Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Valt me vies van j tegen Hahaha :p
    Nee hoor schat heb ik ook daarom reageer ik bijna nooit meer op je
    N buitenstaander zou denken dat we woorden hebben Hahaha

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Slaap lekker wuufjes van me!

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Morning dames

@ego, dl heeft om 20u gedronken en toen pas om 2u weer! Daarna om 6u. Wij lagen er om 21u in dus we hebben even bij kunnen slapen, heerlijk :)
    Gister strak schema aangehouden en het ging echt heel goed, zo trots op dr!

@linss, meid ik snap het hoor...t valt sowieso soms niet mee en zeker in je eentje met twee! Niet dat @caroline en ik het licht hebben uitgevonden hoor, maar miss heb je er wel wat aan hoe wij het nu doen...? Ik heb er een boek over maar op internet staat het beknopt en dat leest net ff wat makkelijker ;)
    inbakeren.nl - rust en regelmaat
    Mijn dochter baker ik in, maar dat hoeft niet natuurlijk, zonder inbakeren kan er al een hoop rust komen.
    Sterkte!!

@krullie, leuk shoppen! Wij gaan ws volgende week! Waar ga je heen? Wil naar goes of bergen op zoom. Ik zei al tegen ml dat we dan allebei achter de wagen lopen, de kinderwagen met dl en de buggy met zl :D wat een rijkdom!
    Hihi een nieuwe luiertas, idd als ie maar twee vakken heeft heb je écht een andere nodig hoor :)
    Ben je al n btje thuis in de mode? Felle kleurtjes he? Lekker fris. Niet dat ik al een winkel van binnen heb gezien ;) maar mn moedertje is altijd op de hoogte :)

Meiden ik ga ff eten trekkkkk

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Morning Ladies
    Hoe gaat t met jullie?
    Goed geslapen?

Na m'n besluit gistermiddag is t direct beter gegaan met zowel de beeb als mij..
    Hij heeft heerlijk geslapen tijdens z'n voedingen door..
    Was voor t eerst tot 21u ook alleen n heb zelfs nog hem in badje kunnen doen, zelf kunnen douchen en hier n daar schoongemaakt toen hij sliep.. Hij was voldaan n rustig, arm mannetje was natuurlijk volledig uitgeput..
    Savonds nav t advies vd lk geclusterkolft en had nog 100 cc wat ik m voor t slapengaan heb gegeven.. Was n aangename verassing want moest ni zo zeer kolven voor melk, maar vooral om te stimuleren.. Vanacht melde hij zich om 3.15 m'n kwam toen weer zon drie u later n nu net heb k m aangelegd.. Hij drinkt lekker dus hoop dat ik t voorlopig zo kan voortzetten..

Ml z'n werk is begonnen, is net de deur uit..
    F wennen.. Maar na de Pasen is t al weeë rustiger en hoeft ie niet elke dag tot weer n drukkere periode

Ga vandaag voor t eerst weer naar de grote Ah n Etos hier
    Nog ni naar toe geweest alleen of met de beeb
    F lekkers halen n eten voor VNV
    Weer zelf koken na al die weken verzorging Van m'n schoonouders..
    Mag ni klagen he na al die weken hihi
    Maar raakte al n beetje aan die luxe gewend :p

Wat staat er bij jullie op de planning?

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @armande; heerlijk! En wat goed! Goed dat j er zo vroeg in lag die rust heb j maar mooi gepakt he :) hoofdpijn helemaal over?

Idd n rijkdom, jullie gezin :) prachtig
    Zie t zo voor me
    Voelde me eergister ook zo trots

Hihi verbaasd me niks dat j mama op de hoogte is vd laatste trends :)
    Kreeg al die indruk nav die foto toen
    N mama van deze tijd! Leuk!
    Boz heeft meer winkels dan Goes.. Maar is allebei leuk zeker na zo lang niet te zijn shoppen
    Ik wil ooook :D t begint te kriebelen :D

6. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Mormonen ladies!

Lekker sneeuw met de Pasen... Not.... Wil met m'n meisje naar buiten maar t sneeuwt nog steeds hier.

@d, meis wat fijn dat je een besluit hebt genomen met de lk. Al had je natuurlijk liever de bv zien slagen, maar een uitgeputte moeder heeft zl niets aan. En je nacht meteen beter. Fijn!!!
    Klinkt luxe zeg al dat koken door schoonouders, heerlijk toch. Maar denk ik ook wel weer lekker om zelf te gaan koken.

@armande: had natuurlijk ook geen andere dan de maxicosi kunnen zijn, haha!! Niet ook toevallig nog de zwarte...?!
    Wat goed dat jullie er vroeg in lagen en mooi wat meer hebben kunnen slapen. En een goede nacht van dl, super!

@krul: ohw lrkkerrrr om te gaan shoppen!! Idd wat armande zegt, zulke leuke kleuren nu (al wel veel op internet bekeken 😄 ).

Gisteren voor t eerst ons meisje meegenomen naar een verjaardag en ging heel goed. Ze heeft gewoon heerlijk door al t geluid heen geslapen, trots op m'n meisje!!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat goed zeg Caroline! Ideaal! :) was t gezellig?

