Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ook goedemorgen!

Ik vind het meevallen tot nu toe. Mijn mannetjes zijn heerlijk. Vannacht op 1 uur baby alarm en nu om 6 uur weer. Nu slapen ze of in elk geval ze liggen rustig in de wagen. Vanaf komende nacht gaan ze naar boven. Wilde ik niet eerder want de babyfoon deed het opeens niet meer. Dus nu een andere en die halen we vandaag op.

@Lins ik leg het voedingskussen op de bank, leg ze er alle twee in en afhankelijk van hoe gulzig ze zijn hou ik de fles vast of leg ik m eronder met idd een opgerolt spuugdoekje. M is altijd sneller dus die pak ik dan op en laat ik boeren en dan is J ook zo ver. nou ja zover dat ie aan de sonde kan. Maar gisteren dronk ie leeg en zopas weer!!!!! Zooooo trots.

Ga zo J badderen, en dan lekker even naar het park wandelen na de voeding van 10 uur. Het lijkt minder hard te waaien en tegen kou kan ik ze kleden.

Tot later meiden!

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Fijn marlies!! En heerlijk dat je gaat wandelen. Ik ga zo ook met haar naar buiten hoor idd gewoon goed warm aankleden. Meisje ligt nu nog lekker bij me maar ga nu maar eens douchen.

@armsbde: hebben idd een kartonnen vijl masr dat schiet echt niet op.. En haar nagels zijn zo enorm lang. Maar ja, dacht ook dat knippen nog niet mag hoor.

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hier ook een goede nacht gehad. Flesje om 23.00, 5.00 en om 8.00 weer en Daan heet heeft geslapen na zijn laatste fles tot 6.00 en slaapt nu nog lekker. Ik probeer ze nu ook sneller terug te leggen en dat lijkt wel te werken.
    Vandaag weer dagje alleen thuis.

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Lactactiedeskundige kan elk moment hier zijn en ben gedouched en al aan t ontbijten
    Wie had dat ooit kunnen bedenken haha

Gaan vandaag ook voor t eerst naar buiten :D
    Hoe kan ik m t beste kleden?
    Dacht aan de bak voor verwarmen uiteraard en dan z'n kleertjes daarover een jasje of Berenpakje? En dan in een soort maxi cosi voetenzak en dan in de bak? Evt nog dekentje? Of voldoende?
    Ben nog ni buitengewest behalve toen die eerste week f naar m'n ma maar toen was t niet zo koud als nu..
    Merk dat ie snel snottert als t in huis te veel afkoeld n hij niet warm genoeg is gekleed..

Top Caroline! Daar teken ik ook voor! Vanacht mogen we ook niet klagen!
    Lagen er alledrie half elf! ja jullie lezen t goed er al in, hij wilde die van kwart over 1 niet en meldde zich zelf om kwart voor drie en zes
    Half acht krampjes hik en vieze broek maar slaapt nu weer tot zo de lactactiedeskundige komt (tegen 9)

Wordt vervolgd..

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Knippen mag idd nog ni ivm de nageltjes die nog aan t nagelbed vast zouden zitten..
    Hier is t al nodig vanaf de geboorte.. Ze begonnen al te splijten zelfs.. Haha
    Zou vijlen lukken? Zn Nageltjes zijn zo breekbaar/scheurbaar

Ja f doorzetten helpt wel he
    Hij wilde net ook al echt weer eten maar ml heeft m in slaap gekregen

6. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Wandelen was heerlijk, lekke zonnig! Wel fris maar niet zoveel wind meer (en in t bos altijd iets minder last van).
    Ik heb haar gewoon een dik vest met capuchon aangedaan en een muts. Onder lakentje en dekentje en de laag vd wagenbak erover. Was hier warm zat, maar m'n meisje heeft t eerder te warm dan te koud!

Ben benieuwd d!!

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ja hier ook gewoon hun vestje aan wat ze als truitje aan hebben zeg maar, daar een jasje overheen mutsje op en kapusjon er over heen. Heerlijk! Twee dekentjes en de wagenkap erover. Ze gaven geen kik en liggen nu uitgeteld nog te slapen, wat maakt dat mama even kan opruimen en eten. Half 2 flesje en dan duikt deze mama misschien wel even haar bed in hahahaha

Maar eerst proberen in hun eigen bedje na de fles. Andere babyfoon dus we gaan ervoor.
    Baby m kan echt gillen als hij zijn speen niet snel genoeg krijgt. Pfff hij brult al als hij m drijgt te verliezen. Niet best, japie ongeduld.

@Dtje heeft ze je wat goede tips gegeven?
    @Krullie hoe is het bij jou en je meisje?

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hier een huilend meisje, zit zichzelf echt in de weg :(
    Ik had bezoek, moest zelf even weg, oma was er enz dus dat draagt ook niet bij aan enig ritme.... ;)

@vijlen, hier lukt dat wel, maar heel voorzichtig, ze zijn heel zacht. Ook hier lange nagels maar ja dat heb je he als de drie musketiers 5/6 dagen overtijd lopen ;)

@buiten, ze heeft haar kleertjes aan en dan een berenpak en mutsje en dan lakentje en dekentje en de hoes van de wagen. Het is wel een dun dekentje van fleece die bij de wagen hoort. Had jij er ook een dekentje bij gekregen caroline?

