Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik alleen de grijze, de blauwe was jammer genoeg al weg!
    Ze zijn zo leuk!

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Goedemorgen!

Idd leuk om (bijna) iedereen nu 'te kennen'!
    Is goed D, want hier op het platteland ;) zijn ze nog niet zo hip qua voorzieningen...
    Haha lijkt me wel wat allemaal tegelijk!

Hier een goede nacht gehad, mijn hoesten is echt een stuk minder, maar mn ribben zijn echt beurs....zoontjelief hoest echt de longetjes uit zn lijf arm schaap....

Wrapper is idd van kruidvat, de grijze hier. Bedenk me dat we t er wel eens over hebben gehad in t begin.
    Hij is niet heel groot, maar als hij bevalt dan kan ik hem een slag groter maken. Roze ofzo ;)

Door @caroline dr zoektocht naar kapstokje heb ik ernstige behoefte om even t huis uit te gaan en de action leeg te kopen :D

Tot later en een fijne dag!

3. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Goedemorgen dames!

Leuk d, nu weten we ook jouw naam!!

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad armande!! Wel balen van je ribben maar dat zal vast snel minder worden nu t hoesten minder is.
    Haha, zooo herkenbaar, dan heb ik eenmaal wat in m'n hoofd en MOET ik t gewoon hebben! Mijn excuses voor t aansteken 😜

Hebben de beebs van jullie ook vaak de hik? Die van mij wel een paar keer per dag, zo grappig om te voelen en zien.

Lins, nog wel lekker geslapen uiteindelijk?! Wat balen van die krampen... Moet dan meteen aan d denken en dat t hiermee weleens begint.... Maar hou ze nog maar heeeeel even binnen!

Ik heb vndg en morgen gewoon helemaal niets in m'n agenda staan!!! Ga denk ik lekker aanrommelen in huis (keukenkasten verder opnieuw indelen en poetsen) en lekker greys anatomy kijken!!
    En ff met t hondje de sneeuw in!

Jullie nog plannen?

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies!

Ook leuk om jullie namen (zeker) te weten! :)

Zit in de wachtkamer bij de vlos, ze zijn weer eens over tijd ;)

Vanacht gedroomd dat m'n vliezen in t zwembad waren gebroken en kort daarna thuis verloor ik m'n prop! Was zo levensecht dat ik echt dacht t is zo ver! Volgens m'n droom ga ik over 5 dg bevallen..
    We zullen t zien ;)

Hoe is t met jullie?

Linssiej heb je lekker geslapen?

Armande; fijn dat je minder hoest, je ribben kunnen nu alleen maar beter worden.. Of de kleine moet er nog flink tegen aan gaan trappen?!

Ligt er nog steeds sneeuw Caroline? Of is dit een nieuwe lading?
    Hier is alles al lang weg maar ze geven t volgens mij wel weer op he?
    Veel plz met je hondje! Hij zal wel genieten!
    Heerlijk dat je agenda eens helemaal leeg is! Lekker zelf je tijd en dag indelen! Geniet ervan!
    Her ook laatst de keuken aangepakt :p
    Alsof t zo vies was he ;)

Ga je ff pben Armande!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Alles goed bij de vlos
    Bloeddruk 120/70, urine oke, buikje/beebje ook, ligt er helemaal klaar voor
    Ben 0,0 aangekomen..
    Its almost About to happen :D

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ja heerlijk geslapen. Buikpijn weer weg. Is vaak alleen in de avond aanwezig. Ga zo naar prenatal en langs de moeder van mijn vriend. Vanavond rustig avondje. Morgen ook niks op de planning alleen in de avond komen mijn vriendinnen langs.

Bah er ligt gewoon sneeuw. Zo mijn sneeuwboots maar uit kast trekken.

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ha meiden!
    Weer lekker veel geschreven hier!

Sneeeeuw??? Wat gaan we nou krijgen! Hier niets hoor!

