Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Even voor de orde, het aantal posts van D per dag =9,18 en van mij 0,66

Hahahaaha bizar wat een verschil!

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Nou zet mij dan maar als laatste qua bevallen, want ik ben al ff niet meer naar de wc geweest! Of zou t komen dat ik ook al een paar dagen bijna niks heb gegeten ;)

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Je bent me toch ook een heerlijk mens he :D

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha armande, altijd leuk statistieken :D

Ik ben vandaag echt op dreef he :)
    Herinner me de gemiddelde 5 nog wat nog ;)

Ah ja :) ons clubje is iig goed ingewijd :p

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    haha mijn darmen zijn de laatste tijd echt kut, veel obstipatie. Maar de laatste dagen kan ik heel goed naar toilet.. Ben benieuwd :p

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oew spannend linssiej :D

T is gelukt, t uitroepteken is verwijderd door de beheerder ;)

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Goedemorgen ladies!
    Allemaal lekker geslapen? Ook krullie en D :p ;)

Hier een goede nacht gehad gelukkig!
    Ben nu alleen wat misselijk, denk miss van de ab..?
    Zometeen naar de vk nog even wat vragen stellen en dan mn injectie halen.
    Dus voor nu een fijne dag en tot later :)

Ps veeeeel beter zonder uitroepteken ;) :D

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Nou, radiostilte hier :)

Ben terug van de vk en t zkh. Bij de vk was alles goed, baby ligt helemaal ingedaald. Verder was alles goed. We gingen nog een keer de grafieken van de groeiecho bekijken en warempel, daar staar op dat t hoofdje gewoon gemiddeld is ipv groot..... Huh??
    Nou ja raar hoor...maandag weer naar de gyn en op zich stelde me het wel gerust.

Wat dan weer wel lomp is, dat ik vroeg of ik nou de vk of de gyn moest bellen als de bevalling begint, dat was me nl niet verteld.... Nee zegt ze, je moet een ander nr bellen voor bevallingen met medische indicatie! Dus nu pas een tel.nr. Meegekregen! Raaaaar! Lijkt me handig dat je dat gelijk geeft aan t begin ofzo? Of iig voor de 37w...

En wat net zo raar was, is dat die injectie een infuus bleek te zijn! Lag ik daar op zaal vanmorgen! Toen ik binnenkwam zeiden ze "je bed staat al klaar!" ik keek vast heel raar ofzo want ik dacht hup even een prik en klaar haha
    Maar goed ben weer thuis!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He lieverd hoe was t bij de vlos? J injectie gehad?
    Nog misselijk?
    T schijnt laatste weken terug te kunnen komen de misselijkheid maar t kan ook n voorteken zijn
    De meeste feb mama's die al Zijn bevallen waren bijna allemaal misselijk niet lekker n gingen vaak naar de wc..
    Hoeft nie voor iedereen zo te zijn maar t kan..
    Geen idee of t door de AB komt, j slikt t al n paar dg he dat dat dan nu pas komt?
    Hoe gaat t verder?
    Hier goed geslapen, lag er laat in.
    We hadden t matras gelijk omgedraaid gister met die klossen, nu ligt t me toch n partij lekker :D

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D, al aan het bevallen?? :p

11. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden,

Vanochtend op bezoek geweest bij n vriendin die 2 mnd geleden een adoptiekind heeft opgehaald. Bijzonder hoor! Was erg leuk!

Helaas hier geen goede nacht... Eigenlijk geen 1 nacht meer de laatste week, begint me nu wel op te breken, dus moet nu echt tussen de middag gaan liggen (komt er telkens niet van...).
    Dan weer plassen, dan maagzuur, dan kramp omdat ik niet meer lekker lig, omdraaien wordt best pijnlijk (denk de banden bij m'n dikke buik) of ik lig gewoon klaar wakker! Ach, alvast een goede oefening voor de gebroken nachten straks ;)

Hoest met jullie? Nog geen vliezen gebroken weeen?!

Mijn vriend zegt nu telkens als hij Naar z'n werk gaat: hou d'r wel ff binnen tot ik terug ben! Zo schattig! Hij is er ook zo mee bezig! Hoop niet dat hij net met een enorm spoedgeval bezig is, want dan kan hij niet meteen komen... En is dan alleen bereikbaar via de meldkamer!

Moet nog steeds een leuk kapstokje en wasmand voor de babykamer: kapstok beetje barok wit of grijs en wasmand grijs riet met witte waszak of grijze waszak... Kan het nergens vinden... Armands: Miss heb jij een idee, is ook wel jouw stijl!!

Hebben jullie nog foto's vd babykamer nu hij af is?! D, hangt t gordijn al?!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @Armande; O ja jeetje! J zal idd wel raar hebben opgekeken! Dat had ik ook ni verwacht! Heftig, een heel infuus voor wat ijzer!
    Nou gelukkig weer thuis!
    Hopelijk doet t gauw zijn werk!!

