Reageer morgen uitgebreider ben er nog niet aan toe gekomen en duik nu echt m'n bedje in want ben gesloopt Mannetje heeft spruw.. Was de aanslag op z'n tong toch geen melk.. En daarnaast neemt ie een te kleine hap met drinken waardoor hij heel lang moet drinken voor weinig melk.. Deze combi verklaart dat ie niet snel verzadigd is en steeds komt maar daarnaast is sabbelen ook heel fijn tegen de jeuk Hij heeft medicijntjes en k een cremetje.. Moet binnen twee weken over zijn.. Verder genoten vandaag van een heerlijke wandeling naar de stad en m'n moeder, vol vertrouwen dat t allemaal wel goed zou komen met de bv Maar VNV na een voeding van weer bij drie kwartier nog steeds een hongerig kind... Uiteindelijk weer bijgevoed en weer helemaal ten einde raad.. Hoop echt dat als de spruw minder is en z'n techniek verbetert met de tips dat een voeding dan niet zo lang meer duurt en hij gewoon verzadigt is.. Want de ene keer wel en dan niet wordt je knetter van.. Je wilt m niet zo z'n best zien doen en uiteindelijk in huilen zien uitbarsten.. Is t toch nog n heel verhaal geworden... Morgen reageer ik op jullie Krullie was met ml naar t theater VNV! Good night my Ladies
@D ik heb je al gesproken via de app @ego, meisje is sinds 5:00 onrustig...... Huilen en dan valt ze weer even in slaap, dan weer huilen.... Geen idee... Pff ben gebroken....maar gelukkig schijnt de zon!
Fijn d dat je nu duidelijkheid hebt! En er is dus nog wel hoop dst je bv kan blijven geven. Maar hoop wel dat t snel wat makkelijker gaat want dit kost jou allemaal zoveel energie... Gelukkig heerlijk gewandeld gisteren, fijn meis!! @amande: wat zou er dan zijn bij d'r..??! Wel vermoeiend voor je zeg. Kam je vnmdg misschien nog even je bed in?!
@caroline, echt geen idee... Ze heeft gedronken, schone luier, lijken geen krampjes.... Ze is gewoon niet in dr hum... Helaas gaat dat niet terug naar bed... Zl wil veel aandacht en dat wil ik hem ook geven maar in de middag kijkt hij altijd wel even tv want hij is dan ook vaak moe en ligt dan op de bank en dan ga ik er gewoon bij en vanavond maar eens vroeg onder de wol. Ga iig proberen goed t schema bij te houden van dl en niet af te wijken van t ritme. Klinkt zo streng voor haar en mij, maar ik weet dat ze er baat bij heeft. Dan stopt miss t onrustige huilen of kan ik t achterhalen... En straks lkkr naar buiten, heerlijk!
Hallo meiden.. Hoe is t met jullie? Is vandaag vergelijkbaar met gister kwa weer? Ben vanmiddag tot VNV voor t eerst lang alleen maar overweeg om straks naar buiten te gaan.. Hij niest af en toe maar dat doet ie wel eens vaker.. Zal toch niet zo snel kou vatten? Pfff hij wilt ni slapen na z'n voeding wat ik ook doe Ben al Kweni Hoelang bezig met dit bericht als ik even m'n ogen dicht wil doen of m'n tel pak gelijk blèren Probeer later even te reageren weer
Hey meiden, Gewoon lekker naar buiten gaan Dtje. M snottert ook beetje maar ben lekker gaan wandelen. Bouwen ze weerstand van op hoor. Hier een redelijke nacht. Ze hebben wel zonder mopperen in hun eigen bedje geslapen en kwamen om 1 en 5 uur. Toen pas om 9 uur weer. Heerlijk! Nu net even boodschapje gedaan en ze beginnen wat wakker te worden geloof ik. Nog maar even speentje erin want het is nog geen 13 uur en ik wil ook even snel broodje eten hahaha. @All ik had die billendoekjes euro merk van de kruidvat van iemand als tip gekregen kosten maar 69 cent en ze bevallen echt prima hier. Niet te nat niet te droog. Ben ook begonnen met de KV luiers en bevallen ook prima... O jeeeeeee speen werkt niet voldoende... tot later!
Idd D lkkr ff naar buiten, gewoon goed aankleden. Wij komen net thuis, precies een uur gewandeld, niet ver, wel langzaam haha @marlies, bedankt voor de tip! Die ga ik eens proberen. Was altijd fan van die van de lidl maar vind ze toch erg nat. Mn moeder ging vandaag mn kadodoos bij de etos ophalen en een pak etos luiers, beide waren opperdepop Dus die luiers kan ik nog niet uitproberen. Dl heeft echte natte billetjes met een pamper maar met een kv ook...en daar lekt ze wel eens op door... Toen zl kleiner was had ik ook wel eens lidl luiers, maar die heb je vlgs mij niet in 1. Maar toen hij ouder werd lekte hij daar ook op door.