@Linss: mmm goeie tip, de Action! Zit hier ook in het dorp, maar dan aan de andere kant. Niet echt te lopen. Maar kan er gaan kijken. Waarschijnlijk kun je in Word etiketten opmaken? En dan is het een kwestie van etiketten in je printer leggen en afdrukken maar toch? Zal er eens naar kijken. Eigenlijk wel erg makkelijk natuurlijk…
    Ben ook gek op die winkel hoor!
    Nee ik koop ook geen kleding meer, zonde! Wacht tot ik weer terug ben op gewicht!

@Caroline: wat leuk dat je geslaagd bent bij de Leenbakker! Ben benieuwd!!
    Bijzonder zeg zo’n adoptiekindje. Omdat ze zelf geen kids konden krijgen of omdat ze dit graag wilden doen voor een kindje? Lijkt me ook niet makkelijk nee, zeker op die leeftijd al. Ze hebben best wat meegemaakt denk ik. Maar wel fantastisch dat je zo’n kindje een fijne toekomst kunt bieden en alle liefde en aandacht die het verdient.

Nee ik mis mijn werk gek genoeg helemaal niet meer. Had ik niet gedacht, maar de heimwee was na een week al over denk ik haha
    En jij??

Jaa ik zal eens in Word gaan kijken! Wel zo makkelijk, etiketten afdrukken! Nee we hebben het kaartje al uitgezocht, moet het alleen nog even opmaken zoals wij het willen en dan definitief bestellen. Dan worden de enveloppen meteen al bezorgd, kunnen de etiketten ook worden geplakt.

@reispakje: heb een jasje in maat 62 in de zhkoffer zitten en een lekkere warme wikkeldeken. En een maxicosi met voetenzak. Lijkt me wel voldoende toch?!

@Mamaatje: wat leuk weer wat van je te lezen! Dank je wel voor je lieve berichtje / peptalk!!!
    Fijn dat het goed met je gaat!! Lekker last van voorwerk! Begon het maar alvast he?!
    Geniet nog even van je mooie buik!

@Armande: hahaha die naam Rob Lowe moest ik even googlen! :p
    Nooit van gehoord!!
    Hahaha Vind m ook niet echt geweldig, beetje oud :p hahhaa

Fijn dat je weer lekker hebt geslapen en dat het beter met je gaat! Jammer dat er bij je zoontje nog niet echt wat schot in zit!! Moet hij het zonder medicatie doen?

@Hier: op zich lekker geslapen, werd alleen serieus élk uur wakker om te plassen. Laatste dagen moest ik erg weinig, dat heb ik nu in 1 nacht ingehaald. Bah, zo irritant om er steeds uit te moeten. Maar gelukkig ligt het nieuwe bed heeeerlijk en is echt superhoog dus ideaal met in- en uitstappen. Jump er zo uit!
    Nee heb m nog niet ingewijd :p T was gisteren zo laat geworden voor W (die er om 5u alweer uit moest) dat ik niet bij m in de buurt moest komen :( :p

Vandaag ook een rustige dag, hoef de deur niet uit. Keuken straks soppen, wasjes aan t draaien, nog ff stofzuigen, that’s it. Lekker bankhangen!

[FONT=&quot]Kleine is weer superdruk, gisteren ook al. Apart, dat is lang geleden dat ze zo van zich liet horen! Veroorzaakt wel steeds harde buiken die steeds onaangenamer worden. Ik had ze eerst alleen van boven dat ik ze voelde, maar nu beginnen ze van boven en trekt het gevoel helemaal door tot beneden eindigend in een lekkere steek down under. Apart![/FONT]

8. sunshineS1976

Ha meiden!
    Weer lekker veel geschreven hier!

Sneeeeuw??? Wat gaan we nou krijgen! Hier niets hoor!

@Linss: mmm goeie tip, de Action! Zit hier ook in het dorp, maar dan aan de andere kant. Niet echt te lopen. Maar kan er gaan kijken. Waarschijnlijk kun je in Word etiketten opmaken? En dan is het een kwestie van etiketten in je printer leggen en afdrukken maar toch? Zal er eens naar kijken. Eigenlijk wel erg makkelijk natuurlijk…
    Ben ook gek op die winkel hoor!
    Nee ik koop ook geen kleding meer, zonde! Wacht tot ik weer terug ben op gewicht!