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ben benieuwd @D!!
    We wachten af....

Fijn te lezen dat we allemaal een goede nacht hebben gehad, wat een knappe kindjes hebben we toch he? :)

10. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Heb er idd een dekentje bij gekregen maar niet zo'n mooie... Heb zelf een leuke roze gekocht en die gebruik ik :)
    Welke wagen heb jij eigenlijk armande??!
    Volgens mij heb jij een heel sensitief meisje armande! Goed dat je zo bezig bent met rust en regelmaat.

Heerlijk marlies om er zelf nog even in te duiken! Welke babyphone heb je nu dan??! Hoor idd over sommige echt slechte verhalen!

11. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb me illusies gemaakt.... grrrrrrrr.... liggen er nu twee tevreden achter mij in de wagen te slapen. Wat een drama boven.... Krijsen, gillen.... en ik speen er weer in, heel voorzichtig de kamer uit.... brul. Dus ik weer terug, speen er in.... voorzichtig achteruit... brul... Toen de deur op een kier wat ik niet wil omdat de kat er niet bij mag.... 5 minuten stil....brul, schreeuw krijs... en M alleen he? Maar ja dan J wakker houden. Dus na half uur proberen toch maar mee genomen en vanaaf maar samen proberen.

Ik ben vandaag trouwens voor het eerst weer ongie geworden. Hoe is dat bij jullie?

@Caroline een philips nog wat maar dan zou ik naar boven moeten en hahahah daar ben ik het afgelopen half uur iets te vaak naar toe gelopen.

Ga maar even thee zetten, met paaseitjes... chocola.... het is tenslotte de tijd van de maand....

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Armande ik vrees ook dat jullie een heel gevoelig meisje hebben...

@ All hoe doen jullie katten het? Hier werpt ie er geen blik op. Vindt het helemaal niks en negeerd ze straal. Gelukkig maar....toch ben ik er op verdacht hoor..... geen kat bij de kinderen alleen in de kamer.

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @caroline, de maxi cosi :D hahahaha!
    Idd een niet zo mooi dekentje, een fleece in de kleur bordeauxrood ;)
    Maar daar zit nu een witte katoenen (gehaakte) overheen voor de show :)
    Ik denk ook dat zij heel veel meekrijgt... Bij zl zeiden ook een aantal mensen dat hij zo "open" is en dat is ook echt zo. Ben benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen.

Net een heel stuk wezen wandelen, voor mij voor t eerst zo ver, voel nu nog niks dus ik ben benieuwd hoe ik me straks voel. De wind was koud maar wel lkkr om er even uit te gaan met zn drietjes.

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @marlies, tegelijk gepost
    Ik hou er maar rekening mee dat ik gewoon n btje voorzichtig met dr moet zijn qua indrukken enz.
    Haha chocola! Hier nog niks maar t vloeien is ook nog nét niet helemaal over... Bij zl duurde t 9 maanden maar dat kwam door de bv. Nu zal t niet lang op zich laten wachten denk ik... :(
    Heb nu bijna 48 uur niet gekolfd en dat gaat goed, ik dacht dan pas ik mn gewone bh's weer, maar nee dus.... Welke kant dit nu weer op gaat??

Herkenbaar hoor, dat huilen, stil zijn enz.... Je durft soms bijna niet te ademen haha

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik word hier ook gek. Na voeding van 15.30 twee huilende kinderen. Speen erin stil en dan ploep speen er weer uit en drama. Nu maar beneden in de box gelegd want word er beetje moe van. En het is er niet eentje, maar allebei. Leuk die huiluurtjes.
    Heb vandaag grote schoonmaak gehouden hier in huis.
    Gelukkig komt vriendlief over half uurtje thuis.
    Morgen controle ziekenhuis voor mezelf.

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ja dat speen erin en floep er weer uit... pfffff hij brult al als ie alleen maar neigt te vallen.....
    Nu liggen ze in de wagen na de voeding van 17 uur en lijken tevreden..... hou mijn hart vast vanaaf hahahaha...ben benieuwd wie er wint....wij of M. Hij is dan zoooooooo moe maar toegeven no way.

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Krullie?? Waar ben je? Gaat t goed met je?

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ons meisje is al wandelend in slaap gevallen, na een badje en een voeding. Vervolgens geslapen tot 17:15 toen heb ik dr maar wakker gemaakt voor n voeding. Ze viel gelijk weer in slaap, ondanks de poepluier. Ml heeft dr om 18u weer in dr wieg gelegd en tot nu toe slaapt ze daar....
    Geen touw aan vast te knopen vandaag ;)

Sterkte meiden met de huilende beebs....!

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Fijn dat gehuil idd... En dan bij msrlies en lins ook nog in stereo...! En die speen idd!!! Whaaaaa, ben je net beneden 😢😢😭 WEER naar boven and so on.... Fijn als ze straks hun speen zelf kunnen pakken!
    Petje af meiden met 2!
    En dan lins ook nog aan de grote schoonmaak.

D, wat zei de lk?????

Krul, waar ben je....?!

20. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    D????!

Krul???!