He lieve meiden! Sorry, twee dagen afwezig geweest geloof ik! Lekker druk bezig geweest in huis en met mn meisje. Heb haar dinsdag meegenomen naar mijn werk, superleuk! De leerlingen waren diep onder de indruk haha. Werd al bestormd toen ik met mn auto het schoolplein op reed haha. Ben elke klas afgegaan met dr, zo lief he al die grote jongens die dan hun best gaan doen om dr te laten lachen haha Mijn mentorgroep vond dat ik de hele middag maar moest blijven en een lesje moest draaien. Linde zou wel door slapen Gisteravond ons eerste uitje naar het theater, Linde brachten we naar mijn ouders. Had het er wel een beetje moeilijk mee, maar het viel mee. We hebben een leuke avond gehad, maar het voelde incompleet. Ze hoort er ook bij, met zijn tweeën is maar raar! Na de voorstelling snel weer naar huis gegaan ipv nog een drankje doen, je zit toch niet zo lekker als je je meisje mist... Ik ga jullie berichten terug lezen en ik reageer later vanavond terug! XXX
Lekker armsnde een uur gelopen! Ik vndg niet want we gaan zo naar een verjaardag en dat uitstapje vind ik druk zat voor haar! Ben benieuwd hoe t gaat! Het is was met de luiers en doekjes... Idd gewoon goed uitproberen want volgens mij per kind verschillend. Wij hadden dus de doekjes vd Etos ( niet duur, ruiken heerlijk en niet te nst niet te droog) maar had wat rode billetjes (weet niet of t aan de doekjes lag hoor) en ml heeft meteen pampers sensitive gekocht de schat! Die ruiken ook neutraal en zijn echt heel zacht! Wilde idd de luiers vd Etos proberen maar vndg kwam m'n moeder nog met 2 pakken pampers maat 1 aanzetten, dus voorlopig nog aan de pampers, die bevallen hier wel erg goed. Dat lekken srmsnde, heeft dat misschien niet ook te maken met het aansluiten vd luier? Bij ons gaat er alleen maar iets langs als de luier toch net niet goed genoeg zat. Krul, wat super leuk dat je naar je werk bent geweest. Ga ik zeker ook nog doen. En zeker langs m'n klas en vorige klassen, leuk!! Zoooo leuk dat dan die jongens ook zo betrokken zijn hè?! Soms zo stoer maar zo'n klein hartje toch ook! Goed dat jullie naar de schouwburg zijn gegaan! Kan me enorm voorstellen dat je je niet compleet voelde maar dat is ook wel gewoon iets wat moet wennen om zonder haar te zijn. Hier alles heel goed, durf t bijna niet te zeggen.... Bv gaat super, slapen s nachts helemaal, vannacht kwam ze weer pas na 6,5 uur! Het slapen overdag gaat ook behoorlijk goed. Merk dst ik haar op tijd erin (eigenlijk sltijd in haar wieg) moet leggen dan slaapt ze beter en sneller in. Wel wil ze heel graag een speen en als die eruit valt moet ik erheen. Vandaar dat ik vaak even boven blijf (scheelt op en neer lopen alhoewel dst wel goed is voor mijn billen 😊 ). Wel vaak tussen de middagvoeding en avondvoeding meer huilen en dan lukt slapen niet altijd. Laatste redding is dan gewoon aanleggen en dan gaat ze voldaan slapen! Marlies, lukt t vndg met de jongens in hun eigen bed? D, hoe gaat t met de bv? Heb jij trouwens ook geen last vd spruw? O ja over dat niezen, het is ook zo dat Beebs veel niezen om hun neus open en schoon te houden. Of heeft zl ook echt snot in z'n neus? Dit is gewoon heel mooi door de natuur geregeld want Beebs zijn nog neusademhalers en later gaan ze pas door hun mond ademhalen.
controle van mezelf was goed. Wat betreft billendoekjes: in ziekenhuis hadden ze pampers sensitive, maar daar kreeg sophie uitslag van. Etos vind ik zelf te droog en dik. Nu heb ik van de action en deze bevallen mij supergoed. Zit ook hele handige afsluiting op ik ga even proberen te slapen nu beide kinderen liggen te slapen. Kom straks terug.