@Caroline: wat leuk dat je geslaagd bent bij de Leenbakker! Ben benieuwd!!
    Bijzonder zeg zo’n adoptiekindje. Omdat ze zelf geen kids konden krijgen of omdat ze dit graag wilden doen voor een kindje? Lijkt me ook niet makkelijk nee, zeker op die leeftijd al. Ze hebben best wat meegemaakt denk ik. Maar wel fantastisch dat je zo’n kindje een fijne toekomst kunt bieden en alle liefde en aandacht die het verdient.

Nee ik mis mijn werk gek genoeg helemaal niet meer. Had ik niet gedacht, maar de heimwee was na een week al over denk ik haha
    En jij??

Jaa ik zal eens in Word gaan kijken! Wel zo makkelijk, etiketten afdrukken! Nee we hebben het kaartje al uitgezocht, moet het alleen nog even opmaken zoals wij het willen en dan definitief bestellen. Dan worden de enveloppen meteen al bezorgd, kunnen de etiketten ook worden geplakt.

@reispakje: heb een jasje in maat 62 in de zhkoffer zitten en een lekkere warme wikkeldeken. En een maxicosi met voetenzak. Lijkt me wel voldoende toch?!

@Mamaatje: wat leuk weer wat van je te lezen! Dank je wel voor je lieve berichtje / peptalk!!!
    Fijn dat het goed met je gaat!! Lekker last van voorwerk! Begon het maar alvast he?!
    Geniet nog even van je mooie buik!

@Armande: hahaha die naam Rob Lowe moest ik even googlen! :p
    Nooit van gehoord!!
    Hahaha Vind m ook niet echt geweldig, beetje oud :p hahhaa

Fijn dat je weer lekker hebt geslapen en dat het beter met je gaat! Jammer dat er bij je zoontje nog niet echt wat schot in zit!! Moet hij het zonder medicatie doen?

@Hier: op zich lekker geslapen, werd alleen serieus élk uur wakker om te plassen. Laatste dagen moest ik erg weinig, dat heb ik nu in 1 nacht ingehaald. Bah, zo irritant om er steeds uit te moeten. Maar gelukkig ligt het nieuwe bed heeeerlijk en is echt superhoog dus ideaal met in- en uitstappen. Jump er zo uit!
    Nee heb m nog niet ingewijd :p T was gisteren zo laat geworden voor W (die er om 5u alweer uit moest) dat ik niet bij m in de buurt moest komen :( :p

Vandaag ook een rustige dag, hoef de deur niet uit. Keuken straks soppen, wasjes aan t draaien, nog ff stofzuigen, that’s it. Lekker bankhangen!

Kleine is weer superdruk, gisteren ook al. Apart, dat is lang geleden dat ze zo van zich liet horen! Veroorzaakt wel steeds harde buiken die steeds onaangenamer worden. Ik had ze eerst alleen van boven dat ik ze voelde, maar nu beginnen ze van boven en trekt het gevoel helemaal door tot beneden eindigend in een lekkere steek down under. Apart!

9. sunshineS1976

#169 sunshineS1976, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2013
    Ja sorry 2x gepost, verbinding is k*t!
    Paar honderd keer op die knop geramd, dus 2x gepost valt nog mee :p

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha
    Zou wat zijn als ie ook 100x gepost zou worden hèhè :p

We hadden t er net al over maar je volgt mij Krullie
    Mijne was na t indalen ook f tijdje rustig en nu weer volop aanwezig
    Soms denk ik dat ie m'n buik uit komt ipv dat ie wacht op de bevalling..

Begin in te kakken..
    Maar weinig geslapen door die vervelende maagzuur, voordat k sliep was t al zo laat en dan is half elf voor mij nog vroeg
    Ja ja ja k weet t.. Ssssst zeg maar niks :p

Ik zit nu f te genieten van twee verse croissants met jam, melk en thee
    Jus zit er al in.. Heb zo nog n afspraak en dan staat me t huishouden te wachten
    Gister hebben we zowaar niks gedaan en vandaag is manlief er niet
    So wish me Luck...

11. sunshineS1976

@Dtje: geen sausjes meer eten waar je gegarandeerd maagzuur van krijgt he! :p Niet lekker nee, kan echt pijn doen in je slokdarm!

