hey meiden hier weer even een berichtje van mij sorry dat ik bijna niets meer van mij laat horen ontzettend druk hier, dacht alles klaar te hebben mis je nog het een en ander gister nog sjaaltjes gehaald die had ik gewoon niet maar goed na 27 keer alles te hebben gecontroleerd hebben we echt echt alles hier afgelopen dagen wel voorweeen gehad in me rug en me benen jammer genoeg weet ik van voorween krijg je niets behalve dat ze soms echt zeer doen maar verder mag ik niet klagen gaat alles super kleine meid groeit goed en beweegt volop dus hier is het nog volop genieten van onze zwangerschap meiden zet hem op de laatste loodjes voor vele en sommige zijn al verliefd aan het genieten ik probeer zo nu en dan een berichtje te doen en natuurlijkkkkkkk kom ik wel vertellen als de kleine er is maar wij denken toch voorlopig nog niet @krullie even speciaal voor jou meis kijk eens aan morgen jou mijlpaal 37 weken al die begin weken van onzekerheid en angst zijn eindelijk een bewijs dat jou kleine meissie stoer en sterk is en nog heel even dan is daar eindelijk je mooie meisje in jullie armen, ben zooo blij dat je zo aan het genieten bent het straalt van het beeldscherm en dat gun ik je echt meis jullie allemaal natuurlijk maar denk dat jullie meiden mijn berichtje wel heel goed snappen
Mamaatje top dat je even komt schrijven! Super fijn dat alles goed gaat en idd nog even en dan is t zover! Hier ook laatste weken toch nog n paar dingen bij gehaald en alles! Je denkt dat je alles hebt en dan ineens schiet er weer wat te binnen! Vind alleen maar leuk, echt de bijzonderste periode in m'n leven tot nu toe.. Succes met de laatste dingetjes lieverd En hou ons op de hoogte als t zo ver is
Ja had mamaatje een pbtje gestuurd met de link hihi He dames wat denken jullie ervan middels een pbtje onze echte namen te onthullen? Or is this too much to ask Ben zo benieuwd! En Caroline plaats je nog n foto van jezelf met los haar.. Still not forgot
You've got mail Ik was trouwens afgevallen door de griep... Ben nu 8,5 kg aangekomen. Vind het zelf best weinig...en denk niet dat de baby nog zoveel zwaarder zal worden dat ik nog de 11kg zal halen (dat was ik de vorige zwschap aangekomen)
Ik ook 8.5 kg maar morgen wel naar de vlos Ik ga eens kijken Armande! Ja had zo n vermoeden lins.. Zal j m'n naam pben!
Ja klopt, had ik idd onlangs gelezen @Draagdoek, ik heb echt zo'n lange lap die je met een hoop kunst -en vliegwerk moet omknopen Zal best wel lukken hoor, you tube is je beste vriend op zo'n moment! Mn vriendinnen zullen wel zeggen dat t echt iets voor mij is, zou ook graag wasbare luiers hebben @caroline, klinkt leuk je kapstokje en wasmand, idd goed idee zelf stofje erin maken! Ik zou t ook niet kunnen laten hoor, als t in mn hoofd zit en ook al ben ik moe...die drang is er he? @krullie, hoe ligt je bed? Staat het mooi??
Bij mij is t niet moeilijk te raden 😉 Net lekker in bad geweest, nu m'n bedje in! Tot morgen weer meiden, fijne nacht hopelijk voor iedereen!! En leuk om jullie echte namen te weten, nu krullie, d en marlies nog!!
@etiketten, ik heb ze ook uitgeprint maar dat is omdat wij de enveloppen niet van te voren krijgen. Anders had ik ze wel geschreven denk ik, alhoewel dit wel makkelijk is en echt niet veel werk. Het spreekt voor zich @krullie en anders ff de helpfunctie gebruiken. Snap niet zo goed dat je de kaartjes wil bestellen maar je hebt de enveloppen al?? @lekkere mannen, in het kader van generatiekloofje ik heb nog steeds een zwak voor Rob Lowe😍 @maxicosi, ik heb zo'n wrap-dekentje, gewoon van t kruidvat van fleece. En heb een jasje en ml had toen uit de usa een allerschattigst berenpakje uit een stuk meegenomen. Verder hebben we best veel zachte en warme dekentjes. De originele voetenzak bij de maxicosi hebben we niet omdat wij toen de zomer ingingen.
Lol!!!! 😃😄 had zij niet ook bekende op zp, vandaar misschien een schuilnaam 😜
Oja ladies, Ik kwam er vandaag in het zkh achter dat daar geen wifi is en een heeeeeele slechte 3g (waar ik lag helemaal geen verbinding) Dus ben bang dat (mocht ik er behoefte aan hebben ) ik jullie erg lastig op de hoogte kan houden als ik aan t bevallen ben of ben bevallen!
Ja eerlijk gezegd denk ik dat ook hoor! Ze woont ook niet waar je denkt dat ze woont hihi nu ben ik wel benieuwd!
Als ik je nou m'n nr pb't? Dan kun je me appen of sms'en mocht t niet lukken en dan doe ik hier updaten! En mocht k zelf druk aan t persen zijn app k Krullie.. Mocht zij nou ook bezig zijn verwacht ik dat we allemaal tegelijk gaan ook!
T mysterie rond Marlies! hihi Nooit eerder riep ze zoveel vraagtekens op! Wordt t mysterie ontrafeld.. Blijft u vooral t laatste nieuws volgen..
Heerlijk dat je nog lekker in bad bent geweest Caroline! Volgens mij heb ik een soortgelijke wrapper, van bambino, ook bij kruidvat gekocht! O ja stond ook met zo n lap in m'n handen Armande, bij babydump.. Wist echt niet wat k er mee moest! Zo veel stof! Waaaaaha Maar gaaf dat ze zijn!
Bij ons in ziekenhuis hebben ze Wifi gelukkig dus kan ik jullie op de hoogte houden als er iets gebeurd. Heb mega darmkrampen hele tijd. Vandaag al 3x naar toilet geweest. Nu heb ik dat wel vaker omdat ik spastische darm heb, maar nu met zwanger zijn is het niet fijn. Jongetje heeft de hik haha en meisje is heel druk aan het bewegen. Poe hoop dat ze zo gaan slapen want de buikpijn is met die bewegingene al helemaal rot. Zo lekker slapen . Heb zo min mogelijk gedronken vanavond zodat ik niet elke keer wakker wordt.