@luiers, hij sluit goed aan (laten we zeggen dat ik ongeveer mn hele leven al luiers aan doe bij mensen of mijn broer of ik doe t al jaren verkeerd haha) maar ze plast gewoon heel veel en hij is dan tot op haar rug verzadigd, er is echt geen droog stukje meer te vinden. En ik verschoon haar iedere voeding en overdag wel vaker (dat gaat goed) maar 's nachts is het maar net aan.... Oja ik was in de war met de doekjes, heb nu huggies maar die zijn dus zo nat en vrij dik. Zou t liefst gewoon altijd water en washandje gebruiken trouwens... Oke ladies we gaan ff eten tot latersss
@caroline, wat fijn hoor dat t allemaal zo goed gaat bij jou/jullie! Ben juist blij voor je Heerlijk hoor, geniet er maar van! Ik denk dat gister pas bij mij t knopje omging wb de bv, dat ik er een soort van vrede mee heb... Had je trouwens gelezen dat wij ook de maxi cosi mura hebben? Zie nu dat mn reactie op de luiers miss wat onaardiger overkomt dan dat ik bedoelde...
Mannetjes niet boven geprobeerd, had visite en M heeft de hele tijd in de armen liggen slapen en J ook... oeps ik riep altijd dat ik dat nooooooooooooooit zou doen. Nu liggen ze klaar wakker in hun wipstoeltje. Om 7 uur nog een keer visite en dan negen uur de fles en naar boven! Kom morgen weer even terug!
Hè lieverds.. Ben net meer naar buiten geweest helaas Was weer t zelfde riedeltje Heb overstuur de lactactiedeskundige gebeld om te overleggen Na alles besproken te hebben n vooral de conclusie dat hij deze week amper is aangekomen n de weken daarvoor boven t gemiddelde besloten over te gaan op kv Ochtends probeer k zo lang ik nog melk heb de borst te geven.. Heb n heel goed gesprek met haar gehad want zat er echt f doorheen.. Ben enerzijds ook opgelucht dat ik m niet meer zo hoeft te zien strugglen voor n beetje melk.. Daarnaast zou ik t lichamelijk n geestelijk ook ni lang meer aan kunnen was bijna alleen nog maar bezig met "voeden" Hij heeft na twee u heerlijk geslapen n nu ligt ie voldaan op m'n borst buik na n flesje.. Ben echt te moe om terug te lezen Hopelijk ben ik morgen weer wat fitter
Ik word hier beetje gek. Kindjes blijven huilen. Net beide fles op, schone luier. Alleen met speentje zijn ze stil dus stelletje aandachtvragers. Ik laat ze nu even want dit is iedere dag hetzelfde liedje. Vriendlief is weg dus zit er alleen voor. Hopelijk gaan ze zo slapen. Gisteren hebben ze na hun fles van 21.15 geslapen tot 3.00. Echt superlang. Maar ja daarvoor waren ze ook sinds 15.30 heel onrustig. Ik weet niet wat dat nu weer is met die twee hoor.
Hai meiden! Wat een werk, al die paginas teruglezen! Heb weer visite, ga globaal even op jullie reageren! @Linss: hier ook een nieuwe difraxfles kapot. Bij tweede keer in gebruik begon die vaccuum te zuigen en knalde de onderkant er af. Keer op keer, heb m vaker gebruikt, maar het blijft dus die klachtenbrief; stuur er ook 1 meteen namens mij, ik heb er even geen tijd voor Frustrerend dat huilen maar als je alle opties hebt uitgesloten en eigenlijk is er niets aan de hand op miss gewoon ik wil aandacht na dan even laten huilen. Kan geen kwaad. Hier ook wel eens tien minuten hysterisch laten krijsen (ja ik moet ook douchen) en opeens was ze in een diepe slaap gevallen. @DrBrown: die haal ik morgen! Hoop dat het beter gaat! @Armande: hoe bevalt je swaffel? Je hebt een gevoelig meisje idd. Zou een osteopaat misschien uitkomst kunnen bieden? Hoor hier ook veel goede verhalen over bij onrustige beebjes. @Caroline: las dat je door hebt gepakt en ze snachts lekker hebt geslapen! Yes!! Een beetje laten huilen kan geen kwaad inderdaad. Fijn dat t allemaal goed gaat haha durf het bijna niet te zeggen Van genieten! Ga je ook je kleintje aan de leerlingen laten zien? @Marlies: heerlijk om je verhalen te lezen!! Gaaf dat je de stoelen al hebt, goeie aanbieding zou ik ook pakken. Leuk die wipstoeltjes! @nageltjes knippen: vanaf 6 weken! Maar zou proberen te vijlen, kwam hier al een topic tegen van iemand die in de velletjes knipte! @Dtje: wij spreken elkaar al zeer uitgebreid op de app
@Hier: morgenmiddag lekker hele middag shoppen! Beginnen met een lekkere lunch, kan de kleine daarna de fles krijgen en dan lekker shoppen. Voor mezelf en de kleine. Hoop dat ik leuke dingen kan scoren. Wil een nieuwe luiertas. Hoop een leuke te vinden, anders online bestellen. Had een gratis tas vd babydump bij de wagen, maar die vind ik erg irritant. Twee grote vakken, thats it. Wil een leuke hippe! Jullie hebben leukjes Armande en Caroline, zoiets wil ik nu eigenlijk toch ook wel