Wat slecht dat j nu pas t juiste nr heb gekregen zeg!
    J had uiteindelijk wel de juiste aan de tel gehad maar toch, op zo n moment ben j denk niet echt meer in staat om diverse nrs af te bellen!

Gelukkig blijkt t hoofdje van j beeb nu toch gemiddeld te zijn
    Maar heel raar dat wat j eerder is verteld is "verdwenen"

T is zeker stil hier na gister :p

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D, ik denk tegelijk gepost! Injectie bleek infuus (zie mn bericht)

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Mijn voorspelling: linssiejj, D, ik, krullie en caroline ergens tussendoor en miss wel met een ks omdat beebje niet is ingedaald .....maar ik hoop dat ik er naast zit hoor!!
    @caroline, ik hoop echt dat je meisje gewoon thuis geboren kan worden, want dat is wat je zo graag wilt!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik zie t, hihi

Gebeurd wel n eens vaker hier haha

16. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Allemaal tegelijk gepost 😊

Wel goed bericht Armands vd grootte van het hoofd! Fijn idee lijkt mij. Je moet toch sowieso bij de gyn Bevallen omdat je een ks hebt gehad? Wel raar idd nu pas een nr en gewoon een infuus voort ijzer!!! Maar ja, heb je je portie nu wel binnen 😉
    Hoest idd met je misselijkheid?! Hoesten ook minder?

17. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik hoop t ook Armande, want een ks zou ik erg spannend vinden (het idee dat je niks voelt in je onderlijf en ze er wel in aan t snijden zijn...)
    De vk zei dat de kleine meid er wel goed voorligt met haar hoofd, dus dat t nu nog kan indalen maar ook heel goed dat t tijdens de bevalling gebeurt. En anders is het niet anders... Ze moet er toch uit 😉

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @caroline, bij de action hebben ze leuke kapstokjes!! Laatst lagen ze hier nog, hout met drie knopjes en hartjes erop. Bij de wibra hadden ze ook leuke. Maar bij beide winkels gaat dat altijd snel....
    Ik zal kijken of ik een afbeelding kan vinden ervan.
    De waszak ga ik even over nadenken ;) (wij deden en doen alles gelijk in onze eigen wasmand)

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik was ook bij alle antibioticakuren misselijk en steeds buikpijn.
    Ben laatste dagen ook sneller misselijk en kan heel goed naar toilet opeens haha. Neem mijn medicijnen voor mijn darmen niet eens meer nu.
    Ben benieuwd of het een voorteken is.

Oh lekker dan denk je een prikje te krijgen, krijg je een infuus. Niet zo netjes inderdaad. Ik heb in het begin van het ziekenhuis een kaart gekregen wanneer te bellen en welk nummer. Ligt al hele zwangerschap bij de telefoon hier
    Wel raar dat je het nu pas hebt gekregen

Morgen ga ik even naar prenatal als ik me goed voel. Nog steeds niet lekker. Gelukkig geen hoofdpijn nu. Vanmorgen nog wel. Gisteren ook verhoging, maar dat gaat beter nu. Stomme griepklachten. Heb er al weken last van en wil maar niet doorzetten. De ene dag voel ik me weer super en de andere ben ik weer verkouden.

Gisteren geprobeerd in mijn eigen bed te slapen boven, maar dat was geen succes. Mijn matras is wat harder dan het matras in de woonkamer en het bed in woonkamer kan versteld worden.
    Normaal hou ik echt niet van zachte matrassen, maar nu wel omdat ik snel pijn aan me heupen heb en mijn buik ligt dan lekker zacht op het matras. Ach nog paar weekjes en dan kan ik weer lekker boven slapen.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @caroline; vreselijk die gebroken nachten, hier ging t afgelopen nacht juist weer wat beter, wel aantal x eruit voor flinke! plasjes
    Maar had n aantal weken terug precies t zelfde, dan weer maagzuur idd, dan gewoon niet kunnen slapen, continue naar de wc etc
    Op moment al weer even geen maagzuur gehad, rennies helpen ideaal!
    Hoop dat j snel beter slaapt lieverd, zo breekt t je idd op he..

Gaaf zo n wasmand, wil ook nog n aparte wasmand in z'n kamertje
    Wil t voorlopig allemaal wassen..
    Moet ineens aan xenos denken, zouden die hebben wat j Zoekt?
    Anders Miss karwei of leenbakker? Hebben jullie een pronto?

Ja de gordijnen rondom t behang hangen al paar wk zal nog n fotootje plaatsen als ook t ledikantje daar is opgemaakt
    We hebben besloten toch maar n extra matrasje te halen zodat we t bedje ook daar kunnen opmaken al slaapt ie daar voorlopig niet..
    We willen dat rode dekentje zo graag daar op t bedje hihi

Deel Deze Pagina