Ooh heerlijk croissantjes met jam... mmm heb geen croissantjes in huis, maar wel lekkere aardbeienjam... op een boterhammetje, mwah dat gaat er nog wel in denk ik!

Succes met het huishouden... heb net de was opgehangen, moet de keuken nog steeds doen. Zo geen zin in, bleeeh ben moe.

Ik hoop dat ik je volg :p Heb gisteren precies t zelfde gezegd tegen W: "volgens mij wil ze dr uit! " Zo druk was ze!

12. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik ben toch wat gaan doen, bij een vriendin wezen lunchen. Was gezellig maar nu wel beetje spijt want de dag gaat dan zo snel en ik had nog dingen willen doen waar ik nu geen puf meer voor heb...

Rob lowe is lekker!! Heb wel het vermoeden dat hij tegenwoordig aande botox zit wat ik niet mooi vind..
    Ik ben ook gek van Xander de buisonje qua uiterlijk en ik vind jude law zooooo'n lekker ding, vooral in de film THE holiday!!

@krul: ze kunnen geen kinderen krijgen, vandaa adoptie. Heel heftig en lang proces geweest met icsi en miskramen en uiteindelijk hier voor gekozen.
    Ik mis m'n werk helemaal niet! Maar had ik ook verwacht hoor. Wel hebben ze de eerste 1,5 wk nog veel gebeld met vragen en toen heb ik gevraagd om dat niet meer te doen, was er echt klaar mee!

@d; toch weer maagzuur.... Bah! Echt vervelend hoor. Ik had t vannacht juist weer een keer niet (fijn!).

13. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d; fijn dat alles goed was bij de vk! Tja, die dromen hè... Lijken soms zo echt!
    Hier ligt inmiddels ook geen sneeuw meer hoor.

@lins: fijn dat je buikpijn weg is, veel plezier met shoppen!!

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @caroline, gezien je geboortejaar dacht ik al dat ik met mijn hunk Rob bij je terecht kon ;)
    Haha die @krullie die moest googlen, ik zei toch: generatiekloofje!
    Ik val ook wel op al de donkere mannen ;)

@zoontje, die heeft geen medicijnen maar ik ga zo denk ik wel de ha bellen, mensen in de supermarkt kwamen al naar hem toe ( hij was vandaag voor t eerst buiten)Omdat hij zó aan t hoesten was.

Ging dus even naar de winkels, uberleuke voorjaarskleertjes voor zoontjelief gekocht! De action maar achterwege gelaten en eerst weer terug naar mn moeder gegaan om uit te puffen, pfff ik trek dat dus niet meer he? Gelukkig ging mn moeder mee voor de grote boodschappen. Alles in huis nu, pfieuw

@hik, beebje heeft hier dagelijks de hik, maar meestal maar 1x per dag. Zot eigenlijk nooit tegen mn ribben aan, zoontje zat dat altijd wel, maar deze is blijkbaar toch een stukje kleiner of een hele andere houding ofzo.

Zoontjelief heeft gister voorspeld dat de baby over vier dagen komt :D
    We shall see!

15. sunshineS1976

@Caroline: gezellig en lekker; lunchen bij je vriendin! Maar idd de dagen zijn zo om tegenwoordig!! Waar blijft de tijd?!
    Ik heb mijn taakjes maar weer uitgesteld tot morgen :p
    De keuken neem ik vanavond wel een beetje af na het koken :p

Jaa ik ben het met je eens wbt Jude Law!! Lekker ding idd! ;)
    Zo'n sexy lachje!! ;)

Heftig hoor dat ze geen kinderen konden krijgen, wel erg mooi dat ze nu op deze manier toch een kindje hebben.

Ik heb hier idd de eerste twee weken ook nog veel vragen gehad en veel mailtjes met updates over hoe het allemaal ging enzo. Nu is het langzaamaan erg stil aan het worden... Ach ja ergens maar goed ook! Het gaat gewoon door zonder ons!
    Moest jij nou ook nog een paar weken werken tot de zomervakantie? Je hebt het wel gezegd volgens mij, maar ben het vergeten. Ik moet half mei nog terug tot de zomer; zo'n 5-6 weekjes en dan werk ik maar 2 dagen per week. Wel te overzien :) Dan lekker 7 weken zomervakantie en daarna tot de Kerst 3 dagen per week. Ook wel een erg fijn idee. Dan is mn kleine meid alweer bijna 1 jaar als ik 4 dagen moet gaan werken. Of 5 en W die blijft 4 dagen werken. Ben er nog niet helemaal over uit!