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mag j de vitamines in de fles doen? Deed t altijd op n lepel nl ivm bv!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    N gaf zowel D als K, nu ook?

10. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Verjaardag was zeker erg gezellig! Heerlijk om er weer even uit te zijn! En heb van die vriendin wat flessen gekregen van difrax (bevalt haar wel...) alleen ff nieuwe spenen ervoor kopen. Dan kan ik volgende week voor t eerst gaan kolven!

Volgens mij zit vitamine k toegevoegd aan kv, maar dat kunnen de andere meiden je beter vertellen.

Voor degene die een triptrap kinderstoel willen, hij is nu in de aanbieding bij de prenatal!

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend Caroline! :) benieuwd hoe t gaat!

Hier lekker wezen wandelen weer naar de stad ipv de Ah.
    Langs m'n mama, rondje gedaan, samen geluchnd
    Lekker weer f eruit
    Voel me zoveel beter nu de voeding beter loopt en ik ook beter slaap en aan dingetjes toe kom.
    Hij zit ook echt beter in z'n vel merk ik..

Nog plannen voor VNV?

Gebruiken jullie een boodschappennet aan de wagen?
    Nu doe ik grote boodschappen met ml maar dacht als hij veel werkt ga ik met de wagen en dan is dat wel handig toch?
    Kun je toch meer in meenemen als alleen in dat vakje van onder..

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hier er ook even doorheen ( dat ik dat ooit zou zeggen).....
    Baby M slaapt gewoon niet!!! Ligt de hele tijd met open ogen om zich heen te kijken. En owee als ie zijn speentje niet krijgt...
    Gelukkig afgelopen nacht hebben ze als roosjes geslapen. Om 21 uur voeding en toen pas half 3 weer en pas half 8 weer. Wauw I love it.

@meidenmama's ik moet een leuk kraamkadootje scoren voor een meisje...wat raden jullie aan????

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hier zelfde verhaal marlies. in de nacht zelfde ritme als die van jou. Nu beide weer huilen. Ik word er gek van. Ik kan toch niet steeds de speen gaan brengen. Heb nu al spijt dat ik die ooit gegeven heb.

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Lins die heb ik niet gegeven maar de verpleegsters en bedankt.... M houdt maar vol, hij is zooooo moe maar toegeven ho maar.... Zucht
    Vindt het zo sneu voor m....

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ja hier ook. Ziekenhuis zei heb je een speentje.
    Sophie ligt nu beneden rustig in de reiswieg.
    Daan hoorde ik net even, maar nu weer stil.
    Wij gaan poging doen om te eten.
    Ik snap echt niet wat dit is. Al 3 dagen huilen ze steeds.

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat rot he lins..
    Had dat toen m'n beeb te weinig binnen kreeg maar we dat nog niet zeker wisten..
    T toppunt was die afgelopen zaterdag dat ie bijna 12 u wakker was met af en toe n kort hazenslaapje..
    Nu hij genoeg binnen krijgt gaat t zoveel beter.. Hij is tevreden en voldaan.. Net als in de eerste weken..
    Waarom ze bij jullie zo lang wakker blijven?
    Ti's geen honger toch? Dat zouden jullie wel herkennen natuurlijk maar moet er aan denken.. Hij sabbelde dan ook steeds op z'n handje, zo zielig.. Bleef maar aanleggen.. Miss mogen ze meer voeding? Zit er Waarschijnlijk helemaal naast maar je weet t niet.. Kan zomaar ze worden ook steeds groter/ouder..
    Je hebt vast alles al uitgesloten ( vieze broek etc)
    Kan t zijn dat ze beetje oververmoeid zijn? Komen ze ook heel moeilijk in slaap.. Zou willen weten hoe, maar weet ook niet wat je nog meer kan doen.. Evt in bad? Worden ze beetje slaperig van..
    Wippen in een wippertje? Wiegen? Rondj met de wagen door t huis..
    Succes!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Paar nieuwe foto's geplaatst.. M'n appladies kennen ze al :p

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ja ik weet het ook niet meer. Ze kregen al te veel voeding.
    Ik denk dat ze nu meer willen, dus heb vanmiddag al extra gegeven.
    Heb al heel veel geprobeerd, maar niks helpt.

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Had je mn berichtje gelezen met de link? Wil je niks opdragen hoor, maar probeer mee te denken;)
    Kan me voorstellen dat je t niet meer weet :(

Tis ook lastig met die voeding vind ik, want bij bv geef je wanneer ze willen maar bij kv heb je schema's. Dl drinkt nu 120cc maar heeft vandaag al 5 flessen op en daar komt er nog een bij, dat zou dan eigenlijk een teveel zijn.... Kweet t ook niet...ze heeft toch echt honger.

Ik ga slapen
    Hopelijk n goede nacht allemaal!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Vandaag met cb overlegd
    Voor z'n gewicht mag ie meer maar met z'n leeftijd niet
    Dus mag nu 5-6 x 150 cc
    Plus ochtend borst
    Maar vanochtend moest ik al bijvoeden erna en wat ik nu kolf is net water en heel weinig :( boehoe dat gaat snel :(

Deel Deze Pagina