heb je een groot topic over. Veel moeders halen de stoelen uit Duitsland (net over de grens) of laten versturen vanuit Zweden. In Zweden is het standaard en doen ze kennelijk niet anders. Veel onderzoek naar gedaan. Mijn vader komt veel in Duitsland. Ik ga verder speuren en misschien kan hij daar een goede stoel kopen. We hebben er wel twee nodig natuurlijk. Prenatal had er een van 249e maar moet isofix nog bij idd. En dan heb er ik 2 nodig... Op internet kom ik ze alleen nog maar tegen van 450 e. Hoop dat ze in het buitenland echt goedkoper zijn. Ga me er nog verder in verdiepen. Ik heb gelukkig nog even. Hier wat meer info over achterwaarts vervoeren. Moet je het filmpje zien. De verschillen tussen voorwaarts en achterwaarts bij een aanrijding, en dat met nog maar 50 km pu. Shocking! https://www.kindveiligvooruit.nl/index.php?page=achterwaarts-de-feiten
Maar dat achterwaarts mag maar tot 15 mnd toch? Las ik iets over. Ik moet 4 stoelen haha dan is mijn hele maandsalaris bijna op! Nee dat speelgoed hebben ze al, zijn ze dolblij mee. Babywalker is erg leuk, van v tech met liedjes etc. Driewieler is wel leuk idd vooral met het mooie weer wat tegen die tijd weer gaat komen, nou ja paar maandjes wachten. Dierentuin kregen ze niet heel veel mee. De vissen in het aquarium vonden ze leuk en de mensen in het restaurant haha. Daan vond de pelikanen erg interessant. Ach ja papa en mama vonden het erg leuk en we hadden vrijkaarten van mijn schoonzus gekregen . Heerlijk weekend nu! Was een heerlijke werkdag vandaag. Nu met de voetjes omhoog!
Krul dat spul ken ik wel hot nog wat haha.. Ach ja we gaan gewoon door. Neusspray en paracetamol en ik voel me weer even prima ! Hoop dat het snel over is..
Hoop dat je snel opknapt! Lkkr een wknd jezelf opsluiten met veel vitamine c en je goed laten verzorgen Door ml Nieuwe autostoelen zijn van 0 Tot 4jr. 0 Tot 25 kg kennelijk. Heb je nog maar een autostoel nodig ipv ook nog eerst een maxicosi. Maar ja dat is voor ons nu al te laat. Plus dat ze nu nog erg prijzig zijn idd. Nou na een lange werkdag heb je het wel verdiend om languit op de bank te hangen! Geniet r van, lkkr uitrusten! Trouwens echt het voordeel van werken; je geniet echtvan je wknd! Wknd plannen? ?
Ik tact dat ik gelezen had dat ze tot 15 mnd achterwaarts mogen en dan voorwaarts.. Ik geen plannen. Jullie wel?
Oh nee zie tot 4 jr inderdaad. Zo'n systeem om de stoel in te klikken is ook peperduur.. bijna vergelijkbaar met de stoel. Is toch niet weggelegd voor een normaal gezin om dat allemaal te kopen..
Ja vind het ook extreem. Moet voor iedereen te doen zijn als het zo belangrijk is. Maar zkr in jouw geval met twins is het ntl helemaal erg! Hier op t forum in t topic schijnen mensen sites met stoelen van 250e te hebben gezien. Maar ik zie ze liever in t echt, goed uitproberen. Ook geen plannen tot nu toe. Ff rust!
Kom later schrijven hoor, kijken film eindelijk! maar wat als je dan net n nieuwe stoel heb gekocht die niet achterwaarts kan? Wat dan? Bekeuren ze je daarvoor? Ik ben helemaal happy met m'n draaibare stoel maar maak me nu wel beetje zorgen of t wel veilig genoeg is? Beterschap lins!
Nee ze bekeuren je niet hoor. Las net dat het per 1jan 2018 wel verplicht gaat worden. Dan mag voorwaarts niet meer tot n bepaalde leeftijd. Voorwaartse stoelen zijn ook veilig, bestaan al zo lang. Alleen achterwaartse zijn kennelijk veiliger.
Thx meiden voor de response Zl zei vanochtend na z'n fles toen hij z'n boterham zag; etuh! Hij zei t gister al maar erna dus nie echt gericht denk Heb t ook op video toevallig Maar vanochtend dus echt gericht! Z'n eerste gerichte woord is eten! Hoe kan t ook anders met zo n mama hahaha