Trouwens Armande, gefeliciteerd met je meisje, vandaag alweer 10 maanden oud Armande hoe is het nu met je rug en buik? Hoe gaat het met het slapen van dl? Ml nog veel weg aankomende tijd? Gaan jullie eigenlijk nog op wintersport?
Meiden wil je jullie, jullie gezinnetjes en dierbaren allemaal n gelukkig, gezond en liefdevol 2014 wensen! Maak er n top jaar van! Kom morgen weer schrijven! Heb wel bijgelezen en ben trots op jullie Beebjes! Staan! Mama zeggen! Kanjers zijn t stuk voor stuk!
HAPPY NEWYEAR!! We gaan er weer een heel mooi jaar van maken! Onze beebs hebben uiteindelijk allemaal geweldig goed geslapen!! Trotsssss! Je zal wel moe zijn Roos! Vroeg erin? Nog een leuke dag gehad met ml? Hier een strak bezoekschema gehad vandaag. Op drie plekken geweest, maar daardoor wel lekker het wknd vrij....! Je kan het maar gehad hebben Nu lekker onderuit op de bank met The Hangover 2! Fijne aaf!
O en Armande gefeliciteerd met t 10 mnd jubileum van j moppie!!! Morgen onze schatjes roos! Hier ook door de knallen heen geslapen, en dat in een ander bed Trots
Is THE Hangover op tv? Laatst nummer 3 nog gezien maar ik vind het niet echt een hele leuke film..... Ff kijken wat er nog meer is. Enorm lui hier! Ga er idd vroeg in, ml moet zo weer werken en dan duik ik lekker m'n bedje in. Zoooo stoer sl die Beebs van ons die gewoon hebben doorgeslapen Heerlijk krul dat je het hebt gehad! Wat gaat onze vakantie snel hè.... Bah das altijd zo met al due feestdagen... .
Happy new year ladies!! Wilde ff bijlezen maar lukt me niet met baby die werkelijk alles grijpt....kerstboom heeft ze ook al omgetrokken dus einde kerst hier! Probeer straks ff te komen maar zl is ziek dus pfff Vandeweek natuurlijk ook al beloofd te komen maar ik kan maar beter geen beloftes meer maken Wel ff ego ( en dan straks uitgebreid en reactie oke? ) Ze stond los!!!
Wauw armande.. wat gaan onze kids snel. Sophie kan een paar stapjes zetten met de babywalker. Aan onze handen loopt ze beter, maar vind het erg knap nu ook met haar babywalker! Hier staan ze continu aan dr tafel, ik word er gek van. Overal klimmen ze op. Kom handen en ogen te kort.. Hihi armande dat is ook een can de redenen dat ik geen boom heb gezet.. Hier slopen ze werkelijk alles.. Morgen nog dagje werken en dan weer weekend. Ben bezig met foto's te maken van kleding voor op marktplaats.. poe wat een gedoe..
Gaat me natuurlijk nooit lukken om op alles en iedereen te reageren...excuus alvast, voel je vooral niet gepasseerd @krul jeetje ik las t van de vacc en hoe dl er aan toe was...wat eng zeg... Ik ben blij dat ik er met zl voor t grootste deel vanaf ben, pas over een paar jaar weer. Maar bij dl blijf ik t eng vinden, dat t prikje zeer doet is niet anders maar daarna...bah ik kan er niet aan wennen. Ben echt overbezorgd dan. Maar die tujababy lijkt echt te helpen hier. @D wat ik me afvroeg en ws heb je het al geschreven hier. Maar krijgt je baby een nieuw kamertje of eerst bij jullie? Of krijgt zl een nieuwe kamer? Je moet toch van veel alles dubbel hebben nu? En een duowagen? Voelt deze zwschap anders? @linss nou onze meisjes gaan aardig gelijk op! Grappig! Hier kan dl wel langs de tafel of bv een speelgoedbak lopen, de bak duwt ze en zette gister een paar stapjes. Maar aan de hand nog niet. Ik stimuleer het niet en vind het maar veel te hard gaan, maar stiekem ben ik trots! Hoef me iig geen zorgen meer te maken dat ze achter loopt, zoals ik dacht toen ze een paar weken was en zo passief en ziek was... @roos, keukentje is leuk! Ik wil er tzt zelf eentje maken van een kastje, zijn leuke ideetjes op internet te vinden. Nu vind ik dl nog te klein. Het scheelt natuurlijk dat wij al heel veel spullen hebben van zl. Dus nogal wat voertuigen zoals zo'n weelybug, probeert ze trouwens ook mee te stappen. Dus nog zoiets erbij en ik word hier gek v t wagenpark. Wat ook leuk is is een poppenwagen. Dl heeft er eentje van riet, gekregen van oma die kon niet meer wachten tot dr verj. Armbandje vind ik wel echt schattig, zelfs zl had er eentje toen hij kleiner was... Maar bij beiden is de naam eruit gesleten door t kruipen. (Ook leuk idee wat ik hier las trouwens met de geb datum erin!) @lins kan me goed voorstellen dat dat een hoop werk is die kleertjes. Ik doe het ook zo nu en dan en je krijgt er geld voor, maakt een ander blij en je hoeft t niet weg te gooien, ik vind het prima! Met mn rug gaat het gelukkig erg goed! Maar mn buik ziet er niet uit s avonds lijk ik echt 3 mnd zwanger... Zou gewoon netjes mn oef moeten doen maar ik vergeet t gewoon zo stom grrrr vandaag maar weer een poging doen. Zit wel op med.fitness. Heb helaas wel weer vaak hoofdpijn, paar x per week maar dat komt denk ik door slaapgebrek. Het slapen van dl gaat redelijk, nu vnml begin vd avond dat het slapen niet lukt, echt krijsen uit pure frustratie. Wel zijn we zover dat ik durf te zeggen dat ze geen pijn meer heeft, gelukkig! Het lukt haar gewoon niet om door te slapen en om zelf in slaap te vallen als ze wakker wordt. Best sneu want dat zou zo fijn zijn voor dr. Met oudjaar werd ze ook vaak wakker maar sliep dan wel gauw weer verder, geen touw aan vast te knopen dus.
D en roos gefeliciteerd! En thans trouwens voor mijn dl Weet je dat ik niet meer weet wanneer de kindjes van krul en linss zijn geboren...
Oooo wil zo graag reageren meiden maar t komt er maar niet van he Ga zo n poging wagen en anders echt morgen Zijn vandaag ook weer druk in de weer geweest en straks films op de planning Als zl zo zich vermaakt in bad doe ik n poging Hij zit dan zo lief te spelen Ga even vast n ander topic openen want we zitten bijna aan ons max he Zoals al eerder genoemd wordt t ; van week 5 naar nu mama's *ledenstop* See u there Ladies!
Ons nieuwe topic staat bij de na de geboorte; de mama's ! Heb m per ongeluk eerst bij zwangerschapsclubs geplaatst Hoe zou dat nou kunnen he
Dames, Omdat Zwangerschapspagina een open forum is, is een ledenstop niet toegestaan. Besloten clubs mogen alleen buiten het forum bij de clubs. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl