nou dat gaat zeker snel D! shit...... hoe gaat t deze ochtend? hier btje onrustige nacht. ze werd twee x een uur eerder wakker dan verwacht maar ze leek toch echt honger te hebben....en dat terwijl ze al over dr max zou zitten. Ze krijgt 120/4 nu ook weer huilen net... denk ook dat ze refluxheeft
Heb t nog nie geprobeerd want vrees f ergste.. Net fles gegeven n bij de volgende voeding weeg ik m voor n na dan weet ik ong hoeveel bij te voeden zo nodig.. Hier kwam die na 00.15 om 04.15 en 07.45 Vanacht heeft ie zelfs 150 op, 120 was niet genoeg Wat bedoel j met 120/4? Ze krijgt toch wel meer dan 4 voedingen? Zal t wel verkeerd begrijpen hoor haha Aan wat merk j dat ze mogelijk reflux heeft? Ik doe f n poging voor nog n dutj! Fijne dag meiden! Benieuwd hoe vanacht jullie is vergaan!
120cc water en 4 schepjes melk Maat ze krijgt er al 6 ipv 5 en liever zou ze nog meer willen lijkt het.... Reageer later vandaag op de rest Fijne dag alvast!
hier een goedé nacht gehad. Daan sliep gisteren na zijn flesje van half 7 tot half 12 en Sophie tot half 10 en daarna beide tot 3 uur half 4 en toen pas half 8 vanmorgen weer. Goed uitgerust. Net snel opgeruimd want vanmiddag krijgen we visite. Volgens mij hoor ik een van de twee wakker word, altijd als ik even zit om hier even terug te lezen haha, nu is het ook wel flestijd dus ze mogen wakker worden, nu hoop ik niet beide tegelijk want moet ze nog even wassen op de commode en aankleden.
Hier drama tot 1 uur vanacht. Denk ook dat het honger is. En m poepte en plaste me echt alles onder. Moest m helemaal verschonen en toen gillen want honger. Hoe bepalen jullie of ze meer voeding mogen en dan hoeveel? Zal vrijdag eens aan de kinderarts vragen. Draakjes liggen nu in de wagen te wroeten. Slapen ? Wat is dat ?
Heb net de couv gebeld ik sta nog onder hun verantwoordelijkheid tot ik bij de kinderarts ben geweest vrijdag en ze zeiden dat ik M mag bijvoeden. Hij mag naar 110 per fles en dan keer 6. Ze zei ook al dat hij het ws zelf al wel aangeeft, maar nu lag hij weer klaar wakker en hoeft hij pas om half 2 weer fles dat een vriendin zei je moet m even 30 geven nu en kijken wat ie doet en dan om half 2 wakker maken voor de reguliere fles. Ik ben benieuwd. J krijgt nog gedeeltelijk sonde dus die krijgt genoeg binnen. Bij hem heb ik ook niet het idee dat ie echt honger heeft. Het is wat die kotertjes van ons.. Hoe is het bij de andere meiden?
Ik vind het ook moeilijk hoor met die voeding. Die van ons krijgen nu 7x80, maar het lijkt erop dat ze naar 6 voedingen gaan, dus doe ik er nu 95 in(90 water en 3 schepjes). Aan de 150ml per kg hebben die van ons niet genoeg dan blijven ze echt huilen. Sophie ligt alweer met de armen in de lucht te slapen, gisteren heb ik ze beide met armpjes onder deken gedaan en binnen 1 minuut beide eruit gewurmd. Daan hoorde ik nog even huilen, maar ik kan niet elke minuut speentje erin doen, hij geeft het zo wel op, hij is nu weer stil Zo hele huis weer lekker schoon, om 14.00 visite. Het ziet er mooi uit buiten, lekker zonnetje
Het is hier triest weer. Hier gisteren het hele huis schoon gemaakt. Zopas weer een grote was gedraait. Vanaf morgen 3 dagen dik in de visite. Hoop ik wel op betere nachten anders kan je mij weg dragen. @Lins wat wegen jou kindjes nu?
geen idee, wil ze deze week even laten wegen. Laatste keer wogen ze 3060 en 3080. Hoeveel wegen jouw ventjes? Heel irritant daan huilt even en als ik ga kijken ligt hij gewoon te slapen. Vriendlief heeft dat laatst ook gehad, maar toen sliepen ze beide en als hij weer beneden was weer huilen haha.
Hahahaha ik zeg niks.... ik heb ze nu in de kinderwagen liggen met een luier over de kap zeg maar zodat ze niks kunnen zien wat er buiten afspeelt en dat lijkt goed te gaan. Ze slapen zowaar. Maar ik heb M nu ook meer voeding gegeven. Ze wogen hier toen ze met ontslag gingen 3645 en 3650 maar nu vast al richting de 3800 dachten ze op de couv. Heb hier zelf geen weegschaal. Vrijdag worden ze weer gewogen.
Hihi ja ik moet ze echt boven leggen anders slapen ze niet. Vanmiddag flesje van 95 gegeven en ze sputterde nog even tegen maar slapen als een roosje. Moet ze toch maar meer voeding geven dan. Ze zullen het wel nodig hebben. Bezoek weer weg. weer veel cadeautjes gekregen.