16. sunshineS1976

Huh ik plaats een bericht en krijg de melding dat het pas geplaatst wordt als de moderator het heeft goedgekeurd???!!!
    Dat kan lang duren dan?!

17. sunshineS1976

@Armande: haha generatiekloofje idd!

Oei ik zou ook maar snel de huisarts bellen of de hap als je niet op tijd bent. Als het ook andere mensen opvalt en zich zorgen maken! Dat is niet best!! Dat arme manneke moet ook iets hebben!

Wat leuk dat je lekker geshopt hebt!! Zoontjelief in het nieuw straks!
    Niet gek dat je het niet al te lang meer trekt om in de stad rond te hangen! Lief van je moeder!

Hier ook de hik, minstens 1x per dag. Kan soms wel een kwartier tot een half uur aanhouden! Arm kind!

Oeh over 4 dagen de baby!! En Dtje heeft gedroomd dat ze over 5 dagen gaat bevallen…jeetje zou het echt!! We houden het in de gaten ! :p

@Hier: zooo ik heb inderdaad heel makkelijk in Word etiketten met de adressen kunnen maken!! Ideaal zo! Typen gaat een stuk sneller dan schrijven en het is nog mooier ook.
    Nu alleen even nog ergens printvellen met etiketten vandaan halen. Vrijdag maar eens bij de Action kijken!

Heb ik trouwens toch nog iets nuttigs gedaan vandaag ;)

18. sunshineS1976

Ooooooh nog iets!!

Hoe krijg je ook alweer die houtgeur uit een nieuwe kast??!!

Het is een tijd geleden hier geplaatst, volgens mij door jou Armande??? Maar ik weet het niet meer en ook best lastig terug te vinden!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben weer thuis en er is n hoop geschreven..
    Hou t even kort want moet echt nog f schoonmaken!

Nee, de taziki ed even maar niet meer idd Krullie, kreeg vanmiddag ook weer t zuur na de croissantjes en jam.. Wat mag k dan wel boehoee
    Gelukkig helpen rennies super en t is al gezakt maar was niet fijn toen ik in gesprek zat..

Leuk dat je zo geslaagd bent voor je zoontje Armande!
    Ik liep langs de vero moda met nadruk op langs want ik ben niet meer te stoppen straks als k weer mag shoppen :p
    Voorjaarskleurtjes Zijn zoooo leuk!
    Zucht..

Heb je iets voor je zoontje gekregen Armande?

Hier ook regelmatig de hik, maar soms weet nie of jullie dat ook hebben beetje gek misschien maar voel ik soort hik in m'n anus..
    Haha ja sorry
    De bewegingen in m'n buik voel ik dan helemaal daar
    M'n vriendin vroeg aan mij toen ze op t eind liep of ik dat ook had, keek der aan alsof ze gek was en abnormaal
    Maar nu heb ik t ook :p

Armande jij en ik dus binnen 4/5 dg
    In in!

De vlos drukte vanmiddag iets te hard op m'n onderbuik
    Kwam me toch n golfje afscheiding uit
    Lekker verhaal
    Maar twijfelde of t de restant van m'n prop was of toch afscheiding

Wat staan we toch ook voor raadsels....

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krullie, Volgens mij was dat linss die dat zei? Ik zou denken schoonmaken met schoonmaakmiddel of ammoniak en dan open laten staan en als de geur helemaal weg is een geurbuideltje erin?

Ik heb de ha nog niet gebeld, had ml gebeld maar die zit al uuuuren in overleg....dus qua tijdstip maakt het nu toch niet meer uit. En als ik langs moet komen heb ik liever dat ml erbij is, is net wat makkelijker. Vorig jaar moest ik ook 's avonds met hem naar de hap, ml was er niet dus mn schoonvader bracht ons pff wat een gedoe zeg...

Deel Deze Pagina