Jee d, wat loopt dat snel terug.... Maar wel fijn dat je nu weet dat zl genoeg krijgt! @armande: reflux... Oei vanwaar denk je dat?! Zou wel verklaring zijn voor het gehuil wat ze soms heeft na n voeding. @marlies: die m zeg... Echt een karaktertje .... Maar echt niet tof dat je er even doorheen zat (zit?!). Wat zou t zijn.. Oververmoeid? Niet genoeg voeding?! Genoeg ritme/regelmaat? Onrustig en Miss dat inbakeren helpt...?! Hoop dat je meer rust bij hem kan krijgen!! En lins ook al druk druk met huilende beebs... Heb echt met jullie te doen!! Hier vanochtend nog lekker gewandeld was toen nog mooi weer! Vnmdg ook veel moeite om te slapen. Om 12 uur gevoed en daarna maar niet slapen.. Toen om 14.15 maar weer aangelegd en daarna weer in d'r bedje (dacht dat ze nu wel zou slapen... Not!) na tig x speentje erin en ff huilen eindelijk dsn aan t slapen.. Snap jullie wel een heel klein beetje alhoewel ik dit niet vaak zo heb en er maar 1 heb. Heb dit wel vaak rond etenstijd dus dat kan zo ook nog komen... Maar dan is ml er ook weer dat scheelt! Vndg begonnen met haar eerste plakboek! Leuk leuk! En.... Vnvd pannenkoeken!!! Nog leuke paasactiviteiten gepland??!
Ben taart aan het bakken Dus geen tijd voor uitgebreide reactie....maar wel ff snel bijgelezen. Waren de hele middag weg en moeten nog eten nu.. Haha huishouden van jan steen Hier ook huilen en als je gaat kijken dan slaapt ze. Ook 's nachts is dat wel eens, dan word ik er wakker van maar ben dan zo moe dat ik blijf wachten op t volgende huiltje, wat dan dus niet komt en dan slapen zij en ik vrolijk verder
hier is het lekker rustig. Daan is wel wakker, maar ligt rustig bij zijn papa. Denk dat Daan ook wel reflux heeft. Komt vaak voeding terug en net lag hij ook weer in een beetje spuug. Ik las dat het merendeel van de baby's dat heeft.
Herkenbaar dat huilen n als j kijkt dat ie gewoon slaapt! Wacht net zo hoopvol af als jou Armande Maar non stop huilende beebi is Heel frusterend Laat staan twee.. Poeh heb t te doen hoor met de Twin mama's Petje af! Hier ook n beeb die niet goed heeft geslapen vandaag Was alleen thuis vandaag n ben m'n schoonouders wezen verassen met n bezoekje maar hij heeft amper geslapen n heel z'n eetpatroon ging door de war Kwam eerder moest toen nie alles melde zich vervolgens weer snel And So on Nu is t rust hier Badje geweest, fles gehad n op m'n borst aan t pitten M'n arm valt er straks Van zelf af Later meer!
Goedemorgen, HIer een heerlijke nacht gehad, zo blij dat ik meer voeding ben gaan geven. Gisteravond om half 10 in bed en sliepen meteen, hoe fijn. Om kwart voor 3 nieuwe tijd werden ze wakker en toen om half 7 nieuwe tijd en nu nog niet. Heeeeeerlijk! Ze lijken ook wel wat meer tevreden nu. kan niet te uitgebreidt reageren mijn broer komt zo op visite!
Vrolijk pasen 🐣 Hier een tweede onrustige nacht op rij.... Vanaf de nachtvoeding onrustig, huilen en druk bewegen, overstrekken enz. Denk dus aan reflux, ze wil veel drinken en sabbelt op handjes, speen lukt even maar werkt ze eruit en lijkt ze niet te willen. Ze spuugt regelmatig en soms is t echt een grote golf die 10-20cm verderop terechtkomt (op bekleding wieg) Verder heeft ze heel vaak de hik. Weet niet zeker of het reflux is maar als je zo op internet zoekt zijn er wel veel overeenkomsten. Ook hier ergens een oud topic gevonden en daar kwam echt alles overeen, ook t vele huilen 's nachts wat ze sinds twee nachten doet, dat kindje in t topic was een maand oud.....I rest my case Geven haar nu homeopatische druppeltjes dat zou kunnen helpen. Ook ligt ze met haar hoofdje wat hoger en houden we haar lang rechtop na een voeding. En van de week maar de ha bellen, heel fijn een lang weekend
@linss, herken jij iets in wat ik beschreef? Omdat je denkt dat je zoontje het ook heeft? @marlies, oh wat goed van ze! Heerlijk he als het zo gaat! @krul, nog wezen shoppen? Coole luiertas gescoord? @D, nog 1x gevoed? Hoe ging dat? @caroline, nee geen zwarte maxi cosi mura maar een soort blauwe, btje lastig te omschrijven, lijkt op lichte spijkerstof een beetje maar van dichtbij niet. Het stoeltje hebben we bruin gekozen, maar onze wagen is natuurlijk van 2008/2009
ja ik denk dat hij het heeft omdat hij spuugt als ik hem te snel plat leg, maar vaak komt er standaard wel wat melk terug. Hij is ook wat hees en ik las dat dat erbij kan horen. Ook verschonen moet ik echt voor de fles doen anders komt er weer melk terug. Weet het natuurlijk niet zeker, want bij veel baby's komt melk terug. Sophie kauwt af en toe wel wat met een vies gezicht maar spuugt niet. Hier gisteren geen huiluurtje. Ook net maar heel even huilen, speen erin en ze waren weg haha. Heerlijk rustig. Dadelijk kraambezoek en vanavond weer. Morgen lekker niks. hele dag in bed met de kleintjes.